Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Prolejzám ebay a opět najdu stejné číslo řídící jednotky a píšou, že je to benzín.
http://www.ebay.de/itm/VOLVO-S80-Standheizung-8670953-Motor-B6284T-Bj-2001-229488km-/141851790083?hash=item2107068b03:g:kRkAAOSw8d9U0oEG
http://www.ebay.de/itm/VOLVO-S80-Standheizung-8670953-Motor-B6284T-Bj-2001-229488km-/141851790083?hash=item2107068b03:g:kRkAAOSw8d9U0oEG
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Dnes ráno byly kouřové signály větší jak obvykle.
Sága nekončí.
Sága nekončí.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Tak ságu ukončit nakoupením nového bufíku, či jej nadobro odstavit? Stejně po pár dnech mrazu zase asi bude teplo, tak je otázka, zda se ta investice oplatí...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Spíš by mě zajímalo osazení jiné řídící jednotky. To chci ještě vyzkoušet.Haben píše:Tak ságu ukončit nakoupením nového bufíku, či jej nadobro odstavit? Stejně po pár dnech mrazu zase asi bude teplo, tak je otázka, zda se ta investice oplatí...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Pri napojení me zaujala tahle hláška. Anglicky sice umím, ale tohle mi je nejaky zamotany. Mohl by nekdo upresnit?

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Program je univerzální, zvol si jestli máš benzín nebo diesel. 
(Ale co tam přesně píšou nevím.)

(Ale co tam přesně píšou nevím.)

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
takhle jednoduchý to neníraolsa píše:Program je univerzální, zvol si jestli máš benzín nebo diesel.
(Ale co tam přesně píšou nevím.)

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
A co se stane když stiskneš tlačítko "2"?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
tyjo. už nevím. klikal jsem. musím to ještě prozkoumat.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Žádný učený z nebe nespadl, já s tím taky ještě pořádně neumím.
Hlavně že jste to rozběhali (Vidu).

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
hlavně mi z toho vychází, že bych měl kliknout na tlačítko 1raolsa píše:A co se stane když stiskneš tlačítko "2"?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
ještě mě napadá, že je to informace při nahrávání softu nezávislého topení s časováním
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Prostě volně přeloženo, pokud si zákazník stěžuje na kouř, tak stisknětě benzín, i když máte dýzl. 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
taky to tak chápuUrvanej píše:Prostě volně přeloženo, pokud si zákazník stěžuje na kouř, tak stisknětě benzín, i když máte dýzl.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
nou nou nou - zákazníci si stěžovali, že jim bufík hodně kouří, tak se (dle toho technického journalu) dieslům zapnul "benzínový" bufík. Což je jen ta varianta, že bufík nezapíná automaticky jako příhřev, ale pouze na povel z časovače nebo manuálním startem. Což je m.j. varianta, kterou povětšinou zákazníkům aktivujeme.
No a tahle hláška jen říká, že v takové konfiguraci (naftového) auta je třeba stisknout volbu benzín, protože v té "naftové" obrazovce aktivací některé z nich nebudou fungovat. To je celá magie...
P.
No a tahle hláška jen říká, že v takové konfiguraci (naftového) auta je třeba stisknout volbu benzín, protože v té "naftové" obrazovce aktivací některé z nich nebudou fungovat. To je celá magie...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12895
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 6086
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Ja to taky z textu pochopil priblizne jak Urvanej, ze proste pokud to kouri, zmenit diesel na benzin a tim se zmeni parametry. A zajimave je, ze pokud se vybere diesel, pak nebude fungovat bufik nebo palivova pumpa. Holt bych zkusil oboji nastaveni
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Takze je vlastne uplne jedno na co kliknu sic mam jen prihrev. Každopádně bufik zacina stavkovat kvuli flame senzoru. Uz vcera se vypnul. Uz ma hodne vytvrdlou kabeláž. Pocitam, ze nekde dochazi k přerušení kontaktu.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 07 led 2016 13:12, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Není jedno, na co klikneš.
- když máš naftu, klikni nafta
- když máš benzín, klikni benzín.
Jediná výjimka je, že když máš naftu, ale nakonfigurovaný časovač a to v režimu "benzín", t.j. bez automatického příhřevu, tak volíš benzín.
V zásadě se ale nic nestane, když se spleteš, jen se budeš divit, proč aktivace neaktivuje.
---
Anebo ještě krátce: volíš tlačítko podle toho, jaký režim je naprogramován, nikoli podle aktuálního paliva.
P.
- když máš naftu, klikni nafta
- když máš benzín, klikni benzín.
Jediná výjimka je, že když máš naftu, ale nakonfigurovaný časovač a to v režimu "benzín", t.j. bez automatického příhřevu, tak volíš benzín.
V zásadě se ale nic nestane, když se spleteš, jen se budeš divit, proč aktivace neaktivuje.
---
Anebo ještě krátce: volíš tlačítko podle toho, jaký režim je naprogramován, nikoli podle aktuálního paliva.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Režim příhřev + nafta = nafta. Díky za radu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Další aktualizace. Zvýšil jsem minimální otáčky na 7tis. V dobré víře, že se kouřivost na startu sníží. Kouřivost je plus minus stejná, jen má díky vyšším otáčkám jiný průběh. Kouř už není tak moc modrý, jde spíše lehce do modrobíla. Každopádně jsem se zaměřil na start bufíku, otáčky a kdy začíná fungovat pumpa. Nemohl by tady někdo popsat ideální průběh startu? Jakože otáčky na plno, svíčka rozžhavená a potom začne tryskat nafta…? Já vidím problem v tom, že motorek se dlouho roztáčí na vysoké otáčky a už od začátku tam jede nafta a proto to tak dlouho hulí.
Každopádně bufík na startu pár sekund zakouří a pak už krásně jede.
Díky za info.
Každopádně bufík na startu pár sekund zakouří a pak už krásně jede.
Díky za info.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Tak co pořád řešíš?Pokud jsi nechtěl aby kouřil,kup si benzín.hajnej píše: Každopádně bufík na startu pár sekund zakouří a pak už krásně jede.
Díky za info.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Řeším to, že by to kouřit nemělo. Když to v ulici nakopnu, není to nic příjemného.martinopel píše:Tak co pořád řešíš?Pokud jsi nechtěl aby kouřil,kup si benzín.hajnej píše: Každopádně bufík na startu pár sekund zakouří a pak už krásně jede.
Díky za info.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Měl by se roztočit motorek hned na plný kule nebo může být unavený a trvá mu déle, než se rozeběhne?
Zná někdo průběh startu přídavného topení?
Zná někdo průběh startu přídavného topení?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Každá nafta ze začátku zakouří.hajnej píše: Řeším to, že by to kouřit nemělo. Když to v ulici nakopnu, není to nic příjemného.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé