Topení volvo 700

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1281
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#1 Topení volvo 700

Příspěvek od LUBOŠ »

Mám dotaz, zda jde vymontovat tento druh radiátoru pouze po odmontování plastového čela u hadic, nebo musí celý komlet ( ta plastová nohavica ) z auta ven.
Přílohy
Sn
Sn (93.83 KiB) Zobrazeno 2008 x
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#2

Příspěvek od jarek.krizan »

Vypustit vodu, odpojit ventil topení ( na fotce chybí táhlo ), odpojit hadice, sundat plastový kryt radiátoru, myslím, že je potřeba vyvěsit z držáku řídící jednotku zapalování a vytáhnout radiátor kolem plynového pedálu.
Jestli jsem něco zapoměl, tak mě někdo opravte.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1281
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#3

Příspěvek od LUBOŠ »

jarek.krizan píše:Vypustit vodu, odpojit ventil topení ( na fotce chybí táhlo ), odpojit hadice, sundat plastový kryt radiátoru, myslím, že je potřeba vyvěsit z držáku řídící jednotku zapalování a vytáhnout radiátor kolem plynového pedálu.
Jestli jsem něco zapoměl, tak mě někdo opravte.
Měnil jsem kohout topení, ale radiátor asi nebude úplně o.k.
Zdá se mě, že úhel pro vysunutí radiátoru z plastové nohavice je poměrně ostrý. Jarku, Ty jsi již takovýto radiátor vysunoval bez demontáže celého topení z auta ven?.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1053
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#4

Příspěvek od travex »

LUBOŠ píše:
jarek.krizan píše:Vypustit vodu, odpojit ventil topení ( na fotce chybí táhlo ), odpojit hadice, sundat plastový kryt radiátoru, myslím, že je potřeba vyvěsit z držáku řídící jednotku zapalování a vytáhnout radiátor kolem plynového pedálu.
Jestli jsem něco zapoměl, tak mě někdo opravte.
Měnil jsem kohout topení, ale radiátor asi nebude úplně o.k.
Zdá se mě, že úhel pro vysunutí radiátoru z plastové nohavice je poměrně ostrý. Jarku, Ty jsi již takovýto radiátor vysunoval bez demontáže celého topení z auta ven?.
jde vytahnout.... je to trochu jezek v lekci, ale jde to....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

GDPR_user

#5

Příspěvek od GDPR_user »

travex píše:
LUBOŠ píše:
Měnil jsem kohout topení, ale radiátor asi nebude úplně o.k.
Zdá se mě, že úhel pro vysunutí radiátoru z plastové nohavice je poměrně ostrý. Jarku, Ty jsi již takovýto radiátor vysunoval bez demontáže celého topení z auta ven?.
jde vytahnout.... je to trochu jezek v lekci, ale jde to....
A u topení s přípravou na klimu ovládané podtlakem taky???

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#6

Příspěvek od jarek.krizan »

Vytahoval jsem ho z auta bez klimy trochu boj ale šlo to, nevím jak moc se liší obal s AC a bez AC. Tehdy byl ten radiátor dokonce levnější jak ten blbý ventil, už si nepamatuji kolik přesně stál jen že mi to vyrazilo dech, za kus pitomýho plastu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1053
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#7

Příspěvek od travex »

martinopel píše:A u topení s přípravou na klimu ovládané podtlakem taky???
u nej je to jeste jednodussi, protoze vymenik je umistenej pod rozmernym vikem v ose vozidla, tzn vytahuje se dozadu. Jen je bohuzel nutno vysapat z auta kompletni stredopvou konzolu....

v tom je uz Lubos prebornik... :-)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1281
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#8

Příspěvek od LUBOŠ »

travex píše:
martinopel píše:A u topení s přípravou na klimu ovládané podtlakem taky???
u nej je to jeste jednodussi, protoze vymenik je umistenej pod rozmernym vikem v ose vozidla, tzn vytahuje se dozadu. Jen je bohuzel nutno vysapat z auta kompletni stredopvou konzolu....

v tom je uz Lubos prebornik... :-)
Copak topení, pro to mám slabost. :twisted: :? :)
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

GDPR_user

#9

Příspěvek od GDPR_user »

travex píše:
martinopel píše:A u topení s přípravou na klimu ovládané podtlakem taky???
u nej je to jeste jednodussi, protoze vymenik je umistenej pod rozmernym vikem v ose vozidla, tzn vytahuje se dozadu. Jen je bohuzel nutno vysapat z auta kompletni stredopvou konzolu....

v tom je uz Lubos prebornik... :-)
No tě péro :cry:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 275
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

#10

Příspěvek od Fery »

Tak s tím topením 740 s přípravou na klimu a podtlakama nevím, nevím. Jedno topení jsem teďka likvidoval a trubky radiátoru zatáčejí dopředu a procházejí přepážkou až do motorového prostoru. Navíc je radiátor schovaný uvnitř a bez povolení hejna šroubků okolo se k němu nedostaneš. A taky styčné plochy jednotlivých plastových dílů jsou namatlané tím černým tahavým nesmyslem. V tomto případě musí celej blok topení ven

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1053
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

#11

Příspěvek od travex »

Fery píše:Tak s tím topením 740 s přípravou na klimu a podtlakama nevím, nevím. Jedno topení jsem teďka likvidoval a trubky radiátoru zatáčejí dopředu a procházejí přepážkou až do motorového prostoru. Navíc je radiátor schovaný uvnitř a bez povolení hejna šroubků okolo se k němu nedostaneš. A taky styčné plochy jednotlivých plastových dílů jsou namatlané tím černým tahavým nesmyslem. V tomto případě musí celej blok topení ven
ale nemusi, Lubos do dokazal i bez toho, je to sice jezek v kleci, ale zkousel jsem postup ziopakovat a jde to....(ja jsem tedy jen lovil radiator ven, takze jsem overil polovinu, ale kdyz to jde ven tak jde i zpatky)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 275
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

#12

Příspěvek od Fery »

Jo, už jsem o tom s Lubošem mluvil. Je to práce pro odvážné a klidné povahy. Máte výhodu, že jste ještě mladíci a tím pádem pružní a ohební. Já se nasoukat pod palubovku, tak mě seknou plotýnky a asi bych tam musel zůstat ...

GDPR_user

#13

Příspěvek od GDPR_user »

Fery píše:Jo, už jsem o tom s Lubošem mluvil. Je to práce pro odvážné a klidné povahy. Máte výhodu, že jste ještě mladíci a tím pádem pružní a ohební. Já se nasoukat pod palubovku, tak mě seknou plotýnky a asi bych tam musel zůstat ...
No tak odvaha mi nechybí,ale horší je to s tím klidem. :lol: :lol: :lol:
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“