
to Zajsoft: Tobě blbne snímač otáček. Mě Vida nic nehlásí. Krom toho při přepnutí studeného motoru násilím na LPG je provoz naprosto bez vady na kráse.
To okolo sebe nemáš nikoho,kdo by ti půjčil baterku v dobrém stavu?raolsa píše:to Martinopel:Baterku jsem ještě nezkusil. Nemám na ni.Zkusím tu verzi se startovacíma kabelama.
to Zajsoft: Tobě blbne snímač otáček. Mě Vida nic nehlásí. Krom toho při přepnutí studeného motoru násilím na LPG je provoz naprosto bez vady na kráse.
Dobrá volba! Na benzín až možná too good. Nějaká 72Ah by měla zcela postačit, ne? 100Ah je super pro XC90 nebo nafty s bufíkem. Větší kapacita však ničemu neublíží.raolsa píše:Takže jakmile budou prašule kupuju tuhle baterii
Altík zlobí? Nějaké diagnostické příznaky?raolsa píše:a začnu šetřit na repas altíku.
To dobíjení nech přeměřit s novou baterkou ! Někdy je to baterkou protože altík v drtivé většině buď jde nebo nejde, pak může mít jednu diodu probitou a to by napětí kleslo ale nevím kolik to dělá u osobáku. Třeba u 24 Volt to má nabíjet 28V a s vadnou diodou to jde max 26,5Vraolsa píše:Chci radši větší baterii. Už nemám náladu na to, abych se bál pustit si rádio když myju auto a pak nenastartovat.![]()
Co se altíku týče, tak dobíjí těch cca 13,65V a dobíjení kolísá, obča to spadne až na 13,2V. Myslel jsem, že to dělá spínání klimatizace, ale i když jsem vypnul všechno co šlo, tak to bylo pořád stejný. Elektrikář říkal, že to je na spodní hranici, kdy je ještě altík dobrý a že by ho chtělo časem repásnout. Takže kroužky, regulátor a ložiska a drandíme dál.
Hlavne klid, to jsem taky mel tenhle stav, kdyz sem resil tuhle chladic a tlakovani motoru, ono to casem prejderaolsa píše:Se z toho auta už asi pos.ru. Krám jeden.Mám jenom jedny nervy, to prodám a koupím si Octávku.
![]()
Už mám zase depku.
Hlavně néé koktávkuraolsa píše:Tak včera namontována nová baterie. Ranní start dobrý, akorát mi to při rozjíždění chcíplo, ale přidat plyn šel. Odpoledne to už bylo horší - po přidání plynu to zase chcíplo.![]()
A jako další negativum nové baterie je to, že mi zůstává svítit kontrolka SERVICE. Svítí to asi minutu po každém startu. Servisní interval jsem zkoušel vymazat jak ručně (dvakrát) tak přes diagnostiku a stejně kontrolka zůstává svítit.
Žádná hláška při svícení kontrolky není a VIDA taky žádnou závadu nehlásí. Teda kromě vadné sirény, která by ale na to neměla mít vliv.
Se z toho auta už asi pos.ru. Krám jeden.Mám jenom jedny nervy, to prodám a koupím si Octávku.
![]()
Už mám zase depku.
Zapni diag, nemaž chyby a pošli tahle čísla.ok2ucx píše:Ještě možná připiš hodnoty Fuel trimů (Longterm idle) atp. To by mohlo napovědět, zda-li někde nemáš ďouru v sání nebo něco podobného. Sice tyhle trimy by právě měly korigovat množství paliva v open/loop, je to další pomocná informace...
... zkrátka co nejvíce informací, čísel, atp. když už tady na dálku takto diagnostikujeme a hrajeme si.
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]