konecne po 3 mesiacoch cakania dorazila posledna dlho ocakavana zasielka.
takze o co naozaj ide? nuz po roku som prisiel na to ze lesjofors lowering kit je pre mna stale akosi makky, tak som zacal dumat co s tym urobim..opat som zacal browsovat net a hladat moznosti, ci citat zahranicne fora. netrvalo dlho a naskytli sa moznosti
- coilovers
- custom made springs
obe moznosti maju svoje pre aj proti,ale nakoniec som zvolil custom made springs, nakolke je to bezudrzbove, zachova sa fabricky look a hlavne niesu s tym problemy na STK a podobne(nakolko nikto kto predava coilover sady na Volvo 240 nema EU homologizaciu ani TUV certifikat).
medzicasom som co to precital/nastudoval aj o tlmicoch a dozvedel sa, ze vacsina super aut z 80. rokov ako Porsche, BMW ci uz M5/M6 alebo nejaka Hartge/Alpina chutovka ba dokonca aj nase milovane Volvo 240 Turbo bolo vybavene s plynom plnenými tlmicmi (gaz filled, monotube inverted shocks).
dlho som rozmyslal az som na nakoniec nechal nahovorit jedným Volvo bratom az z poza mlaky. bolo rozhodnute.
nuz a vsetci dobre vieme kto vyraba svetu zname a velmi kvalitne tlmice... BILSTEIN.
