Rada s koupí
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo
#1 Rada s koupí
Zaujal mě inzerát Volva S40 https://m.sauto.cz/detail?sort=0&c=1&stateIds=0&yearMin=2004&yearMax=0&id=17003639&bodyType=0&priceMin=75000&mileageMax=0&priceMax=0&letter=V&fuel=2&from=moreman&mod=789&page=1&man=106 . Jestli tu není někdo kdo by poradil, zda-li není v tom zádrhel.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2159
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#2 Rada s koupí
za mně drahé, staré, tyto roky mají problémové čerpadla a vstřiky když už tak jedině pokud je to Euro 3 !!!!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo
#3 Rada s koupí
Popravdě octavii v této výbavě neseženu. Jen nemám možnost více info dle vin.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#5 Rada s koupí
Martine, nepřijde ti, že se opakuješ?martinopel píše:Stejná kurwa jako V50
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
#6 Rada s koupí
Opakování je matka moudrosti
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#7 Rada s koupí
Mozno to bude ze ziadna ina platforma nepriniesla vacsiu kombinaciu zavad ktore dokazu spravit auto nepouzitelne a nepredajne (s cistym svedomim)
#8 Rada s koupí
Když se opakovaně někdo ptá,je slušností mu opakovaně odpovědět.ttoommaasseekk píše:Martine, nepřijde ti, že se opakuješ?martinopel píše:Stejná kurwa jako V50
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 139
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: S40 1.8 Momentum MY09
- Bydliště: Praha 4
#9 Rada s koupí
Když odpovědět, tak odpovědět - pokud možno s argumentem. Není nad chytrolíny, co jim je vše hned jasné...
Pokud si tazatel projde forum a soustředí se na uvedený model, asi zjistí, že tato motorizace je považována za nejrizikovější, co se týče budoucích investic a spolehlivosti. Za obecně slabší místo celé této řady (nejen naftové) se považuje elektroinstalace, která si umí postavit hlavu. K ceně ani kilometrům nemám odvahu se vyjádřit - je to na vkusu každého soudruha.
Pokud bych volit tento model, tak raději v benzínu, ideálně 2.4 pětiválec, ale to je už asi o jiné ceně, kterou má tazatel k dispozici, ale i s 1.8 Duratecem se dá taky žít.
Pokud si tazatel projde forum a soustředí se na uvedený model, asi zjistí, že tato motorizace je považována za nejrizikovější, co se týče budoucích investic a spolehlivosti. Za obecně slabší místo celé této řady (nejen naftové) se považuje elektroinstalace, která si umí postavit hlavu. K ceně ani kilometrům nemám odvahu se vyjádřit - je to na vkusu každého soudruha.
Pokud bych volit tento model, tak raději v benzínu, ideálně 2.4 pětiválec, ale to je už asi o jiné ceně, kterou má tazatel k dispozici, ale i s 1.8 Duratecem se dá taky žít.
_________________
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo
#10 Rada s koupí
Co se týče motorizace, tak je srovnatelný s Mondeem. Jinak na 2,4 v benzinu pro mě nevyhovuje co se týče financování. Nevím jak obstávají motory1.6D.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 806
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#11 Rada s koupí
pokud nemáš peníze na dražší motor, tak radši o V50 neuvažuj, musel bys mít hodně velké štěstí, problém je, že to si myslí všichni, že to s mrdkou 1.6 D nebo 2.0 D nějak zvládnou
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo
#12 Rada s koupí
O V50 netoužím. Zajímám se o S40. Ten 2.0D se mi zdá jako ideální varianta.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#13 Rada s koupí
S40 vs V50, vždyť je to to samé auto! Jen karoserie je rozdílná.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo
#14 Rada s koupí
Promiň. Neuvědomil jsem si to když jsem došel zmrzlý z venku. Jinak uvidím. Času mám na hledání a výběr auta dosti.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5954
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#15 Rada s koupí
obecně se doporučuje se 2.0D i 1.6D u modelů C30 / s40 / v50 vyhnout. Jestli chceš naftu, tak D5 - ale to je jiný peníz. Nebo benzín 1,8 či 2,0, bude to jezdit o 2-3 litr více, ale zase máš klid. Jsou tu i lidé, kterým ty francouzské diesly drží, ale je tu zase kopa lidí, který s nimi mají problémy.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5954
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#16 Rada s koupí
Tady máš třeba jednu ne moc hezkou zkušenost s 2,0D: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=28&t=56466
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5954
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#17 Rada s koupí
jinak, pokud přeci jen budeš chtít diesel, tak vím o jedné moooc pěkné c30 s 1,6D, která je z té kategorie, že se nesere. Důvodem bude nejspíše to, že její majitel ji opečovává a dává jí běžný servis a nic nepřehlíží. Takže zde by jsi měl velikou šanci, že narazíš na opěčovávaný kus a je zde veliká naděje, že to nebude kasička. Je fakt moooc pěkná. A máš to k majiteli kousek, 100 km.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo
#18 Rada s koupí
Měl jsem za to, že jsou držáci když prodávající psali stav tachometru i půl milionu kilometru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5954
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#19 Rada s koupí
do určité míry záleží, jak se o auto předchozí majitel choval. Pokud na servis kašlal, bude to kasička. Pokud seo to stará, tak seto pokazit může, ale spoustě problémů se předešlo pečlivým servisem. Pokud tě oslovuje i C30 s 1,6D, napiš soukromou zprávu, více v SZ
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#20 Rada s koupí
Hele rodák Jsem původem taky ze Sudet.
Ptáš se a odpovědi dostáváš. V50/S40 v naftové PSA 4-válcové motorizaci opravdu umí potrápit. Sice možná i těch 200 tis. s velkou dávkou štěstí najezdí, ale kdo ví, jak moc je číslo na tacho daleko od reality? Lidé s tím jezdí, ale také hezká řádka lidí se dokáže do takového ojetého auta docela slušně vydat z peněz. You have been warned
Celá platforma P1 (C30/C70/V50/S40) je sice z venku opticky více "sexy" než starší P2, ale i já bych ti doporučil spíše nějakou nenáročnou benzínovou motorizaci u dospělejší platformy P2 (V/XC70, S80, S60). Za mě osobně: připadá mi, že možná P2 není v dnešní době úplně in, ale mám dojem, že stárne pomaleji. Spíše zraje.
Resp. že ty P1čky morálně zastarávají tak nějak rychleji.
Zjevně hledáš sedan, proto bych pátral po S60 nebo S80 v benzínu, když jinak nedáš, tak Euro3 D5 (120kW) nebo 2.4D (96kW) ideálně po faceliftu, bez DPF - což je jen modelový rok 2005). S60 se dělala až do MY09, dají se najít i slušně nové kousky, byť je jich málo. Ale i předfaceliftová auta udělají hodně muziky za málo peněz.
Pokud si to nenecháš rozmluvit, sedanů (zde jen S40) je obecně podstatně méně, budeš muset chvíli hledat... A P1 aut v ČR jezdí méně než P2. Třeba v S60 je relativní výběr. Na luxus a pohodlí poježední je však S80 zcela bezkonkurenční. Popřemýšlej ještě.
Pavel
P.S. Ta 2004 v inzerátu bude Euro3 (bez DPF) = aspoň jedno malé plus.
Ptáš se a odpovědi dostáváš. V50/S40 v naftové PSA 4-válcové motorizaci opravdu umí potrápit. Sice možná i těch 200 tis. s velkou dávkou štěstí najezdí, ale kdo ví, jak moc je číslo na tacho daleko od reality? Lidé s tím jezdí, ale také hezká řádka lidí se dokáže do takového ojetého auta docela slušně vydat z peněz. You have been warned
Celá platforma P1 (C30/C70/V50/S40) je sice z venku opticky více "sexy" než starší P2, ale i já bych ti doporučil spíše nějakou nenáročnou benzínovou motorizaci u dospělejší platformy P2 (V/XC70, S80, S60). Za mě osobně: připadá mi, že možná P2 není v dnešní době úplně in, ale mám dojem, že stárne pomaleji. Spíše zraje.
Resp. že ty P1čky morálně zastarávají tak nějak rychleji.
Zjevně hledáš sedan, proto bych pátral po S60 nebo S80 v benzínu, když jinak nedáš, tak Euro3 D5 (120kW) nebo 2.4D (96kW) ideálně po faceliftu, bez DPF - což je jen modelový rok 2005). S60 se dělala až do MY09, dají se najít i slušně nové kousky, byť je jich málo. Ale i předfaceliftová auta udělají hodně muziky za málo peněz.
Pokud si to nenecháš rozmluvit, sedanů (zde jen S40) je obecně podstatně méně, budeš muset chvíli hledat... A P1 aut v ČR jezdí méně než P2. Třeba v S60 je relativní výběr. Na luxus a pohodlí poježední je však S80 zcela bezkonkurenční. Popřemýšlej ještě.
Pavel
P.S. Ta 2004 v inzerátu bude Euro3 (bez DPF) = aspoň jedno malé plus.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
#21 Rada s koupí
Zapomínáš dodat o 2-3 litry více,ale oleje!!!Haben píše:obecně se doporučuje se 2.0D i 1.6D u modelů C30 / s40 / v50 vyhnout. Jestli chceš naftu, tak D5 - ale to je jiný peníz. Nebo benzín 1,8 či 2,0, bude to jezdit o 2-3 litr více, ale zase máš klid. Jsou tu i lidé, kterým ty francouzské diesly drží, ale je tu zase kopa lidí, který s nimi mají problémy.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5954
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#22 Rada s koupí
To je pro mne Martine novinka, ze by Ford benzinaky zrali 2-3 litry oleje na 100. Neco jsem prehledl?
#23 Rada s koupí
Asi přehlédl,protože Fordí benzíy jsou spotřebou oleje vyhlášené.Asi to nebude na 100 ale na 1000kmHaben píše:To je pro mne Martine novinka, ze by Ford benzinaky zrali 2-3 litry oleje na 100. Neco jsem prehledl?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5954
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#24 Rada s koupí
Hmm, pro me novinka. Ono ale i volvi turbobenziny si casto popaji...
#25 Rada s koupí
Ty Fordí hajzly jsou tím obecně známé. Spotřeba u Volva je proti tomu zanedbatelná.Haben píše:Hmm, pro me novinka. Ono ale i volvi turbobenziny si casto popaji...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 21 Odpovědi
- 981 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od beavis
-
- 10 Odpovědi
- 753 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VolvoManiac
-
- 25 Odpovědi
- 1067 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zajsoft
-
- 47 Odpovědi
- 2399 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 12 Odpovědi
- 839 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od majkls70