245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 234
- Příspěvky: 958
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#426 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
its official, time for upgrade.
konecne po 3 mesiacoch cakania dorazila posledna dlho ocakavana zasielka.
takze o co naozaj ide? nuz po roku som prisiel na to ze lesjofors lowering kit je pre mna stale akosi makky, tak som zacal dumat co s tym urobim..opat som zacal browsovat net a hladat moznosti, ci citat zahranicne fora. netrvalo dlho a naskytli sa moznosti
- coilovers
- custom made springs
obe moznosti maju svoje pre aj proti,ale nakoniec som zvolil custom made springs, nakolke je to bezudrzbove, zachova sa fabricky look a hlavne niesu s tym problemy na STK a podobne(nakolko nikto kto predava coilover sady na Volvo 240 nema EU homologizaciu ani TUV certifikat).
medzicasom som co to precital/nastudoval aj o tlmicoch a dozvedel sa, ze vacsina super aut z 80. rokov ako Porsche, BMW ci uz M5/M6 alebo nejaka Hartge/Alpina chutovka ba dokonca aj nase milovane Volvo 240 Turbo bolo vybavene s plynom plnenými tlmicmi (gaz filled, monotube inverted shocks).
dlho som rozmyslal az som na nakoniec nechal nahovorit jedným Volvo bratom az z poza mlaky. bolo rozhodnute.
nuz a vsetci dobre vieme kto vyraba svetu zname a velmi kvalitne tlmice... BILSTEIN.
konecne po 3 mesiacoch cakania dorazila posledna dlho ocakavana zasielka.
takze o co naozaj ide? nuz po roku som prisiel na to ze lesjofors lowering kit je pre mna stale akosi makky, tak som zacal dumat co s tym urobim..opat som zacal browsovat net a hladat moznosti, ci citat zahranicne fora. netrvalo dlho a naskytli sa moznosti
- coilovers
- custom made springs
obe moznosti maju svoje pre aj proti,ale nakoniec som zvolil custom made springs, nakolke je to bezudrzbove, zachova sa fabricky look a hlavne niesu s tym problemy na STK a podobne(nakolko nikto kto predava coilover sady na Volvo 240 nema EU homologizaciu ani TUV certifikat).
medzicasom som co to precital/nastudoval aj o tlmicoch a dozvedel sa, ze vacsina super aut z 80. rokov ako Porsche, BMW ci uz M5/M6 alebo nejaka Hartge/Alpina chutovka ba dokonca aj nase milovane Volvo 240 Turbo bolo vybavene s plynom plnenými tlmicmi (gaz filled, monotube inverted shocks).
dlho som rozmyslal az som na nakoniec nechal nahovorit jedným Volvo bratom az z poza mlaky. bolo rozhodnute.
nuz a vsetci dobre vieme kto vyraba svetu zname a velmi kvalitne tlmice... BILSTEIN.
Naposledy upravil(a) Fritzko dne 01 čer 2016 07:08, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 234
- Příspěvky: 958
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#427 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
takze je rozhodnute a pokracujeme.
nuz a ked uz doslo k takemu upgradu tak to spravime raz a poriadne.co znamena poriadne? nuz aby pracovali tlmice s pruzinami pekne harmonicky treba poslat tlmice na,,re-valving´´ po nasom : zmena charakteristiky tlmenia.
od Volvo kolegu Gusta som dostal dobre referencie na bratov Madarov a firmu Karaszy, ktora sa zaobera vyrobou predajom a opravou tlmicov a podobne. tuto firmu som oslovil ci teda vedia urobit aj tento ,, re-valving´´ a skratit tlmice o 20mm,kvoli novym kratsim pruzinam. samozrejme ze vedeli. po celkom dlhom chatovani(nakolko som ich zasypal 100kami otazok) sme sa dohodli a tlmice som im poslal.
prikladam par foto a video
nuz a ked uz doslo k takemu upgradu tak to spravime raz a poriadne.co znamena poriadne? nuz aby pracovali tlmice s pruzinami pekne harmonicky treba poslat tlmice na,,re-valving´´ po nasom : zmena charakteristiky tlmenia.
od Volvo kolegu Gusta som dostal dobre referencie na bratov Madarov a firmu Karaszy, ktora sa zaobera vyrobou predajom a opravou tlmicov a podobne. tuto firmu som oslovil ci teda vedia urobit aj tento ,, re-valving´´ a skratit tlmice o 20mm,kvoli novym kratsim pruzinam. samozrejme ze vedeli. po celkom dlhom chatovani(nakolko som ich zasypal 100kami otazok) sme sa dohodli a tlmice som im poslal.
prikladam par foto a video
Naposledy upravil(a) Fritzko dne 31 kvě 2016 20:53, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 234
- Příspěvky: 958
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#428 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
dalej som musel zacat vybavovat pruziny a taktiez vybrat ich tvrdost aby inzinieri od Karaszyho vedeli ako tlmice nastavit.
custom made pruziny mi nakoniec laskavo nechal vyrobit()za cenu skoro dvoch lowering kitov od lesjofors dalsi Volvo brat z UK (Classic Swede). nasledovali noci presurfovane na nete a vyberanie spring ratu.. aby ostalo auto stale uzivatelne na beznych cestach rozhodnutie padlo a to nasledovne:
predne pruziny 250lbs/43,8N/mm
zadne pruziny 180lbs/31,5N/mm
samozrejme pruziny znizia auto o -40mm.
placli sme si a dostal som termin dodania pruzin.6 tyzdnov.(avsak to nikto necakal ze to budu necele 3 mesiace! ) nasledovne som informoval Karaszyho o vybranom spring rate aby mohli zacat re-valving. dohodli sme si nove hodnoty a tlmice sli na dyno test.
pred re valvingom-130/110 nuz a po re valvingu 250/120 teraz uz ma vsetko doma a montaz bude nasledujuci vikend. neviem sa dockat az to budem moct vyskusat:
custom made pruziny mi nakoniec laskavo nechal vyrobit()za cenu skoro dvoch lowering kitov od lesjofors dalsi Volvo brat z UK (Classic Swede). nasledovali noci presurfovane na nete a vyberanie spring ratu.. aby ostalo auto stale uzivatelne na beznych cestach rozhodnutie padlo a to nasledovne:
predne pruziny 250lbs/43,8N/mm
zadne pruziny 180lbs/31,5N/mm
samozrejme pruziny znizia auto o -40mm.
placli sme si a dostal som termin dodania pruzin.6 tyzdnov.(avsak to nikto necakal ze to budu necele 3 mesiace! ) nasledovne som informoval Karaszyho o vybranom spring rate aby mohli zacat re-valving. dohodli sme si nove hodnoty a tlmice sli na dyno test.
pred re valvingom-130/110 nuz a po re valvingu 250/120 teraz uz ma vsetko doma a montaz bude nasledujuci vikend. neviem sa dockat az to budem moct vyskusat:
Naposledy upravil(a) Fritzko dne 01 čer 2016 07:11, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 234
- Příspěvky: 958
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#429 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
MONEY SHOT
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#430 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
Bezna firma robiaca vinute pruziny ti ich nevedela navinut ? Myslim ze by boli za zlomok ceny.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#431 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
Pekne sa činíš chlape! Až to bude hotové, tak by som sa rád zviezol. Som veľmi zvedavý, ako sa to bude správať.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#432 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
Krávo, koukám že se Fritzko naučil anglicky To je až nemístný jak tady rozbaluješ ten cizí jazyk kámo !
Progress dobrej
Progress dobrej
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 234
- Příspěvky: 958
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#433 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
uz chapete,vsak?Fritzko píše:bigupgradescomingsoon
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 234
- Příspěvky: 958
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#434 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
to uz teraz nieje podstatne.. ani som sa neunuval hladat u nas.Sergej píše:Bezna firma robiaca vinute pruziny ti ich nevedela navinut ? Myslim ze by boli za zlomok ceny.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 234
- Příspěvky: 958
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#435 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
aj ja som zvedavy, ani si nevies predstavit akogusto píše:Pekne sa činíš chlape! Až to bude hotové, tak by som sa rád zviezol. Som veľmi zvedavý, ako sa to bude správať.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 234
- Příspěvky: 958
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#436 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
no dovol.. uz je to par rokov,ale nepopieram ze surfovanie na zahranicnom fore znacne moju znalost zlepsilo.Krystof P. píše:Krávo, koukám že se Fritzko naučil anglicky To je až nemístný jak tady rozbaluješ ten cizí jazyk kámo !
Progress dobrej
pruser je ze som prisiel na to, ze vela veci poznam iba pod anglickym nazvom a po slovensky nie..
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#437 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
Krásná práce! Doufám, že to zmákneš do sobotní Farinky
Mám dva dotazy:
1. Tuhost pružin a tlumičů se notně přiblížila (možná i dosáhla) tuhosti karoserie - budeš se tím nějak zabývat? I se standardním podvozkem se ozývá při vykřížení náprav vrzání jak na pirátským škuneru
2. Co je to za tenkou tyčku, která vylejzá zespod tlumiče a proč se za ni tahá tím strašlivým strojem? Já jsem si myslel, že tuhost se mění nějakým šroubem nebo tak nějak... Tatra 603 má přední tlumiče s dutou pístnicí, do které se strčí dlouhej plochej šroubovák a tuhost si můžu štelovat v šolně při rauchpauze u pumpy
Mám dva dotazy:
1. Tuhost pružin a tlumičů se notně přiblížila (možná i dosáhla) tuhosti karoserie - budeš se tím nějak zabývat? I se standardním podvozkem se ozývá při vykřížení náprav vrzání jak na pirátským škuneru
2. Co je to za tenkou tyčku, která vylejzá zespod tlumiče a proč se za ni tahá tím strašlivým strojem? Já jsem si myslel, že tuhost se mění nějakým šroubem nebo tak nějak... Tatra 603 má přední tlumiče s dutou pístnicí, do které se strčí dlouhej plochej šroubovák a tuhost si můžu štelovat v šolně při rauchpauze u pumpy
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 234
- Příspěvky: 958
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#438 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
prvou otazkou si ma zaskocil, doteraz som o tom ani nepocul. a trosku sa divim ,lebo v zamori pouzivaju aj vyssie spring raty( 300-600lbs) a nikto nic nespominal. pocul som uz vsak termin ,,stitch welding´´ na spevnenie karoserie,ale ja to asi riesit nebudem. maximalne co planujem je vyrobit si nejaku vzperu.standa píše:Krásná práce! Doufám, že to zmákneš do sobotní Farinky
Mám dva dotazy:
1. Tuhost pružin a tlumičů se notně přiblížila (možná i dosáhla) tuhosti karoserie - budeš se tím nějak zabývat? I se standardním podvozkem se ozývá při vykřížení náprav vrzání jak na pirátským škuneru
2. Co je to za tenkou tyčku, která vylejzá zespod tlumiče a proč se za ni tahá tím strašlivým strojem? Já jsem si myslel, že tuhost se mění nějakým šroubem nebo tak nějak... Tatra 603 má přední tlumiče s dutou pístnicí, do které se strčí dlouhej plochej šroubovák a tuhost si můžu štelovat v šolně při rauchpauze u pumpy
odpoved na druhu otazku,je lepsie raz vidiet ako 100x citat/pocut.
[img]http://www.bavauto.com/assets/product_images/dept_headers/bilstmove.gif[/img]
a ten stroj co za nu taha je dynamometer a.k.a. ,,dyno´´
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1744
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#439 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
Jo ták Já jsem si furt říkal, proč by ten tlumič zvenku tak leštili...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#440 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
To je parádní gif obrácený pístnice, asi ti ho pokradu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 234
- Příspěvky: 958
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#441 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
vsetci vieme ako to chodi,vsak?
zda sa ze inzinieri sa trosku preratali, nakolko po namontovani novych pruzin sa predok zdvihol o 2 cm. s tym som vsak nebol spokojny. po dlhsej diskusii sme dospeli k zhode ze je nutna mala modifikacia. a tak som z jedneho konca ,,odfikol´´ pol zavitu a vyskusal na aute. predok klesol o 1cm. to vsak bolo stale vela, takze aj z druhej strany som ,,odfikol´´ dalsi pol zavit. takto by to uz malo byt ok. skoncilo to takto: ale aj takto: s malickou nadejou som sa opat otocil na firmu Karaszy,ktora mi na moje potesenie velmi priatelsky a ferovo ponukla riesenie,ze ak si zaplatim dopravu tam a spat tak mi radi tlmice skratia este raz a zadarmo. takze tlmice som im veselo poslal a teraz cakam kedy sa mi vratia...
takze novy update:zda sa ze inzinieri sa trosku preratali, nakolko po namontovani novych pruzin sa predok zdvihol o 2 cm. s tym som vsak nebol spokojny. po dlhsej diskusii sme dospeli k zhode ze je nutna mala modifikacia. a tak som z jedneho konca ,,odfikol´´ pol zavitu a vyskusal na aute. predok klesol o 1cm. to vsak bolo stale vela, takze aj z druhej strany som ,,odfikol´´ dalsi pol zavit. takto by to uz malo byt ok. skoncilo to takto: ale aj takto: s malickou nadejou som sa opat otocil na firmu Karaszy,ktora mi na moje potesenie velmi priatelsky a ferovo ponukla riesenie,ze ak si zaplatim dopravu tam a spat tak mi radi tlmice skratia este raz a zadarmo. takze tlmice som im veselo poslal a teraz cakam kedy sa mi vratia...
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 234
- Příspěvky: 958
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#442 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
vikend som si skratil montazou vyskovo nastavitelnych svetlometov.. ( tym som sa asi dostal do katerogie: kutil domaci ,ale siel som podla wiring diagramu..)
- Přílohy
-
- rsz_2016-06-131.jpg (105.59 KiB) Zobrazeno 6648 x
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 234
- Příspěvky: 958
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#443 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
takze vsetko dolezite uz mam, B23E sa moze zacat skladat.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 234
- Příspěvky: 958
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#444 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
mensi progress,cize pomaly uz mam B23E squirter block. predpokladam,ze dnes uz bude blok motora komplet zlozeny a zacina sa davat dokopy hlava.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 234
- Příspěvky: 958
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#445 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
a ja som zatial doma bojoval s hrdzou pod stresnym nosicom. uspesne...
- Přílohy
-
- rsz_20160626_143215.jpg (110.1 KiB) Zobrazeno 10303 x
-
- rsz_20160626_143450.jpg (111.17 KiB) Zobrazeno 10303 x
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#446 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
Skoda toho opadaneho laku... Motor robis ty, alebo si niekoho poveril ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 234
- Příspěvky: 958
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#447 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
veru skoda..Sergej píše:Skoda toho opadaneho laku... Motor robis ty, alebo si niekoho poveril ?
nie ja som motor iba rozobral a sklada mi ho taka mala firmicka otec a syn.. v podstate ludia ktory vedia co robia.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 234
- Příspěvky: 958
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#448 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
kto mi pomoze vybrat vhodny olej pre B23E?
syntetika vs. polo syntetika?
EDIT: nasiel som nejake info ze vraj polosyntetika 10w40..
zdroj: http://autatua.com/motorovy-olej/volvo/240.html
syntetika vs. polo syntetika?
EDIT: nasiel som nejake info ze vraj polosyntetika 10w40..
zdroj: http://autatua.com/motorovy-olej/volvo/240.html
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 2598
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#449 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
Ak robis zabeh po vybruse tak mineral ! Inak mu to bude asi uplne jedno, napr 5W40. 10W40 bude v dnesnej dobe uz vylucne mineral.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 234
- Příspěvky: 958
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#450 245 Maxim:The Sporty Wagon aneb dostaveme sa do formy
vybrus nebol nutny. iba ja to lahucku prebehlo , resp. prehonovalo rucne, inac bolo vsetko ok, ziadne velke opotrebenie..Sergej píše:Ak robis zabeh po vybruse tak mineral ! Inak mu to bude asi uplne jedno, napr 5W40. 10W40 bude v dnesnej dobe uz vylucne mineral.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 677 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 1 Odpovědi
- 1855 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Airbus380
-
- 6 Odpovědi
- 1023 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek
-
- 25 Odpovědi
- 6254 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Fritzko
-
- 14 Odpovědi
- 4241 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od LUBOŠ