

Měl jsem to ve V40CC a tam se mi to strašně líbilo, hlavně Sport.
Eco by se do V8 stejně nehodil, maximálně jako provokace

Pinďa, ty hned musíš mít všechnoPINĎABC píše:od kterého roku to bude fungovat v P3?
že bych si už taky objednal dokud jsou
a len sa rozsvietilo? nic viac neukazalo? asi aj ja objednam z allegrapython.p píše:Snad dobré zprávy hnedka z rána![]()
Zkoušeno na mé XC70 D5 AWD MY08 a aspoň se to rozsvítilo, takže to funguje, teď to jen doladit.
Ne neNosound89 píše:Pinďa, ty hned musíš mít všechnoPINĎABC píše:od kterého roku to bude fungovat v P3?
že bych si už taky objednal dokud jsou
Pokud se to rozjete, tak tobe urcite. Rusaci to meli v S80 V8 2006 a jelo jim vsePINĎABC píše:od kterého roku to bude fungovat v P3?
že bych si už taky objednal dokud jsou
JupíSiggi píše:Pokud se to rozjete, tak tobe urcite. Rusaci to meli v S80 V8 2006 a jelo jim vsePINĎABC píše:od kterého roku to bude fungovat v P3?
že bych si už taky objednal dokud jsou
Jestli to někdo bude umět tak D5T5 Pavel Lajšner, Kliček se spáruje s vozem jestli je to stejné jako u P2.Siggi píše:Než se dostaneme zase k řešení TFT, měl bych dotaz. Dá se nějak jednoduše nakódovat imobilizér na jiný klíček ? Přídpadně, dokáže to někdo jiný než autorizák ? Od Ekkyho jsem koupil krasné, na oko jako nové klíčky. Jak na V70, tak C30. protože aktuální už jsou ošmatlané a používané. Chtěl jsem vyměnit jenom obaly, ale napadlo mě jestli když jsou komplet si to raději nepřekódovat a nemít další náhradní. Díky za tip
Prď na to, já sehnal nové origo klíče Continetal a jen jsem do nového přehodil plošňák, zasunul planžetu a bylo.Siggi píše:Než se dostaneme zase k řešení TFT, měl bych dotaz. Dá se nějak jednoduše nakódovat imobilizér na jiný klíček ? Přídpadně, dokáže to někdo jiný než autorizák ? Od Ekkyho jsem koupil krasné, na oko jako nové klíčky. Jak na V70, tak C30. protože aktuální už jsou ošmatlané a používané. Chtěl jsem vyměnit jenom obaly, ale napadlo mě jestli když jsou komplet si to raději nepřekódovat a nemít další náhradní. Díky za tip
Takto to bylo původně myšleno a koupeno. Jenom mě napadlo mít třetí ks... OK, blbost, díkyJakub Svoboda píše:Prď na to, já sehnal nové origo klíče Continetal a jen jsem do nového přehodil plošňák, zasunul planžetu a bylo.Siggi píše:Než se dostaneme zase k řešení TFT, měl bych dotaz. Dá se nějak jednoduše nakódovat imobilizér na jiný klíček ? Přídpadně, dokáže to někdo jiný než autorizák ? Od Ekkyho jsem koupil krasné, na oko jako nové klíčky. Jak na V70, tak C30. protože aktuální už jsou ošmatlané a používané. Chtěl jsem vyměnit jenom obaly, ale napadlo mě jestli když jsou komplet si to raději nepřekódovat a nemít další náhradní. Díky za tip
Pokud to půjde a najde se čas, tak přístí týden budeme chytřejšíPINĎABC píše:jak pokračuješ s budíkama, nějaký posun kupředu?
Zrcatka V50/S40 jsou v místě uchycení jiné (vice špičatý plast) a nejde to jednoduše vyměnit. Použitelný pro C30 je jen vnitřek.Siggi píše:Teď spíš řeším nemilou věc na C30. Když jsme kupovali, věděl jsem že nejsou sklopné zpětné zrcádka. Není to ideál, ale OK. jak se blíží zima a jezdí se ráno, tak ony nejsou ani vyhřívané ?? to mě ani nenapadlo...
Teď jak to vyřešit. Nevím kolika je tam pin, jestli 6/8/10 . A abych koupil ty stejné ještě jednou z nějaké bouračky kde řeknou že to tam určitě je, to se mi nechce.
Takže možnosti. Dá se dodělat vyhřívání, elektrické sklápění ? nebo je potřeba vyměnit ? A když už měnit, nehodit si tam taky BLIS ?Zkušenosti s tím už mám, ale problém je, že na 30ku je toho jako šafránu, možná i mín. Takže se pak s jedním BLIS zrcádkem dostame třeba na 8000kč ... a to už je raketa. V podstatě dvojnásobek co na P3ky... Měly by tam sedět z V50, S40 II ? ještě jsem se nedostal k VIDE abych si to ověřil.
tak v tom případě je to jasné a "ne"děkuji za tuto informaci..Michl píše:Zrcatka V50/S40 jsou v místě uchycení jiné (vice špičatý plast) a nejde to jednoduše vyměnit. Použitelný pro C30 je jen vnitřek.Siggi píše:Teď spíš řeším nemilou věc na C30. Když jsme kupovali, věděl jsem že nejsou sklopné zpětné zrcádka. Není to ideál, ale OK. jak se blíží zima a jezdí se ráno, tak ony nejsou ani vyhřívané ?? to mě ani nenapadlo...
Teď jak to vyřešit. Nevím kolika je tam pin, jestli 6/8/10 . A abych koupil ty stejné ještě jednou z nějaké bouračky kde řeknou že to tam určitě je, to se mi nechce.
Takže možnosti. Dá se dodělat vyhřívání, elektrické sklápění ? nebo je potřeba vyměnit ? A když už měnit, nehodit si tam taky BLIS ?Zkušenosti s tím už mám, ale problém je, že na 30ku je toho jako šafránu, možná i mín. Takže se pak s jedním BLIS zrcádkem dostame třeba na 8000kč ... a to už je raketa. V podstatě dvojnásobek co na P3ky... Měly by tam sedět z V50, S40 II ? ještě jsem se nedostal k VIDE abych si to ověřil.
Jak se už ochladilo, tak partnerka, která s tím jezdí, mi říkala že se neodmlží během asi půlhodinové cesty. Je to divné. Vím že nejsou sklopné ( většina 30tek to nemá ) , tak se na to budu muset podívat a vyloupnout sklíčko. Ale VIDA žádnou chybu nepíše, tak myslím že to tam vůbec není. SVATOKRADEZPINĎABC píše:U Volva zrcátka bez výhřevu?je to vůbec možné. to je skoro jako trestný čin, nebo stáni na invalidech to nenamontovat už ve výrobě.
Díval ses pořádně?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé