Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 85
Příspěvky: 86
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

#2376 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

old.fashioned píše:pokud ti opravdu nevadí, že bys měl auto s DPF, takže o jednu malou komplikaci víc, anebo taky ne, pokud bys jezdil často i delší trasy, a o trochu vyšší spotřebu, pak samozřejmě můžeš vybírat i s DPF... i když to v inzerátu neni, jde DPF u 120 kW identifikovat většinou podle toho, že má EURO 4... některý bazarníci to tam ale píšou podle nálady (viz třeba EURO 2 u tvýho druhýho odkazu :D )... každopádně autorizák je oproti turecký vlně relativní plus...

no, já si myslím, že jsem se někde dočetl, že práve převodovky jsou už od modelu, který se dělal se 136Kw právě lepší... a jen se zeptám ta spotřeba na 100km není zásadně větší, ne??

old.fashioned
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 37
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#2377 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od old.fashioned »

spotřeba u 136 kW bude oproti 120 kw cca o +- litr větší, co jsem tu čet... převodovky upřímně nevim.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Offline
Příspěvků ve vlákně: 85
Příspěvky: 86
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

#2378 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

old.fashioned píše:spotřeba u 136 kW bude oproti 120 kw cca o +- litr větší, co jsem tu čet... převodovky upřímně nevim.

to je cca o 2400kč za rok při najetí 10t km u mne teda tak krat dva asi... za rok..to není mnoho

GDPR_user

#2379 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

TF80 je dle mého mnohem problématičtější(náchylnější) než AW5550

Offline
Příspěvků ve vlákně: 85
Příspěvky: 86
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

#2380 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

martinopel píše:TF80 je dle mého mnohem problématičtější(náchylnější) než AW5550

dalo by se to prosím trochu více rozvinout?? zatím nejsem tak zkušený volvista...moc děkuji

GDPR_user

#2381 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

Bikerbob píše: dalo by se to prosím trochu více rozvinout?? zatím nejsem tak zkušený volvista...moc děkuji
TF80 novější modely 136kW je dle mého mnohem problématičtější(náchylnější) než AW5550 starší modely 120kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 85
Příspěvky: 86
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

#2382 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

Bikerbob píše:
martinopel píše:TF80 je dle mého mnohem problématičtější(náchylnější) než AW5550

dalo by se to prosím trochu více rozvinout?? zatím nejsem tak zkušený volvista...moc děkuji

tf 80 je novější převodovka?? jen jsem to zkusil vyguglit..rychle

Offline
Příspěvků ve vlákně: 85
Příspěvky: 86
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

#2383 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

martinopel píše:
Bikerbob píše: dalo by se to prosím trochu více rozvinout?? zatím nejsem tak zkušený volvista...moc děkuji
TF80 novější modely 136kW je dle mého mnohem problématičtější(náchylnější) než AW5550 starší modely 120kW

ok, děkuji za další vzácnou radu,, jde vidět, že jak si najdu stroj, budu mít zkušeného poradce, v případě, že to půjde... já jsem totíž měl většinou vw, audi a podobně, takže v těchto vozech se moc nevyznám, ikdyž se mně vžy velmi líbíly...
Naposledy upravil(a) Bikerbob dne 27 úno 2016 21:36, celkem upraveno 1 x.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 85
Příspěvky: 86
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

#2384 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

martinopel píše:
Bikerbob píše: dalo by se to prosím trochu více rozvinout?? zatím nejsem tak zkušený volvista...moc děkuji
TF80 novější modely 136kW je dle mého mnohem problématičtější(náchylnější) než AW5550 starší modely 120kW

co říkáte na tenhle kousek, když teda 120ku a nechat chipnout na 147Kw... dle našeho rozhovoru....
mám 100, ne 100, ale 1000 chutí pro něj jet...

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-XC90-D5-Executive-XENON-NAVI-DPF-AHK/vhc:car,cnt:de,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:25100_37_,frx:2014,slt:dealer,ful:diesel,ger:automatic_gear,dmg:false/pg:vipcar/221745905.html

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5910
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#2385 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Jak psal ok2ucx, ja bych premyslel i o 120 kw s dodelanym dpf. Auto o nem nevi a jezdi bez problemu. Spotreba nebude o nic moc vetsi, jak bez dpf. A navic, vychazim z toho, ze pokud by se ti dpf podelalo, tak ho vyjmes a jezdis dal. Auto to nepozna. Velkou odmenou ti bude to, ze kdyz to chipnes, tak ti to nebude hulit. Tech 147 kw je uz moc na 120 kw bez dpf, asi to nestiha plnit vzduch. Pri tomto navyseni to zatim hulilo vsem, s kym jsem mluvil. S chipem na 136 kw je to jeste v norme.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

old.fashioned
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 37
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#2386 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od old.fashioned »

opravdu platí že u 120 kw, když se dá pryč DPF, auto to nepozná, a nevznikne problém na emisích (tak aby se nemusel dodávat podvodný software)?
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5910
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#2387 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Na emisich mozna, pokud budes mit v papirech euro4. Ale dle ok2ucx s tim dpf fakt nejsou problemy. Je zahadou, jak vlastne toto dodelavane dpf funguje. Ale je jedno jasne, auto s nim jezdi bez jedibeho cerneho cmoudnuti
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2620
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#2388 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

old.fashioned píše:opravdu platí že u 120 kw, když se dá pryč DPF, auto to nepozná, a nevznikne problém na emisích (tak aby se nemusel dodávat podvodný software)?
Nenene:

tyhle 120kW (D5244T) a 96kW (D5244T2) jsou motory z fabriky BEZ DPF (motor s černým krytem) a ten se do Volva dával někdy až do modelového roku 2005.

Ale protože Němci zavedli emisní zóny už dávno, hromada majitelů si nechala domontovat DPF do takového auta - zcela legálně - často v autorizovaném servisu Volvo - se zápisem do TP - také dostali zelenou plaketu.

Někde už jsem i četl, jak tento systém funguje, ale už si to moc nepamatuju.

V každém případě o něm auto (z elektrického hlediska) vůbec neví, vlastně celý filtr je zcela pasivní, není tam žádná močovina, žádné dráty nic, prostě plechovka, co funguje. A když se tohle změří na ME, tak přes limity Euro4 jednoduše projde. Nalítáno toto jedno konkrétní auto má mnoho desítek tisíc kilometrů (jen v ČR 60tkm) a DPF stále chodí. Auto i pěkně jede, nekouří. Funguje.

Za mě: ideální způsob, jak získat Euro4. Asi to nějaké slabiny mít bude, ale (to jen spekuluji) asi nebudou vidět - třeba nějaké emise NOx nebo tak něco. Jinak by výrobci nevymýšleli ty stále sofistikovanější způsoby, jak projít homologačním cyklem. Že to celé nakonec stejně nefunguje, důkazem je celý Dieselgate, což je téma na zcela jinou diskusi...

Pavel

P.S. Pokud koupíš z DE auto s Euro3 motorem a s přidaným filtrem DPF (vč. papírů Euro4), tak samozřejmě filtr můžeš vykostit (auto nic nepozná) a tady to přihlásíš jako Euro3 auto. Jestli ale celý systém DPF funguje, tak si myslím, že by to byla škoda...
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 85
Příspěvky: 86
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

#2389 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

ok2ucx píše:
old.fashioned píše:opravdu platí že u 120 kw, když se dá pryč DPF, auto to nepozná, a nevznikne problém na emisích (tak aby se nemusel dodávat podvodný software)?
Nenene:

tyhle 120kW (D5244T) a 96kW (D5244T2) jsou motory z fabriky BEZ DPF (motor s černým krytem) a ten se do Volva dával někdy až do modelového roku 2005.

Ale protože Němci zavedli emisní zóny už dávno, hromada majitelů si nechala domontovat DPF do takového auta - zcela legálně - často v autorizovaném servisu Volvo - se zápisem do TP - také dostali zelenou plaketu.

Někde už jsem i četl, jak tento systém funguje, ale už si to moc nepamatuju.

V každém případě o něm auto (z elektrického hlediska) vůbec neví, vlastně celý filtr je zcela pasivní, není tam žádná močovina, žádné dráty nic, prostě plechovka, co funguje. A když se tohle změří na ME, tak přes limity Euro4 jednoduše projde. Nalítáno toto jedno konkrétní auto má mnoho desítek tisíc kilometrů (jen v ČR 60tkm) a DPF stále chodí. Auto i pěkně jede, nekouří. Funguje.

Za mě: ideální způsob, jak získat Euro4. Asi to nějaké slabiny mít bude, ale (to jen spekuluji) asi nebudou vidět - třeba nějaké emise NOx nebo tak něco. Jinak by výrobci nevymýšleli ty stále sofistikovanější způsoby, jak projít homologačním cyklem. Že to celé nakonec stejně nefunguje, důkazem je celý Dieselgate, což je téma na zcela jinou diskusi...

Pavel

P.S. Pokud koupíš z DE auto s Euro3 motorem a s přidaným filtrem DPF (vč. papírů Euro4), tak samozřejmě filtr můžeš vykostit (auto nic nepozná) a tady to přihlásíš jako Euro3 auto. Jestli ale celý systém DPF funguje, tak si myslím, že by to byla škoda...
všem moc děkuji za cenné poznatky a rady, počkám chvíli, než se prodá pašík, páč ještě něco málo kaček chybí, abych mohl vyjet pro tohle auto, snad ještě bude k mání, nebo se objeví mnou vytoužená V8ka...
nevím sice jak bych využil euro 4, jelikož nejezdím běžně do zemí, kde mají povolený vjezd auta s nižším limitem, ale na druhou stranu, pokud ta vymoženost je, není náročná na provoz, proč ji vykostit...

asi snížím o pár krejcarů cenu na pašíkovi, ať mohu pro vysněné auto vyrazit....

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 123
Příspěvky: 4930
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#2390 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

Neboj, v Ostravě také brzy zavedou zóny zákazu vjezdu autům s "trojkou" jako v práglu. Si dělám čurinu :D ale problémy s tím budou, časem.

old.fashioned
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 37
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#2391 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od old.fashioned »

ono to zas tak horký s emisníma zónama nebude, navíc se ukazuje, že na emise v centru prakticky nemají vliv, navíc spousta lidí ani do emisních zón nemá potřebu jezdit...
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 123
Příspěvky: 4930
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#2392 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulusw »

To ale ouředníky nezajímá. Hlavně, že něco vymyslej a uvedou do praxe :D

old.fashioned
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 37
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#2393 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od old.fashioned »

myslel jsem to tak, že emisní zóny u nás jsou hudba vzdálený budoucnosti, tj. že právě ti úředníci to jen tak nezavedou
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 43
Příspěvky: 442
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#2394 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od quaero »


old.fashioned
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 37
Příspěvky: 817
Registrován: 16 roků
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#2395 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od old.fashioned »

_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

passport5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 596
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

#2396 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od passport5 »

ahoj všem,tak jsem našel tohle auto XC90 2007
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16724544?goFrom=list

na co si dát při koupi pozor?kdyby někdo měl náhodou chvilku napsat,děkuji:-)
david
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

Offline
Příspěvků ve vlákně: 85
Příspěvky: 86
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

#2397 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

passport5 píše:ahoj všem,tak jsem našel tohle auto XC90 2007
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16724544?goFrom=list

na co si dát při koupi pozor?kdyby někdo měl náhodou chvilku napsat,děkuji:-)
david

také jsem se na něj díval...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 85
Příspěvky: 86
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC 70 136kW s chipem, summum, r.v. 2007

#2398 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Bikerbob »

passport5 píše:ahoj všem,tak jsem našel tohle auto XC90 2007
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/16724544?goFrom=list

na co si dát při koupi pozor?kdyby někdo měl náhodou chvilku napsat,děkuji:-)
david
jen mne docela přijde divné, že když má v servisce najeto v 03/13 250t km, že by za tři roky najelo jen 20t km..myšleno od 2013 do 2016

passport5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 596
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

#2399 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od passport5 »

Volal jsem tam a jezdila s tim pry manzelka.....to by sedelo,ale aby to nebylo jako,ze je to po starem panovi,ktery malo jezdil....:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

passport5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 40
Příspěvky: 596
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

#2400 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od passport5 »

Spis me ale zajima,po cem na tomhle typu jit na co dat pozor...:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“