![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
sání jsem natlakovaný neměl, ale vložky vstřiků tam drží pevně, nejsou vyviklaný...
kouknul jsem ale na ten snímač a izolace je na dvou místech špatná, tak uvidim jak s novým
Nedávno se mi začalo dít něco podobného. Když za jízdy motor překročí cca 4000 ot/min, drží volnoběh na 1500 ot/min a ne a ne spadnout. Na normál se volnoběh dostane, až když vypnu zapalování a znovu nastartuju. Problém se projevuje na benzín i na plyn(podtlak řízený lambdou). Reset ŘJ nepomáhá a motor se jinak chová naprosto normálně. Škrtící klapka je seřízená, volnoběžnej ventil čistej, lambda funkčnídanki píše:Petre mne robilo neco podobneho, ale asi tak, ze ked mi padali otacky, tak vtedy mi to sem tam doslo na 400-500ot.
Potom sem skusil reset "motoru" a mne to pomohlo. Terazky naparadu.
Ale reset sem urobil spuzobem, ze nech sa to uci na lpg. T.j. trosku zehrit motor, potom na 15min vybrat poistku c.1 a potom start. Motor prepne na lpg za chvilu a uci sa podla teho.
Este mi to robilo aj take <>ny, ze otacky pocas jazdy na N nespadly, drzali sa asi na 1500 a az ked sem zastavil, tak sa dali na tych asi 800ot.
Mozno ti nepomozem, ale je to zadara
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé