V 70 nováček
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
V 70 nováček
Bud v klidu. 6Ti kvalt toci podobne.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
V 70 nováček
Kolik točí 6kvalt ve 140km/h? Není možné aby se takhle velký motor zbytečně přetáčel. Já mám alfu romeo 2.4JTD a ta ve 140 točí 2500. To se samozřejmě odrazí na spotřebě. Navíc jak jsem zvyklej řadit 6tku tak celou dobu jsem měl pocit že musím zařadit,že ten motor přetáčím.
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
V 70 nováček
To jezdíš s autobusem, že ti při 3000 ot/min připadá motor přetočenej ne ?nuna píše:Kolik točí 6kvalt ve 140km/h? Není možné aby se takhle velký motor zbytečně přetáčel. Já mám alfu romeo 2.4JTD a ta ve 140 točí 2500. To se samozřejmě odrazí na spotřebě. Navíc jak jsem zvyklej řadit 6tku tak celou dobu jsem měl pocit že musím zařadit,že ten motor přetáčím.
Budeš mít sice horší spotřebu, ale ono to tomu motoru spíš prospěje, pokud bude občas jinde než na volnoběhu.
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
V 70 nováček
6ka při 140 točí 2500 ot/min. Fakt ti to točí u 5kvaltu při 140 3000 ot??? To je snad moooc. Ať to zkusí jiní, tipl bych, že tak 2700 ot, bude správně.
-
Offline
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
V 70 nováček
Jak jsem psal..120km/2500 a 140km/ 3000. Berlín Praha tempomat po dálnici po celou dobu 140km/h 6,9l na počítači,ale jak se tu píše tak počítač ukazuje o cca 0,5l méňe.Haben píše:6ka při 140 točí 2500 ot/min. Fakt ti to točí u 5kvaltu při 140 3000 ot??? To je snad moooc. Ať to zkusí jiní, tipl bych, že tak 2700 ot, bude správně.
-
Offline
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
V 70 nováček
Koukám že máš benzínové auto, pak chápu že ti otáčky připadají normálníKr.P píše:To jezdíš s autobusem, že ti při 3000 ot/min připadá motor přetočenej ne ?nuna píše:Kolik točí 6kvalt ve 140km/h? Není možné aby se takhle velký motor zbytečně přetáčel. Já mám alfu romeo 2.4JTD a ta ve 140 točí 2500. To se samozřejmě odrazí na spotřebě. Navíc jak jsem zvyklej řadit 6tku tak celou dobu jsem měl pocit že musím zařadit,že ten motor přetáčím.
Budeš mít sice horší spotřebu, ale ono to tomu motoru spíš prospěje, pokud bude občas jinde než na volnoběhu.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
V 70 nováček
Já to zítra zkusím až pojedu do práce.Haben píše:6ka při 140 točí 2500 ot/min. Fakt ti to točí u 5kvaltu při 140 3000 ot??? To je snad moooc. Ať to zkusí jiní, tipl bych, že tak 2700 ot, bude správně.
6ka při 140 2500 ot/min je docela v pohodě. Někdo mi právě nedávno říkal, že ty kvalty jsou poskládaný podobně jako u 5ti kvaltu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
V 70 nováček
Tak dej vědět..a to se dělalo u motoru 120kW jak 5kvalt tak i 6kvalt? Já mám prosinec 2005
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
V 70 nováček
6kvalt u 120 kw verze byl jen s awd - viz. moje auto.
Jsem zvědavý na otáčky hajného při 140 km/h. Mně těch 3 000 ot přijde fakt dost. Já když se odvážil na limit auta, tak při 205 km/h mi to točilo 3650 ot, což u tebe by vycházelo jen běžným přepočtem na 4 400 ot. To je fakt blbost.
Jsem zvědavý na otáčky hajného při 140 km/h. Mně těch 3 000 ot přijde fakt dost. Já když se odvážil na limit auta, tak při 205 km/h mi to točilo 3650 ot, což u tebe by vycházelo jen běžným přepočtem na 4 400 ot. To je fakt blbost.
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
V 70 nováček
Mam taky 6ti qvalt ale 136kw a muzu zkusit jak to toci ale mam pocit ze to bude hodne podobny.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
V 70 nováček
Ty máš ale XC a 4x4 jsou zpřevodované do pomalaEkky píše:Mam taky 6ti qvalt ale 136kw a muzu zkusit jak to toci ale mam pocit ze to bude hodne podobny.
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
V 70 nováček
do pomala je určitě jedna, to ani se nestihne chytit spojka a už řadíš, možná 2, 3, 4 jsou taky trochu kratší, ale ne o moc.
Já jsme to po koupi měřil a co si pamatuji, tak to vycházelo nějak takto pěkně:
1st - 10 km/h - 1100 ot
2st - 20 km/h - 1200 ot
3st - 30 km/h - 1300 ot
4st - 40 km/h - 1400 ot
- dál už jsem to neměřil
Já jsme to po koupi měřil a co si pamatuji, tak to vycházelo nějak takto pěkně:
1st - 10 km/h - 1100 ot
2st - 20 km/h - 1200 ot
3st - 30 km/h - 1300 ot
4st - 40 km/h - 1400 ot
- dál už jsem to neměřil
-
Offline
- Příspěvky: 2157
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
V 70 nováček
Mám to 2000.ot - 100kmh, 3000.ot - 150kmh, 4000.ot - 200kmh jsou tam asi nějaké odchylky podle toho jestli jsou nové nebo ojeté pneu a něco určitě ukazuje tacho navíc dle navy to mám 3-5 kmh
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
V 70 nováček
toto bych řekl, že jsou reálné hodnoty na 5kvalt.
Já třeba u 100 km/h na 6 brumlám cca 1700 ot, což je tak tak, na nějaké pomalé předjíždění, takže musím raději řadit 5 či 4.
Já třeba u 100 km/h na 6 brumlám cca 1700 ot, což je tak tak, na nějaké pomalé předjíždění, takže musím raději řadit 5 či 4.
-
Offline
- Příspěvky: 2157
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
V 70 nováček
V 1700.ot začíná plný krouták klidně tomu šlapu už od 1500.ot, při akceleraci třeba nájezd na dálnici trojka na max pak rovnou pětkaHaben píše:toto bych řekl, že jsou reálné hodnoty na 5kvalt.
Já třeba u 100 km/h na 6 brumlám cca 1700 ot, což je tak tak, na nějaké pomalé předjíždění, takže musím raději řadit 5 či 4.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
V 70 nováček
to jo, ale na 6ku je to už prostě lemra líná. Musíš tam mít minimálně těch 1700 ot, aby se to chtělo pohnout a ještě rovinku, žádný kopec. Takže málokdy někoho na okresce předjíždíš tak, že začínáš zrychlovat ze 100ky, ale spíš z 80 a to je už pod 1500 ot a to nejde.
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
V 70 nováček
Takze ja to mam nejak takhle..
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
V 70 nováček
Se tu rozjela pěkná debata . Já to zkusím také nafotit. Každopádně když budu psát jen o 2x4 tak 6kvalt má jen ta nejsilnější verze?
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
V 70 nováček
no bez DPF to nemá žádná, s DPF 136 kw verze
-
Offline
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
V 70 nováček
Tak to e škoda. Vyhledával bych jen tu nejsilnější verzi. DPF není takový problém vyndat. Prostě nevím zda dokážu jezdit z 5kvaltem. Stále se snažím zařadit tu 6tku
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3385
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
V 70 nováček
Bacha na vyndavani DPF, docela po tom posledni dobou jdou, obzvlast v nemecku...nuna píše:Tak to e škoda. Vyhledával bych jen tu nejsilnější verzi. DPF není takový problém vyndat. Prostě nevím zda dokážu jezdit z 5kvaltem. Stále se snažím zařadit tu 6tku
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
V 70 nováček
To už jsem také zaslechl. Musí se jen vyříznout tak aby svár nebyl vidět a pak v jednotce ho vyrušit..alespon tak se to řeší u VW
-
Offline
- Příspěvky: 78
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota HZJ 78 4.2TD VolvoV70 120kW 2006
V 70 nováček
A nebo sehnat 6kvalt převodovku a prohodit je.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3385
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
V 70 nováček
Na to taky bacha, nemci jsou schpny zjistit, jestli tam ma nebo nema bejt a je za to docela slusnej flastr....nuna píše:To už jsem také zaslechl. Musí se jen vyříznout tak aby svár nebyl vidět a pak v jednotce ho vyrušit..alespon tak se to řeší u VW
Zakouris nekde kde nemas a je maler...
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
V 70 nováček
Zvyknes a litovat nemusis. Uvidis, ze s FWD budes jezdit za par a kvalty jsou tak akorat
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé