Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V70 D5 Ocean Race MY 2009
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ahojte, po delší době čtení jsem se rozhodl registrovat. Aktuálně řeším výměnu auta, v roce 2013 jsme si koupili domů novou Kiu Ceed a po ustavičných problémech jsme se rozhodli udělat výměnu.
Radši jetou premiovku, než novýho korejce.
No a aktuálně volíme mezi V70 nebo XC 70 kolem roku 2010 nebo pak ještě připadá v úvahu V60,
Chtěl bych manuál, ideálně diesel, líbí se mi buď D5 (otec má D5 v 2004 V70 a nemůže si jí vynachválit) nebo teda D3, ale hodně těch V70 je třeba na prodej s 2,0D (předpokládám 4válec PSA) jaké jsou tyhle motory ? Brát nebrat ? Co jejich spotřeba ?
Našel jsem hodně i s 1.6D. Většina je jich ve V60, stačí takový motor na V60ku ? Nebude to líné a žravé ?
Je tady někdo kdo má V60 a malé dítě ? vleze se do kufru nějak rozumně kočár a propriety pro dítě ?
Díky za odpovědi
Radši jetou premiovku, než novýho korejce.
No a aktuálně volíme mezi V70 nebo XC 70 kolem roku 2010 nebo pak ještě připadá v úvahu V60,
Chtěl bych manuál, ideálně diesel, líbí se mi buď D5 (otec má D5 v 2004 V70 a nemůže si jí vynachválit) nebo teda D3, ale hodně těch V70 je třeba na prodej s 2,0D (předpokládám 4válec PSA) jaké jsou tyhle motory ? Brát nebrat ? Co jejich spotřeba ?
Našel jsem hodně i s 1.6D. Většina je jich ve V60, stačí takový motor na V60ku ? Nebude to líné a žravé ?
Je tady někdo kdo má V60 a malé dítě ? vleze se do kufru nějak rozumně kočár a propriety pro dítě ?
Díky za odpovědi
_________________
Projekce staveb : http://www.levne-projekty.cz http://www.89buildesign.cz
Elektromotocykl pro vozíčkáře : http://www.amperiamoto.cz
Projekce staveb : http://www.levne-projekty.cz http://www.89buildesign.cz
Elektromotocykl pro vozíčkáře : http://www.amperiamoto.cz
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9977
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Bral bych klasiku D5 nebo D3. Prostě 5ti válec má něco do sebe.
Na ty PSA motory místní servisáci dost nadávají.
Na ty PSA motory místní servisáci dost nadávají.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V70 D5 Ocean Race MY 2009
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
a proč na ně nadávají ? V60tek je hodně právě s 1,6, hlavně v říši, třeba ocean race výbava ale 1,6 DRIVe
_________________
Projekce staveb : http://www.levne-projekty.cz http://www.89buildesign.cz
Elektromotocykl pro vozíčkáře : http://www.amperiamoto.cz
Projekce staveb : http://www.levne-projekty.cz http://www.89buildesign.cz
Elektromotocykl pro vozíčkáře : http://www.amperiamoto.cz
-
Offline
- Příspěvky: 3606
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
osobně je dle mě ten motor ideální pro C30 pro nenáročný provoz, možná pro V50, ale V60 už mi přijde těžší a jak už tu bylo někde psáno, k bezpečné jízdě patří možnost rychlého předjetí. Ikdyž se vším se dá dobře předjet, záleží na cviku a nesmí to být o tom, že chci nutně předjet všechny přede mnou. Moje V40 taky umí lítat nízkobedar19 píše:a proč na ně nadávají ? V60tek je hodně právě s 1,6, hlavně v říši, třeba ocean race výbava ale 1,6 DRIVe

_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Máte někdo představu, co je to za věc na palubovce před řidičem na foto č. 29?
http://www.tipcars.com/volvo-xc70/volvo-xc70-100108587.html
http://www.tipcars.com/volvo-xc70/volvo-xc70-100108587.html
-
Offline
- Příspěvky: 417
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Shockey: Ledky, který se rozsvítí ve chvíli, kdy je proti autu jedoucím před tebou větší rychlostní rozdíl
-
Offline
- Příspěvky: 417
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Je to součást adaptivního tempomatu
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V70 D5 Ocean Race MY 2009
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Chtěl bych se zeptat na zkušenosti, lidí co použivají D5 na každý den, ježdění po městě a tak. jak to to auto snáší ? Ne že bych s autem každej den poskakoval 1km tam a jeden zpět. Ale je fakt, že výrazně víc toho najezdíme po městě, kor až bude na světě 3tí člen naší rodiny, bude se jezdit do obchodu, k doktorovi a tak a to je všechno prostě po městě. Co na takový provoz říká D5 ? Možná bude důležité dodat že v kombinaci s automatem a v XC 70.
_________________
Projekce staveb : http://www.levne-projekty.cz http://www.89buildesign.cz
Elektromotocykl pro vozíčkáře : http://www.amperiamoto.cz
Projekce staveb : http://www.levne-projekty.cz http://www.89buildesign.cz
Elektromotocykl pro vozíčkáře : http://www.amperiamoto.cz
-
Offline
- Příspěvky: 206
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ja uz tuhle zkusenost sbiram rok a pul a D5 si zatim nestezuje. Auto pouzivame denne presne v tom rezimu co ty pises a je to OK. Opotrebeni vnitrku motoru jsem ale nemeril... Zamerne jsem se vyhybal DPF ktery v tomhle rezimu predstavuje velke riziko investic. Stejnym zpusobem jsem predtim pet let provozoval V40 v nafte a taky si nestezovala.bedar19 píše:Chtěl bych se zeptat na zkušenosti, lidí co použivají D5 na každý den, ježdění po městě a tak. jak to to auto snáší ? Ne že bych s autem každej den poskakoval 1km tam a jeden zpět. Ale je fakt, že výrazně víc toho najezdíme po městě, kor až bude na světě 3tí člen naší rodiny, bude se jezdit do obchodu, k doktorovi a tak a to je všechno prostě po městě. Co na takový provoz říká D5 ? Možná bude důležité dodat že v kombinaci s automatem a v XC 70.
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Offline
- Příspěvky: 6130
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
naše D5 bez DPF také neremcá, přes týden poskakuje po městě o víkendu většinou trasy kolem 50 km někdy více.
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V70 D5 Ocean Race MY 2009
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
No já měl spíš na mysli 136kw s DPF, v xc 70 II
_________________
Projekce staveb : http://www.levne-projekty.cz http://www.89buildesign.cz
Elektromotocykl pro vozíčkáře : http://www.amperiamoto.cz
Projekce staveb : http://www.levne-projekty.cz http://www.89buildesign.cz
Elektromotocykl pro vozíčkáře : http://www.amperiamoto.cz
-
Offline
- Příspěvky: 6130
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Tam nych se bal o DPF, ktere se nebude mit kdy zregenerovat a ucpe se. To jdi radeji do benzinu s LPG. Bude to jezdit za min jak D5, vic to pojede a tankovani plynu po 400 km ve meste neni nijak otravne
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Haben: no, já to auto mám a tak jsem si s tím mohl udělat reálnou zkušenost, místo domněnek. Jezdím s tím většinou po městě nebo okreskách a DPF se neucpává a dokonce se i úspěšně regeneruje. Obě moje předchozí Volva měly DPF a nebyl jedinný problém. Ale obecný povědomí říká, že je to špatný. Tak buď jsem světlá vyjímka anebo to nebude tak hrozný
Dotaz byl, jak je na tom D5 s DPF a odpověděli zatím jen ti, co ho nemají
To je stejný, jak se zeptat někoho, kdo nebyl na stadionu, jaký byl fotbal. "Já nevím, nebyl jsem tam, ale říkali, že blbý" 

Dotaz byl, jak je na tom D5 s DPF a odpověděli zatím jen ti, co ho nemají


-
Offline
- Příspěvky: 206
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
V dotazu DPF nebylo...ale to je jedno. Rad slysim ze to funguje bez problemu, protoze do budoucna uz se tomu nevyhnem.
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Danillo: právěže bylo

bedar19 píše:No já měl spíš na mysli 136kw s DPF, v xc 70 II
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice / Praha
- Vůz: 2008 V70 D5 AT AWD
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Já s DPF na své V70 nemám žádný problém. Pravda, poslední dobou jezdím minimálně jednou týdně ČB - Praha, jinak celkem dost města, ale za těch skoro šest let, co to auto mám, o DPF v podstatě nevím, pomineme-li svolávačku někdy ze začátku, kde přehrávali software ECMky kvůli známému problému s přibýváním oleje. Táta s XC90 (stejný motor) totéž, ale faktem je, že on s tím nejezdí po městě.
Jediné auto, kde o sobě dal DPF vědět je bráchova S60 z roku 2006 (rovněž D5 136 kW Euro4), se kterou poslední skoro rok jezdí manželka především krátké trasy po městě. Tam se nedávno objevila hláška, že je filtr plný, tak jsem jí vzal jednou z ČB do Písku (tam normálně klídek po hlavní, zpátky po okreskách přes Týn nad Vltavou (bylo třeba z toho vyhnat krysy)) a hláška zmizela. Pak jsem pro kontrolu připojil vidu a rozdíl tlaků okolo filtru ukazoval 3 hPa, přičemž přípustný rozsah na volnoběh je 3 - 20 hPa (zdroj: VIDA). Chápu to tak, že se při té projížďce ten filtr stačil zregenerovat zcela, a je po problému. Což odpovídá obvyklému pravidlu, auto s DPF aspoň jednou za čas vyvenčit mimo město. Jen škoda, že jsem nezměřil tlakový rozdíl v době, kdy tam byla hláška. Tak příště.
Nicméně, z mých zkušeností se třemi D5 136 kW v rodině a z toho, co jsem četl všude možně po netu, jsem nabyl přesvědčení, že D5 je jeden z nejméně problémových dieselů, co se DPF týče. Kolegové s francouzskými HDi zázraky by mohli vyprávět.
Jediné auto, kde o sobě dal DPF vědět je bráchova S60 z roku 2006 (rovněž D5 136 kW Euro4), se kterou poslední skoro rok jezdí manželka především krátké trasy po městě. Tam se nedávno objevila hláška, že je filtr plný, tak jsem jí vzal jednou z ČB do Písku (tam normálně klídek po hlavní, zpátky po okreskách přes Týn nad Vltavou (bylo třeba z toho vyhnat krysy)) a hláška zmizela. Pak jsem pro kontrolu připojil vidu a rozdíl tlaků okolo filtru ukazoval 3 hPa, přičemž přípustný rozsah na volnoběh je 3 - 20 hPa (zdroj: VIDA). Chápu to tak, že se při té projížďce ten filtr stačil zregenerovat zcela, a je po problému. Což odpovídá obvyklému pravidlu, auto s DPF aspoň jednou za čas vyvenčit mimo město. Jen škoda, že jsem nezměřil tlakový rozdíl v době, kdy tam byla hláška. Tak příště.
Nicméně, z mých zkušeností se třemi D5 136 kW v rodině a z toho, co jsem četl všude možně po netu, jsem nabyl přesvědčení, že D5 je jeden z nejméně problémových dieselů, co se DPF týče. Kolegové s francouzskými HDi zázraky by mohli vyprávět.
_________________
2008 V70 D5 136 kW Geartronic AWD, FourC, ACC a spousta dalších věcí.
2008 V70 D5 136 kW Geartronic AWD, FourC, ACC a spousta dalších věcí.
-
Offline
- Příspěvky: 206
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
NebyloShockey píše:Danillo: právěže bylo
bedar19 píše:No já měl spíš na mysli 136kw s DPF, v xc 70 II

