Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
marekl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 417
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od marekl »

sbelsky: Pokud to bylo pravidelně servisovaný, toho nájezdu bych se nebál

salli: auto asi dobrý, ale před FL za 175k je podle mě trochu úlet

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Naopak - pokud je auto v opravdu dobrém stavu, s touto výbavou je to solidní cena za MY04.
Důležitý je opravdu ale ten stav.

Tolik zásadních rozdílů mezi 04 a FL 05- zase není.
Občas k horšímu (třeba plastové xenony).

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

sbelsky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 67
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: xc 90 v8 , byla xc90 d5 120kw.
Bydliště: Praha 4

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od sbelsky »

Jo jo servis každy rok ve Volvu a je to fakt znát.
_________________
V8 Executive MY 07.

marekl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 417
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od marekl »

Takovej je můj pocit, třeba tohle by pro mě bylo mnohem zajímavější, ale samozřejmě záleží na tech. stavu

sbelsky: :good:

salli
Offline
Příspěvky: 10
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Oslavany
Vůz: Volvo XC70 SUMMUM, MY06, D5- 136kw

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od salli »

Když já zase dám přednost vozu po prvním majiteli a ještě s jasnou servisní hystorií.

BTW-> otázka, dá se udělat FL ? - nebo alespoň vyměnit ten přední nárazník se stěrači ? -> někde sem slyšel, že stěrače nefungují úplně 100% (parabola je pod radiusem ze všech stran a stěrač logicky nemuže takovou plochu opsat).

Líbí se mi stav ( zatím jen dle fotek, teprve tam pojedu) a s chlapíkem už sem taky mluvil -> dokonce ho znám :-)

marekl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 417
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od marekl »

Jestli dáváš přednost servisní hystorii, tak se nepřu :D

salli
Offline
Příspěvky: 10
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Oslavany
Vůz: Volvo XC70 SUMMUM, MY06, D5- 136kw

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od salli »

Kdyby šlo o čistě moje auto, šel bych do III. generace, ale to bych si připlatil. Toto bude auto rodičů, kde už oba mají svůj věk a rádi by auto, které bude sloužit jim a ne oni jemu... Proto upřednostňuji tuto volbu ;-)

Myslím, že to bude rozumné řešení pro lidi, kteří chtějí bezpečně cestovat a i ten posez v autě není tak nízký, tak se jim bude i dobře nastupovat apod... Když ještě vezmu v potaz asistenty, kterými volvo disponuje = WHAT ELSE :-D !!!

sbelsky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 67
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: xc 90 v8 , byla xc90 d5 120kw.
Bydliště: Praha 4

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od sbelsky »

Tak dneska nahrán časovač bufíka od Tymona z D5T5 a jako bonus na vyzkoušení zvýšení výkonu ze 120kw na 147kw :D ,musím přiznat velká změna ,hlavně od 60km/h tam je nárůst výkonu znatelný, teď otázka mám najeto 300 000km s plným servisem Volvo a nevím jestli do toho jít, Tymon povídal že není čeho se bát, tak nevím. Jinak super přístup a doporučuju díky Tymon.
_________________
V8 Executive MY 07.

David012
Offline
Příspěvky: 31
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od David012 »

Do 2001 XC70 2.4T automatu se dával pouze 5ti kvalt Aisin, nebo se pletu? Případně je možný swap za novější (ale co jsem vyčetl taky hůře opravitelný) 6ti kvalt? Asi jen překlep v inzerátu..
Případně nějaké zásadní důvody proč se 2001 xc70 v benzínu a automatu vyhnout? Předem dík za odpověď.
_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.

travex
Offline
Příspěvky: 1035
Registrován: 21 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od travex »

do 01 se daval vyhradne AW 55-50 petikvalt. Swap za novejsi 55-51 neni mozny, stejne tak vymena za SESTIKVALT :-D muehehehe... u 01 taky ocekavaej visco spojku, zadnej haldex.

zasadni duvody proc se vyhybat nevidim: sam mam 02. Predbezne bych vyhledove pocital s repasi almary... lepsi nez se nechat zaskocit :-)
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

David012
Offline
Příspěvky: 31
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od David012 »

travex píše:do 01 se daval vyhradne AW 55-50 petikvalt. Swap za novejsi 55-51 neni mozny, stejne tak vymena za SESTIKVALT :-D muehehehe... u 01 taky ocekavaej visco spojku, zadnej haldex.

zasadni duvody proc se vyhybat nevidim: sam mam 02. Predbezne bych vyhledove pocital s repasi almary... lepsi nez se nechat zaskocit :-)
Dík, myslel jsem si to. Jen že má chlápek u inzerátu 2x napsáno sestikvalt..překlep, nebo ani neví co v autě má no :))

A zásadní rozdíl mezi visco a haldexem, třeba cena servisu? Co jsem tady vyčetl, tak provozně se to chová dost podobně, akorát může být problém na válcích na stk..
_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

5 dopředu + 1 dozadu = 6 :lol: sorry za ot...
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

David012
Offline
Příspěvky: 31
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od David012 »

Haben píše:5 dopředu + 1 dozadu = 6 :lol: sorry za ot...
jj,to mě taky napadlo :lol:

no v neděli auto uvidím osobně, tak se dozvím víc
_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14291
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Koupe V70 estate

Příspěvek od raolsa »

Ideální je vzít sebou na obhlídku někoho znalého s diagnostikou a daný kousek proklepnout. Nebo sem hoď odkaz na inzerát a požádej o zkouknutí někoho z okolí.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

David012
Offline
Příspěvky: 31
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od David012 »

Tak jsem se byl podívat na tu XC70. Na první pohled nevypadá špatně, nějaká kosmetika na karoserii,ale to se dalo čekat. Spíš jsem trochu v rozpacích po svezení. Byla to moje první zkušenost s automatem aisin, řadí na můj vkus trochu chaoticky, občas kopne (přišlo mi, že nejvíc při rozjezdu a řazení z 1. na 2. stupeň) pán tvrdil že v minulém roce dělal kompletní repas za 45k u nějakého svého mechanika (podle štítků a držáků spz možná auto-kosak.cz), otázka je, jestli je to pravda a jestli to převodovce spíš neuškodilo. Nicméně ještě víc mě překvapilo, že motor měl celkem tragický zátah, čekal jsem od toho mnohem svižnější jízdu. Z dlouhodobější zkušenosti mohu srovnávat jen s benzínem v manuálu (V70I, 106kw), který jel stejně, né-li trochu lépe a s naftou v manuálu (V70II,2,4, 96kw), která táhne o poznání líp a to jsem předpokládal že tenhle benzín jí strčí hravě do kapsy.
Když motor běžel v zaparkovaném autě, celý blok se pořád trochu houpal, což mi taky nepřišlo úplně normální, zvlášť u benzínu - pán prořekl že na vině může být špatně seřízená klapka, s kterou už si v servisu taky nějak hráli.
Co si o tom myslíte? Může být třeba odepsané turbo? (to je nejspíš ještě původní). Jedná se o tohle auto: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/16581650?goFrom=list

Díky David
_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.

Kuko28
Offline
Příspěvky: 1254
Registrován: 16 roků
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Kuko28 »

tak tyhle motory prý nejsou žádné rakety + automat + AWD + větší výška/váha a dynamika pápá

každopádně jestli automat kope jak popisuješ tak je něco špatně

každopádně jestli je auto v Praze tak snad by nebyl problém zajet k Patočkovi, Marrovi, nebo i do autorizáku na kontrolu a budeš vědět víc
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

GDPR_user

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

travex píše:do 01 se daval vyhradne AW 55-50 petikvalt. Swap za novejsi 55-51 neni mozny,
Pročpak není možný swap za 55-51?

travex
Offline
Příspěvky: 1035
Registrován: 21 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od travex »

David012 píše:
Dík, myslel jsem si to. Jen že má chlápek u inzerátu 2x napsáno sestikvalt..překlep, nebo ani neví co v autě má no :))

A zásadní rozdíl mezi visco a haldexem, třeba cena servisu? Co jsem tady vyčetl, tak provozně se to chová dost podobně, akorát může být problém na válcích na stk..
Nevim o tom, ze by visco potrebovala nejaky pravidelny servis :-), takez drobny rozdil tam bude minimalne v tom, ze visco nema kolem sebe zadnou elektroniku a ji ovladane ventily ani cerpadlo, takze jednodussi vec. Visco funguje trochu hur nez haldex, ale rozdil neni tak vyznamny - aspon z meho pohledu. Pokud se visco pokazi - tak vetsinou tak ze se zvejkne v zavrenym stavu a z auta je apk "permanentni ctyrkolka" :-) .... Pokud vim, tak visco se da repasovat, ale jeste jsem to nikdy nepotreboval (mam teprve druhe auto s touhle vymoznenosti :-) )

Na valcich problem je, resi se to napriklad:
- zvednutim napravy, ktera se nemeri (postup doporuceny vyrobcem)
- nebo vynechanim kontroly na valcich a nahrazenim kontrolou na dvore (nejjednodussi pro STK)
- merenim pri velmi nizkych otackach kola kazde kolo zvlast (to uz jsem taky videl, ale je to jen hoooodne orientacni vec)

Ja vzdy na prijmu STK upozornim na to, ze tam visco je a je klid...
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1461
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kwiko »

haldex vie pripojit zadnu napravu okamzite ako stlacis pedal plynu, tj vacsina vykonu uz je bezpecne pri samotnej akceleracii prenesena na zadne kolesa

David012
Offline
Příspěvky: 31
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od David012 »

Ještě jeden dotaz, možná už to tu proběhlo, zabývá se tu někdo dovozem aut ze zahraničí (německo, holandsko)?
_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14291
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

salli
Offline
Příspěvky: 10
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Oslavany
Vůz: Volvo XC70 SUMMUM, MY06, D5- 136kw

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od salli »

Tak nám někdo XC70 z Olmiku koupil před nosem a to jsme měli domluvený odvoz na zítřek :-(

Nevadí - svět se točí dál.

Dnes jsem stihl kouknout na dva kousky v Brně

1) https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/16556897?goFrom=list
Auto na fotkách vypádá lépe naž v realitě, při pohledu jde vidět, že má něco za sebou, byť je po 1. majiteli, přijde mi dosti opotřebované na udávané kilometry. Motor byl umytý- tak se toho moc nedalo poznat, jinak klasicky lehce doťukané snad ze všech stran.
Auto jsem NEprojížděl - více info o stavu nemám. Původ Itálie -> prodejce přiznal, jinak se moc neměl ani k tomu, že by nábídnul jízdu. Stál jen vedle auta a koukal.


2) https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/16573114?goFrom=list
Auto opět nese známky používání - nejvíce vidět na předku, kde jsou četné škrábance po kontaktu s něčím a nějspíš to bylo i nedobržděno, ale lehce, protože spára/mezera mezi nárazníkem a blatníkem byla nerovnoměrná, dále hoodně ošuntělý interiér - dost možná bych tipoval klidně více ujetých km (volant, hlava řadící páky, pedály a řidičovo sedadlo nesly opravdu četné známky používání). Jinak na každých dveřích nějaký škrábanec - většina by se dala rozleštit. Původ Itálie - potvrdil to i prodejce, který zná majitele a auto bylo servisováno ve VOLVU v Brně (směr Letiště (Slatina)). Možno dokoupit si až 3 letou záruku na vůz - ale netuším kolik by to dělalo.
Auto jsem NEprojížděl - více info o stavu nemám. S prodejcem byla o mnoho lepší řeč, přístup oproti předchozímu 100 : 1.


To je z dnešních VOLVO-zkušeností vše milí přátelé, tak snad jsem tím alespoň někomu pomohl



Jinak sháním XC 70 II.gen v opravdu pěkném stavu (chtějí si kupovat rodiče), tažné výhodou, a Facelift také výhodou. Finance - teď mají 150 cash. Pokud byste o něčem věděli, budu rád za doporučení.


Příjemný den všem přeje Salli

relic
Offline
Příspěvky: 28
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha 10
Vůz: XC90 D5 MY09 ST2 (D5T5)

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od relic »

Ahoj, nebyl jste náhodou někdo omrknout tenhle kousek? Už tam chvilku visí, ale vypadá celkem k světu:
http://auto.bazos.cz/inzerat/56244470/V ... MANUAL.php

Co mě zarazilo, že šofer sedí v kůži s elektrikou a spolujezdec má jen polokožku? Divný...

David012
Offline
Příspěvky: 31
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od David012 »

Mam prosbu - Nemate nekdo ci Neznate nekoho kdo ma auto s platakem a byl by se mnou za rozumnou cenu ochoten sjet pro auto do nemecka? Kousek za mnichov, cca 450km jedna cesta. A kdyby dotycny umel dobre nemecky, bylo by to uplne nejlepsi. :)
_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.

quaero
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 465
Registrován: 13 roků
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od quaero »

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé