Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
Krasna prace! Poprve jsem videl co obnasi instalace taznyho. Nevim proc jsem si myslel, ze se to musi nekam navarit:) Tohle je elegantni. Ten vozik je z hrackarstvi, ne?
Na kolik te to komplet vyslo? Taky me to ceka, ale ceny jsem jeste nezjistoval. Planujes karavanovat?
_________________ Volvo XC70 2.5T AT LPG (MY2007) SUMMUM Mercedes Benz E350CDI 4MATIC (MY2010)
No, vozík je ten nejmenší co existuje, ale je na celkovou hmotnost 750kg, sám váží 105kg, takže uveze 645kg papírově a i reálně.
Celkově to vyšlo na:
Tažné - 8.670Kč
Elektrika 7pin - 1640Kč
Montáž - nepočítám - ve volném čase zdarma
Kontrola STK - 400Kč
Zápis do registru - 50Kč
Celkem: cca 10.800Kč
Šlo by to i levněji, stačilo by vybrat levnější tažné (3600-8600).
Kdybych chtěl tažné na pevno, tak by to bylo třeba i o 5000Kč levnější.
Karavan neplánuji, na ten bych musel mít instalovanou 13pin zásuvku, dělal jsem jen 7pin na klasické přívěsy.
Ale problém, v osvětlení interiéru jsou použity tak atypické žárovky, že je problém je vůbec sehnat v provedení žárovky, natož LED.
Poradil jsem si po svém a z LED s paticí G4 (určena pro pokojové bodovky) jsem si vytvořil osvětlení interiéru.
Myslím že je to 4W provedením rozměrově to tam akorát sedlo...
Po zhasnutí malinko svítí, ale to je skoro nepostřehnutelné.
Naprosto zbytečná práce. Daji se koupit samotný patice v týhle velikosti a do toho zasunout Ledkový žárovky (takový kříž osazený ze všech stran ledkama)
Deshi píše:hezky popsané nezdá se to ani tak složité.
Jen otázka - to pak pod nárazníkem nezůstane výztuha??
Stálo by to za to, dát do sekce s návody....
Součástí tažného je výztuha, akorát jinak tvarovaná .
Teď jestli taková výztuha má stejné parametry jako originální výztuha... na S40 se dávalo tažní zespoda a výztuha normálně zůstala na svém místě. Teď to řeším na XCčko ale místo výztuhy bych si to asi netroufnul.
Ač se to nezdá, tak je to mnohem masivnější než originál výztuha z naohybaneho plechu.
Spíš bych nevěřil těm šroubům, ty by se mohly při nárazu ustřihnout.
Z mého volva se stal dnes během pár chvil neprodejný vrak.
Dneska jsem se přehoupnul přes 200.000km
A tak jedna fotečka.
Náležitě jsem tomu uzpůsobil i ostatní čísílka...
Před 200km vynulovat denní počítadlo T2, cca 5km před cílovou hodnotou vynulovat spotřebu...
Dojet na 200.000, nechat doběhnout spotřebu na 20l/100km, nastavit čas na 20 hodin a zařadit druhý rychlostní stupeň..
Jen ta teplota mi dnes nepřála, na 20°C bych se nedostal ani omylem a tak jsem ji domluvil ve photoshopu...
Urvanej píše:Slušná práce s naladěnim! Horkovzduška nebo fén na to správný místo by taky pomohl. Otázka je, co je míň práce.
Nosound89: a jel 200km/h
To správné místo s fénem v ruce jsem skutečně hledal...
Ale nenašel...
Byl jsem přesvědčen že je čidlo v zrcátku spolujezdce.
Už ani nevím kde jsem tu informaci vzal, ale asi tam není.
Dál jsem nehledal a použil photoshop...
Urvanej píše:Slušná práce s naladěnim! Horkovzduška nebo fén na to správný místo by taky pomohl. Otázka je, co je míň práce.
Nosound89: a jel 200km/h
To správné místo s fénem v ruce jsem skutečně hledal...
Ale nenašel...
Byl jsem přesvědčen že je čidlo v zrcátku spolujezdce.
Už ani nevím kde jsem tu informaci vzal, ale asi tam není.
Dál jsem nehledal a použil photoshop...
To jsi na těch 200km dojel přesně domů nebo vozíš fén běžně?
Měl jsem víc štěstí než rozumu, ale vyšlo to domů.
Původně jsem myslel že si budu muset dát dvakrát ulici navíc aby to tam skočilo, ale nakonec to vyšlo na první příjezd domů...
Včera jsem odtahoval nepojízdného kolegu do servisu cca 25km.
A můžu říct že motor 3,2 jede pořád hodně slušně i když se za něj zapřáhnou další téměř dvě tuny.
Tom0 píše:Včera jsem odtahoval nepojízdného kolegu do servisu cca 25km.
A můžu říct že motor 3,2 jede pořád hodně slušně i když se za něj zapřáhnou další téměř dvě tuny.
Dnes jsem udělal další běžný servis.
Výměna oleje + filtru a vzduchový filtr.
Dál jsem naplánoval ještě výměnu brzdovky.
No a tam na mě po sundání levého předního kola čekalo nemilé překvapení.
Vnitřní manžeta je prasklá a vazelína všude možně. A po prohlídce zbylých třech jsou popraskané všechny a je jen otázkou času než také prasknou.
Cca za dva měsíce jsem chtěl nechat vyměnit olej v převodovce. No asi to budu muset udělat dříve a přidat k tomu i nové manžety.
Taky jsem přemýšlel že udělám jen tu jednu, ale zase si říkám když už ta hřídel bude venku, tak udělat alespoň ty dvě.
A když už to bude v servisu, tak možná rovnou všechny čtyři.
Nevím jestli se musí potom dělat geometrie, ale asi by měla když se to bude celé rozebírat.
Tak včera návštěva servisu Auto Dejvice.
Hlavně z důvodu výměny té manžety a s tím se rovnou svezla i výměna oleje automatu.
V pondělí jsem se objednával a manžety se musely objednat ze Švédska.
Nakonec se měnily obě manžety na levé straně. Pravá je ještě zatím dobrá.
V podstatě na všechny díly, olej a práci mám slevu 25%, už spadám do té nejstarší kategorie aut s nejlevnějším servisem.
PRÁCE:
1250Kč - výměna oleje automatu - 12 aw (72 minut)
1670Kč - výměna manžety poloosy vnější i vnitřní - 16 aw (96 minut)
Zdarma umytí a luxování
Celková za olej v automatu: cca 4.780Kč
Celková za výměnu manžet: cca 4.550Kč
(odmašťovač a spotřební materiál jsem rozdělil půl na půl, nevím k čemu patří)