Převodovka M56
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70 II D5252T
Převodovka M56
Pánové mám dotaz. Je převodovka 5ti kvalt z V70 I, V70II z benzínu i z nafty stejná? Děkuji za odpověď.
_________________
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+
-
Offline
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
Převodovka M56
No to rozhodně není. Polož dotaz konkrétně.
-
Offline
- Příspěvky: 1831
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Převodovka M56
Určitě bude rozdíl v poměrech a také uchycení víc nevím to musí někdo kdo je měl fyzicky v ruce.
Tady něco pro pochopení:
Tady něco pro pochopení:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 1831
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Převodovka M56
Edit :ještě taky poloosyPetr.Chrpa píše:Určitě bude rozdíl v poměrech a také uchycení víc nevím to musí někdo kdo je měl fyzicky v ruce.
Tady něco pro pochopení:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 1460
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Převodovka M56
mrkva sa tiez inovovala, tusim 1999 a potom 2004... treba ich porovnat obe demontovane
-
Offline
- Příspěvky: 2177
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Převodovka M56
Mně by zajímalo do kterých modelů se dávala M56LK ?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 1831
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Převodovka M56
Taky jsem to nevěděl ,ale dohledal B5234T3 V70T5 :karelvolvo píše:Mně by zajímalo do kterých modelů se dávala M56LK ?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 2177
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Převodovka M56
Mně šlo spíš o ten stálý převod 3,57:1 ale dík aspoň vím že D5 má M56L2 a ta má pětku rychlejší
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70 II D5252T
Převodovka M56
Díky za odpovědi. Mám u svého V70II 2,5TDI převodovku před smrtí, tak řeším nějakou náhradu. Dá se případně použít převodovka z V70I Tdi?
_________________
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+
-
Offline
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
Převodovka M56
Každá tdi převodovka bude ok. S trochou snahy jde z mrtvého tdi udělat absolutní raketu, použitím benzinoveho vnitřku do tdi litiny.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Převodovka M56
v návaznosti na mr1 benzínová skladem 

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70 II D5252T
Převodovka M56
Mr1: Nemám v plánu v blízké budoucnosti dělat s autem nějaké experimenty. Přeci jen už mám natočeno 365000 km
. Momentálně musím řešit tu převodovku a jelikož finance momentálně nejsou, tak je repas bohužel nereálný. Sháním nějakou jetou. Nicméně, v případě nějakých úprav motoru, je možnost se na tebe obrátit? Myslím tím nějaké rady či tipy. Díky.
. Momentálně musím řešit tu převodovku a jelikož finance momentálně nejsou, tak je repas bohužel nereálný. Sháním nějakou jetou. Nicméně, v případě nějakých úprav motoru, je možnost se na tebe obrátit? Myslím tím nějaké rady či tipy. Díky.
_________________
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+
-
Offline
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
Převodovka M56
No, úprav motoru.... to zrovna né, ale děla jsem tu převodovku. Právě proto, že tehdy jsem TDI nesehnal. Ale nakonec jsem byl rád, protože z auta se stala doslova raketa. Možná to víc žralo, ale ne nějak extrémně. Víc může poreferovat současný majitel. Samozřejmě - pokud bys rád něco konzultoval, jsem tu. Sice nevím, nakolik Ti budu schopen poradit, ale o té převodovce se něco pamatuji.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Převodovka M56
Nechtel bych za tu spajzku moc... 

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Převodovka M56
Spotřeba s benzinovkou je uplne stejna,se seřízeným čerpadlem a přifouklou turbínou hrabe i na trojku. Jen cestovní rychlost je pak max 110. Pak už chudák tdičko...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
Převodovka M56
ale howno...Sarkasmic píše:Spotřeba s benzinovkou je uplne stejna,se seřízeným čerpadlem a přifouklou turbínou hrabe i na trojku. Jen cestovní rychlost je pak max 110. Pak už chudák tdičko...

-
Online
- Příspěvky: 944
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Převodovka M56
trochu to oživím, mám V70 D5 5q manuál - M56 se stálým převodem 3.77:1 a pětkou 0.65:1karelvolvo píše:Mně šlo spíš o ten stálý převod 3,57:1 ale dík aspoň vím že D5 má M56L2 a ta má pětku rychlejší
Protože jezdím hodně dálnice a často i rychleji, než je limit, přijde mi škoda, že se motor na dálnici zbytečně točí i když síly má dost a samozřejmě i spotřeba pak hodně leze nahoru, proto bych ocenil trochu delší převody.
Proto uvažuji, že bych časem udělal přestavbu stálého převodu na 3.57:1 - neví někdo, jaký konkrétní model s jakým motorem tenhle převod měl? A půjde to přeskládat do mojí převodovky? Údajně to měly V70 II 2.5TDI, ale chtěl bych si být jistý. Díky.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé