Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

  • Autor
  • Zpráva
Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5959
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od Haben »

Diky za nazory, pokud by to bylo tedy jen tryskou, 3000 bych na zcela novou uvolnil. Nejlepsi by bylo vyzkouset bufika s funkcni tryskou. Ma nekdo k dispozici? Pokud ano, rad bych odzkousel, pripadne odkoupil. Nebo vratil a objednal novou.
Video s kapajici/strikajici tryskou jeste natocim, at je zcela jasno
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5959
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od Haben »

Zhavicku mam ok, misku, vrtulku, motorek taky. Senzor plamene snad, to nepoznam, nemam referencni. Zda je telo bufiku ok nebo propaleny kotel, nepoznam. Jinak je to opravdu zarizeni jednoduche s par soucastkami.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

GDPR_user
Ověřený

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od GDPR_user »

jou81 píše: - motorek běží bezvadně? To by sis asi vyzkoušel, je na 12V.
na 12V nepoznáš,jestli motorek funguje dobře,nebo ne.

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1034
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od jou81 »

Ok, otáčky poznáš na diagnostice, a po vložení do topení a přivedení 12V asi jde poznat zda to rezonuje nebo nějak chrastí. Jasně, s diagnostikou se dá udělat spousta věcí a přesněji, ale celkově tohle ještě nepovažujme za vyšší dívčí. Jsou zajímavější věci v autě.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2615
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od ok2ucx »

jou81 píše:Děláte z toho pomalu raketoplán, přitom je to pár součástek v trubce.
To je sice pravda, ale v řídící jednotce (CPM) je neskutečně dlouhý seznam parametrů: časů, teplot, kompenzací a kalibračních hodnot, tolerancí a limitů, atp. = skoro více jak v řídící jednotce motoru (ECM). Taková malá a nenápadná. Ale asi jak tam jde o oheň, opatrnosti není nikdy málo...

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1034
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od jou81 »

ok2ucx píše:To je sice pravda, ale v řídící jednotce (CPM) je neskutečně dlouhý seznam parametrů: časů, teplot, kompenzací a kalibračních hodnot, tolerancí a limitů, atp. = skoro více jak v řídící jednotce motoru (ECM). Taková malá a nenápadná. Ale asi jak tam jde o oheň, opatrnosti není nikdy málo...

P.
A právě z toho plyne, že si normální člověk vyzkouší akční členy - koupí ten co je špatnej - složí - a pak vidí v diagnostice a okem, jak jsou ty neskutečně dlouhý seznamy parametrů v pořádku. Nic víc, nic míň, práce na půl dne maximálně. A když se sejdnou dva volvisti co si ty díly prohážou a otestují, je o zábavu postaráno.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5959
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od Haben »

Tak kdo chce mit o zabavu postarano a udelat si hezky pul den :)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

sumi
Ověřený
Offline
Příspěvky: 235
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Vrchlabí
Vůz: Volvo XC60
Bydliště: Vrchlabí

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od sumi »

me asi nemluvy cerpadlo na phm s ridici jednotkou
_________________
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1034
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od jou81 »

Jednotka může být vadná, spravoval jsem ji jednou když nezapínala ventilátor. První bych ale prošel kabeláž.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9856
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od hajnej »

Haben píše:Tak kdo chce mit o zabavu postarano a udelat si hezky pul den :)
Doraž v sobotu, s Ghirgim se na to chystáme.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5959
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od Haben »

:lol: jsem chtel napsat "kdo z Moravy"... "Hajny at se nehlasi"... Za cenu vyletu k tobe bych mohl koupit tu trysku :D a v aute bych stravil 2x vic casu nez pri badani :D ale jinak az bude do vasich koncin cesta se rad zastavim :beer:
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5959
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od Haben »

ok2ucx píše:
Haben píše:Tak u me, myslim, ze pulkulatou spicku tam nemam. Ted nemam trysku u sebe, ale kuknu na to. A z trysky mi asi nepotece soustavny paprsek paliva, protoze kdyz jsem pustil bez trysky jen cerpadlo, tak z hadicky nafta odkapvala...
Trysku nechat na hadičce, ale vytáhnout z těla bufíka. Pak zkusit zapnout pumpu.
Bez trysky to asi ani nedává smysl, to bude kapat snad pokaždé, v rytmu toho trkače u nádrže.

P.
Pavle, včera jsem chtěl natočit trysku jak tryská, ale diagnostika mi odmítla spustit palivové čerpadlo. Vím, že před rokem mi to šlo. Ale už si nevzpomínám, zda jsme měl zapojenou řídící jednotku bufíku. Dotaz tedy zní, musí být zapojená pro spuštění palivového čerpadla řídící jednotka bufíku?
Pro info jen, v autě mám vytáhlou pojistku od předehřevu, bez ní se čerpadlo nerozjelo ani s ní. Může být díky vytažené pojistce a ježdění bez ní "zablokovaný" bufík a nsepustitelné palivové čerpadlo??
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1034
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od jou81 »

Pro test všech kompponentů musí být zapojená řídící jednotka a pojistka. Druhej dotaz - NE, to že nemáš pojistku neznamená že se jednotka zablokuje.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5959
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od Haben »

Díky jou81, tak si dám nárazník ještě jednou dolů, připojím ŘJ, trysku a pojistku. Díky
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9856
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od hajnej »

hajnej píše:
Haben píše:Tak kdo chce mit o zabavu postarano a udelat si hezky pul den :)
Doraž v sobotu, s Ghirgim se na to chystáme.
Bohužel se mi nepodařilo novou trysku vyzkoušet v mém bufíku. Raději jsem ho odpojil, protože svíčka po výměně byla úplně mokrá. Asi mi nezbývá než koupit novou trysku, ale obávám se, aby to nebylo jen tak na zkoušku...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5959
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od Haben »

Tomáši, budu na tom asi stejně a budu se modlit, aby taky nebyla jen na "zkoušku". Opravdu se nenajde nikdo, kdo by 100% funkční trysku na pokus půjčil?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9856
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od hajnej »

Haben píše:Tomáši, budu na tom asi stejně a budu se modlit, aby taky nebyla jen na "zkoušku". Opravdu se nenajde nikdo, kdo by 100% funkční trysku na pokus půjčil?
Taky bych se připojil. Klidně pár peněz za zapůjčení dám.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1475
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od kwiko »

trysku si kupte novu... ono som maval jednu skladom a nepovazujem to za zlu investiciu, vzdy sa rychlo predala.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9856
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od hajnej »

Objednal jsem trysku :good:
Jestli to bude jenom tímto, tak mi asi jebne :)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9856
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Hajnýho bufík - sága pokračuje

Příspěvek od hajnej »

Nechci to zakřiknout, ale vypadá to, že blbej chod vyřešila tryska.

Za mnou jsou 3 starty. První teda hulení jako předtím, druhej bez kouře na startu, ale předčasný stop s kouřem. Třetí start byl úplně luxusní. Uvidíme, jak se to bude chovat dál a pak to pěkně shrnu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9856
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od hajnej »

S autem několik dní jezdím a bufík vykazuje poměrně stabilní chování. Na startu chvíli zakouří, řekl bych do 10 sekund, pak se chytne a jede. Nakonec to vypadá, že celý problém byl jen ve špatných tryskách. Ale pěkně postupně...

Auto jsem pořídil již s bufíkem před sedmi lety, od té doby to řeším. Vypadá to na nějaký přechodový model ze staré generace. Palivové čerpadlo je u bufíku, nikoliv u nádrže, jako v jiných modelech. Výfuk je přivařený na těle zařízení, nikoliv husí krk. Bufík mi od začátku nešel, hrozně kouřil. Zajel jsem to řešit do servisu, kde mi dali jinou trysku - použitou. Na místě vyzkoušeno, makalo to. Cestou to začalo kouřit a takto to kouřilo dál. Při další návštěvě vyměněný motorek, asi bylo usouzeno, že je špatný, už si přesně nepamatuji. Ani toto nevedlo k úspěchu. Celkem cca 3-4tis Kč

Rozhodl jsem se, že se do oprav pustím sám. Mezitím mi začalo sáknout vodní čerpadlo - prasklo v jednom šroubku. Objednal jsem z vozu Opel, je totožné. Tuším cca 500,- Kč použité.

Zakoupil jsem membránu do trysky 15 Euro. Bufík jsem rozebral, vyoperoval trysku a neodborně doma vyměnil. Opět nepomohlo. Opět kouř a nepravidelný chod.

Zjišťoval jsem další možnosti. Googlil jsem a nabyl dojmu, že bufík včetně řídící jednotky je benzínový. Zapůjčil jsem si 2 řídící jednotky pro zkoušení. Obě s bufíkem nekomunikovaly. Jedna z důvodu čerpadla osazeného u bufíku, druhá netuším.

V domění, že tryska je zrepasovaná dobře, zakoupil jsem novou svíčku. Stará jede dobře, ale zkoušel jsem ji na slabé baterce. Holt člověk se pořád učí. Náhrada od Beru: 1100,- Kč. Origo stojí asi jednou tolik. Ale co, aspoň mám novou svíčku a jistotu, že tím to opravdu není.
Navíc jsem zjistil, že jsem bufík rozebral nedostatečně a nedostal jsem se k úplné demontáži a vyčištění misek nad vrtulkou. Navíc byla tryska špatně zavedená do topeniště. Vše vyčištěno, správně usazeno.

Ve finále jsme se dokopal k zakoupení nové trysky. 3000,- Kč. Bufík jsem opět rozebral, vyčistil, trysku správně osadil a výsledek vám natočím na video a pošlu odkaz.

Opět se ukázalo, že největším strůjcem problémů je špatně fungující tryska. Bohužel jsem v minulosti neměl tak dobré znalosti a také tak dobré kontakty tady z fora. Tímto chci poděkovat Pavlovi (ok2ucx) za zapůjčení jednotky a bohaté poradenství, Davidovi z AV DÍLŮ za zapůjčení druhé jednotky, Habenovi za konzultace, 3m3 za trpělivost a dalším aktivně i pasivně pomáhajícím členům. Smutné na celé operaci je to, že to nejspíš mohla vyřešit výměna trysky za 100% funkční ihned na začátku.

EDIT: ještě jsem zapomněl na Hajcuse, se kterým jsme taky rozebírali
Naposledy upravil(a) hajnej dne 21 pro 2015 22:29, celkem upraveno 2 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

jou81
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1034
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od jou81 »

Supr. Řekl bych, že právě to strkání kdejaké gumky do trysky (rozuměj regulátoru tlaku) vede právě k failu.

Jistota je jen jedna, nová tryska. To ostatní jsou vyhozené peníze a hlavně čas. Tak ať vydrží :good:
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5959
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od Haben »

Tak gratulace, hod video a alespon dalsi lide budou vedet, ze prvni resit trysku potom pripadne zbytek.
Jeste k tomu spravnemu usazeni trysky. Ona se snad ani blbe neda nasadit, ne? Jen je spodni ohybana trubicka uchycena k bufiku takovym malinkatym plechovym zobackem. Ten mi samo pri demontazi uletel, ale snad to nebude mit na drzeni trysky zadny vliv, kdyz tam ten plechovy zobacek nebude.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2615
Registrován: 16 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940

Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od ok2ucx »

Mám nepříjemný dojem, že celej bufík mu vydrží asi dlouho. Jestli letošní zima bude tak slabá, jako ty dvě minulé, tak udělá tak 10 cyklů a nazdar.
Též jsem bufík opravil, pri každé příležitosti bych jej rád zkoušel (a dovypaloval zbytky z komory), ale počasí pořád nic? Já chci Ladovskou zimu! =@

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9856
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce

Příspěvek od hajnej »

Haben píše: Jeste k tomu spravnemu usazeni trysky. Ona se snad ani blbe neda nasadit, ne? Jen je spodni ohybana trubicka uchycena k bufiku takovym malinkatym plechovym zobackem. Ten mi samo pri demontazi uletel, ale snad to nebude mit na drzeni trysky zadny vliv, kdyz tam ten plechovy zobacek nebude.
Nojo, ale já blbec (teda ještě s kámošem) jsem to tam štrachal bez demontáže motorku, takže poslepu :)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Zpět na „Nezávislé topení a el.předehřev“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé