No jo, ale když vyřadíš tak ti spíš spotřeba stoupá, ne? Protože když jedeš z kopce s kvaltem bez plynu tak motorem "točí kola" a vstřikovače jsou odpojený, kdežto když vyřadíš tak s motorem musí "točit" palivo.ferdikf píše:Možná kdybys občas vyřadil, spadne ti spotřeba![]()
.
Otáčky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14728
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Otáčky
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 161
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Otáčky
Tak záleží asi taky na kopci. Pokud můžu jet 3km bez brždění na volnoběh, tak to bude určo lepší. Pokud je kopec kde pořád brzdíš je lepší mít zařazeno. Záleží na situaci a na citu pro auto 
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: V70 II 2.4T 147kW r.2001
Otáčky
Otáčky mi při jízdě taky někdy při vyřazení klesnou na 1000 až 1300, a tam drží dokud nezastavím nebo nezařadím, a hlavně se tak děje při jízdě po městě. Není to ale pravidlo. A někdy během jizdy na volnoběh vyskočí ze 700 nahoru a pak se zase pomalu vrátí, jak tady už bylo popsáno. Zpočátku mě to znepokojovalo, ale už jsem si na to zvykl, doufám že to neznačí nějaký problém, když jinak volnobeh drží svých cca 700 otáček a nehoupe.
_________________
V70 2.4T 147kW MY2001
V70 2.4T 147kW MY2001
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé
