1997 850 TDI klima
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
1997 850 TDI klima
Zdar
Prisla doba na zprovozneni klimy, mel jsem motor venku a rozpojeno takze prazdna (a byla prazdna uz predtim)
Driv nez ji budu plnit bych rad overil ze spina, ale ani pres diagnostiku ve ktere je moznost aktivovat A/C relay se mi to nedari,
Mate nekdo tip co/jak promerit/proklemovat aby rele seplo? Bohuzel maj na me svedove moc zmatecny wiring diagramy, takze z toho to nejak moc vycist nemuzu.
Mam tu funkcni klimu na V70I benzin, ale tam je rele klimy v pojistkove skrini v motorovem prostoru, u 850 ta patice na rele neni osazena.
Diky
Prisla doba na zprovozneni klimy, mel jsem motor venku a rozpojeno takze prazdna (a byla prazdna uz predtim)
Driv nez ji budu plnit bych rad overil ze spina, ale ani pres diagnostiku ve ktere je moznost aktivovat A/C relay se mi to nedari,
Mate nekdo tip co/jak promerit/proklemovat aby rele seplo? Bohuzel maj na me svedove moc zmatecny wiring diagramy, takze z toho to nejak moc vycist nemuzu.
Mam tu funkcni klimu na V70I benzin, ale tam je rele klimy v pojistkove skrini v motorovem prostoru, u 850 ta patice na rele neni osazena.
Diky
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
Offline
- Příspěvky: 2562
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
1997 850 TDI klima
Tak schéma mi ukazuje celkem 3 relátka (V70I.Tdi):
No a protože chci bejt za chytrýho,zaměřil bych se na to relátko 2/22. Měl by ti na kontakt 3 jít stálý proud,tzn. relátko obejdeš když proklemuješ kontakti 3 a 5,pak by ti měla sepnout cívka kompresoru.
Sluší se podotknout že v provozu ti klima spíná jen pokud máš zapnutý větrák alespoň na 1.rychlost (!)
Předpokládám že 850 to bude mít stejný (?)No a protože chci bejt za chytrýho,zaměřil bych se na to relátko 2/22. Měl by ti na kontakt 3 jít stálý proud,tzn. relátko obejdeš když proklemuješ kontakti 3 a 5,pak by ti měla sepnout cívka kompresoru.
Sluší se podotknout že v provozu ti klima spíná jen pokud máš zapnutý větrák alespoň na 1.rychlost (!)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
1997 850 TDI klima
Na benzinove S70 kde je taky prazdna klima a normalne nezapne se mi podari sepnout kompresor proklemovanim 2 pinoveho tlakoveho cidla (preostatu?) ktery je na vedeni klimy u firewallu.
Na 850 TDI tento postup nefunguje, vymena 3 pinoveho cidla z s70 na 850 a obracene zadna zmena.
Na drat do kompresoru neprijde 12V
Problem musi byt nekde v pojistkach/rele nebo kabelazi.
Diagnostika klimy chybu nehlasi, ECM hlasi A/C ready ale A/C relay zustava v diagnostice off a ani manualne pres diag nezapne/necvakne.
Na 850 TDI tento postup nefunguje, vymena 3 pinoveho cidla z s70 na 850 a obracene zadna zmena.
Na drat do kompresoru neprijde 12V
Problem musi byt nekde v pojistkach/rele nebo kabelazi.
Diagnostika klimy chybu nehlasi, ECM hlasi A/C ready ale A/C relay zustava v diagnostice off a ani manualne pres diag nezapne/necvakne.
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
1997 850 TDI klima
prave ze v 850 TDI relatko 2/22 neni, aspon ne tam co ho ukazuje manual na V70
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
Offline
- Příspěvky: 2562
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
1997 850 TDI klima
Předpokládám že relátka máš tedy osazený všetky a pojistky ok včetně té velké. Na tu pozici 3 ti jde teda proud?
EDIT: A jo takhle...no schématem pro 850 bohužel nevládnu
EDIT: A jo takhle...no schématem pro 850 bohužel nevládnu
Naposledy upravil(a) z-d-e-n-a dne 16 čer 2016 20:25, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
1997 850 TDI klima
Jak pisu, nevim kde hledat A/C rele, na pozici ve ktere je v S70/V70 tu nic neni, ani patice neni osazena.z-d-e-n-a píše:Předpokládám že relátka máš tedy osazený všetky a pojistky ok včetně té velké. Na tu pozici 3 ti jde teda proud?
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14413
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
1997 850 TDI klima
A když přivedeš kusem drátu proud přímo na konektor kompresoru tak sepne?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
1997 850 TDI klima
kdyz nesepne tendle tak tam dam jinej kterej funguje, takze to zatim neresim....problem evidentne je po ceste
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14413
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
1997 850 TDI klima
A zkoušel jsi jestli ten proud tam nejde? Třeba žárovkou?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
1997 850 TDI klima
samozrejme, jinak bych to nepsal ze tam proud nejderaolsa píše:A zkoušel jsi jestli ten proud tam nejde? Třeba žárovkou?
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14413
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
1997 850 TDI klima
Aha, sorry to jsem přehlédl. No tak nic. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
1997 850 TDI klima
tady v tom manualu kterej je pro 1997 TDI jaksi na klimu zapomeli :
http://www.volvowiringdiagrams.com/volvo/850%20Wiring%20Diagrams/TP3917201%20850%201997%20Wiring%20Diagrams.pdf
http://www.volvowiringdiagrams.com/volvo/850%20Wiring%20Diagrams/TP3917201%20850%201997%20Wiring%20Diagrams.pdf
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
1997 850 TDI klima
- v 850 bych AC relay hledal za prihradkou spolujezdce - (tusim) zelena krabicka.
- propojeni kontaktu na presostatu (2 pinovy) sepne kompresor, i kdyz neni v systemu dostatek chladiva. Cekal bych ze na konektoru by melo byt napeti (samo za predpokladu, ze ridici jednotka da spusteni klimatizace zelenou).
- AC system je podle me v 850 stejny u TDI jako u benzinu
- dobry je soubor "ac heater system auto.pdf" Jsou tam i schemata uplne na konci.
- propojeni kontaktu na presostatu (2 pinovy) sepne kompresor, i kdyz neni v systemu dostatek chladiva. Cekal bych ze na konektoru by melo byt napeti (samo za predpokladu, ze ridici jednotka da spusteni klimatizace zelenou).
- AC system je podle me v 850 stejny u TDI jako u benzinu
- dobry je soubor "ac heater system auto.pdf" Jsou tam i schemata uplne na konci.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
1997 850 TDI klima
- zelene rele za kastlikem je, ale zadna zmena se tam nedeje pri vyp/zap klimy na paneluWolfram1944 píše:- v 850 bych AC relay hledal za prihradkou spolujezdce - (tusim) zelena krabicka.
- propojeni kontaktu na presostatu (2 pinovy) sepne kompresor, i kdyz neni v systemu dostatek chladiva. Cekal bych ze na konektoru by melo byt napeti (samo za predpokladu, ze ridici jednotka da spusteni klimatizace zelenou).
- AC system je podle me v 850 stejny u TDI jako u benzinu
- dobry je soubor "ac heater system auto.pdf" Jsou tam i schemata uplne na konci.
- propojeni kontaktu na presostatu (2 pinovy) sepne kompresor na S70, ale v 850 mi to nic neudela
- podeziram ze ten spravnej signal neleze z jednotky, ale tam bych musel vedet na kterem pinu a co se ma dit....
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
Offline
- Příspěvky: 1829
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
1997 850 TDI klima
Napiš mi email a já ti pošlu komplet klimu aut,je sice benzin 95,96 ,ale bude to stejné sem mi to nejde poslat má to 870kb.hIGGI píše:- zelene rele za kastlikem je, ale zadna zmena se tam nedeje pri vyp/zap klimy na paneluWolfram1944 píše:- v 850 bych AC relay hledal za prihradkou spolujezdce - (tusim) zelena krabicka.
- propojeni kontaktu na presostatu (2 pinovy) sepne kompresor, i kdyz neni v systemu dostatek chladiva. Cekal bych ze na konektoru by melo byt napeti (samo za predpokladu, ze ridici jednotka da spusteni klimatizace zelenou).
- AC system je podle me v 850 stejny u TDI jako u benzinu
- dobry je soubor "ac heater system auto.pdf" Jsou tam i schemata uplne na konci.
- propojeni kontaktu na presostatu (2 pinovy) sepne kompresor na S70, ale v 850 mi to nic neudela
- podeziram ze ten spravnej signal neleze z jednotky, ale tam bych musel vedet na kterem pinu a co se ma dit....
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 1829
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
1997 850 TDI klima
Takhle to bude rychlejší:
https://ulozto.cz/xQ9rniHG/ac-heater-system-auto-pdf
https://ulozto.cz/xQ9rniHG/ac-heater-system-auto-pdf
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
1997 850 TDI klima
Pinout benzinove jednotky (ECM) asi nebude stejny jako TDI a tam musim zacit merit....a podle schematu tak je to ruzne i u ruznych benzinovych modifikaci (nekdy jde BLUE/GRAY z A/C relay na Presostat a u jine motorizace jde BLUE/GRAY z A/C relay na high pressure switch a nejde to do Presostatu vubec
Takze potrebuju diagram nebo mit k dispozici 850 TDI se stejnou variantou zapojeni abych si to tam mohl propipat....
Samozrejme muzu promerit jestli je continuita z GREY u Presostatu na napajeci kabel ke kompresoru, ale to by bylo asi moc jednoduchy kdyby byl vadnej tendle posledni kabel.
Takze potrebuju diagram nebo mit k dispozici 850 TDI se stejnou variantou zapojeni abych si to tam mohl propipat....
Samozrejme muzu promerit jestli je continuita z GREY u Presostatu na napajeci kabel ke kompresoru, ale to by bylo asi moc jednoduchy kdyby byl vadnej tendle posledni kabel.
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
1997 850 TDI klima
tak TDI schema je toto :
strana 18 : http://www.volvowiringdiagrams.com/volvo/850%20Wiring%20Diagrams/TP3917201%20850%201997%20Wiring%20Diagrams.pdf
Solenoid na spojku kompresoru je 8/3
Presostat je 7/53
Rele 2/22 by melo by to za gloweboxem
Napajeni na rele 2/22 prichazi pres 2/30
Jdu merit
strana 18 : http://www.volvowiringdiagrams.com/volvo/850%20Wiring%20Diagrams/TP3917201%20850%201997%20Wiring%20Diagrams.pdf
Solenoid na spojku kompresoru je 8/3
Presostat je 7/53
Rele 2/22 by melo by to za gloweboxem
Napajeni na rele 2/22 prichazi pres 2/30
Jdu merit
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
1997 850 TDI klima
Našel jsi to hezky, totéž ale trochu jinak je i ve Fig. 22 a Fig 23 v tom .pdf souboru.
Do toho spínání mluví ECC jednotka 4/30 i ECM 4/46.
Osobně bych začal u toho AC relay, zdali do něj přichází a odchází, co má. Z toho schématu se to zdá být jasné, jak prověřit to relé je případně popsáno i v tom .pdf.
Hodně zdaru a dej pak vědět.
Jak to dopadlo s tou převodovkou?
Do toho spínání mluví ECC jednotka 4/30 i ECM 4/46.
Osobně bych začal u toho AC relay, zdali do něj přichází a odchází, co má. Z toho schématu se to zdá být jasné, jak prověřit to relé je případně popsáno i v tom .pdf.
Hodně zdaru a dej pak vědět.
Jak to dopadlo s tou převodovkou?
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
1997 850 TDI klima
Takze k rele vse promereno, a problem musi byt v ECM
ECM 4/46 na pinu B 40 neukostri rele.
Na rele mam na 30 +12V, vedeni dal z 87 promereny az ke kompresoru OK
Na rele mam na 85 +12V kdyz na panelu klimy zapnu ON, 0V kdyz vypnu, takze ovladani taky OK
A jedine co na rele neni OK je kostra od ECM , pin rele 86 ktere jde na ECM 4/46, pin B40
Vedeni od rele k ECM promereno OK.
ECM proste neco vadi a ten pin b40 proste neukostri, a to ani pres diagnostiku. Mam chut na to rele privezt kostru natvrdo a na cele ECM se vykaslat, s tim ze klima proste bezi porad pokud je zapnuta na panelu.
ECM 4/46 na pinu B 40 neukostri rele.
Na rele mam na 30 +12V, vedeni dal z 87 promereny az ke kompresoru OK
Na rele mam na 85 +12V kdyz na panelu klimy zapnu ON, 0V kdyz vypnu, takze ovladani taky OK
A jedine co na rele neni OK je kostra od ECM , pin rele 86 ktere jde na ECM 4/46, pin B40
Vedeni od rele k ECM promereno OK.
ECM proste neco vadi a ten pin b40 proste neukostri, a to ani pres diagnostiku. Mam chut na to rele privezt kostru natvrdo a na cele ECM se vykaslat, s tim ze klima proste bezi porad pokud je zapnuta na panelu.
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
1997 850 TDI klima
s vypnutym klickem na ECM B40 pinu kostra je, jak klicek zapnu, tak zmizi.....tzn ECM z nejakeho duvodu blokuje pouziti klimy
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
Offline
- Příspěvky: 2562
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
1997 850 TDI klima
Nu a co tedy vyměnit ECM za jinou? No a není to tedy taky tím že klimu nemáš naplněnou? Když nasimuluješ naplněnou klimu proklamováním presostatu,změní se něco?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
1997 850 TDI klima
Mam proklemovano, nema to vliv, druhou ECM mam v liberci takze nemuzu ted zkusit.z-d-e-n-a píše:Nu a co tedy vyměnit ECM za jinou? No a není to tedy taky tím že klimu nemáš naplněnou? Když nasimuluješ naplněnou klimu proklamováním presostatu,změní se něco?
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
1997 850 TDI klima
Zkus se jeste zamerit na A/C pressure sensor 7/8 - to 3 pinove cidlo.
Nerozumim tomu, ale kdyz nemas v okruhu chladivo, tak jeho hodnota bude nekde za rohem a treba je ECM nastavena tak, aby za techto okolnosti klimatizaci nesepla.
Neco podobneho resili nize a jsou tam i nejake hodnoty odporu, jake by to cidlo melo vykazovat:
http://forums.swedespeed.com/showthread.php?193477-Diagnosing-A-C-system-How-do-I-test-bypass-high-pressure-switch
Vhodnym odporem by mohlo jit pro testovaci ucely ECM oblbnout.
Nerozumim tomu, ale kdyz nemas v okruhu chladivo, tak jeho hodnota bude nekde za rohem a treba je ECM nastavena tak, aby za techto okolnosti klimatizaci nesepla.
Neco podobneho resili nize a jsou tam i nejake hodnoty odporu, jake by to cidlo melo vykazovat:
http://forums.swedespeed.com/showthread.php?193477-Diagnosing-A-C-system-How-do-I-test-bypass-high-pressure-switch
Vhodnym odporem by mohlo jit pro testovaci ucely ECM oblbnout.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvky: 68
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jičín
- Vůz: 850 D5252T Lemon z Frenštátu
- Bydliště: Jičín
1997 850 TDI klima
Wolfram1944 píše:Zkus se jeste zamerit na A/C pressure sensor 7/8 - to 3 pinove cidlo.
Nerozumim tomu, ale kdyz nemas v okruhu chladivo, tak jeho hodnota bude nekde za rohem a treba je ECM nastavena tak, aby za techto okolnosti klimatizaci nesepla.
Neco podobneho resili nize a jsou tam i nejake hodnoty odporu, jake by to cidlo melo vykazovat:
http://forums.swedespeed.com/showthread.php?193477-Diagnosing-A-C-system-How-do-I-test-bypass-high-pressure-switch
Vhodnym odporem by mohlo jit pro testovaci ucely ECM oblbnout.
Druhe auto mam taky prazdne (S70 benzin), tam staci proklemovat presostat a spina, a 3 pinove cidlo jsem zkusil i prohodit mezi autama a taky beze zmeny
_________________
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
bylo 1995 Volvo 850GLE combi (B5252S)
je 1998 Volvo 850 TDI sedan - lemon z frenstatu (D5252T/automat) a 1998 Volvo S70 (B5252S/automat) - rozborka
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé