Ahoj, tak me dnes Ludvik nechal na holickach.
Rozblikany alarm, nejde nastartovat. Zkousel jsem obvykle triky, obchazel dvere, viko kufru, ruzne varianty zavrenych dveri, kapoty a odpojene baterky. Odpojena baterka po urcitou dobu atd. Nic. Furt to rve, nastartovat nejde.
Je to origo Volvo alarm, bez dalky, jen je tam takova krabicka na sloupku u ridice, zkousel jsem mackat tlacitko ani prd.
Takhle, uz vim, ze ten alarm tam nechci. Na uk a us forech jsou ruzne navody (proklemovat neco v jednotce alarmu, najit bile rele pod palubkou a cosi tam odpojit). Ale dratum fakt nerozumim. Mate nekdo zkusenost s odpojenim, odcvakanim alarmu a imo? Diky moc za rady. David
Volvo 940 chyba alarmu/immo
- Autor
- Zpráva
- 
Offline  
- Příspěvky: 535
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
Volvo 940 chyba alarmu/immo
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
- 
Online  
- Člen VK
- Příspěvky: 5029
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Volvo 940 chyba alarmu/immo
Konkretne tohle jsem nedalal ale na autoelektriku jsem fakt silnej  mas kliku ze to neni benzin tam by to bylo slozitejsi
 mas kliku ze to neni benzin tam by to bylo slozitejsi  ale dostan to ke me...
 ale dostan to ke me...
 mas kliku ze to neni benzin tam by to bylo slozitejsi
 mas kliku ze to neni benzin tam by to bylo slozitejsi  ale dostan to ke me...
 ale dostan to ke me..._________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
- 
Online  
- Člen VK
- Příspěvky: 5029
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Volvo 940 chyba alarmu/immo
Tipuju ze to odpojuje ventil na cerpadle pokud toci starter a nebo starter. Oboje se da snadno proklemovat na nouzovy dojeti ale otazka ja se chovaji blinkry?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
- 
Online  
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Volvo 940 chyba alarmu/immo
Sundej dekl nad pedálama, někde tam najdeš jednotku alarmu (2), na kabeláži k ní by měla bejt pojistka (31), tak jí vyndej a je deaktivováno


- 
Offline  
- Příspěvky: 535
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
Volvo 940 chyba alarmu/immo
Blinkry blikaji, nejde ani starter.. Zkusim ten dekl a pojistku, ale az zitra, ke skodolibe radosti vsech mi to takhle zdechlo pred firmou 



_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
- 
Offline  
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Volvo 940 chyba alarmu/immo
Sem ti to rikal,VRZC vi

_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
- 
Offline  
- Příspěvky: 535
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
Volvo 940 chyba alarmu/immo
Tvl Peter ty jsi M A S T E R !!! Fakt, ze jo. Odmontovat 3 srouby torx27, 1 plastovy klip, sundat dekl pod volantem a u sloupku rizeni pojistka 15. Vyndat a alarm + immo vyrazeny! Juchuu! Fakt moc dekuju! Timto je mozne tuhle precizni a slozitou opravarenskou zalezitost uzavrit. Peter co rad pijes?? 



Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
- 
Online  
- Moderátor
- Příspěvky: 13255
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Volvo 940 chyba alarmu/immo
Ještě sem ti zapomněl napsat, že sem řešil něco podobnýho, ale z důvodu narychlo vyndaný sirény alarmu. Zkus se ohnout k volantový tyči, bude tam relátko, do kterýho vedou dva zelený a dva růžový drátky. Ty růžový propoj a mělo by to startovat.
Pokud ne, tak propoj u A sloupku v konektoru C2 růžovej drát se zeleno žlutym (modrozelenym), jsou to piny 1 a 24, viz šémátko.
To propojení je obecná rada pro lidi s autometem, kde se na boční větvi ztrácí přílis mnoho napětí a pak to už nesepne startér. Nevýhoda je, že lze potom nastartovat v jakékoliv poloze automatky, ale aspoň nastartuje.
Pokusně, zda je to OK a alarm neblokuje něco dalšího, zkus nastartovat přivedenim tvrdýho + na spínací kontakt startéru (tenkej zelenožlutej faston).
Pokud ne, tak propoj u A sloupku v konektoru C2 růžovej drát se zeleno žlutym (modrozelenym), jsou to piny 1 a 24, viz šémátko.
To propojení je obecná rada pro lidi s autometem, kde se na boční větvi ztrácí přílis mnoho napětí a pak to už nesepne startér. Nevýhoda je, že lze potom nastartovat v jakékoliv poloze automatky, ale aspoň nastartuje.
Pokusně, zda je to OK a alarm neblokuje něco dalšího, zkus nastartovat přivedenim tvrdýho + na spínací kontakt startéru (tenkej zelenožlutej faston).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

