to Zajsoft: Tobě blbne snímač otáček. Mě Vida nic nehlásí. Krom toho při přepnutí studeného motoru násilím na LPG je provoz naprosto bez vady na kráse.
2,4 t problém za studena - VYŘEŠENO
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14739
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
2,4 t problém za studena
to Martinopel:Baterku jsem ještě nezkusil. Nemám na ni.
Zkusím tu verzi se startovacíma kabelama.
to Zajsoft: Tobě blbne snímač otáček. Mě Vida nic nehlásí. Krom toho při přepnutí studeného motoru násilím na LPG je provoz naprosto bez vady na kráse.
to Zajsoft: Tobě blbne snímač otáček. Mě Vida nic nehlásí. Krom toho při přepnutí studeného motoru násilím na LPG je provoz naprosto bez vady na kráse.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
2,4 t problém za studena
To okolo sebe nemáš nikoho,kdo by ti půjčil baterku v dobrém stavu?raolsa píše:to Martinopel:Baterku jsem ještě nezkusil. Nemám na ni.Zkusím tu verzi se startovacíma kabelama.
to Zajsoft: Tobě blbne snímač otáček. Mě Vida nic nehlásí. Krom toho při přepnutí studeného motoru násilím na LPG je provoz naprosto bez vady na kráse.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14739
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
2,4 t problém za studena
Tak to bude tou baterií nebo altíkem. Dneska jsem zkusil připojit kabelama nastartovanýho citroena a fungovalo to relativně normálně. Ještě zajedu k elektrikáři, aby mi změřil dobíjení, tím mým merakem se pořádného výsledku nedomeřím. Jednou ukazuje 11V a podruhé 15V. 
Jinak jakmile mi vrátí za plyn, tak kupuju novou baterku.
Jinak jakmile mi vrátí za plyn, tak kupuju novou baterku.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14739
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
2,4 t problém za studena
Tak baterka je jasná. Z původních 580 startovacích ampérů už zbylo jenom 390. Na to, že to bylo těsně po přijetí z práce je to málo a baterie je téměř mrtvá.
Dobíjení zatím funguje, ale už to taky není žádná sláva. Ukazovalo to 13,65 V což už není mnoho, ale ještě to prý stačí.
Takže jakmile budou prašule kupuju tuhle baterii a začnu šetřit na repas altíku.
Dobíjení zatím funguje, ale už to taky není žádná sláva. Ukazovalo to 13,65 V což už není mnoho, ale ještě to prý stačí.
Takže jakmile budou prašule kupuju tuhle baterii a začnu šetřit na repas altíku.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3634
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
2,4 t problém za studena
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14739
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
2,4 t problém za studena
Já jenom doufám, že to bude ono. 
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2605
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
2,4 t problém za studena
Dobrá volba! Na benzín až možná too good. Nějaká 72Ah by měla zcela postačit, ne? 100Ah je super pro XC90 nebo nafty s bufíkem. Větší kapacita však ničemu neublíží.raolsa píše:Takže jakmile budou prašule kupuju tuhle baterii
Altík zlobí? Nějaké diagnostické příznaky?raolsa píše:a začnu šetřit na repas altíku.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14739
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
2,4 t problém za studena
Chci radši větší baterii. Už nemám náladu na to, abych se bál pustit si rádio když myju auto a pak nenastartovat.
Co se altíku týče, tak dobíjí těch cca 13,65V a dobíjení kolísá, obča to spadne až na 13,2V. Myslel jsem, že to dělá spínání klimatizace, ale i když jsem vypnul všechno co šlo, tak to bylo pořád stejný. Elektrikář říkal, že to je na spodní hranici, kdy je ještě altík dobrý a že by ho chtělo časem repásnout. Takže kroužky, regulátor a ložiska a drandíme dál.
Co se altíku týče, tak dobíjí těch cca 13,65V a dobíjení kolísá, obča to spadne až na 13,2V. Myslel jsem, že to dělá spínání klimatizace, ale i když jsem vypnul všechno co šlo, tak to bylo pořád stejný. Elektrikář říkal, že to je na spodní hranici, kdy je ještě altík dobrý a že by ho chtělo časem repásnout. Takže kroužky, regulátor a ložiska a drandíme dál.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2184
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
2,4 t problém za studena
To dobíjení nech přeměřit s novou baterkou ! Někdy je to baterkou protože altík v drtivé většině buď jde nebo nejde, pak může mít jednu diodu probitou a to by napětí kleslo ale nevím kolik to dělá u osobáku. Třeba u 24 Volt to má nabíjet 28V a s vadnou diodou to jde max 26,5Vraolsa píše:Chci radši větší baterii. Už nemám náladu na to, abych se bál pustit si rádio když myju auto a pak nenastartovat.![]()
Co se altíku týče, tak dobíjí těch cca 13,65V a dobíjení kolísá, obča to spadne až na 13,2V. Myslel jsem, že to dělá spínání klimatizace, ale i když jsem vypnul všechno co šlo, tak to bylo pořád stejný. Elektrikář říkal, že to je na spodní hranici, kdy je ještě altík dobrý a že by ho chtělo časem repásnout. Takže kroužky, regulátor a ložiska a drandíme dál.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 436tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 248tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 280tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 468 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 436tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 248tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 280tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 468 tkm
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14739
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
2,4 t problém za studena
Jasný, i ten elektrikář říkal, že to pak přeměříme.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14739
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
2,4 t problém za studena
Tak včera namontována nová baterie. Ranní start dobrý, akorát mi to při rozjíždění chcíplo, ale přidat plyn šel. Odpoledne to už bylo horší - po přidání plynu to zase chcíplo.
A jako další negativum nové baterie je to, že mi zůstává svítit kontrolka SERVICE. Svítí to asi minutu po každém startu. Servisní interval jsem zkoušel vymazat jak ručně (dvakrát) tak přes diagnostiku a stejně kontrolka zůstává svítit.
Žádná hláška při svícení kontrolky není a VIDA taky žádnou závadu nehlásí. Teda kromě vadné sirény
, která by ale na to neměla mít vliv.
Se z toho auta už asi pos.ru. Krám jeden.
Mám jenom jedny nervy, to prodám a koupím si Octávku.
Už mám zase depku.
A jako další negativum nové baterie je to, že mi zůstává svítit kontrolka SERVICE. Svítí to asi minutu po každém startu. Servisní interval jsem zkoušel vymazat jak ručně (dvakrát) tak přes diagnostiku a stejně kontrolka zůstává svítit.
Žádná hláška při svícení kontrolky není a VIDA taky žádnou závadu nehlásí. Teda kromě vadné sirény
Se z toho auta už asi pos.ru. Krám jeden.
Už mám zase depku.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3812
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
2,4 t problém za studena
Hlavne klid, to jsem taky mel tenhle stav, kdyz sem resil tuhle chladic a tlakovani motoru, ono to casem prejderaolsa píše:Se z toho auta už asi pos.ru. Krám jeden.Mám jenom jedny nervy, to prodám a koupím si Octávku.
![]()
Už mám zase depku.
_________________
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
STOP chatcontrol! https://fightchatcontrol.eu/
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 161
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
2,4 t problém za studena
Hlavně néé koktávkuraolsa píše:Tak včera namontována nová baterie. Ranní start dobrý, akorát mi to při rozjíždění chcíplo, ale přidat plyn šel. Odpoledne to už bylo horší - po přidání plynu to zase chcíplo.![]()
A jako další negativum nové baterie je to, že mi zůstává svítit kontrolka SERVICE. Svítí to asi minutu po každém startu. Servisní interval jsem zkoušel vymazat jak ručně (dvakrát) tak přes diagnostiku a stejně kontrolka zůstává svítit.
Žádná hláška při svícení kontrolky není a VIDA taky žádnou závadu nehlásí. Teda kromě vadné sirény, která by ale na to neměla mít vliv.
Se z toho auta už asi pos.ru. Krám jeden.Mám jenom jedny nervy, to prodám a koupím si Octávku.
![]()
Už mám zase depku.
Problémy jsou u všch aut. Mě to chcípání studenýho auta přestalo po tom odpojení baterky.
-
Offline
- Příspěvky: 6120
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
2,4 t problém za studena
Ja Radka chapu, problemy jsou u vsech aut, snad jen u sluzebnich si toho nejak nevsimam
Jenze u Radka je tech problemu az moc a az moc casto....
Ze by kaslal na udrzbu se nezda, tak proc?
Jenze u Radka je tech problemu az moc a az moc casto....
Ze by kaslal na udrzbu se nezda, tak proc?
-
Offline
- Příspěvky: 635
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
2,4 t problém za studena
Presne hlavne klid... Hele nez se s tim trapit co zkusit dat auto nekterym z mistru tady na foru? Ty maj prece jen jine moznosti aby zkusili vsechno mozne.
Ja jsem se s jednim ze svych aut, ne volvo, ale opel taky takhle natrapil. Hodiny hledani proc nekdy auto startuje a nekdy ne. Uz jsem promeroval vsechny draty vymenil vsechny cidla a co slo... Nakonec byl problem v ridici jednotce auta. Kterou jsem koupil na vrakaci za 300Kc. Ale ten pul rok badani a meneni rozhodl o tom ze auto pujde. Nasledujici majitel najezdil spousty km a auto si jen pochvaloval.
Co me jeste napada je kompletne odpojit plynove vstrikovace. Ono se totiz muze stat ze nejakym zpusobem propousti plyn, takze motor muze dostavat vic paliva a taky v ruznem poradi. Pres noc se Ti vsechno nahromadi v sani a je to ruzne vtahovano do motoru.
Ja jsem se s jednim ze svych aut, ne volvo, ale opel taky takhle natrapil. Hodiny hledani proc nekdy auto startuje a nekdy ne. Uz jsem promeroval vsechny draty vymenil vsechny cidla a co slo... Nakonec byl problem v ridici jednotce auta. Kterou jsem koupil na vrakaci za 300Kc. Ale ten pul rok badani a meneni rozhodl o tom ze auto pujde. Nasledujici majitel najezdil spousty km a auto si jen pochvaloval.
Co me jeste napada je kompletne odpojit plynove vstrikovace. Ono se totiz muze stat ze nejakym zpusobem propousti plyn, takze motor muze dostavat vic paliva a taky v ruznem poradi. Pres noc se Ti vsechno nahromadi v sani a je to ruzne vtahovano do motoru.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14739
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
2,4 t problém za studena
V plynu to nebude. Dneska jsem ráno nastartoval, normálně bez jakýkoliv problémů se rozjel, dojel k bráně a když se otevřela tak se nebylo možný rozjet. Auto kuckalo a nešlo do otáček.
Dávám mu poslední šanci, objednal jsem palivový filtr. Koukal jsem do svých starších příspěvků a už jsem podobnou závadu jednou řešil (i když si to vůbec nepamatuju
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=25732) a výměna filtru pomohla.
Pokud to nepomůže tak asi půjde z baráku, i s hooodně velkou ztrátou.
Dávám mu poslední šanci, objednal jsem palivový filtr. Koukal jsem do svých starších příspěvků a už jsem podobnou závadu jednou řešil (i když si to vůbec nepamatuju
Pokud to nepomůže tak asi půjde z baráku, i s hooodně velkou ztrátou.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5318
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
2,4 t problém za studena
To bych neprodával a dál raději bádal!! I když by to nemusel být špatný kup takové zainvestované a opečovávané auto 
-
Offline
- Příspěvky: 5822
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
2,4 t problém za studena
A když se to ohřeje, tak to pak jede normálně?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14739
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
2,4 t problém za studena
Stačí se rozjet a během minuty o ničem nevím. Nebo to nechat tak 3-4 minuty natočený, to pak taky jede normálně. Prostě je problém jenom chvilku po studeném staru. 
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5822
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
2,4 t problém za studena
A kvůli tomu to chceš prodávat? Je to nějaká kravinka, jen na to přijít. Vychladni, nebo si to budeš vyčítat 
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14739
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
2,4 t problém za studena
Kravina to je, ale neskutečně mě to vytáčí, když v práci musím na několikrát couvat z řady na parkovišti a každý popojetí trvá půl minuty.
A pak na mě troubí dalších 5 idiotů, kteří už chtějí být z parkoviště pryč, ale kvůli mě nemůžou. 
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 6120
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
2,4 t problém za studena
dočasně si nalep na zadní okno "Z" - sorry, mi to nedalo 
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14739
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
2,4 t problém za studena
Jako "Z" si připadám pokaždý když se studený rozjíždím, HOP, HOP, HOP, nic, škyt, drc. 
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2605
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
2,4 t problém za studena
Zapni diag, nemaž chyby a pošli tahle čísla.ok2ucx píše:Ještě možná připiš hodnoty Fuel trimů (Longterm idle) atp. To by mohlo napovědět, zda-li někde nemáš ďouru v sání nebo něco podobného. Sice tyhle trimy by právě měly korigovat množství paliva v open/loop, je to další pomocná informace...
... zkrátka co nejvíce informací, čísel, atp. když už tady na dálku takto diagnostikujeme a hrajeme si.
P.
P.S. Stejně si myslím, že to bude klapkou nebo nějakou dírou v sání...
... nebo nějakým senzorem teploty.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14739
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
2,4 t problém za studena
Nějaký hodnoty trimů už jsem poslal na straně 2, ale můžu to zkusit znova.
Chyby to žádný nepíše.
Chyby to žádný nepíše.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé


