prasklé sedlo ventilu???

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 50
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Bechyně

#26

Příspěvek od jerguš »

Kupodivu píst i hlava stejná jako ostatní válce, chvilku nám to vrtalo hlavou (kam se ten kousek poděl - asi rovnou vyletěl ???) a pak jsme si řekli, že je to vlastně dobře... :) . Ještě jedna mizerná fotka...
Přílohy
ventil 2-1.JPG
ventil 2-1.JPG (117.75 KiB) Zobrazeno 641 x
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG

GDPR_user

#27

Příspěvek od GDPR_user »

jerguš píše:Kupodivu píst i hlava stejná jako ostatní válce, chvilku nám to vrtalo hlavou (kam se ten kousek poděl - asi rovnou vyletěl ???) a pak jsme si řekli, že je to vlastně dobře... :) . Ještě jedna mizerná fotka...
Spalovací prostory na ostatních válcích vypadají stejně??? Na fotcě je nepřiměřeně mnoho karbonu vypadá to jako by se spaloval olej,kolik ti to žralo oleje???

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 50
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Bechyně

#28

Příspěvek od jerguš »

martinopel píše:
jerguš píše:Kupodivu píst i hlava stejná jako ostatní válce, chvilku nám to vrtalo hlavou (kam se ten kousek poděl - asi rovnou vyletěl ???) a pak jsme si řekli, že je to vlastně dobře... :) . Ještě jedna mizerná fotka...
Spalovací prostory na ostatních válcích vypadají stejně??? Na fotcě je nepřiměřeně mnoho karbonu vypadá to jako by se spaloval olej,kolik ti to žralo oleje???
To je tou kvalitou fotky, není to horší, než jiné motory, co jsem měl rozebrané... A spotřeba oleje cca 0.5 lt/1000 km, ale i méně, taky na to měl dost vliv styl jízdy. Jinak ten motor má tachometrově 325 000 km a auto je z malého bazaru, takže klidně 100 000 přidej....(jasně, že bez důkazu...), ale auto se mi líbilo atd....
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG

GDPR_user

#29

Příspěvek od GDPR_user »

jerguš píše:
martinopel píše:Spalovací prostory na ostatních válcích vypadají stejně??? Na fotcě je nepřiměřeně mnoho karbonu vypadá to jako by se spaloval olej,kolik ti to žralo oleje???
To je tou kvalitou fotky, není to horší, než jiné motory, co jsem měl rozebrané... A spotřeba oleje cca 0.5 lt/1000 km, ale i méně, taky na to měl dost vliv styl jízdy. Jinak ten motor má tachometrově 325 000 km a auto je z malého bazaru, takže klidně 100 000 přidej....(jasně, že bez důkazu...), ale auto se mi líbilo atd....
Co budeš dělat???

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 50
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Bechyně

#30

Příspěvek od jerguš »

mrazík píše:
jerguš píše:Fakt se až stydím, ale byla tma a mám aušus foťák. Jinak ten lom má ostré hrany...
Zkusil bych najít zbytky ventilu, mohly vylítnout ven výfukem, můžou bejt zasekaný v pístu nahoře, ale taky mohly částečky projít mezi pístem a vložkou (nechci zbytečně malovat na zeď). není poškrábaná vložka?
Tam fakt nic není a jediný, co je vidět na válci je origo broušení, což je neuvěřitelný... (byť u trošku většího Volva F 12 jsme rozebrali motor po asi 900 000 a vložky až na jednu byly taky netknutý - holt matroš...) Hlava je rozebraná, plán je takovej, že dáme nové oba výfukové ventily (původně jsme chtěli i sací, ale asi jim fakt nic není), ještě před tím teda hlavu dáme přebrousit (oni to tam i natlakujou, jestli není prasklá), dáme nový gufera na všechny ventily, zabrousíme ventily, nový gufera na vačky, všechny těsnění, nový šrouby do hlavy, složíme to a nastartujem...Jestli jsem na něco důležitýho zapomněl, tak mi prosím napovězte. Dík.
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG

GDPR_user

#31

Příspěvek od GDPR_user »

jerguš píše:
mrazík píše: Zkusil bych najít zbytky ventilu, mohly vylítnout ven výfukem, můžou bejt zasekaný v pístu nahoře, ale taky mohly částečky projít mezi pístem a vložkou (nechci zbytečně malovat na zeď). není poškrábaná vložka?
Tam fakt nic není a jediný, co je vidět na válci je origo broušení, což je neuvěřitelný... (byť u trošku většího Volva F 12 jsme rozebrali motor po asi 900 000 a vložky až na jednu byly taky netknutý - holt matroš...) Hlava je rozebraná, plán je takovej, že dáme nové oba výfukové ventily (původně jsme chtěli i sací, ale asi jim fakt nic není), ještě před tím teda hlavu dáme přebrousit (oni to tam i natlakujou, jestli není prasklá), dáme nový gufera na všechny ventily, zabrousíme ventily, nový gufera na vačky, všechny těsnění, nový šrouby do hlavy, složíme to a nastartujem...Jestli jsem na něco důležitýho zapomněl, tak mi prosím napovězte. Dík.
Nevyjde levněji druhý motor??? :wink:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 50
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Bechyně

#32

Příspěvek od jerguš »

Myslím, že ne.. Zatím to vidím na cca: ventily cca 900,-, dám nový termostat cca 500,-, horní sada těsnění ??? (ale jednotlivě gufera na ventily cca 600,-, těsnění pod hlavu cca 800,-,gufera na vačky ???), šrouby do hlavy cca 600,-, přebroušení hlavy cca 1200,-, nějaké pojížďky pro ND cca 1000,- za benzín, 2x špinavý montérky, kámošovi na pivo cca 1500,- a 4 dny času (necelé). A opotřebení nářadí neuvažuji.... :D :D :D Tak snad to tak bude...
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG

GDPR_user

#33

Příspěvek od GDPR_user »

jerguš píše:Myslím, že ne.. Zatím to vidím na cca: ventily cca 900,-, dám nový termostat cca 500,-, horní sada těsnění ??? (ale jednotlivě gufera na ventily cca 600,-, těsnění pod hlavu cca 800,-,gufera na vačky ???), šrouby do hlavy cca 600,-, přebroušení hlavy cca 1200,-, nějaké pojížďky pro ND cca 1000,- za benzín, 2x špinavý montérky, kámošovi na pivo cca 1500,- a 4 dny času (necelé). A opotřebení nářadí neuvažuji.... :D :D :D Tak snad to tak bude...
No takže 10k za ty prachy se dá sehnat komplet slušný motor.

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 912
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#34

Příspěvek od marra »

martinopel píše:
jerguš píše:Myslím, že ne.. Zatím to vidím na cca: ventily cca 900,-, dám nový termostat cca 500,-, horní sada těsnění ??? (ale jednotlivě gufera na ventily cca 600,-, těsnění pod hlavu cca 800,-,gufera na vačky ???), šrouby do hlavy cca 600,-, přebroušení hlavy cca 1200,-, nějaké pojížďky pro ND cca 1000,- za benzín, 2x špinavý montérky, kámošovi na pivo cca 1500,- a 4 dny času (necelé). A opotřebení nářadí neuvažuji.... :D :D :D Tak snad to tak bude...
No takže 10k za ty prachy se dá sehnat komplet slušný motor.
až ho najdeš tak dej vědět jeden bych potřeboval...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#35

Příspěvek od wickey »

clovece jeden B5254S jsem videl asi pred mesicem na ebay - bylo to ale pri salzburgu. Prodal se myslim za 100 EUR :!: - kdyby to bylo bliz, tak bych ho uz mel v garazi...

Resultat - daji se najit i za slusne penize.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

GDPR_user

#36

Příspěvek od GDPR_user »

marra píše:
martinopel píše:No takže 10k za ty prachy se dá sehnat komplet slušný motor.
až ho najdeš tak dej vědět jeden bych potřeboval...
Možná brzy jeden B5254 bude :wink:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 122
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: prag
Zabanován: Trvale

#37

Příspěvek od black hawk »

takovejhle obrázků mám ve sbírce dost.nic neobyklého.tohle je z 850 10V.mohu ti poslat foto z 20V,T-5,960 3.0
Přílohy
Obraz003.jpg
Obraz003.jpg (57.94 KiB) Zobrazeno 505 x

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 50
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Bechyně

#38

Příspěvek od jerguš »

Takže hotovo, s novou vodní pumpou a termostatem + 2 výfukové ventily konečně spácháno za 7700,- bez benzínu na pojížďky pro díly atd...a jede...
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#39

Příspěvek od dali »

wickey píše:clovece jeden B5254S jsem videl asi pred mesicem na ebay - bylo to ale pri salzburgu. Prodal se myslim za 100 EUR :!: .
To asi neznáš Rakušáky :wink: Eště sem na eBayi nepotkal žádnýho, kterej by si z druhýho konta nepřihazoval na svých aukcích :twisted:
Můj názor: vydražil si to radši sám, než aby to musel dát za hubičku.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“