Tak rovnou kup tu V70 z odkazu, což?Mara83 píše:sakrys
Dobre dobre, asi zustanu pri zemi a radsi kouknu po nejaky tuctovy Fabii. I kdyz se mi zdaji predrazene na to, co nabizeji. Jedina vyhoda tech lenych dilu.
Kazdopadne diky za rady vsem. Zatim ze me asi radny clen nebude
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Potom ten kupec, co mu v uších hraje mantra "Volvo je držák", bude nadávat, že musí kupovat nějaké náhradní díly.*dědek* píše:
Paráda, další odrazenej potencionalní kupec, jedině dobře, beztak už je to po ulicích samý volvo.![]()
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A proto se Volva prodavaj s najezdem 200-300tis a ne kolem 50tis jako Fabiehajnej píše:Potom ten kupec, co mu v uších hraje mantra "Volvo je držák", bude nadávat, že musí kupovat nějaké náhradní díly.*dědek* píše:
Paráda, další odrazenej potencionalní kupec, jedině dobře, beztak už je to po ulicích samý volvo.![]()

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
I volvo se da v klidu provozovat. Nechtit super vybavene a hezke, ale radeji starsi a trochu otlucene, cemuz bude ofpovidat cena a pujde to. Ja bych sel kvuli minimu investic do v70 I. Pokud naftu tak 2,5D 103 kw, pokud benzin, tak nejakou atmosferu.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jasně, že se dá volvo v klidu provozovat. Ale podle zkušeností, co mám, jsem na každém vozidle musel řešit třeba přední nápravu. Tam jsi rázem kolem desítky a to neměníš i náboje a brzdy. Potom nemluvím o tlumičích s uložením.
Hlavně, že v inzerátech všichni zmiňují, že jsou hotové rozvody. To je v ponákupním servisu vozu, řekl bych, minimální položka.
Hlavně, že v inzerátech všichni zmiňují, že jsou hotové rozvody. To je v ponákupním servisu vozu, řekl bych, minimální položka.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak rozvody stojej to same co oba naboje 

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Na D5, co maník hledá, to dělá 2300 na Auto Cardo https://www.autodily-cardo.cz/_nove/sada-rozvodoveho-remene-s-vodni-pumpou-gates-gt-kp15580xs/Zajsoft píše:Tak rozvody stojej to same co oba naboje
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tome, to je nahradni dil. Ja ted budu delat rozvody na c30 a cena je minimalne 9 tkc. Vcetne prace a vseho okolo
-
Offline
- Příspěvky: 677
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Rozvody D5 MY 04 loni v květnu v autorizáku 11870Kč
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Haben, však jasné, ale ta náprava se taky neudělá sama. Pro zajímavost - máš v té ceně i plochý řemen a kladky?
Jarda: Ano, v autorizáku je tahle parádní cena v akci včetně plochého řemene, kladek a chladící kapaliny. Pochybuju však, že se když se zeptáš inzerenta, který dělal rozvody, udělal i zbytek.
Chci jen poukázat na to, že je to další mantra, která se dokola omílá a lidi slepě věří tomu, jak šikovně koupili auto po rozvodech.
Jarda: Ano, v autorizáku je tahle parádní cena v akci včetně plochého řemene, kladek a chladící kapaliny. Pochybuju však, že se když se zeptáš inzerenta, který dělal rozvody, udělal i zbytek.
Chci jen poukázat na to, že je to další mantra, která se dokola omílá a lidi slepě věří tomu, jak šikovně koupili auto po rozvodech.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 16 bře 2018 14:04, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ano mam + veci kolem altiku
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Brno
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravim. Mam moznost koupit V70 P2 2007 s AT prevodovkou. Auto je celkove v peknem stavu, prevodovku ma mit udajne menenou pred cca 80tkm, snad nekde v Olomouci. Pri testovaci jizde se chova velmi pekne pri prudkych i pomalych akceleracich i brzdeni za studena i za tepla. Jediny problem nastava pri zpomalovani do klidu, kdy pri prerazeni z 2 na 1 je citit lehky kopanec. Neni to nic vyrazneho, ale presto to citit je. Je mi jasne, ze je to na urovni vesteni z kristalove koule, ale nejde o nejaky obecne znamy problem aisin automatu? Jde o sestistupnovy AT. Na diagnostice ohledne prevodovky neni nic
_________________
Volvo V70II 2007 D5, V70I 99' 2.5D
Citroen XM Y4 2000 2.1TD
Volvo V70II 2007 D5, V70I 99' 2.5D
Citroen XM Y4 2000 2.1TD
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Otazkou je, zda uz byl od te doby vymenenej olej... Byla menena za novou/jetou/repas?Ondra K píše:Zdravim. Mam moznost koupit V70 P2 2007 s AT prevodovkou. Auto je celkove v peknem stavu, prevodovku ma mit udajne menenou pred cca 80tkm, snad nekde v Olomouci. Pri testovaci jizde se chova velmi pekne pri prudkych i pomalych akceleracich i brzdeni za studena i za tepla. Jediny problem nastava pri zpomalovani do klidu, kdy pri prerazeni z 2 na 1 je citit lehky kopanec. Neni to nic vyrazneho, ale presto to citit je. Je mi jasne, ze je to na urovni vesteni z kristalove koule, ale nejde o nejaky obecne znamy problem aisin automatu? Jde o sestistupnovy AT. Na diagnostice ohledne prevodovky neni nic
Ono klidne muze stacit udelat adaptaci...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Brno
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To jsem se snazil zjistit, a dostal jsem univerzalni odpoved "jezdim do volva nebo do kobylnic a tam se mi to staraji, kdyz je neco potreba, tak se to meni, kapaliny urcite." Nic jisteho to rozhodne neni, na papire vubec. Pri telefonickem rozhovoru menena za novou, ale podle me to byl repas. Jeste jsem zkousel na miste parkrat preradit mezi D a R, a to probehlo bez problemu.Zajsoft píše:Otazkou je, zda uz byl od te doby vymenenej olej... Byla menena za novou/jetou/repas?Ondra K píše:Zdravim. Mam moznost koupit V70 P2 2007 s AT prevodovkou. Auto je celkove v peknem stavu, prevodovku ma mit udajne menenou pred cca 80tkm, snad nekde v Olomouci. Pri testovaci jizde se chova velmi pekne pri prudkych i pomalych akceleracich i brzdeni za studena i za tepla. Jediny problem nastava pri zpomalovani do klidu, kdy pri prerazeni z 2 na 1 je citit lehky kopanec. Neni to nic vyrazneho, ale presto to citit je. Je mi jasne, ze je to na urovni vesteni z kristalove koule, ale nejde o nejaky obecne znamy problem aisin automatu? Jde o sestistupnovy AT. Na diagnostice ohledne prevodovky neni nic
Ono klidne muze stacit udelat adaptaci...
_________________
Volvo V70II 2007 D5, V70I 99' 2.5D
Citroen XM Y4 2000 2.1TD
Volvo V70II 2007 D5, V70I 99' 2.5D
Citroen XM Y4 2000 2.1TD
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
My měli podobný problém u pětikvaltovýho aisina ve V70 D5. Při koupi to kopalo při zpomalování do klidu ze 2 na 1 lehce, pak se to zhoršovalo a cca po 30k km šla převodovka do kytek a dávala se nová.
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Brno
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hmm, to je nemile. Davala se nova prevodovka, nebo mechatronik?simons93 píše:My měli podobný problém u pětikvaltovýho aisina ve V70 D5. Při koupi to kopalo při zpomalování do klidu ze 2 na 1 lehce, pak se to zhoršovalo a cca po 30k km šla převodovka do kytek a dávala se nová.
_________________
Volvo V70II 2007 D5, V70I 99' 2.5D
Citroen XM Y4 2000 2.1TD
Volvo V70II 2007 D5, V70I 99' 2.5D
Citroen XM Y4 2000 2.1TD
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nejdřív se zkusil proplach, to nepomohlo. Potom se zkoušela i mechatronika, taky nic. A nakonec šla teda celá "nová" převodovka (měli jsme štěstí, že zrovna byla k dispozici starší dobrá). Jinak na konci života předchozí převodovky to vypadalo tak, že při dobržďování pořádně kopla a spadla do nouzáku. Další den po odstavení auta zase chvilku "fungovala" (kopání, prokluz při řazení) a pak se to celý opakovalo. Převodovka se měnila v autě s nájezdem skutečných 200k km (nejedná se o V70 co mám v podpisu, ale o jiný kus v rodině). Nechci teda odrazovat od koupě, jenom píšu zkušenost s podobným chováním převodovky, která je ale jiného typu. Kopání určitě normální není a může to být loterie.
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jinak ani to, že byla měněná za údajně novou nic nezaručuje. Doporučuju projet tenhle topic https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=64039 Shodou okolností výměna za novou taky před 80k km 

-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Brno
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dik, to jsem uz projel pred casem..
Mate me to, ze ta prevodovka se vubec nechova, jako by byla pred smrti. Naopak, radi zcela lehce, zadny prokluz, kickdown bezproblemu, nicmene je tam tato nenormalita. Mne by ani nevadilo pocitat s tim, ze jde o zavadu, ale chtel bych tusit pripadnou investici. No babo rad. 


_________________
Volvo V70II 2007 D5, V70I 99' 2.5D
Citroen XM Y4 2000 2.1TD
Volvo V70II 2007 D5, V70I 99' 2.5D
Citroen XM Y4 2000 2.1TD
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jasný, klidně to může fungovat v pohodě. Třeba by se na to dala domluvit sleva a kdyby klekla, tak se holt opraví. Jestli je to jinak hezký auto, tak proč ne. Klidně to může jezdit ještě dlouho celkem bez problému. Ale jak píšeš, je to spíš věštění, jak se to bude chovat po čase 

-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A kde se to auto nachází? Že by jsi to vzal k někomu, kdo Volva dělá a posoudí.
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Brno
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je to v Brne. Zitra jeste zkusim zavolat do Olomouce do servisu automatickych prevodovek, jestli si nebudou pamatovat. A pak uz je to asi proste jen risk.. 

_________________
Volvo V70II 2007 D5, V70I 99' 2.5D
Citroen XM Y4 2000 2.1TD
Volvo V70II 2007 D5, V70I 99' 2.5D
Citroen XM Y4 2000 2.1TD
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak s tím zajeď do Kobylnic - Auto Ambo. Ať si to projedou a prohlédnou a řeknou svůj názor.
-
Offline
- Příspěvky: 271
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravim našel jsem na prodej autičko nezná někdo, nebo není někoho od tud.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: V70II B5254T2, 2.5T, manuál, 2006
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, potřeboval bych zjistit, zda lze tlumiče typu Four C v S80 nahradit klasickými tlumiči? Neřešil jste někdo? V žádném tématu jsem doteď takovou diskuzi nenašel, případně pošlete link. Díkes 

_________________
VIDA, VDASH kraj Vysočina
V70II B5254T2, 2.5T, 2006
S40 B4184 S2, 2000
RIP: S60 T5, 2003
VIDA, VDASH kraj Vysočina
V70II B5254T2, 2.5T, 2006
S40 B4184 S2, 2000
RIP: S60 T5, 2003
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé