Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Mara83 píše:sakrys :)
Dobre dobre, asi zustanu pri zemi a radsi kouknu po nejaky tuctovy Fabii. I kdyz se mi zdaji predrazene na to, co nabizeji. Jedina vyhoda tech lenych dilu.

Kazdopadne diky za rady vsem. Zatim ze me asi radny clen nebude :)
Tak rovnou kup tu V70 z odkazu, což?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

*dědek* píše:
Paráda, další odrazenej potencionalní kupec, jedině dobře, beztak už je to po ulicích samý volvo. :wink:
Potom ten kupec, co mu v uších hraje mantra "Volvo je držák", bude nadávat, že musí kupovat nějaké náhradní díly.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Zajsoft »

hajnej píše:
*dědek* píše:
Paráda, další odrazenej potencionalní kupec, jedině dobře, beztak už je to po ulicích samý volvo. :wink:
Potom ten kupec, co mu v uších hraje mantra "Volvo je držák", bude nadávat, že musí kupovat nějaké náhradní díly.
A proto se Volva prodavaj s najezdem 200-300tis a ne kolem 50tis jako Fabie :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

I volvo se da v klidu provozovat. Nechtit super vybavene a hezke, ale radeji starsi a trochu otlucene, cemuz bude ofpovidat cena a pujde to. Ja bych sel kvuli minimu investic do v70 I. Pokud naftu tak 2,5D 103 kw, pokud benzin, tak nejakou atmosferu.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Jasně, že se dá volvo v klidu provozovat. Ale podle zkušeností, co mám, jsem na každém vozidle musel řešit třeba přední nápravu. Tam jsi rázem kolem desítky a to neměníš i náboje a brzdy. Potom nemluvím o tlumičích s uložením.
Hlavně, že v inzerátech všichni zmiňují, že jsou hotové rozvody. To je v ponákupním servisu vozu, řekl bych, minimální položka.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Zajsoft »

Tak rozvody stojej to same co oba naboje :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Zajsoft píše:Tak rozvody stojej to same co oba naboje :-D
Na D5, co maník hledá, to dělá 2300 na Auto Cardo https://www.autodily-cardo.cz/_nove/sada-rozvodoveho-remene-s-vodni-pumpou-gates-gt-kp15580xs/
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Tome, to je nahradni dil. Ja ted budu delat rozvody na c30 a cena je minimalne 9 tkc. Vcetne prace a vseho okolo
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Jarda.JM
Offline
Příspěvky: 677
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno - Hodonín
Vůz: XC70 D5 AWD 2003

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Jarda.JM »

Rozvody D5 MY 04 loni v květnu v autorizáku 11870Kč
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Haben, však jasné, ale ta náprava se taky neudělá sama. Pro zajímavost - máš v té ceně i plochý řemen a kladky?

Jarda: Ano, v autorizáku je tahle parádní cena v akci včetně plochého řemene, kladek a chladící kapaliny. Pochybuju však, že se když se zeptáš inzerenta, který dělal rozvody, udělal i zbytek.

Chci jen poukázat na to, že je to další mantra, která se dokola omílá a lidi slepě věří tomu, jak šikovně koupili auto po rozvodech.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 16 bře 2018 14:04, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Ano mam + veci kolem altiku
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Ondra K
Offline
Příspěvky: 42
Registrován: 17 roků
Bydliště: Brno

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ondra K »

Zdravim. Mam moznost koupit V70 P2 2007 s AT prevodovkou. Auto je celkove v peknem stavu, prevodovku ma mit udajne menenou pred cca 80tkm, snad nekde v Olomouci. Pri testovaci jizde se chova velmi pekne pri prudkych i pomalych akceleracich i brzdeni za studena i za tepla. Jediny problem nastava pri zpomalovani do klidu, kdy pri prerazeni z 2 na 1 je citit lehky kopanec. Neni to nic vyrazneho, ale presto to citit je. Je mi jasne, ze je to na urovni vesteni z kristalove koule, ale nejde o nejaky obecne znamy problem aisin automatu? Jde o sestistupnovy AT. Na diagnostice ohledne prevodovky neni nic
_________________
Volvo V70II 2007 D5, V70I 99' 2.5D
Citroen XM Y4 2000 2.1TD

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Zajsoft »

Ondra K píše:Zdravim. Mam moznost koupit V70 P2 2007 s AT prevodovkou. Auto je celkove v peknem stavu, prevodovku ma mit udajne menenou pred cca 80tkm, snad nekde v Olomouci. Pri testovaci jizde se chova velmi pekne pri prudkych i pomalych akceleracich i brzdeni za studena i za tepla. Jediny problem nastava pri zpomalovani do klidu, kdy pri prerazeni z 2 na 1 je citit lehky kopanec. Neni to nic vyrazneho, ale presto to citit je. Je mi jasne, ze je to na urovni vesteni z kristalove koule, ale nejde o nejaky obecne znamy problem aisin automatu? Jde o sestistupnovy AT. Na diagnostice ohledne prevodovky neni nic
Otazkou je, zda uz byl od te doby vymenenej olej... Byla menena za novou/jetou/repas?
Ono klidne muze stacit udelat adaptaci...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Ondra K
Offline
Příspěvky: 42
Registrován: 17 roků
Bydliště: Brno

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ondra K »

Zajsoft píše:
Ondra K píše:Zdravim. Mam moznost koupit V70 P2 2007 s AT prevodovkou. Auto je celkove v peknem stavu, prevodovku ma mit udajne menenou pred cca 80tkm, snad nekde v Olomouci. Pri testovaci jizde se chova velmi pekne pri prudkych i pomalych akceleracich i brzdeni za studena i za tepla. Jediny problem nastava pri zpomalovani do klidu, kdy pri prerazeni z 2 na 1 je citit lehky kopanec. Neni to nic vyrazneho, ale presto to citit je. Je mi jasne, ze je to na urovni vesteni z kristalove koule, ale nejde o nejaky obecne znamy problem aisin automatu? Jde o sestistupnovy AT. Na diagnostice ohledne prevodovky neni nic
Otazkou je, zda uz byl od te doby vymenenej olej... Byla menena za novou/jetou/repas?
Ono klidne muze stacit udelat adaptaci...
To jsem se snazil zjistit, a dostal jsem univerzalni odpoved "jezdim do volva nebo do kobylnic a tam se mi to staraji, kdyz je neco potreba, tak se to meni, kapaliny urcite." Nic jisteho to rozhodne neni, na papire vubec. Pri telefonickem rozhovoru menena za novou, ale podle me to byl repas. Jeste jsem zkousel na miste parkrat preradit mezi D a R, a to probehlo bez problemu.
_________________
Volvo V70II 2007 D5, V70I 99' 2.5D
Citroen XM Y4 2000 2.1TD

simons93
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 217
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od simons93 »

My měli podobný problém u pětikvaltovýho aisina ve V70 D5. Při koupi to kopalo při zpomalování do klidu ze 2 na 1 lehce, pak se to zhoršovalo a cca po 30k km šla převodovka do kytek a dávala se nová.

Ondra K
Offline
Příspěvky: 42
Registrován: 17 roků
Bydliště: Brno

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ondra K »

simons93 píše:My měli podobný problém u pětikvaltovýho aisina ve V70 D5. Při koupi to kopalo při zpomalování do klidu ze 2 na 1 lehce, pak se to zhoršovalo a cca po 30k km šla převodovka do kytek a dávala se nová.
Hmm, to je nemile. Davala se nova prevodovka, nebo mechatronik?
_________________
Volvo V70II 2007 D5, V70I 99' 2.5D
Citroen XM Y4 2000 2.1TD

simons93
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 217
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od simons93 »

Nejdřív se zkusil proplach, to nepomohlo. Potom se zkoušela i mechatronika, taky nic. A nakonec šla teda celá "nová" převodovka (měli jsme štěstí, že zrovna byla k dispozici starší dobrá). Jinak na konci života předchozí převodovky to vypadalo tak, že při dobržďování pořádně kopla a spadla do nouzáku. Další den po odstavení auta zase chvilku "fungovala" (kopání, prokluz při řazení) a pak se to celý opakovalo. Převodovka se měnila v autě s nájezdem skutečných 200k km (nejedná se o V70 co mám v podpisu, ale o jiný kus v rodině). Nechci teda odrazovat od koupě, jenom píšu zkušenost s podobným chováním převodovky, která je ale jiného typu. Kopání určitě normální není a může to být loterie.

simons93
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 217
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od simons93 »

Jinak ani to, že byla měněná za údajně novou nic nezaručuje. Doporučuju projet tenhle topic https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=64039 Shodou okolností výměna za novou taky před 80k km :D

Ondra K
Offline
Příspěvky: 42
Registrován: 17 roků
Bydliště: Brno

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ondra K »

Dik, to jsem uz projel pred casem.. :) Mate me to, ze ta prevodovka se vubec nechova, jako by byla pred smrti. Naopak, radi zcela lehce, zadny prokluz, kickdown bezproblemu, nicmene je tam tato nenormalita. Mne by ani nevadilo pocitat s tim, ze jde o zavadu, ale chtel bych tusit pripadnou investici. No babo rad. :)
_________________
Volvo V70II 2007 D5, V70I 99' 2.5D
Citroen XM Y4 2000 2.1TD

simons93
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 217
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od simons93 »

Jasný, klidně to může fungovat v pohodě. Třeba by se na to dala domluvit sleva a kdyby klekla, tak se holt opraví. Jestli je to jinak hezký auto, tak proč ne. Klidně to může jezdit ještě dlouho celkem bez problému. Ale jak píšeš, je to spíš věštění, jak se to bude chovat po čase :)

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

A kde se to auto nachází? Že by jsi to vzal k někomu, kdo Volva dělá a posoudí.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Ondra K
Offline
Příspěvky: 42
Registrován: 17 roků
Bydliště: Brno

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ondra K »

Je to v Brne. Zitra jeste zkusim zavolat do Olomouce do servisu automatickych prevodovek, jestli si nebudou pamatovat. A pak uz je to asi proste jen risk.. :)
_________________
Volvo V70II 2007 D5, V70I 99' 2.5D
Citroen XM Y4 2000 2.1TD

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Tak s tím zajeď do Kobylnic - Auto Ambo. Ať si to projedou a prohlédnou a řeknou svůj názor.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

naspo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 271
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
Bydliště: Vyškov

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od naspo »

Zdravim našel jsem na prodej autičko nezná někdo, nebo není někoho od tud.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava

ogast
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 18
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Vysočina
Vůz: V70II B5254T2, 2.5T, manuál, 2006

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ogast »

Ahoj, potřeboval bych zjistit, zda lze tlumiče typu Four C v S80 nahradit klasickými tlumiči? Neřešil jste někdo? V žádném tématu jsem doteď takovou diskuzi nenašel, případně pošlete link. Díkes :wink:
_________________
VIDA, VDASH kraj Vysočina
V70II B5254T2, 2.5T, 2006
S40 B4184 S2, 2000
RIP: S60 T5, 2003

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]