
Jen ten valníček je zatím nějaký malý...
Součástí tažného je výztuha, akorát jinak tvarovanáDeshi píše:hezky popsanénezdá se to ani tak složité.
Jen otázka - to pak pod nárazníkem nezůstane výztuha??
Stálo by to za to, dát do sekce s návody....
Teď jestli taková výztuha má stejné parametry jako originální výztuha... na S40 se dávalo tažní zespoda a výztuha normálně zůstala na svém místě. Teď to řeším na XCčko ale místo výztuhy bych si to asi netroufnul.Nosound89 píše:Součástí tažného je výztuha, akorát jinak tvarovanáDeshi píše:hezky popsanénezdá se to ani tak složité.
Jen otázka - to pak pod nárazníkem nezůstane výztuha??
Stálo by to za to, dát do sekce s návody.....
OK, rozumímTom0 píše:Tak když máš jen zapnutý zapalování bez nastartovaného motoru tak svítí.
Po startu zhasíná.
200km/hod by bylo na 2tis slušnéUrvanej píše:Slušná práce s naladěnim! Horkovzduška nebo fén na to správný místo by taky pomohl. Otázka je, co je míň práce.
Nosound89: a jel 200km/h
To správné místo s fénem v ruce jsem skutečně hledal...Urvanej píše:Slušná práce s naladěnim! Horkovzduška nebo fén na to správný místo by taky pomohl. Otázka je, co je míň práce.
Nosound89: a jel 200km/h
To jsi na těch 200km dojel přesně domů nebo vozíš fén běžně?Tom0 píše:To správné místo s fénem v ruce jsem skutečně hledal...Urvanej píše:Slušná práce s naladěnim! Horkovzduška nebo fén na to správný místo by taky pomohl. Otázka je, co je míň práce.
Nosound89: a jel 200km/h![]()
Ale nenašel...
Byl jsem přesvědčen že je čidlo v zrcátku spolujezdce.
Už ani nevím kde jsem tu informaci vzal, ale asi tam není.
Dál jsem nehledal a použil photoshop...
Co na to převodovka??Tom0 píše:Včera jsem odtahoval nepojízdného kolegu do servisu cca 25km.
A můžu říct že motor 3,2 jede pořád hodně slušně i když se za něj zapřáhnou další téměř dvě tuny.
Uživatelé procházející toto fórum: gigy