_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Offline
- Příspěvky: 145
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Uherský Brod
- Vůz: XC 90, D5, 2007
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Na me xc90 my2007 dle vidi je rozdíl tlaku 4hpa a na filtru je 8g pripeceneho bordelu.Fakir píše:Já s DPF na své V70 nemám žádný problém. Pravda, poslední dobou jezdím minimálně jednou týdně ČB - Praha, jinak celkem dost města, ale za těch skoro šest let, co to auto mám, o DPF v podstatě nevím, pomineme-li svolávačku někdy ze začátku, kde přehrávali software ECMky kvůli známému problému s přibýváním oleje. Táta s XC90 (stejný motor) totéž, ale faktem je, že on s tím nejezdí po městě.
Jediné auto, kde o sobě dal DPF vědět je bráchova S60 z roku 2006 (rovněž D5 136 kW Euro4), se kterou poslední skoro rok jezdí manželka především krátké trasy po městě. Tam se nedávno objevila hláška, že je filtr plný, tak jsem jí vzal jednou z ČB do Písku (tam normálně klídek po hlavní, zpátky po okreskách přes Týn nad Vltavou (bylo třeba z toho vyhnat krysy)) a hláška zmizela. Pak jsem pro kontrolu připojil vidu a rozdíl tlaků okolo filtru ukazoval 3 hPa, přičemž přípustný rozsah na volnoběh je 3 - 20 hPa (zdroj: VIDA). Chápu to tak, že se při té projížďce ten filtr stačil zregenerovat zcela, a je po problému. Což odpovídá obvyklému pravidlu, auto s DPF aspoň jednou za čas vyvenčit mimo město. Jen škoda, že jsem nezměřil tlakový rozdíl v době, kdy tam byla hláška. Tak příště.
Nicméně, z mých zkušeností se třemi D5 136 kW v rodině a z toho, co jsem četl všude možně po netu, jsem nabyl přesvědčení, že D5 je jeden z nejméně problémových dieselů, co se DPF týče. Kolegové s francouzskými HDi zázraky by mohli vyprávět.
Najeto cca 180000km. Pres týden popojizdky do 5km. O víkendu delší trasa.
Jediné co bylo, ze se rozpadla zpětná klapka.
Vnitřní plastové ozubení klapky. Asi z nánosů na klapce z erg ventilu. Doteď to nikdo necistil, ale ted to 1x za rok zkontroluji.
_________________
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2
2007-XC90-D5-136KW-D5T5-STAGE 2
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Západ
- Vůz: Subaru Outback 2.5i X Special Edition
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Zdravím,
rozhoduju se mezi V70 III, V60, a možná XC70 III. Ale jelikož toho za rok zase tak moc nenajezdím, tak mi vychází lépe benzín. Jenže benzínů moc není, a např. u skoro všech V70 co jsem viděl, je motor 2.0T (149kw). Je dostačující, nebo jaký motor ještě přichází v úvahu?
Popřípadě co jsem tak četl, tak někteří udávají, že i přes nájezd do 15tkm mají diesel a bez problémů.
Tak teď jsem na vážkách.
Ještě mne zajímá jestli jsou rozdíly v nákladech na díly, servis atd.?
Jak spolehlivost s jednotlivými auty? Chápu, že kus od kusu, ale jelikož pokukuju po autech s nájezdy přes 100tkm, tak proto ta otázka.
Díky za případné odpovědi.
rozhoduju se mezi V70 III, V60, a možná XC70 III. Ale jelikož toho za rok zase tak moc nenajezdím, tak mi vychází lépe benzín. Jenže benzínů moc není, a např. u skoro všech V70 co jsem viděl, je motor 2.0T (149kw). Je dostačující, nebo jaký motor ještě přichází v úvahu?
Popřípadě co jsem tak četl, tak někteří udávají, že i přes nájezd do 15tkm mají diesel a bez problémů.
Tak teď jsem na vážkách.
Ještě mne zajímá jestli jsou rozdíly v nákladech na díly, servis atd.?
Jak spolehlivost s jednotlivými auty? Chápu, že kus od kusu, ale jelikož pokukuju po autech s nájezdy přes 100tkm, tak proto ta otázka.
Díky za případné odpovědi.
_________________
Subaru Outback 2.5i X Special Edition
ex. Subaru Outback 2.5i Sport
ex. Ford Mondeo mk4
Subaru Outback 2.5i X Special Edition
ex. Subaru Outback 2.5i Sport
ex. Ford Mondeo mk4
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC chci
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Zvažuji koupi XC60 nebo 90 a proto mám jeden netypický dotaz, pro mne ale zásadní -
nevíte prosím někdo, zda vejdou na zadní sedadla do XC60 vedle sebe 3 dětské autosedačky?
Děkuji.
nevíte prosím někdo, zda vejdou na zadní sedadla do XC60 vedle sebe 3 dětské autosedačky?
Děkuji.
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
- Bydliště: Písek
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Zkušenost s tím ještě ve svém věku nemám, ale když mi řekneš nějaký rozměr sedačky na šířku, tak můžu změřit šířku sedaček v autě (XC60).
Případně tenhle nebo příští týden pojedu do Prahy, tak si to můžeš zkusit, mam tam nejspíš i isofixy.
Případně tenhle nebo příští týden pojedu do Prahy, tak si to můžeš zkusit, mam tam nejspíš i isofixy.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Zkus poměřit hlavní rozměr a to je mezi opěrkami ve dveřích té XC60. Před léty jsem to řešil u V70II, ty rozměry budou asi dosti podobné.
U XC90 jsem to opožděně doměřil tu: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=13472&p=169814#p169814
Tipuji, že XC60 "vyhoví", ale s odřenýma rukama. A pokaždé je dobré vybírat sedačky spíše užší a také nějak rozumně vytvarované hlavně v místech, kde jsou spony pásů. A také ty všelijaké opěrky občas zavazí.
Pavel
P.S. Pokud potřebuješ místo pro 3 děti, jednoznačně doporučuji sice morálně starší XC90 (případně novou XC90II
), ideálně v 7-místné verzi. Fakt se to občas hodí...
U XC90 jsem to opožděně doměřil tu: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=13472&p=169814#p169814
Tipuji, že XC60 "vyhoví", ale s odřenýma rukama. A pokaždé je dobré vybírat sedačky spíše užší a také nějak rozumně vytvarované hlavně v místech, kde jsou spony pásů. A také ty všelijaké opěrky občas zavazí.
Pavel
P.S. Pokud potřebuješ místo pro 3 děti, jednoznačně doporučuji sice morálně starší XC90 (případně novou XC90II

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 36
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha-západ
- Vůz: Volvo XC90 II D5
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Myslím, že tři dětské sedačky by se tam měly určitě vejít. Viděl jsem tam dvě a mezi nimi bylo ještě dost místa...
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Fragma píše:Myslím, že tři dětské sedačky by se tam měly určitě vejít. Viděl jsem tam dvě a mezi nimi bylo ještě dost místa...



V Oktávce je taky "dost" místa mezi 2 sedačkami. Ano a 3 se tam >>vejdou<<, ale zapínat tam tři uřvané pacholky a mít pokaždé dorvané ruce - děkuji, nechci.
Upřímně (nic osobního): pokud s tím nemáš zkušenost, je taková věta pouze na úrovni hospodských tlachů...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé