prasklé sedlo ventilu???
- Autor
- Zpráva
#26
Kupodivu píst i hlava stejná jako ostatní válce, chvilku nám to vrtalo hlavou (kam se ten kousek poděl - asi rovnou vyletěl ???) a pak jsme si řekli, že je to vlastně dobře... . Ještě jedna mizerná fotka...
- Přílohy
-
- ventil 2-1.JPG (117.75 KiB) Zobrazeno 641 x
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
#27
Spalovací prostory na ostatních válcích vypadají stejně??? Na fotcě je nepřiměřeně mnoho karbonu vypadá to jako by se spaloval olej,kolik ti to žralo oleje???jerguš píše:Kupodivu píst i hlava stejná jako ostatní válce, chvilku nám to vrtalo hlavou (kam se ten kousek poděl - asi rovnou vyletěl ???) a pak jsme si řekli, že je to vlastně dobře... . Ještě jedna mizerná fotka...
#28
To je tou kvalitou fotky, není to horší, než jiné motory, co jsem měl rozebrané... A spotřeba oleje cca 0.5 lt/1000 km, ale i méně, taky na to měl dost vliv styl jízdy. Jinak ten motor má tachometrově 325 000 km a auto je z malého bazaru, takže klidně 100 000 přidej....(jasně, že bez důkazu...), ale auto se mi líbilo atd....martinopel píše:Spalovací prostory na ostatních válcích vypadají stejně??? Na fotcě je nepřiměřeně mnoho karbonu vypadá to jako by se spaloval olej,kolik ti to žralo oleje???jerguš píše:Kupodivu píst i hlava stejná jako ostatní válce, chvilku nám to vrtalo hlavou (kam se ten kousek poděl - asi rovnou vyletěl ???) a pak jsme si řekli, že je to vlastně dobře... . Ještě jedna mizerná fotka...
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
#29
Co budeš dělat???jerguš píše:To je tou kvalitou fotky, není to horší, než jiné motory, co jsem měl rozebrané... A spotřeba oleje cca 0.5 lt/1000 km, ale i méně, taky na to měl dost vliv styl jízdy. Jinak ten motor má tachometrově 325 000 km a auto je z malého bazaru, takže klidně 100 000 přidej....(jasně, že bez důkazu...), ale auto se mi líbilo atd....martinopel píše:Spalovací prostory na ostatních válcích vypadají stejně??? Na fotcě je nepřiměřeně mnoho karbonu vypadá to jako by se spaloval olej,kolik ti to žralo oleje???
#30
Tam fakt nic není a jediný, co je vidět na válci je origo broušení, což je neuvěřitelný... (byť u trošku většího Volva F 12 jsme rozebrali motor po asi 900 000 a vložky až na jednu byly taky netknutý - holt matroš...) Hlava je rozebraná, plán je takovej, že dáme nové oba výfukové ventily (původně jsme chtěli i sací, ale asi jim fakt nic není), ještě před tím teda hlavu dáme přebrousit (oni to tam i natlakujou, jestli není prasklá), dáme nový gufera na všechny ventily, zabrousíme ventily, nový gufera na vačky, všechny těsnění, nový šrouby do hlavy, složíme to a nastartujem...Jestli jsem na něco důležitýho zapomněl, tak mi prosím napovězte. Dík.mrazík píše:Zkusil bych najít zbytky ventilu, mohly vylítnout ven výfukem, můžou bejt zasekaný v pístu nahoře, ale taky mohly částečky projít mezi pístem a vložkou (nechci zbytečně malovat na zeď). není poškrábaná vložka?jerguš píše:Fakt se až stydím, ale byla tma a mám aušus foťák. Jinak ten lom má ostré hrany...
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
#31
Nevyjde levněji druhý motor???jerguš píše:Tam fakt nic není a jediný, co je vidět na válci je origo broušení, což je neuvěřitelný... (byť u trošku většího Volva F 12 jsme rozebrali motor po asi 900 000 a vložky až na jednu byly taky netknutý - holt matroš...) Hlava je rozebraná, plán je takovej, že dáme nové oba výfukové ventily (původně jsme chtěli i sací, ale asi jim fakt nic není), ještě před tím teda hlavu dáme přebrousit (oni to tam i natlakujou, jestli není prasklá), dáme nový gufera na všechny ventily, zabrousíme ventily, nový gufera na vačky, všechny těsnění, nový šrouby do hlavy, složíme to a nastartujem...Jestli jsem na něco důležitýho zapomněl, tak mi prosím napovězte. Dík.mrazík píše: Zkusil bych najít zbytky ventilu, mohly vylítnout ven výfukem, můžou bejt zasekaný v pístu nahoře, ale taky mohly částečky projít mezi pístem a vložkou (nechci zbytečně malovat na zeď). není poškrábaná vložka?
#32
Myslím, že ne.. Zatím to vidím na cca: ventily cca 900,-, dám nový termostat cca 500,-, horní sada těsnění ??? (ale jednotlivě gufera na ventily cca 600,-, těsnění pod hlavu cca 800,-,gufera na vačky ???), šrouby do hlavy cca 600,-, přebroušení hlavy cca 1200,-, nějaké pojížďky pro ND cca 1000,- za benzín, 2x špinavý montérky, kámošovi na pivo cca 1500,- a 4 dny času (necelé). A opotřebení nářadí neuvažuji.... Tak snad to tak bude...
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
#33
No takže 10k za ty prachy se dá sehnat komplet slušný motor.jerguš píše:Myslím, že ne.. Zatím to vidím na cca: ventily cca 900,-, dám nový termostat cca 500,-, horní sada těsnění ??? (ale jednotlivě gufera na ventily cca 600,-, těsnění pod hlavu cca 800,-,gufera na vačky ???), šrouby do hlavy cca 600,-, přebroušení hlavy cca 1200,-, nějaké pojížďky pro ND cca 1000,- za benzín, 2x špinavý montérky, kámošovi na pivo cca 1500,- a 4 dny času (necelé). A opotřebení nářadí neuvažuji.... Tak snad to tak bude...
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 912
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#34
až ho najdeš tak dej vědět jeden bych potřeboval...martinopel píše:No takže 10k za ty prachy se dá sehnat komplet slušný motor.jerguš píše:Myslím, že ne.. Zatím to vidím na cca: ventily cca 900,-, dám nový termostat cca 500,-, horní sada těsnění ??? (ale jednotlivě gufera na ventily cca 600,-, těsnění pod hlavu cca 800,-,gufera na vačky ???), šrouby do hlavy cca 600,-, přebroušení hlavy cca 1200,-, nějaké pojížďky pro ND cca 1000,- za benzín, 2x špinavý montérky, kámošovi na pivo cca 1500,- a 4 dny času (necelé). A opotřebení nářadí neuvažuji.... Tak snad to tak bude...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#35
clovece jeden B5254S jsem videl asi pred mesicem na ebay - bylo to ale pri salzburgu. Prodal se myslim za 100 EUR :!: - kdyby to bylo bliz, tak bych ho uz mel v garazi...
Resultat - daji se najit i za slusne penize.
Resultat - daji se najit i za slusne penize.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#38
Takže hotovo, s novou vodní pumpou a termostatem + 2 výfukové ventily konečně spácháno za 7700,- bez benzínu na pojížďky pro díly atd...a jede...
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#39
To asi neznáš Rakušáky Eště sem na eBayi nepotkal žádnýho, kterej by si z druhýho konta nepřihazoval na svých aukcíchwickey píše:clovece jeden B5254S jsem videl asi pred mesicem na ebay - bylo to ale pri salzburgu. Prodal se myslim za 100 EUR :!: .
Můj názor: vydražil si to radši sám, než aby to musel dát za hubičku.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 26 Odpovědi
- 2998 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ekky
-
- 4 Odpovědi
- 854 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 8 Odpovědi
- 1396 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od karelvolvo
-
- 12 Odpovědi
- 740 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od yoby
-
- 26 Odpovědi
- 1726 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zajsoft