Tak to nevim, ja to tak uz koupil s 232 000 km na hrbu, domnivam se, ze to nechaval chipnout David Patocka, tzn. tak ve 210 000 km.Fragma píše:Ještě mě napadlo, v kolika najetejch km si to nechával nachipovat ?;-)
petr
Tak to nevim, ja to tak uz koupil s 232 000 km na hrbu, domnivam se, ze to nechaval chipnout David Patocka, tzn. tak ve 210 000 km.Fragma píše:Ještě mě napadlo, v kolika najetejch km si to nechával nachipovat ?;-)
Může to bejt jen zadělaný sání od EGR ventilu. Mrkni do oprav a FAQ - čištění EGR. Většinou to pomůže.Fragma píše:Bohužel v Praze toho moc není, a když už je, tak v AAA - kam z principu nevlezu nebo v Auto Esa - kde je to auto minimálně o 100k km stočený, tedy pokud od roku 2012 nenajelo 11 000 km.
Včera jsem jel 170km podívat se na zachovalou V70 D5, vypadala fakt pěkně, když jí projížděl majitel, tak jela moc hezky, věděl jak na to. Když jsem tomu trošku dal do kopce, hnedka to hopslo do nouzáku a hodilo to chyby 0183, 2583 a 2584 ... ví někdo, co to přesně je za chyby prosím?
Může to být ono a často i je, ale třeba je zatuhlá geometrie lopatek v turbu nebo něco jinýho. První akce, vyčistit sání od bordelu. Akce na půl hodiny.Fragma píše:Ok, díky za radu. Každopádně jsem to auto nebral, když to padlo do nouzáku a jeho majitel (automechanik) říkal, že se na to dneska podívá a dá vědět, tak jsem se chtěl předem poinformovat, jak závažný to může bejt.
že by kovářova kobyla???.......Fragma píše:Tak uvidíme, každopádně jestli je to to, o čem mluvíš, tak mě zaráží, že automechanik si to nepohlídá ....
Nebudí to zrovna dvakrát dobrej dojem, když to auto spadne při předváděcí jízdě do nouzáku
to je pravda, ale to už je o tom člověku......Fragma píše:Njn, ale tak v rámci slušnosti to může narovinu říct a netahat tam člověka 170km po práci a hnedka zase zpátky s nepořízenou
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé