1997 850 TDI klima
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2549
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
1997 850 TDI klima
A větrák máš teda puštěný předpokládám...tak asi už opravdu jen čajnžnout panel. Nic jinýho tam zřejmě nebude zapikanýho
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
1997 850 TDI klima
Jakej panel? Me panel ovladani klimy spina jak jsem psal.z-d-e-n-a píše:A větrák máš teda puštěný předpokládám...tak asi už opravdu jen čajnžnout panel. Nic jinýho tam zřejmě nebude zapikanýho
Na rele jde ovladacich 12V (86) z panelu klimy kdyz ji zapnu a to normalne reaguje na tlacitko A/C on/off.
Problem je na pinu rele (85), tam ma ECM (jednotka motoru) kostrit a nekostri.
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
Offline
- Příspěvky: 2549
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
1997 850 TDI klima
Aj,sypu si popel na hlavu,sorry 

_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
1997 850 TDI klima
Nove zjisteni
Na 85 mam +12V a to dokonce i kdyz ECM vytahnu.
To tam podle schematu nema co delat rekl bych, takze si zkusim natahnout extra drat z B40 (ECM) na pin 85 na rele
Na 85 mam +12V a to dokonce i kdyz ECM vytahnu.
To tam podle schematu nema co delat rekl bych, takze si zkusim natahnout extra drat z B40 (ECM) na pin 85 na rele
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
1997 850 TDI klima
Když se to přes ECM nekostří, tak těch 12V tam na 85 snad být má, ne?hIGGI píše: Na 85 mam +12V a to dokonce i kdyz ECM vytahnu.
To tam podle schematu nema co delat rekl bych, takze si zkusim natahnout extra drat z B40 (ECM) na pin 85 na rele
Zkusil bych na ten kontakt 85 přivést kostru, jak jsi už navrhoval dříve. Tím obejdeš ECM a kompresor by měl sepnout.
Můj tip je, že to celé máš v pořádku a po naplnění to bude fungovat.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
1997 850 TDI klima
Pokud se podivas do schematu ktery jsem zminoval a znova prikladam, tak kontakt 85 vede kabel z ECM (B40).Wolfram1944 píše:Když se to přes ECM nekostří, tak těch 12V tam na 85 snad být má, ne?hIGGI píše: Na 85 mam +12V a to dokonce i kdyz ECM vytahnu.
To tam podle schematu nema co delat rekl bych, takze si zkusim natahnout extra drat z B40 (ECM) na pin 85 na rele
Zkusil bych na ten kontakt 85 přivést kostru, jak jsi už navrhoval dříve. Tím obejdeš ECM a kompresor by měl sepnout.
Můj tip je, že to celé máš v pořádku a po naplnění to bude fungovat.
V momente kdy vytahnu rele i ECM ze svych patic, tak to musi byt mrtvy drat na kterem se 12V nema kde brat a ja to tam namerim.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
1997 850 TDI klima
Špatně jsem četl, to napětí tam je i při vytaženém relé? To je pak divné. Se zastrčeným relé bych tomu rozuměl...
Naposledy upravil(a) Wolfram1944 dne 17 čer 2016 15:08, celkem upraveno 2 x.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
1997 850 TDI klima
Ano, ale pokud tam rele ani ECM neni zapojeno, tak se nema kde napeti brat....a ja ho tam mam.Wolfram1944 píše:No, napětí přece jde z pinu B11 z ECC do relé na 86, pak jde přes cívku relé na 85 a po kabelu až k tomu B40 na konektoru ECM.
Dokud se neukostří, tak je to open circuit, ve kterém je všude těch 12V, ale proud samozřejmě neteče a relé nesepne.
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
1997 850 TDI klima
Tak můžeš zkusit lokalizovat zdroj toho napětí.
Mezi relé a ECM jsou podle schématu po cestě konektory 24/11 a 24/2C.
Pozice jsou v tomto dokumentu na str. 99 a 126
http://www.volvowiringdiagrams.com/volvo/850%20Wiring%20Diagrams/TP3911202%20850%201996%20Wiring%20Diagrams.pdf
Stejně se tím ale asi nezodpoví, proč ECM neuzavře obvod. Pořád mám tu hypotézu s tlakovým senzorem...
Mezi relé a ECM jsou podle schématu po cestě konektory 24/11 a 24/2C.
Pozice jsou v tomto dokumentu na str. 99 a 126
http://www.volvowiringdiagrams.com/volvo/850%20Wiring%20Diagrams/TP3911202%20850%201996%20Wiring%20Diagrams.pdf
Stejně se tím ale asi nezodpoví, proč ECM neuzavře obvod. Pořád mám tu hypotézu s tlakovým senzorem...
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
1997 850 TDI klima
tak pod rele byly specene draty , proto tech 12V na 85
to jsem opravil , ale ECM stale nespina
mam proklemovanej presostat a nesepne to
kdyz ted ukostrim ten drat co vede do ECM na B40, tak rele cvakne a kompresor sepne
to jsem opravil , ale ECM stale nespina
mam proklemovanej presostat a nesepne to
kdyz ted ukostrim ten drat co vede do ECM na B40, tak rele cvakne a kompresor sepne
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
1997 850 TDI klima
Takže posun.
Je asi na místě se zamyslet, co se mohlo v důsledku těch spečených drátů stát.
Jestli třeba není možné, že by se přes ECM valil vetší proud než za normálního stavu a něco na ní nevypálil.
Vyzkoušet jinou ECM by teď asi bylo logické.
Je asi na místě se zamyslet, co se mohlo v důsledku těch spečených drátů stát.
Jestli třeba není možné, že by se přes ECM valil vetší proud než za normálního stavu a něco na ní nevypálil.
Vyzkoušet jinou ECM by teď asi bylo logické.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
1997 850 TDI klima
Kdyz ukostrim rucne to B40, tak klima spina a na diagnostice motoru to i hlasi sepnuti klimy.
A/C ready je v ECM taky. Na manualni sepnuti pres diagnostiku to nereaguje.
Dam si zatim vypinac na tu kostru a budu zapinat misto jednotky ja a uvidime jestli se to po naplneni klimy spravi.
A/C ready je v ECM taky. Na manualni sepnuti pres diagnostiku to nereaguje.
Dam si zatim vypinac na tu kostru a budu zapinat misto jednotky ja a uvidime jestli se to po naplneni klimy spravi.
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
1997 850 TDI klima
Tak bohuzel jak jsem predpokladal, stav po naplneni stejny. Ridici jednotka motoru klimu nesepne, takze mam vytazenej drat od B40 na kostru a na start auta musim na panelu vypnout klimu manualne.
Jeste zkusim jiny ECM, je mozny ze v tomdle je to nejaky vysmahly.
Jeste zkusim jiny ECM, je mozny ze v tomdle je to nejaky vysmahly.
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
1997 850 TDI klima
To je škoda, můj optimismu tedy nebyl na místě...
Náhradní ECM máš? O jedné bych jinak možná věděl.
Náhradní ECM máš? O jedné bych jinak možná věděl.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
1997 850 TDI klima
Jo, mam ale u kamose v liberciWolfram1944 píše:To je škoda, můj optimismu tedy nebyl na místě...
Náhradní ECM máš? O jedné bych jinak možná věděl.
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
1997 850 TDI klima
Tak s drouhou jednotkou zatim nevyzkouseno, ale s tim ukostrenim natvrdo to je pouzitelny...nebejt toho lehce priposranyho automatu, kterej pri brzdeni jakoby nevyradi a rozklepe cele auto a se zaplou klimou obcas i udusi motor tak ze chcipne 

_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé