Převodovka M56

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Mára0306
Offline
Příspěvky: 24
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplice
Vůz: V70 II D5252T

Převodovka M56

Příspěvek od Mára0306 »

Pánové mám dotaz. Je převodovka 5ti kvalt z V70 I, V70II z benzínu i z nafty stejná? Děkuji za odpověď.
_________________
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2415
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Rudice/BK

Převodovka M56

Příspěvek od mr1 »

No to rozhodně není. Polož dotaz konkrétně.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1831
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

Převodovka M56

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Určitě bude rozdíl v poměrech a také uchycení víc nevím to musí někdo kdo je měl fyzicky v ruce.
Tady něco pro pochopení:
Převodové poměry.gif
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1831
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

Převodovka M56

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Petr.Chrpa píše:Určitě bude rozdíl v poměrech a také uchycení víc nevím to musí někdo kdo je měl fyzicky v ruce.
Tady něco pro pochopení:
Převodové poměry.gif
Edit :ještě taky poloosy
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1460
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

Převodovka M56

Příspěvek od kwiko »

mrkva sa tiez inovovala, tusim 1999 a potom 2004... treba ich porovnat obe demontovane

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2177
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

Převodovka M56

Příspěvek od karelvolvo »

Mně by zajímalo do kterých modelů se dávala M56LK ?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1831
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

Převodovka M56

Příspěvek od Petr.Chrpa »

karelvolvo píše:Mně by zajímalo do kterých modelů se dávala M56LK ?
Taky jsem to nevěděl ,ale dohledal B5234T3 V70T5 :
V70 převodovky a hodnoty.pdf
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2177
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

Převodovka M56

Příspěvek od karelvolvo »

Mně šlo spíš o ten stálý převod 3,57:1 ale dík aspoň vím že D5 má M56L2 a ta má pětku rychlejší
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm

Mára0306
Offline
Příspěvky: 24
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplice
Vůz: V70 II D5252T

Převodovka M56

Příspěvek od Mára0306 »

Díky za odpovědi. Mám u svého V70II 2,5TDI převodovku před smrtí, tak řeším nějakou náhradu. Dá se případně použít převodovka z V70I Tdi?
_________________
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2415
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Rudice/BK

Převodovka M56

Příspěvek od mr1 »

Každá tdi převodovka bude ok. S trochou snahy jde z mrtvého tdi udělat absolutní raketu, použitím benzinoveho vnitřku do tdi litiny.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4993
Registrován: 21 roků
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Převodovka M56

Příspěvek od Ondra. »

v návaznosti na mr1 benzínová skladem :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Mára0306
Offline
Příspěvky: 24
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplice
Vůz: V70 II D5252T

Převodovka M56

Příspěvek od Mára0306 »

Mr1: Nemám v plánu v blízké budoucnosti dělat s autem nějaké experimenty. Přeci jen už mám natočeno 365000 km
. Momentálně musím řešit tu převodovku a jelikož finance momentálně nejsou, tak je repas bohužel nereálný. Sháním nějakou jetou. Nicméně, v případě nějakých úprav motoru, je možnost se na tebe obrátit? Myslím tím nějaké rady či tipy. Díky.
_________________
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2415
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Rudice/BK

Převodovka M56

Příspěvek od mr1 »

No, úprav motoru.... to zrovna né, ale děla jsem tu převodovku. Právě proto, že tehdy jsem TDI nesehnal. Ale nakonec jsem byl rád, protože z auta se stala doslova raketa. Možná to víc žralo, ale ne nějak extrémně. Víc může poreferovat současný majitel. Samozřejmě - pokud bys rád něco konzultoval, jsem tu. Sice nevím, nakolik Ti budu schopen poradit, ale o té převodovce se něco pamatuji.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4993
Registrován: 21 roků
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Převodovka M56

Příspěvek od Ondra. »

Nechtel bych za tu spajzku moc... :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Převodovka M56

Příspěvek od Sarkasmic »

Spotřeba s benzinovkou je uplne stejna,se seřízeným čerpadlem a přifouklou turbínou hrabe i na trojku. Jen cestovní rychlost je pak max 110. Pak už chudák tdičko...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2415
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Rudice/BK

Převodovka M56

Příspěvek od mr1 »

Sarkasmic píše:Spotřeba s benzinovkou je uplne stejna,se seřízeným čerpadlem a přifouklou turbínou hrabe i na trojku. Jen cestovní rychlost je pak max 110. Pak už chudák tdičko...
ale howno... :D taky sem si to ze začátku myslel, ale pak sem jezdil normálně na doraz, a šlo to.... jednoznačně to byla největší raketa, kterou sem kdy jezdil. Ono předjíždět na pětku ve stovce s akcelerací jak ostatní auta mají v padesáti a na trojku - to nemá chybu.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

jirkaTDI
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 944
Registrován: 6 roků 3 měsíce
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

Převodovka M56

Příspěvek od jirkaTDI »

karelvolvo píše:Mně šlo spíš o ten stálý převod 3,57:1 ale dík aspoň vím že D5 má M56L2 a ta má pětku rychlejší
trochu to oživím, mám V70 D5 5q manuál - M56 se stálým převodem 3.77:1 a pětkou 0.65:1

Protože jezdím hodně dálnice a často i rychleji, než je limit, přijde mi škoda, že se motor na dálnici zbytečně točí i když síly má dost a samozřejmě i spotřeba pak hodně leze nahoru, proto bych ocenil trochu delší převody.

Proto uvažuji, že bych časem udělal přestavbu stálého převodu na 3.57:1 - neví někdo, jaký konkrétní model s jakým motorem tenhle převod měl? A půjde to přeskládat do mojí převodovky? Údajně to měly V70 II 2.5TDI, ale chtěl bych si být jistý. Díky.

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé