Ahoj, tak me dnes Ludvik nechal na holickach.
Rozblikany alarm, nejde nastartovat. Zkousel jsem obvykle triky, obchazel dvere, viko kufru, ruzne varianty zavrenych dveri, kapoty a odpojene baterky. Odpojena baterka po urcitou dobu atd. Nic. Furt to rve, nastartovat nejde.
Je to origo Volvo alarm, bez dalky, jen je tam takova krabicka na sloupku u ridice, zkousel jsem mackat tlacitko ani prd.
Takhle, uz vim, ze ten alarm tam nechci. Na uk a us forech jsou ruzne navody (proklemovat neco v jednotce alarmu, najit bile rele pod palubkou a cosi tam odpojit). Ale dratum fakt nerozumim. Mate nekdo zkusenost s odpojenim, odcvakanim alarmu a imo? Diky moc za rady. David
Volvo 940 chyba alarmu/immo
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
Volvo 940 chyba alarmu/immo
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Volvo 940 chyba alarmu/immo
Konkretne tohle jsem nedalal ale na autoelektriku jsem fakt silnej
mas kliku ze to neni benzin tam by to bylo slozitejsi
ale dostan to ke me...
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Volvo 940 chyba alarmu/immo
Tipuju ze to odpojuje ventil na cerpadle pokud toci starter a nebo starter. Oboje se da snadno proklemovat na nouzovy dojeti ale otazka ja se chovaji blinkry?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Volvo 940 chyba alarmu/immo
Sundej dekl nad pedálama, někde tam najdeš jednotku alarmu (2), na kabeláži k ní by měla bejt pojistka (31), tak jí vyndej a je deaktivováno
![Obrázek]()
![Obrázek](http://parts.volvocarsofmarietta.com/images/parts/volvo/fullsize/GR-66435.jpg)
-
Offline
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
Volvo 940 chyba alarmu/immo
Blinkry blikaji, nejde ani starter.. Zkusim ten dekl a pojistku, ale az zitra, ke skodolibe radosti vsech mi to takhle zdechlo pred firmou ![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji869.png)
![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji869.png)
![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji869.png)
![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji869.png)
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Volvo 940 chyba alarmu/immo
Sem ti to rikal,VRZC vi![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji6.png)
![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji6.png)
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
Volvo 940 chyba alarmu/immo
Tvl Peter ty jsi M A S T E R !!! Fakt, ze jo. Odmontovat 3 srouby torx27, 1 plastovy klip, sundat dekl pod volantem a u sloupku rizeni pojistka 15. Vyndat a alarm + immo vyrazeny! Juchuu! Fakt moc dekuju! Timto je mozne tuhle precizni a slozitou opravarenskou zalezitost uzavrit. Peter co rad pijes?? ![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji48.png)
![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji48.png)
![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji48.png)
![](https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji48.png)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Volvo 940 chyba alarmu/immo
Ještě sem ti zapomněl napsat, že sem řešil něco podobnýho, ale z důvodu narychlo vyndaný sirény alarmu. Zkus se ohnout k volantový tyči, bude tam relátko, do kterýho vedou dva zelený a dva růžový drátky. Ty růžový propoj a mělo by to startovat.
Pokud ne, tak propoj u A sloupku v konektoru C2 růžovej drát se zeleno žlutym (modrozelenym), jsou to piny 1 a 24, viz šémátko.
To propojení je obecná rada pro lidi s autometem, kde se na boční větvi ztrácí přílis mnoho napětí a pak to už nesepne startér. Nevýhoda je, že lze potom nastartovat v jakékoliv poloze automatky, ale aspoň nastartuje.
Pokusně, zda je to OK a alarm neblokuje něco dalšího, zkus nastartovat přivedenim tvrdýho + na spínací kontakt startéru (tenkej zelenožlutej faston).
Pokud ne, tak propoj u A sloupku v konektoru C2 růžovej drát se zeleno žlutym (modrozelenym), jsou to piny 1 a 24, viz šémátko.
To propojení je obecná rada pro lidi s autometem, kde se na boční větvi ztrácí přílis mnoho napětí a pak to už nesepne startér. Nevýhoda je, že lze potom nastartovat v jakékoliv poloze automatky, ale aspoň nastartuje.
Pokusně, zda je to OK a alarm neblokuje něco dalšího, zkus nastartovat přivedenim tvrdýho + na spínací kontakt startéru (tenkej zelenožlutej faston).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé