Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 417
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
sbelsky: Pokud to bylo pravidelně servisovaný, toho nájezdu bych se nebál
salli: auto asi dobrý, ale před FL za 175k je podle mě trochu úlet
salli: auto asi dobrý, ale před FL za 175k je podle mě trochu úlet
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Naopak - pokud je auto v opravdu dobrém stavu, s touto výbavou je to solidní cena za MY04.
Důležitý je opravdu ale ten stav.
Tolik zásadních rozdílů mezi 04 a FL 05- zase není.
Občas k horšímu (třeba plastové xenony).
P.
Důležitý je opravdu ale ten stav.
Tolik zásadních rozdílů mezi 04 a FL 05- zase není.
Občas k horšímu (třeba plastové xenony).
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 67
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: xc 90 v8 , byla xc90 d5 120kw.
- Bydliště: Praha 4
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jo jo servis každy rok ve Volvu a je to fakt znát.
_________________
V8 Executive MY 07.
V8 Executive MY 07.
-
Offline
- Příspěvky: 417
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Takovej je můj pocit, třeba tohle by pro mě bylo mnohem zajímavější, ale samozřejmě záleží na tech. stavu
sbelsky:
sbelsky:

-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Oslavany
- Vůz: Volvo XC70 SUMMUM, MY06, D5- 136kw
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Když já zase dám přednost vozu po prvním majiteli a ještě s jasnou servisní hystorií.
BTW-> otázka, dá se udělat FL ? - nebo alespoň vyměnit ten přední nárazník se stěrači ? -> někde sem slyšel, že stěrače nefungují úplně 100% (parabola je pod radiusem ze všech stran a stěrač logicky nemuže takovou plochu opsat).
Líbí se mi stav ( zatím jen dle fotek, teprve tam pojedu) a s chlapíkem už sem taky mluvil -> dokonce ho znám
BTW-> otázka, dá se udělat FL ? - nebo alespoň vyměnit ten přední nárazník se stěrači ? -> někde sem slyšel, že stěrače nefungují úplně 100% (parabola je pod radiusem ze všech stran a stěrač logicky nemuže takovou plochu opsat).
Líbí se mi stav ( zatím jen dle fotek, teprve tam pojedu) a s chlapíkem už sem taky mluvil -> dokonce ho znám

-
Offline
- Příspěvky: 417
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jestli dáváš přednost servisní hystorii, tak se nepřu 

-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Oslavany
- Vůz: Volvo XC70 SUMMUM, MY06, D5- 136kw
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Kdyby šlo o čistě moje auto, šel bych do III. generace, ale to bych si připlatil. Toto bude auto rodičů, kde už oba mají svůj věk a rádi by auto, které bude sloužit jim a ne oni jemu... Proto upřednostňuji tuto volbu 
Myslím, že to bude rozumné řešení pro lidi, kteří chtějí bezpečně cestovat a i ten posez v autě není tak nízký, tak se jim bude i dobře nastupovat apod... Když ještě vezmu v potaz asistenty, kterými volvo disponuje = WHAT ELSE
!!!

Myslím, že to bude rozumné řešení pro lidi, kteří chtějí bezpečně cestovat a i ten posez v autě není tak nízký, tak se jim bude i dobře nastupovat apod... Když ještě vezmu v potaz asistenty, kterými volvo disponuje = WHAT ELSE

-
Offline
- Příspěvky: 67
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: xc 90 v8 , byla xc90 d5 120kw.
- Bydliště: Praha 4
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak dneska nahrán časovač bufíka od Tymona z D5T5 a jako bonus na vyzkoušení zvýšení výkonu ze 120kw na 147kw
,musím přiznat velká změna ,hlavně od 60km/h tam je nárůst výkonu znatelný, teď otázka mám najeto 300 000km s plným servisem Volvo a nevím jestli do toho jít, Tymon povídal že není čeho se bát, tak nevím. Jinak super přístup a doporučuju díky Tymon.

_________________
V8 Executive MY 07.
V8 Executive MY 07.
-
Offline
- Příspěvky: 31
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Do 2001 XC70 2.4T automatu se dával pouze 5ti kvalt Aisin, nebo se pletu? Případně je možný swap za novější (ale co jsem vyčetl taky hůře opravitelný) 6ti kvalt? Asi jen překlep v inzerátu..
Případně nějaké zásadní důvody proč se 2001 xc70 v benzínu a automatu vyhnout? Předem dík za odpověď.
Případně nějaké zásadní důvody proč se 2001 xc70 v benzínu a automatu vyhnout? Předem dík za odpověď.
_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
-
Offline
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
do 01 se daval vyhradne AW 55-50 petikvalt. Swap za novejsi 55-51 neni mozny, stejne tak vymena za SESTIKVALT
muehehehe... u 01 taky ocekavaej visco spojku, zadnej haldex.
zasadni duvody proc se vyhybat nevidim: sam mam 02. Predbezne bych vyhledove pocital s repasi almary... lepsi nez se nechat zaskocit

zasadni duvody proc se vyhybat nevidim: sam mam 02. Predbezne bych vyhledove pocital s repasi almary... lepsi nez se nechat zaskocit

_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 31
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dík, myslel jsem si to. Jen že má chlápek u inzerátu 2x napsáno sestikvalt..překlep, nebo ani neví co v autě má notravex píše:do 01 se daval vyhradne AW 55-50 petikvalt. Swap za novejsi 55-51 neni mozny, stejne tak vymena za SESTIKVALTmuehehehe... u 01 taky ocekavaej visco spojku, zadnej haldex.
zasadni duvody proc se vyhybat nevidim: sam mam 02. Predbezne bych vyhledove pocital s repasi almary... lepsi nez se nechat zaskocit

A zásadní rozdíl mezi visco a haldexem, třeba cena servisu? Co jsem tady vyčetl, tak provozně se to chová dost podobně, akorát může být problém na válcích na stk..
_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
5 dopředu + 1 dozadu = 6
sorry za ot...

-
Offline
- Příspěvky: 31
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
jj,to mě taky napadloHaben píše:5 dopředu + 1 dozadu = 6sorry za ot...

no v neděli auto uvidím osobně, tak se dozvím víc
_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14291
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Koupe V70 estate
Ideální je vzít sebou na obhlídku někoho znalého s diagnostikou a daný kousek proklepnout. Nebo sem hoď odkaz na inzerát a požádej o zkouknutí někoho z okolí.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 31
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak jsem se byl podívat na tu XC70. Na první pohled nevypadá špatně, nějaká kosmetika na karoserii,ale to se dalo čekat. Spíš jsem trochu v rozpacích po svezení. Byla to moje první zkušenost s automatem aisin, řadí na můj vkus trochu chaoticky, občas kopne (přišlo mi, že nejvíc při rozjezdu a řazení z 1. na 2. stupeň) pán tvrdil že v minulém roce dělal kompletní repas za 45k u nějakého svého mechanika (podle štítků a držáků spz možná auto-kosak.cz), otázka je, jestli je to pravda a jestli to převodovce spíš neuškodilo. Nicméně ještě víc mě překvapilo, že motor měl celkem tragický zátah, čekal jsem od toho mnohem svižnější jízdu. Z dlouhodobější zkušenosti mohu srovnávat jen s benzínem v manuálu (V70I, 106kw), který jel stejně, né-li trochu lépe a s naftou v manuálu (V70II,2,4, 96kw), která táhne o poznání líp a to jsem předpokládal že tenhle benzín jí strčí hravě do kapsy.
Když motor běžel v zaparkovaném autě, celý blok se pořád trochu houpal, což mi taky nepřišlo úplně normální, zvlášť u benzínu - pán prořekl že na vině může být špatně seřízená klapka, s kterou už si v servisu taky nějak hráli.
Co si o tom myslíte? Může být třeba odepsané turbo? (to je nejspíš ještě původní). Jedná se o tohle auto: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/16581650?goFrom=list
Díky David
Když motor běžel v zaparkovaném autě, celý blok se pořád trochu houpal, což mi taky nepřišlo úplně normální, zvlášť u benzínu - pán prořekl že na vině může být špatně seřízená klapka, s kterou už si v servisu taky nějak hráli.
Co si o tom myslíte? Může být třeba odepsané turbo? (to je nejspíš ještě původní). Jedná se o tohle auto: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/16581650?goFrom=list
Díky David
_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tak tyhle motory prý nejsou žádné rakety + automat + AWD + větší výška/váha a dynamika pápá
každopádně jestli automat kope jak popisuješ tak je něco špatně
každopádně jestli je auto v Praze tak snad by nebyl problém zajet k Patočkovi, Marrovi, nebo i do autorizáku na kontrolu a budeš vědět víc
každopádně jestli automat kope jak popisuješ tak je něco špatně
každopádně jestli je auto v Praze tak snad by nebyl problém zajet k Patočkovi, Marrovi, nebo i do autorizáku na kontrolu a budeš vědět víc
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pročpak není možný swap za 55-51?travex píše:do 01 se daval vyhradne AW 55-50 petikvalt. Swap za novejsi 55-51 neni mozny,
-
Offline
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nevim o tom, ze by visco potrebovala nejaky pravidelny servisDavid012 píše:
Dík, myslel jsem si to. Jen že má chlápek u inzerátu 2x napsáno sestikvalt..překlep, nebo ani neví co v autě má no)
A zásadní rozdíl mezi visco a haldexem, třeba cena servisu? Co jsem tady vyčetl, tak provozně se to chová dost podobně, akorát může být problém na válcích na stk..



Na valcich problem je, resi se to napriklad:
- zvednutim napravy, ktera se nemeri (postup doporuceny vyrobcem)
- nebo vynechanim kontroly na valcich a nahrazenim kontrolou na dvore (nejjednodussi pro STK)
- merenim pri velmi nizkych otackach kola kazde kolo zvlast (to uz jsem taky videl, ale je to jen hoooodne orientacni vec)
Ja vzdy na prijmu STK upozornim na to, ze tam visco je a je klid...
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 1461
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
haldex vie pripojit zadnu napravu okamzite ako stlacis pedal plynu, tj vacsina vykonu uz je bezpecne pri samotnej akceleracii prenesena na zadne kolesa
-
Offline
- Příspěvky: 31
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ještě jeden dotaz, možná už to tu proběhlo, zabývá se tu někdo dovozem aut ze zahraničí (německo, holandsko)?
_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14291
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Oslavany
- Vůz: Volvo XC70 SUMMUM, MY06, D5- 136kw
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak nám někdo XC70 z Olmiku koupil před nosem a to jsme měli domluvený odvoz na zítřek 
Nevadí - svět se točí dál.
Dnes jsem stihl kouknout na dva kousky v Brně
1) https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/16556897?goFrom=list
Auto na fotkách vypádá lépe naž v realitě, při pohledu jde vidět, že má něco za sebou, byť je po 1. majiteli, přijde mi dosti opotřebované na udávané kilometry. Motor byl umytý- tak se toho moc nedalo poznat, jinak klasicky lehce doťukané snad ze všech stran.
Auto jsem NEprojížděl - více info o stavu nemám. Původ Itálie -> prodejce přiznal, jinak se moc neměl ani k tomu, že by nábídnul jízdu. Stál jen vedle auta a koukal.
2) https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/16573114?goFrom=list
Auto opět nese známky používání - nejvíce vidět na předku, kde jsou četné škrábance po kontaktu s něčím a nějspíš to bylo i nedobržděno, ale lehce, protože spára/mezera mezi nárazníkem a blatníkem byla nerovnoměrná, dále hoodně ošuntělý interiér - dost možná bych tipoval klidně více ujetých km (volant, hlava řadící páky, pedály a řidičovo sedadlo nesly opravdu četné známky používání). Jinak na každých dveřích nějaký škrábanec - většina by se dala rozleštit. Původ Itálie - potvrdil to i prodejce, který zná majitele a auto bylo servisováno ve VOLVU v Brně (směr Letiště (Slatina)). Možno dokoupit si až 3 letou záruku na vůz - ale netuším kolik by to dělalo.
Auto jsem NEprojížděl - více info o stavu nemám. S prodejcem byla o mnoho lepší řeč, přístup oproti předchozímu 100 : 1.
To je z dnešních VOLVO-zkušeností vše milí přátelé, tak snad jsem tím alespoň někomu pomohl
Jinak sháním XC 70 II.gen v opravdu pěkném stavu (chtějí si kupovat rodiče), tažné výhodou, a Facelift také výhodou. Finance - teď mají 150 cash. Pokud byste o něčem věděli, budu rád za doporučení.
Příjemný den všem přeje Salli

Nevadí - svět se točí dál.
Dnes jsem stihl kouknout na dva kousky v Brně
1) https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/16556897?goFrom=list
Auto na fotkách vypádá lépe naž v realitě, při pohledu jde vidět, že má něco za sebou, byť je po 1. majiteli, přijde mi dosti opotřebované na udávané kilometry. Motor byl umytý- tak se toho moc nedalo poznat, jinak klasicky lehce doťukané snad ze všech stran.
Auto jsem NEprojížděl - více info o stavu nemám. Původ Itálie -> prodejce přiznal, jinak se moc neměl ani k tomu, že by nábídnul jízdu. Stál jen vedle auta a koukal.
2) https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/16573114?goFrom=list
Auto opět nese známky používání - nejvíce vidět na předku, kde jsou četné škrábance po kontaktu s něčím a nějspíš to bylo i nedobržděno, ale lehce, protože spára/mezera mezi nárazníkem a blatníkem byla nerovnoměrná, dále hoodně ošuntělý interiér - dost možná bych tipoval klidně více ujetých km (volant, hlava řadící páky, pedály a řidičovo sedadlo nesly opravdu četné známky používání). Jinak na každých dveřích nějaký škrábanec - většina by se dala rozleštit. Původ Itálie - potvrdil to i prodejce, který zná majitele a auto bylo servisováno ve VOLVU v Brně (směr Letiště (Slatina)). Možno dokoupit si až 3 letou záruku na vůz - ale netuším kolik by to dělalo.
Auto jsem NEprojížděl - více info o stavu nemám. S prodejcem byla o mnoho lepší řeč, přístup oproti předchozímu 100 : 1.
To je z dnešních VOLVO-zkušeností vše milí přátelé, tak snad jsem tím alespoň někomu pomohl
Jinak sháním XC 70 II.gen v opravdu pěkném stavu (chtějí si kupovat rodiče), tažné výhodou, a Facelift také výhodou. Finance - teď mají 150 cash. Pokud byste o něčem věděli, budu rád za doporučení.
Příjemný den všem přeje Salli
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 10
- Vůz: XC90 D5 MY09 ST2 (D5T5)
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, nebyl jste náhodou někdo omrknout tenhle kousek? Už tam chvilku visí, ale vypadá celkem k světu:
http://auto.bazos.cz/inzerat/56244470/V ... MANUAL.php
Co mě zarazilo, že šofer sedí v kůži s elektrikou a spolujezdec má jen polokožku? Divný...
http://auto.bazos.cz/inzerat/56244470/V ... MANUAL.php
Co mě zarazilo, že šofer sedí v kůži s elektrikou a spolujezdec má jen polokožku? Divný...
-
Offline
- Příspěvky: 31
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 2001 V70 T5, 2012 XC70 T6
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mam prosbu - Nemate nekdo ci Neznate nekoho kdo ma auto s platakem a byl by se mnou za rozumnou cenu ochoten sjet pro auto do nemecka? Kousek za mnichov, cca 450km jedna cesta. A kdyby dotycny umel dobre nemecky, bylo by to uplne nejlepsi. 

_________________
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
2012 XC70, T6, 224kW, aut.
bylo 1997 V70 2,5i, 106kw, man., 2001 V70, T5, 184kw, aut.
-
Offline
- Příspěvky: 465
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé