prasklé sedlo ventilu???
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bechyně
prasklé sedlo ventilu???
Zdar vespolek, včera mě postihla nepříjemná záležitost, během jízdy Volvik začal nějak hůř táhnout a zrychlená prověrka u benzínky ukázala, že nefunguje jeden válec. Svíčka OK, jiskra taky, vstřik taky, kompresi nemam jak změřit, do vody netlakuje, olej O.K. a začalo v tom lehce cvakat nahoře (tj. ne na klice). Tak se chystám shodit hlavu a uvidím, nemáte s tím někdo nějakou zkušenost???S kámošema tipujeme prasklý sedlo ventilu, nebo tak něco. A co mám měnit při sundání hlavy? (gufera ventilů, těsnění a šrouby jsou jasný). Díky
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bechyně
-
Offline
- Příspěvky: 37
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hluboka nad Vltavou, Čejkovice
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
prasklé sedlo ventilu???
asi máš bohužel pravdu...holt LPGjerguš píše:Zdar vespolek, včera mě postihla nepříjemná záležitost, během jízdy Volvik začal nějak hůř táhnout a zrychlená prověrka u benzínky ukázala, že nefunguje jeden válec. Svíčka OK, jiskra taky, vstřik taky, kompresi nemam jak změřit, do vody netlakuje, olej O.K. a začalo v tom lehce cvakat nahoře (tj. ne na klice). Tak se chystám shodit hlavu a uvidím, nemáte s tím někdo nějakou zkušenost???S kámošema tipujeme prasklý sedlo ventilu, nebo tak něco. A co mám měnit při sundání hlavy? (gufera ventilů, těsnění a šrouby jsou jasný). Díky
_________________
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
prasklé sedlo ventilu???
Ty jseš úplně mimo!!!mikis píše:asi máš bohužel pravdu...holt LPGjerguš píše:Zdar vespolek, včera mě postihla nepříjemná záležitost, během jízdy Volvik začal nějak hůř táhnout a zrychlená prověrka u benzínky ukázala, že nefunguje jeden válec. Svíčka OK, jiskra taky, vstřik taky, kompresi nemam jak změřit, do vody netlakuje, olej O.K. a začalo v tom lehce cvakat nahoře (tj. ne na klice). Tak se chystám shodit hlavu a uvidím, nemáte s tím někdo nějakou zkušenost???S kámošema tipujeme prasklý sedlo ventilu, nebo tak něco. A co mám měnit při sundání hlavy? (gufera ventilů, těsnění a šrouby jsou jasný). Díky
Kdysi jsi někde četl nějaké informace které platily u škodovek s litinovými hlavami,které neměly tvrzené sedla ventilů,možná jsi s tím kdysi měl problém a teď tady meleš nesmysly a svádíš vše na LPG!!!



Úplně stejně mohu reagovat na špatného nafťáka nebo benzína!!!
Vytáčí mne takové soudy jak někdo ví přesně co tomu je!!!Takoví mechanici pak dělají více škody než užitku.
prasklé sedlo ventilu???
Asi by to chtělo slyšet,ale nemůže být spíše přicpaný hydroštel???Jak víš,že svíčka je OK???Měnil jsi je????Už jsem se setkal s tím,že vyndaná svíčka dávala jiskru,ale po namontování ne.Prasklé sedlo ventilu se mi moc nezdá,protože by nejspíše vypadto a to by nebylo cvahání,ale sakra kravál.Pozor na sundávání hlavy,protože víko tvoří zároveň vaškovou skříň a bez přípravku dojde k vytržení šroubů.Doporučuji zkontaktovat Marru.jerguš píše:Zdar vespolek, včera mě postihla nepříjemná záležitost, během jízdy Volvik začal nějak hůř táhnout a zrychlená prověrka u benzínky ukázala, že nefunguje jeden válec. Svíčka OK, jiskra taky, vstřik taky, kompresi nemam jak změřit, do vody netlakuje, olej O.K. a začalo v tom lehce cvakat nahoře (tj. ne na klice). Tak se chystám shodit hlavu a uvidím, nemáte s tím někdo nějakou zkušenost???S kámošema tipujeme prasklý sedlo ventilu, nebo tak něco. A co mám měnit při sundání hlavy? (gufera ventilů, těsnění a šrouby jsou jasný). Díky
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
prasklé sedlo ventilu???
martinopel píše:Ty jseš úplně mimo!!!mikis píše:
asi máš bohužel pravdu...holt LPG
Kdysi jsi někde četl nějaké informace které platily u škodovek s litinovými hlavami,které neměly tvrzené sedla ventilů,možná jsi s tím kdysi měl problém a teď tady meleš nesmysly a svádíš vše na LPG!!!![]()
![]()
Měl jsem několik volv a prakticky všechny na plyn a nikdy nebyl žádný problém.Asi by bylo zajímavé udělat anketu kdo měl poruchu na Volvu způsobenou plynem.
Úplně stejně mohu reagovat na špatného nafťáka nebo benzína!!!
Vytáčí mne takové soudy jak někdo ví přesně co tomu je!!!Takoví mechanici pak dělají více škody než užitku.
vycházím ze zkušeností ne mých ale jinných známých tzv. mechaniků (kteří mají mimochodem úspěšně fungující servis)kteří my přesně tohle tvrdili ať už se jednalo o volvo nebo chryslera.
A tu statistiku specifických závad např. uštíplé sedlo nebo ventil LPG vs benzin bych také rád udělal!!! Skvělý nápad....
a nečerti se tak

_________________
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 280
- Registrován: 21 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 D5 AWD
- Bydliště: Brno
Mno je fakt kamarad co má Fordy , tak asi do dvou si dával plyn , zjistil že po roce je motor K.O. , už do toho plyn nedava
ale jeho tchan ma Volvo 240 a funguje na plyn už dlouho a s krásnou spotřebou prostě spokojený ... takže Volvo motor (B2x -B2xx) jsou plynem takřka nezničitelné 


_________________
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
Volvo 960 _ B204FT _ M46 _´93 _ 140KW
Volvo 850 R
Volvo V70 I T5
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bechyně
Ty svíčky jsem pochopitelně měnil a hydroštel nepředpokládám, protože jsem před cca70 000 km dával všechny nový a origoš - i když člověk nikdy neví?? (vlastně kéž by to byl). Tak zatím jsem si koupil nový nářadí a jdu na to asi až o víkendu...
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
kurňa ty jsi muž činu "koupil nové nářadí a o víkendu jdu na to" máš můj obdiv na sundání hlavy bych si asi sám netroufnul...resp na sundání možná jó, ale to je asi tak všechnojerguš píše:Ty svíčky jsem pochopitelně měnil a hydroštel nepředpokládám, protože jsem před cca70 000 km dával všechny nový a origoš - i když člověk nikdy neví?? (vlastně kéž by to byl). Tak zatím jsem si koupil nový nářadí a jdu na to asi až o víkendu...

_________________
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bechyně
Můžu to zkusit... A pokud jde o statistiku provozu na LPG, tak moje zkušenosti: Š Garde - podpálené ventily po asi cca 4 letech, Š Rapid 136 - prasklý píst mezi kroužky (je otázka, jestli to souviselo), Peugeot 309 1.6 - naprosto bez problémů, Tatra 613-2 - naprosto bez problémů. A víc jsem toho zatim na LPG neměl.
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
-
Offline
- Příspěvky: 267
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Vůz: C 70
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
dle mých laických znalostí kovový váleček kterým prochází tlak oleje který tlumí rázy ventilů na vačku a zároveň dělá mezi nimi předepsanou vůli....LADA11 píše:co to je hydroštel ??? taky mi tam nahoře lehce něco cvaká, ale motor beží normálně, spotřeba stejná výkon taky...
většinou se ucpe....
_________________
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
jak máš dlouho to 850?? a odkdy jezdí na plyn?? a je to sekvenční vstřik nebo směšovač??jerguš píše:Můžu to zkusit... A pokud jde o statistiku provozu na LPG, tak moje zkušenosti: Š Garde - podpálené ventily po asi cca 4 letech, Š Rapid 136 - prasklý píst mezi kroužky (je otázka, jestli to souviselo), Peugeot 309 1.6 - naprosto bez problémů, Tatra 613-2 - naprosto bez problémů. A víc jsem toho zatim na LPG neměl.
_________________
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
V70 2,5Tdi-97
940turbo-92
940 2,4D-91
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bechyně
850 mám dva roky, najel jsem na ní cca 97 000 km a plyn v tom mám cca 80 000 km, klasiku směšovač s el. regulací bohatosti v otáčkách. S plynem v tom zatím nebyl problém.... Už jsem chtěl slavit 100 000 km na 850, ale asi si počkám... Alespoň se oteplí...mikis píše:jak máš dlouho to 850?? a odkdy jezdí na plyn?? a je to sekvenční vstřik nebo směšovač??jerguš píše:Můžu to zkusit... A pokud jde o statistiku provozu na LPG, tak moje zkušenosti: Š Garde - podpálené ventily po asi cca 4 letech, Š Rapid 136 - prasklý píst mezi kroužky (je otázka, jestli to souviselo), Peugeot 309 1.6 - naprosto bez problémů, Tatra 613-2 - naprosto bez problémů. A víc jsem toho zatim na LPG neměl.

_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bechyně
-
Offline
- Příspěvky: 4079
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Co je na tom divnýho? Normálně se ti uštípne kus talířku. Já to viděl u motorky, která byla špatně přetryskovaná.martinopel píše:Odštíplý????Co je to za ptákovinu???Zkus přecejen ty fotky.jerguš píše:tak už se to rýsuje, je to prasklý výfukový ventil (odštíplý), snad v týdnu seženu díly a o víkendu to složíme. Fotky mi bohužel vyšly mizerně, tak ani snad nemá cenu je sem dávat...
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 4079
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bechyně
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé