ferdikf píše:Možná kdybys občas vyřadil, spadne ti spotřeba .
No jo, ale když vyřadíš tak ti spíš spotřeba stoupá, ne? Protože když jedeš z kopce s kvaltem bez plynu tak motorem "točí kola" a vstřikovače jsou odpojený, kdežto když vyřadíš tak s motorem musí "točit" palivo.
Tak záleží asi taky na kopci. Pokud můžu jet 3km bez brždění na volnoběh, tak to bude určo lepší. Pokud je kopec kde pořád brzdíš je lepší mít zařazeno. Záleží na situaci a na citu pro auto
Otáčky mi při jízdě taky někdy při vyřazení klesnou na 1000 až 1300, a tam drží dokud nezastavím nebo nezařadím, a hlavně se tak děje při jízdě po městě. Není to ale pravidlo. A někdy během jizdy na volnoběh vyskočí ze 700 nahoru a pak se zase pomalu vrátí, jak tady už bylo popsáno. Zpočátku mě to znepokojovalo, ale už jsem si na to zvykl, doufám že to neznačí nějaký problém, když jinak volnobeh drží svých cca 700 otáček a nehoupe.