Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Hajnýho bufík - sága pokračuje
Diky za nazory, pokud by to bylo tedy jen tryskou, 3000 bych na zcela novou uvolnil. Nejlepsi by bylo vyzkouset bufika s funkcni tryskou. Ma nekdo k dispozici? Pokud ano, rad bych odzkousel, pripadne odkoupil. Nebo vratil a objednal novou.
Video s kapajici/strikajici tryskou jeste natocim, at je zcela jasno
Video s kapajici/strikajici tryskou jeste natocim, at je zcela jasno
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Hajnýho bufík - sága pokračuje
Zhavicku mam ok, misku, vrtulku, motorek taky. Senzor plamene snad, to nepoznam, nemam referencni. Zda je telo bufiku ok nebo propaleny kotel, nepoznam. Jinak je to opravdu zarizeni jednoduche s par soucastkami.
Hajnýho bufík - sága pokračuje
na 12V nepoznáš,jestli motorek funguje dobře,nebo ne.jou81 píše: - motorek běží bezvadně? To by sis asi vyzkoušel, je na 12V.
-
Offline
- Příspěvky: 1034
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
Hajnýho bufík - sága pokračuje
Ok, otáčky poznáš na diagnostice, a po vložení do topení a přivedení 12V asi jde poznat zda to rezonuje nebo nějak chrastí. Jasně, s diagnostikou se dá udělat spousta věcí a přesněji, ale celkově tohle ještě nepovažujme za vyšší dívčí. Jsou zajímavější věci v autě.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvky: 2615
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
Hajnýho bufík - sága pokračuje
To je sice pravda, ale v řídící jednotce (CPM) je neskutečně dlouhý seznam parametrů: časů, teplot, kompenzací a kalibračních hodnot, tolerancí a limitů, atp. = skoro více jak v řídící jednotce motoru (ECM). Taková malá a nenápadná. Ale asi jak tam jde o oheň, opatrnosti není nikdy málo...jou81 píše:Děláte z toho pomalu raketoplán, přitom je to pár součástek v trubce.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 1034
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
Hajnýho bufík - sága pokračuje
A právě z toho plyne, že si normální člověk vyzkouší akční členy - koupí ten co je špatnej - složí - a pak vidí v diagnostice a okem, jak jsou ty neskutečně dlouhý seznamy parametrů v pořádku. Nic víc, nic míň, práce na půl dne maximálně. A když se sejdnou dva volvisti co si ty díly prohážou a otestují, je o zábavu postaráno.ok2ucx píše:To je sice pravda, ale v řídící jednotce (CPM) je neskutečně dlouhý seznam parametrů: časů, teplot, kompenzací a kalibračních hodnot, tolerancí a limitů, atp. = skoro více jak v řídící jednotce motoru (ECM). Taková malá a nenápadná. Ale asi jak tam jde o oheň, opatrnosti není nikdy málo...
P.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Hajnýho bufík - sága pokračuje
Tak kdo chce mit o zabavu postarano a udelat si hezky pul den ![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
-
Offline
- Příspěvky: 235
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchlabí
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Vrchlabí
Hajnýho bufík - sága pokračuje
me asi nemluvy cerpadlo na phm s ridici jednotkou
_________________
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
bylo V40 1,9TD 66 rv.1997 Volvo S60 D5 120 kw 2002 je Volvo XC60 D4 120 kw 2012
-
Offline
- Příspěvky: 1034
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
Hajnýho bufík - sága pokračuje
Jednotka může být vadná, spravoval jsem ji jednou když nezapínala ventilátor. První bych ale prošel kabeláž.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Hajnýho bufík - sága pokračuje
Doraž v sobotu, s Ghirgim se na to chystáme.Haben píše:Tak kdo chce mit o zabavu postarano a udelat si hezky pul den
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Hajnýho bufík - sága pokračuje
![Laughing :lol:](./images/smilies/lol.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Drinks or Beer :beer:](./images/smilies/drinks.gif)
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Hajnýho bufík - sága pokračuje
Pavle, včera jsem chtěl natočit trysku jak tryská, ale diagnostika mi odmítla spustit palivové čerpadlo. Vím, že před rokem mi to šlo. Ale už si nevzpomínám, zda jsme měl zapojenou řídící jednotku bufíku. Dotaz tedy zní, musí být zapojená pro spuštění palivového čerpadla řídící jednotka bufíku?ok2ucx píše:Trysku nechat na hadičce, ale vytáhnout z těla bufíka. Pak zkusit zapnout pumpu.Haben píše:Tak u me, myslim, ze pulkulatou spicku tam nemam. Ted nemam trysku u sebe, ale kuknu na to. A z trysky mi asi nepotece soustavny paprsek paliva, protoze kdyz jsem pustil bez trysky jen cerpadlo, tak z hadicky nafta odkapvala...
Bez trysky to asi ani nedává smysl, to bude kapat snad pokaždé, v rytmu toho trkače u nádrže.
P.
Pro info jen, v autě mám vytáhlou pojistku od předehřevu, bez ní se čerpadlo nerozjelo ani s ní. Může být díky vytažené pojistce a ježdění bez ní "zablokovaný" bufík a nsepustitelné palivové čerpadlo??
-
Offline
- Příspěvky: 1034
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
Hajnýho bufík - sága pokračuje
Pro test všech kompponentů musí být zapojená řídící jednotka a pojistka. Druhej dotaz - NE, to že nemáš pojistku neznamená že se jednotka zablokuje.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Hajnýho bufík - sága pokračuje
Díky jou81, tak si dám nárazník ještě jednou dolů, připojím ŘJ, trysku a pojistku. Díky
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Hajnýho bufík - sága pokračuje
Bohužel se mi nepodařilo novou trysku vyzkoušet v mém bufíku. Raději jsem ho odpojil, protože svíčka po výměně byla úplně mokrá. Asi mi nezbývá než koupit novou trysku, ale obávám se, aby to nebylo jen tak na zkoušku...hajnej píše:Doraž v sobotu, s Ghirgim se na to chystáme.Haben píše:Tak kdo chce mit o zabavu postarano a udelat si hezky pul den
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Hajnýho bufík - sága pokračuje
Tomáši, budu na tom asi stejně a budu se modlit, aby taky nebyla jen na "zkoušku". Opravdu se nenajde nikdo, kdo by 100% funkční trysku na pokus půjčil?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Hajnýho bufík - sága pokračuje
Taky bych se připojil. Klidně pár peněz za zapůjčení dám.Haben píše:Tomáši, budu na tom asi stejně a budu se modlit, aby taky nebyla jen na "zkoušku". Opravdu se nenajde nikdo, kdo by 100% funkční trysku na pokus půjčil?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Hajnýho bufík - sága pokračuje
trysku si kupte novu... ono som maval jednu skladom a nepovazujem to za zlu investiciu, vzdy sa rychlo predala.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Hajnýho bufík - sága pokračuje
Objednal jsem trysku
Jestli to bude jenom tímto, tak mi asi jebne![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
![Good :good:](./images/smilies/good.gif)
Jestli to bude jenom tímto, tak mi asi jebne
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Hajnýho bufík - sága pokračuje
Nechci to zakřiknout, ale vypadá to, že blbej chod vyřešila tryska.
Za mnou jsou 3 starty. První teda hulení jako předtím, druhej bez kouře na startu, ale předčasný stop s kouřem. Třetí start byl úplně luxusní. Uvidíme, jak se to bude chovat dál a pak to pěkně shrnu.
Za mnou jsou 3 starty. První teda hulení jako předtím, druhej bez kouře na startu, ale předčasný stop s kouřem. Třetí start byl úplně luxusní. Uvidíme, jak se to bude chovat dál a pak to pěkně shrnu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
S autem několik dní jezdím a bufík vykazuje poměrně stabilní chování. Na startu chvíli zakouří, řekl bych do 10 sekund, pak se chytne a jede. Nakonec to vypadá, že celý problém byl jen ve špatných tryskách. Ale pěkně postupně...
Auto jsem pořídil již s bufíkem před sedmi lety, od té doby to řeším. Vypadá to na nějaký přechodový model ze staré generace. Palivové čerpadlo je u bufíku, nikoliv u nádrže, jako v jiných modelech. Výfuk je přivařený na těle zařízení, nikoliv husí krk. Bufík mi od začátku nešel, hrozně kouřil. Zajel jsem to řešit do servisu, kde mi dali jinou trysku - použitou. Na místě vyzkoušeno, makalo to. Cestou to začalo kouřit a takto to kouřilo dál. Při další návštěvě vyměněný motorek, asi bylo usouzeno, že je špatný, už si přesně nepamatuji. Ani toto nevedlo k úspěchu. Celkem cca 3-4tis Kč
Rozhodl jsem se, že se do oprav pustím sám. Mezitím mi začalo sáknout vodní čerpadlo - prasklo v jednom šroubku. Objednal jsem z vozu Opel, je totožné. Tuším cca 500,- Kč použité.
Zakoupil jsem membránu do trysky 15 Euro. Bufík jsem rozebral, vyoperoval trysku a neodborně doma vyměnil. Opět nepomohlo. Opět kouř a nepravidelný chod.
Zjišťoval jsem další možnosti. Googlil jsem a nabyl dojmu, že bufík včetně řídící jednotky je benzínový. Zapůjčil jsem si 2 řídící jednotky pro zkoušení. Obě s bufíkem nekomunikovaly. Jedna z důvodu čerpadla osazeného u bufíku, druhá netuším.
V domění, že tryska je zrepasovaná dobře, zakoupil jsem novou svíčku. Stará jede dobře, ale zkoušel jsem ji na slabé baterce. Holt člověk se pořád učí. Náhrada od Beru: 1100,- Kč. Origo stojí asi jednou tolik. Ale co, aspoň mám novou svíčku a jistotu, že tím to opravdu není.
Navíc jsem zjistil, že jsem bufík rozebral nedostatečně a nedostal jsem se k úplné demontáži a vyčištění misek nad vrtulkou. Navíc byla tryska špatně zavedená do topeniště. Vše vyčištěno, správně usazeno.
Ve finále jsme se dokopal k zakoupení nové trysky. 3000,- Kč. Bufík jsem opět rozebral, vyčistil, trysku správně osadil a výsledek vám natočím na video a pošlu odkaz.
Opět se ukázalo, že největším strůjcem problémů je špatně fungující tryska. Bohužel jsem v minulosti neměl tak dobré znalosti a také tak dobré kontakty tady z fora. Tímto chci poděkovat Pavlovi (ok2ucx) za zapůjčení jednotky a bohaté poradenství, Davidovi z AV DÍLŮ za zapůjčení druhé jednotky, Habenovi za konzultace, 3m3 za trpělivost a dalším aktivně i pasivně pomáhajícím členům. Smutné na celé operaci je to, že to nejspíš mohla vyřešit výměna trysky za 100% funkční ihned na začátku.
EDIT: ještě jsem zapomněl na Hajcuse, se kterým jsme taky rozebírali
Auto jsem pořídil již s bufíkem před sedmi lety, od té doby to řeším. Vypadá to na nějaký přechodový model ze staré generace. Palivové čerpadlo je u bufíku, nikoliv u nádrže, jako v jiných modelech. Výfuk je přivařený na těle zařízení, nikoliv husí krk. Bufík mi od začátku nešel, hrozně kouřil. Zajel jsem to řešit do servisu, kde mi dali jinou trysku - použitou. Na místě vyzkoušeno, makalo to. Cestou to začalo kouřit a takto to kouřilo dál. Při další návštěvě vyměněný motorek, asi bylo usouzeno, že je špatný, už si přesně nepamatuji. Ani toto nevedlo k úspěchu. Celkem cca 3-4tis Kč
Rozhodl jsem se, že se do oprav pustím sám. Mezitím mi začalo sáknout vodní čerpadlo - prasklo v jednom šroubku. Objednal jsem z vozu Opel, je totožné. Tuším cca 500,- Kč použité.
Zakoupil jsem membránu do trysky 15 Euro. Bufík jsem rozebral, vyoperoval trysku a neodborně doma vyměnil. Opět nepomohlo. Opět kouř a nepravidelný chod.
Zjišťoval jsem další možnosti. Googlil jsem a nabyl dojmu, že bufík včetně řídící jednotky je benzínový. Zapůjčil jsem si 2 řídící jednotky pro zkoušení. Obě s bufíkem nekomunikovaly. Jedna z důvodu čerpadla osazeného u bufíku, druhá netuším.
V domění, že tryska je zrepasovaná dobře, zakoupil jsem novou svíčku. Stará jede dobře, ale zkoušel jsem ji na slabé baterce. Holt člověk se pořád učí. Náhrada od Beru: 1100,- Kč. Origo stojí asi jednou tolik. Ale co, aspoň mám novou svíčku a jistotu, že tím to opravdu není.
Navíc jsem zjistil, že jsem bufík rozebral nedostatečně a nedostal jsem se k úplné demontáži a vyčištění misek nad vrtulkou. Navíc byla tryska špatně zavedená do topeniště. Vše vyčištěno, správně usazeno.
Ve finále jsme se dokopal k zakoupení nové trysky. 3000,- Kč. Bufík jsem opět rozebral, vyčistil, trysku správně osadil a výsledek vám natočím na video a pošlu odkaz.
Opět se ukázalo, že největším strůjcem problémů je špatně fungující tryska. Bohužel jsem v minulosti neměl tak dobré znalosti a také tak dobré kontakty tady z fora. Tímto chci poděkovat Pavlovi (ok2ucx) za zapůjčení jednotky a bohaté poradenství, Davidovi z AV DÍLŮ za zapůjčení druhé jednotky, Habenovi za konzultace, 3m3 za trpělivost a dalším aktivně i pasivně pomáhajícím členům. Smutné na celé operaci je to, že to nejspíš mohla vyřešit výměna trysky za 100% funkční ihned na začátku.
EDIT: ještě jsem zapomněl na Hajcuse, se kterým jsme taky rozebírali
Naposledy upravil(a) hajnej dne 21 pro 2015 22:29, celkem upraveno 2 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1034
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Supr. Řekl bych, že právě to strkání kdejaké gumky do trysky (rozuměj regulátoru tlaku) vede právě k failu.
Jistota je jen jedna, nová tryska. To ostatní jsou vyhozené peníze a hlavně čas. Tak ať vydrží![Good :good:](./images/smilies/good.gif)
Jistota je jen jedna, nová tryska. To ostatní jsou vyhozené peníze a hlavně čas. Tak ať vydrží
![Good :good:](./images/smilies/good.gif)
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Tak gratulace, hod video a alespon dalsi lide budou vedet, ze prvni resit trysku potom pripadne zbytek.
Jeste k tomu spravnemu usazeni trysky. Ona se snad ani blbe neda nasadit, ne? Jen je spodni ohybana trubicka uchycena k bufiku takovym malinkatym plechovym zobackem. Ten mi samo pri demontazi uletel, ale snad to nebude mit na drzeni trysky zadny vliv, kdyz tam ten plechovy zobacek nebude.
Jeste k tomu spravnemu usazeni trysky. Ona se snad ani blbe neda nasadit, ne? Jen je spodni ohybana trubicka uchycena k bufiku takovym malinkatym plechovym zobackem. Ten mi samo pri demontazi uletel, ale snad to nebude mit na drzeni trysky zadny vliv, kdyz tam ten plechovy zobacek nebude.
-
Offline
- Příspěvky: 2615
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Mám nepříjemný dojem, že celej bufík mu vydrží asi dlouho. Jestli letošní zima bude tak slabá, jako ty dvě minulé, tak udělá tak 10 cyklů a nazdar.
Též jsem bufík opravil, pri každé příležitosti bych jej rád zkoušel (a dovypaloval zbytky z komory), ale počasí pořád nic? Já chci Ladovskou zimu!
P.
Též jsem bufík opravil, pri každé příležitosti bych jej rád zkoušel (a dovypaloval zbytky z komory), ale počasí pořád nic? Já chci Ladovskou zimu!
![Bomb =@](./images/smilies/bomb.gif)
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Hajnýho bufík - sága nejspíš u konce
Nojo, ale já blbec (teda ještě s kámošem) jsem to tam štrachal bez demontáže motorku, takže poslepuHaben píše: Jeste k tomu spravnemu usazeni trysky. Ona se snad ani blbe neda nasadit, ne? Jen je spodni ohybana trubicka uchycena k bufiku takovym malinkatym plechovym zobackem. Ten mi samo pri demontazi uletel, ale snad to nebude mit na drzeni trysky zadny vliv, kdyz tam ten plechovy zobacek nebude.
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé