Mám sice tu slabší verzi (75kW), ale jinak potvrzuju. Sám jsem s autem najezdil cca 270tis km během 10-ti let.karelvolvo píše:Pokud V40-ku tak rok 2002-2004 motor 1.9D 85kw a jen jezdíš a jezdíš ! Je z čeho vybírat a kdyby něco plný bazoš dílů
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 57
- Příspěvky: 3618
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#1151 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
#1152 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Diky za názor, ale spíše bych preferoval benzínovou verzi,vzhledem k tomu,že jezdím hlavně krátké vzdálenosti ve městě a nájezd cca 12000 Km rocne
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#1153 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
pokud nechceš přeplňovaný motor tak atmo. 2,0 100kW, pokud nejsi závodník, tak výkon dostačující, o 1,6 a 1,8 ani neuvažovatMartinSvach píše:Diky za názor, ale spíše bych preferoval benzínovou verzi,vzhledem k tomu,že jezdím hlavně krátké vzdálenosti ve městě a nájezd cca 12000 Km rocne
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Libouchec
- Vůz: Opel vectra 2.0 4x4,96 .Peugeot 406 2,0
#1154 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Dobrý den(večer),zvažuji koupi nového automobilu a do oka mi padl tento inzerát:
http://www.tipcars.com/volvo-v50/volvo-v50-7301523.html
Prosím o radu nebo názor na tuto koupi.
Po Volvu již pošilhávám delší dobu,ale trochu mi vadí počet kilometrů .Máte někdo zkušenost s tímto prodejcem?
Každou radu i informaci uvítám.
Radek
http://www.tipcars.com/volvo-v50/volvo-v50-7301523.html
Prosím o radu nebo názor na tuto koupi.
Po Volvu již pošilhávám delší dobu,ale trochu mi vadí počet kilometrů .Máte někdo zkušenost s tímto prodejcem?
Každou radu i informaci uvítám.
Radek
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 12978
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1155 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Prodejce je autorizovaný servis Volvo v Praze.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#1156 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Než na nájezd bych se díval spíše co je to za motor a jak ti tu napíšou i ostatní tak naftové 1,6 a 2,0 se vyhni nejlepší je benzínový 5ti válec od volva (ale je jich jako šafránu) takže alespoň nějaký jiný benzínový motorabara píše:Dobrý den(večer),zvažuji koupi nového automobilu a do oka mi padl tento inzerát:
http://www.tipcars.com/volvo-v50/volvo-v50-7301523.html
Prosím o radu nebo názor na tuto koupi.
Po Volvu již pošilhávám delší dobu,ale trochu mi vadí počet kilometrů .Máte někdo zkušenost s tímto prodejcem?
Každou radu i informaci uvítám.
Radek
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Libouchec
- Vůz: Opel vectra 2.0 4x4,96 .Peugeot 406 2,0
#1157 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj,ty motory 1,6 a 2,0 jsou nespolehlivé,nebo jen nedostačující vzhledem robustnosti Volva,Jinak se mi to auto opravdu moc líbí a dnes se na něj jedu podívat.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 12978
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1158 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tyto motory jsou zde pověstné svou nespolehlivostí, hlavně ta 1,6. Ale jsou zde i tací, kteří jsou s nimi spokojení. Takže to chce pořádně prohlédnout, nechat si to napíchnout na diag a posoudit celkový stav.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 12978
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1159 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#1160 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Pořád nevím co máte proti 1,6 a 2,0D, že to každý garážník nedokáže opravit je jedna věc, nemáte s tím motorem zkušenosti jen to co jste kde slyšeli a pořád je haníte, přitom s běžnou údržbou najezdí to samé co ty vaše vyhlášené 5hrnky v béňu. Má osobní zkušenost o tom vypovídá. Tak, že až vás napadne zase vyblít, že určitě ne 4valec v dehtu, popřemýšlejte co o tom motoru víte doopravdy kolik jste s ním najezdili a pak něco pište
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Libouchec
- Vůz: Opel vectra 2.0 4x4,96 .Peugeot 406 2,0
#1161 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak jsem to nakonec vzdal.Poslední kapka byla velikost kufru,vozím často dva labradory(trochu přerostlé) a do něj se nevejdou ani náhodou.Ještě mě tam lákali na V70,ale to nebylo nic moc. Diky za rady a ochotu poradit nováčkovi co se Volva týče.Myslím že u nějakého většího typu stejně skončím.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 204
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mělník
- Vůz: Volvo V70 II D5 2002 a V40 2,0 1997
#1162 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Chlapi, potřebuju poradit.Kolega mi nabízí V40 ve dvoulitru s LPG 103 KW s automatem.Rok tuším 1997-8.
On ho koupil, nacpal do něj dost peněz (asi 40) aby zjistil, že auto vlastně nepotřebuje, protože jezdí kamionem a auto stále stojí na firmě.Vyměnil oleje a filtry (včetně automatu, tam se i něco měnilo) dal novou nádrž na LPG.Takže mi ho nabídnul k rychlýmu prodeji za 25 s tím že si odepíše z ceny 8000 za partnerčino VW Polo 1,0.Není to žádný podrazák, vše co do auta dával, objednával přeze mne.
Dotaz zní:Ten motor 2,0 103 Kw je Volvo a nebo nějaký Rencek či Myšiuši?
Díky za info.
Edit: je to auto pro mladou na lítání do práce a okolo baráku.Polo žere 8 litrů benzínu a nejede.37 KW ani nemůže.A kdyby si nezvykla na automat, nechám ji zelenou V70 D5 a budu používat tu V40.
A co ještě dodat, radši ji uvidím jezdit ve Volvu než v nějaké skořápce z koncernu.Polo sice chtěla, ale na bezpečnost a malou rezervu výkonu ani nepomyslela ovlivněna tchánovým názorem, že malé obsahy jsou lepší na pojistku a spotřebu.
On ho koupil, nacpal do něj dost peněz (asi 40) aby zjistil, že auto vlastně nepotřebuje, protože jezdí kamionem a auto stále stojí na firmě.Vyměnil oleje a filtry (včetně automatu, tam se i něco měnilo) dal novou nádrž na LPG.Takže mi ho nabídnul k rychlýmu prodeji za 25 s tím že si odepíše z ceny 8000 za partnerčino VW Polo 1,0.Není to žádný podrazák, vše co do auta dával, objednával přeze mne.
Dotaz zní:Ten motor 2,0 103 Kw je Volvo a nebo nějaký Rencek či Myšiuši?
Díky za info.
Edit: je to auto pro mladou na lítání do práce a okolo baráku.Polo žere 8 litrů benzínu a nejede.37 KW ani nemůže.A kdyby si nezvykla na automat, nechám ji zelenou V70 D5 a budu používat tu V40.
A co ještě dodat, radši ji uvidím jezdit ve Volvu než v nějaké skořápce z koncernu.Polo sice chtěla, ale na bezpečnost a malou rezervu výkonu ani nepomyslela ovlivněna tchánovým názorem, že malé obsahy jsou lepší na pojistku a spotřebu.
_________________
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#1163 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
motor je volvo, prevodovka Aisin. Ak nieje hrdzave a vyzera k svetu ziadny problem... az nato ze to bude brat tak 12l LPG a je to viacmenej nepredajne
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#1164 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Proč neuvažovat? Já mam starší verzi 1.8, občas si to někde rád přišlápnu a stačí to. Švagr má 1.8 z roku 2004 ve V40 a taky je spokojen. Lépe se shánějí než dvoulitry a Martin píše že není žádný závodník. Nevidím tedy v 1.8 problém.Nosound89 píše:pokud nechceš přeplňovaný motor tak atmo. 2,0 100kW, pokud nejsi závodník, tak výkon dostačující, o 1,6 a 1,8 ani neuvažovatMartinSvach píše:Diky za názor, ale spíše bych preferoval benzínovou verzi,vzhledem k tomu,že jezdím hlavně krátké vzdálenosti ve městě a nájezd cca 12000 Km rocne
Jen pozor na GDI motory. Osobně s nimy zkušenost nemám, ale většinou je lidi haní. Ale to tu možná bude psané někde vepředu
.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#1165 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
SuGi: mám (měl jsem) oboje tak můžu porovnat. 2,0 100kW jsem měl jako auto na každodenní ježdění, když na to šlápneš tak v rámci možností i jede, zato o starší 85kW 1,8 se to říct nedá. Jako druhé auto, tak jak to mám já (tahání vozíku, krátké popojížďky) dostatečné, ale mít to jako hlavní auto bych se zbláznil.
V případě největší nouze by novější 1,8 (tuším 90kW) mohla stačit.
1,8 GDI kvůli naší kvality benzínu a obsahu síry samozřejmě nebrat.
V případě největší nouze by novější 1,8 (tuším 90kW) mohla stačit.
1,8 GDI kvůli naší kvality benzínu a obsahu síry samozřejmě nebrat.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 204
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mělník
- Vůz: Volvo V70 II D5 2002 a V40 2,0 1997
#1166 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
kwiko:
Takže nebrat?Je těch 25 tisíc hodně?
Dneska mi ho dovezl, nechal mi ho doma na týden na zkoušku.Fotky hodím zejtra.
Sem tam flíček rzi, ale nic hroznýho na svůj věk.LPG funguje, neškube, necuká.Po startu na benzín se po rozjezdu hned přepne na plyn.
Automat: při prudké akceleraci trochu cukne, jinak řadí podle mne v pohodě (nikdy jsem automat neměl)
Motor čistý, nikde nic neteče, ale když jsem za chodu motoru otevřel víčko motoru udivilo mě, že mi to prskalo olej ven.Ale dým z pod víka motoru nešel.Ani žádná emulze na víčku.
No, někde s tím zajedu, aby se na to někdo kouknul a uvidím.Odmítnout nabídku můžu kdykoli.
Takže nebrat?Je těch 25 tisíc hodně?
Dneska mi ho dovezl, nechal mi ho doma na týden na zkoušku.Fotky hodím zejtra.
Sem tam flíček rzi, ale nic hroznýho na svůj věk.LPG funguje, neškube, necuká.Po startu na benzín se po rozjezdu hned přepne na plyn.
Automat: při prudké akceleraci trochu cukne, jinak řadí podle mne v pohodě (nikdy jsem automat neměl)
Motor čistý, nikde nic neteče, ale když jsem za chodu motoru otevřel víčko motoru udivilo mě, že mi to prskalo olej ven.Ale dým z pod víka motoru nešel.Ani žádná emulze na víčku.
No, někde s tím zajedu, aby se na to někdo kouknul a uvidím.Odmítnout nabídku můžu kdykoli.
_________________
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#1167 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ve čtvrtek na srazu bude dost chytrých hlav...
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#1168 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Neříkám že je to závoďák, ale na pohodový ježdění to bohatě stačí. Vždyť lidi jezdili a někteří ještě jezdí jako s hlavním autem s jedničkovou 1.2 HTP fabií no i s většími šílenostmi.Nosound89 píše:SuGi: mám (měl jsem) oboje tak můžu porovnat. 2,0 100kW jsem měl jako auto na každodenní ježdění, když na to šlápneš tak v rámci možností i jede, zato o starší 85kW 1,8 se to říct nedá. Jako druhé auto, tak jak to mám já (tahání vozíku, krátké popojížďky) dostatečné, ale mít to jako hlavní auto bych se zbláznil.
V případě největší nouze by novější 1,8 (tuším 90kW) mohla stačit.
1,8 GDI kvůli naší kvality benzínu a obsahu síry samozřejmě nebrat.
Já mam se svou 85kW nalítáno přes 80 tis kilometrů, na klobouka nejezdím a stačí mi.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#1169 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ano, neříkám, že vůbec nejede, ale pokud by si mohl vybrat tak jen radím lepší motor.SuGi píše:Neříkám že je to závoďák, ale na pohodový ježdění to bohatě stačí. Vždyť lidi jezdili a někteří ještě jezdí jako s hlavním autem s jedničkovou 1.2 HTP fabií no i s většími šílenostmi.Nosound89 píše:SuGi: mám (měl jsem) oboje tak můžu porovnat. 2,0 100kW jsem měl jako auto na každodenní ježdění, když na to šlápneš tak v rámci možností i jede, zato o starší 85kW 1,8 se to říct nedá. Jako druhé auto, tak jak to mám já (tahání vozíku, krátké popojížďky) dostatečné, ale mít to jako hlavní auto bych se zbláznil.
V případě největší nouze by novější 1,8 (tuším 90kW) mohla stačit.
1,8 GDI kvůli naší kvality benzínu a obsahu síry samozřejmě nebrat.
Já mam se svou 85kW nalítáno přes 80 tis kilometrů, na klobouka nejezdím a stačí mi.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#1170 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ano je to focus a pravé zadní dveře vypadají bouchlé, ale jinak za tu cenu nějaké levné na ten rok ne? http://auto.bazos.cz/inzerat/55451195/Volvo-V5024ibenzinoficLPG2006.php
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#1171 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Kolega se na to auto díval a rychle od něj utekl.Nosound89 píše:Ano je to focus a pravé zadní dveře vypadají bouchlé, ale jinak za tu cenu nějaké levné na ten rok ne? http://auto.bazos.cz/inzerat/55451195/Volvo-V5024ibenzinoficLPG2006.php
Víc nevím, ale prý to nebylo jak na fotkách a bylo hodně ojeté.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 435
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
#1172 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Však se ta V50 v plynu prodávala tady na foru.
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#1173 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Vítej do na stránkách Volvoklubu.
Jestli benzín či naftu, no na kratší vzdálenosti asi benzín.
Tento je 5ti válec Volvo, objem 2435ccm. Nekoukal jsem zda 103 či 125 kW.
Automat 5ti stupňový Aisin.
Výbava celkem slušná, vybavené Momentum (stupeň výbavy).
Nevidím na.kufru žádné označení, což je divné. Minimálně označení modelu tam být má.
Ad spotřeba. Já jsem schopen se svým vozem jezdit za 9,3l, ale také za 12l. Je to hodně o tom elementu mezi sedačkou a volantem. Kluci co tu mají tento model s tímto motorem ti ke spotřebě jistě napíší víc, ale z mé zkušenosti bych se toho nebál. Raději ať to dlabe o litr víc, než aby to nejelo vůbec. A s tvým plánovaným nájezdem...
Nějaké tvou chtěné auto si někde najdi a jdi jej vyzkoušet. To.je nejlepší a uvidíš místo a ovládání.
Jestli benzín či naftu, no na kratší vzdálenosti asi benzín.
Tento je 5ti válec Volvo, objem 2435ccm. Nekoukal jsem zda 103 či 125 kW.
Automat 5ti stupňový Aisin.
Výbava celkem slušná, vybavené Momentum (stupeň výbavy).
Nevidím na.kufru žádné označení, což je divné. Minimálně označení modelu tam být má.
Ad spotřeba. Já jsem schopen se svým vozem jezdit za 9,3l, ale také za 12l. Je to hodně o tom elementu mezi sedačkou a volantem. Kluci co tu mají tento model s tímto motorem ti ke spotřebě jistě napíší víc, ale z mé zkušenosti bych se toho nebál. Raději ať to dlabe o litr víc, než aby to nejelo vůbec. A s tvým plánovaným nájezdem...
Nějaké tvou chtěné auto si někde najdi a jdi jej vyzkoušet. To.je nejlepší a uvidíš místo a ovládání.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 5896
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1174 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Nějaký přehled o spotřebách máš tady: https://www.spritmonitor.de/en/overview/51-Volvo/612-S40.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2005&gearing=2&powerunit=2
Město bych počítal kolem 10 litrů.
Jinak 2,4 je atmo benzín, bude těžší než benzínové 4 válce. Jak se s tím bude jezdit ve městě oproti menším čtyřválcům nevím, ale určitě bude ten motor živější a lépe zvučný než ty menší motory. Já bych jej do S40 volil i přes větší váhu a možná mírně větší spotřebu.
Jestli je tam auto od října 2015, tak to není vůbec žádná doba. Vem si, že je to Volvo (spousta lidí si myslí, že to bude extra drahé na provoz), nebude. Má to 5 válcový motor o objemu 2,4 litru. No za 5,5 jako TDI to nejezdí. Je to benzín - tak to taky každý nechce. A je to automat - co když se to podělá.
Takže pokud se ti auto líbí, tak se zajeď na něj podívat. Nejlépe s někým, kdo Volva zná a pozná, jak se má chovat třeba autoamtv dobré kondici. pokud tady na fóru nikoho najdeš, tak si domluv prohlídku v autorizáku v Olomouci. Bude tě to stát nějakou tisícovku, stejně tak by tě to stálo když by jel s tebou někdo zdejší a nech si auto proklepnout tam. Bude-li se bazar cukat, pryč od toho. Pokud auto budeš projíždět, ujeť s ním aspoň 20-30 km, ať se prohřeje autoamt a pak zkus s ním cukat v kolnách, zda nekope, vytočit motor, zda dobře řadí atd.
Město bych počítal kolem 10 litrů.
Jinak 2,4 je atmo benzín, bude těžší než benzínové 4 válce. Jak se s tím bude jezdit ve městě oproti menším čtyřválcům nevím, ale určitě bude ten motor živější a lépe zvučný než ty menší motory. Já bych jej do S40 volil i přes větší váhu a možná mírně větší spotřebu.
Jestli je tam auto od října 2015, tak to není vůbec žádná doba. Vem si, že je to Volvo (spousta lidí si myslí, že to bude extra drahé na provoz), nebude. Má to 5 válcový motor o objemu 2,4 litru. No za 5,5 jako TDI to nejezdí. Je to benzín - tak to taky každý nechce. A je to automat - co když se to podělá.
Takže pokud se ti auto líbí, tak se zajeď na něj podívat. Nejlépe s někým, kdo Volva zná a pozná, jak se má chovat třeba autoamtv dobré kondici. pokud tady na fóru nikoho najdeš, tak si domluv prohlídku v autorizáku v Olomouci. Bude tě to stát nějakou tisícovku, stejně tak by tě to stálo když by jel s tebou někdo zdejší a nech si auto proklepnout tam. Bude-li se bazar cukat, pryč od toho. Pokud auto budeš projíždět, ujeť s ním aspoň 20-30 km, ať se prohřeje autoamt a pak zkus s ním cukat v kolnách, zda nekope, vytočit motor, zda dobře řadí atd.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#1175 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zadej poptávku, třeba se zde najde dobrá duše, která se na něj jukne a poreferuje ti názor a poznatky.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 1239 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Scarabeus
-
- 11 Odpovědi
- 1146 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od TomB
-
- 6 Odpovědi
- 689 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous
-
- 3 Odpovědi
- 782 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pepino33
-
- 3 Odpovědi
- 666 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa