metju - XC940 B200FT, XC70 D5

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Mattyfu
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 948
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
Vůz: Range Rover V8

#176 metju - V70 T5, 940 B200FT

Příspěvek od Mattyfu »

Aha, tak to potom ok, páč já mám na sedmě jen 600/1400 kilo tak proto.
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír

vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 880
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#177 metju - V70 T5, 940 B200FT

Příspěvek od vityjan »

metju píše: Na kouli to má 1800. Jinak samozřejmě jsem vše dodržel a hmotnost soupravy nepřesáhla 3,5 tuny :twisted: I policejní hlídka si mě překontrolovala a pustila mě dál...

Chceš říct, že tě policajti nechaji tahnout plato, který má v dokladech více než 1800kg maximální hmotnost?
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 83
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#178 metju - V70 T5, 940 B200FT

Příspěvek od metju »

Zafungoval můj neodolatelný šarm... :friends:
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#179 metju - V70 T5, 940 B200FT

Příspěvek od Petr.Chrpa »

metju píše:Zafungoval můj neodolatelný šarm... :friends:
Muj šarm taky zafungoval :lol: a ten dáreček na tom platu už jezdí :D ,ale bude na tom ještě hodně práce :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#180 metju - V70 T5, 940 B200FT

Příspěvek od Ondra. »

Petře povídej přeháněj kdlidně do SZ, víš že se mě to auto taky týká
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#181 metju - V70 T5, 940 B200FT

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ondra. píše:Petře povídej přeháněj kdlidně do SZ, víš že se mě to auto taky týká
Zatím SZ až to bude trochu v cajku tak to sem zase někam mrsknu i s tím co se vše dělalo :wink:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#182 metju - V70 T5, 940 B200FT

Příspěvek od HonzaA »

metju píše:Tohle už jsem trochu přepísk, 136 koní se pořádně zapotilo...
Má to 155 koní. Co mám tak zkušenost, tak 1000 km s V70I T5 na hengru není problém. Akorát hmotnostně to už na 1800 kg asi úplně nevychází, V70I je těžká obluda :wink: Ale třeba s 945 naloženou na hengru za 945 si mě v Rakousku odchytili a zvážili a vyšlo to. Asi jsem se dobře modlil :D
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#183 metju - V70 T5, 940 B200FT

Příspěvek od HonzaA »

vityjan píše:Chceš říct, že tě policajti nechaji tahnout plato, který má v dokladech více než 1800kg maximální hmotnost?
Italská turbínová 945 má na kouli 1800 kg, ale dokud okamžitá hmotnost přívěsu nepřesáhne tuto hmotnost, tak přívěs může mít celkovou klidně 3500 kg (pokud máš řidičák B+E). Trochu se změnily přepisy a porovnává se okamžitá hmotnost přívěsu s celkovou hmotností auta, která nesmí být nižší. Celková přívěsu už nikoho nezajímá.

Hmotnost na kouli ale byla vždy relevantní jen k okamžité hmotnosti přívěsu, na tom se roky nic nezměnilo.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 83
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#184 metju - V70 T5, 940 B200FT

Příspěvek od metju »

HonzaA píše:Má to 155 koní...
Spíš mělo by mít 8) mám odbrzděných téměř rovných 100kW. viz. podpis...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#185 metju - V70 T5, 940 B200FT

Příspěvek od HonzaA »

Aha. Tak to je smutné :shock:
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 83
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#186 metju - V70 T5, 940 B200FT

Příspěvek od metju »

Tak dneska máme výročí. Je to přesně rok co mám devítku doma. A jelikož jsou tady v poslední době v oblibě statistiky, jednu tu mám.
Za těch 365 dní jsme spolu ujeli 29 673 kilometrů s průměrnou spotřebou 12,11 l/100km. Devítka za to chtěla přesně 2 804 litrů plynu a 680 litrů benzínu, za což jsem musel dát celkem 58 845 korun. A jelikož je to holka hodná, servis me na ní stál jen 8 301 korun. No vzhledem k tomu že si tu a tam chci udělat radost, dalších 9 304 kaček jsem vyhodil za "zbytečnosti" jako jsou folie na okna, koženej interier, nějakej ten plastík apod. Poslední náklady jsou ty nejpovinnější jako ručení a známka, řikaj jí dálniční no po poli se dá jezdit stejně komfortně. To vyšlo na 11 010. Spousta drobností v tom neni jako třeba mytí nebo věčně mizící víčka od LPG. No jako dáreček jsem holce objednal nový výfuk tak doufám že bude vděčná a bude makat další rok bez problémů...
Viva la Devítka !
Přílohy
2017-08-11 10.19.19.jpg
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#187 metju - V70 T5, 940 B200FT

Příspěvek od 3m3 »

Nezapomel si na neco? :D
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 83
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#188 metju - V70 T5, 940 B200FT

Příspěvek od metju »

Zapomněl. Martin je hroznej borec, férovej hodnej a krásnej chlap, díky kterýmu se ze mě stal krabicář... 8)

Je to takhle v pořádku ? :beer:
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#189 metju - V70 T5, 940 B200FT

Příspěvek od 3m3 »

metju píše:Zapomněl. Martin je hroznej borec, férovej hodnej a krásnej chlap, díky kterýmu se ze mě stal krabicář... 8)

Je to takhle v pořádku ? :beer:
Dyt uz sme se udobrovali vcera vecer :angel:
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12975
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#190 metju - V70 T5, 940 B200FT

Příspěvek od raolsa »

Co s těma víčkama děláš? Já mám po 7-mi letech pořád původní.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 83
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#191 metju - V70 T5, 940 B200FT

Příspěvek od metju »

Už 2x mi ho někdo vzal a 3x jsem ho nechal po tankování na střeše a odjel... posledně jsem raději koupil rovnou 4 a dal do kastlíku do zásoby :)
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#192 metju - V70 T5, 940 B200FT

Příspěvek od HonzaA »

Příště si namísto víčka kup špunt do umyvadla, dává se k tomu i řetízek :wink: Optimální řešení pro takovéto beznadějné případy a bude to vypadat neodolatelně punkově :D

EDIT: No tak s takovým úchylným umístěním hrdla plnění by ten řetízek vypadal teda fakt cool :D
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 83
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#193 metju - V70 T5, 940 B200FT

Příspěvek od metju »

Moje T5 bude výhledově na prodej, ještě ji musím dát do pucu aby mě hanba nefackovala že prodávám něco co neni 100% a sesmolit nějakej inzerát kde bychom mohli řešit problémy typu "škoda že to není automat, nafta, sedan, zadokolka apod... :-D" Takže kdyby někdo pokukoval po svižnym kombíku je tu možnost 8)
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#194 metju - V70 T5, 940 B200FT

Příspěvek od S60 GOLD »

metju píše:Moje T5 bude výhledově na prodej, ještě ji musím dát do pucu aby mě hanba nefackovala že prodávám něco co neni 100% a sesmolit nějakej inzerát kde bychom mohli řešit problémy typu "škoda že to není automat, nafta, sedan, zadokolka apod... :-D" Takže kdyby někdo pokukoval po svižnym kombíku je tu možnost 8)
:cry:
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#195 metju - V70 T5, 940 B200FT

Příspěvek od Petr.Chrpa »

metju píše:Moje T5 bude výhledově na prodej, ještě ji musím dát do pucu aby mě hanba nefackovala že prodávám něco co neni 100% a sesmolit nějakej inzerát kde bychom mohli řešit problémy typu "škoda že to není automat, nafta, sedan, zadokolka apod... :-D" Takže kdyby někdo pokukoval po svižnym kombíku je tu možnost 8)
To je ,ale škoda prodávat :wink:
Budeš litovat .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 83
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#196 metju - V70 T5, 940 B200FT

Příspěvek od metju »

Tak jen drobný upgrade skoro po roce. T5 už mi bohužel neříká pane, nicméně devítku furt mám takže je kde vymýšlet ptákoviny :) V listopadu proběhl experiment a celé auto se nazvedalo o 3,5" aby se do podběhů nacpaly celoroční 235/75 R15. Rovnou nové pružiny, nové tlumiče, uložení a chladič vody, ten původní tekl. Jelikož výměna chladiče nestačila řada přišla na vodou chlazené turbo, do hledáčku mi padla fungl nová 16t od místního borce. Stará 15g byla před smrtí, no voda tekla i s novym fénem. Cca. litr za týden. "Naštěstí" na srazu v Kletečné jsem závadu objevil, jelikož se projevila konečně naplno a koberce v interiéru se nasákly vodou a vzduch provoněl fridex. Je fajn vědět co s autem konečně je, ale na výměnu jsem se vyloženě netěšil. Ale po asi 10 hodinách se konečně ze mě stal chlap a radiátor topení jsem úspěšně vyměnil. Když už auto odpočívalo na dílně, vyměnily se svíčky, kabely, cívka a čidlo na klice. Huráá konečně startuju kdykoliv na první otočení. Pro dobrý pocit šel po 8tis nový olej s filtrem, rovnou i vzduchový a palivový... Doufám že teď bude na chvilku pokoj a devítka za měsíc ukáže v Rumunsku zač je toho RWD těm chudákům co si na svoje Jeepy musí montovat navijáky :%)

S dovolením jedno foto ze srazu z Facebookových stránek VK
61381523_825158524536517_4044298642234802176_o (1).jpg
V terénu je schopnější než by většina čekala 8)
IMG_20190523_161912.jpg
IMG_20190523_161912.jpg (125.41 KiB) Zobrazeno 895 x
Nejhorší na celé téhle akci bylo být neustále mastný a ulepený od všudepřítomné nemrzky
IMG_20190528_144919.jpg
IMG_20190528_144919.jpg (108.07 KiB) Zobrazeno 895 x
Výhodou nazvedaného auta je základní servis bez jakékoliv potřeby heveru nebo nájezdu
IMG_20190521_191121.jpg
IMG_20190521_191121.jpg (112.41 KiB) Zobrazeno 895 x
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5127
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#197 metju - XC940 B200FT

Příspěvek od Warcz »

To auto je naživo ještě větší bestie než na fotkách. Člověk se hned ohlídne a přemýšlí co to je za SUV .-)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#198 metju - XC940 B200FT

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ten stroj je pecka a úprava jakou jsi udělal se mi moc líbí ,je to prostě unikát
a jak píše Warcz na živo bomba :good:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#199 metju - V70 T5, 940 B200FT

Příspěvek od HonzaA »

metju píše:
Nejhorší na celé téhle akci bylo být neustále mastný a ulepený od všudepřítomné nemrzky
Nebylo by teda lepší vyndat i ty napitý koberce? :D Vždyť stejně samy nevyschnou, když jsou nasáklý nemrzkou...
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#200 metju - XC940 B200FT

Příspěvek od Haben »

Metju a je to na těch kobercích opravdu fridex? Jestli jsou to zadní koberce, tak si možná děti při offroad jízdě nějaké to deci ucvrnkly :lol:
A souhlasím se všemi, moc pěkná úprava a na živo pěkná bestie. Mně se líbilo, jak okolo chodil Martin Mazari a kroutil hlavou, že toto ještě neviděl :ROFL:
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“