Volvo XC 90 trvale vybitý akumulátor

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
ricanek
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 10 roků
Bydliště: Telč
Vůz: Volvo XC 90

Volvo XC 90 trvale vybitý akumulátor

Příspěvek od ricanek »

Dobrý den, vlastním XC 90, r.v. 2011 verze Summum a jsem první majitel. Problém mám s trvale vybitým akumulátorem. Autorizované servisy ( Jihlava, České Budějovice ) si neví rady. Proběhla výměna akumulátoru a údajná výměna alternátoru. I po výměně problém trvá. Následně v neuatorizovaném servisu zjištěno, že alternátor dává jen 13 V, tak proběhla výměna regulátoru za pouhých 1100, Kč ( ceny předchozích tzv. oprav raději nebudu sdělovat ) a problém se zdál vyřešen, alternátor dával požadovaných 14 V. Bohužel vůz se zejména v letních měsících trvale klimatizuje, spíná ventilátor třeba i několik hodin po odstavení vozu a dochází ke klimatizaci vnitřního prostoru. Tato funkce je prý normální a mám být za ni vděčen. S tak absurdním názorem nejsem schopen se identifikovat. Je možné tuto tzv. funkci vozu vypnout ?? Vůz mi bez problémů funguje jen na jaře a na podzim. V létě běží klimatizace - a to samočinně, v zimě zase přídatné topení. Počet odtahů nepojízdného vozu již nepočítám, dle názoru servisu je vše v pořádku a to i v situaci, kdy vůz je opakovaně nepojízdný.

Neporadí mi prosím někdo ? Za cokoliv budu vděčný. Jen mne proboha neposílejte do autorizovaného servisu. :-) Máte prosím někdo zkušenost s servisem v Kobylnicích ?

Pozn. další radosti s Volvem - prasklá trubka od turba, vůz opět nepojízdný. T.č. zablokované AWD. Řešení ?

ještě jednou děkuji za jakoukoliv reakci a radu, jsem dost zoufalý.

Honza Ř.

GDPR_user

Volvo XC 90 trvale vybitý akumulátor

Příspěvek od GDPR_user »

ricanek píše: Neporadí mi prosím někdo ? Za cokoliv budu vděčný. Jen mne proboha neposílejte do autorizovaného servisu. :-) Máte prosím někdo zkušenost s servisem v Kobylnicích ?

Pozn. další radosti s Volvem - prasklá trubka od turba, vůz opět nepojízdný. T.č. zablokované AWD. Řešení ?

ještě jednou děkuji za jakoukoliv reakci a radu, jsem dost zoufalý.

Honza Ř.
Co znamená zablokované AWD???
Klukům v Ambu klidně auto svěř. :wink:

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6131
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Volvo XC 90 trvale vybitý akumulátor

Příspěvek od Haben »

co vím, tak u starších generací Volvo, např. V70 II z roku 2005 si můžeš naprogramovat nezávislé topení, aby ti před příchodem vyhřálo kabinu, možná jde i naprogramovat na klimatizaci...
Topení (možná i klimatizace) se nespustí, je-li málo paliva nebo slabá baterie. Takže zcela laicky je otázkou, zda není v háji nějaké čidlo, řídící jednotka, která hlídá napětí akumulátoru, případně teplotu v kabině. Pak by to pořád fučelo, protože by auto mělo pocit, že je v kabině moc zima/teplo.

Automatická klima funguje ok, že když dáš třeba 22C, tak v létě fučí nějakou minutu naplno a pak se automaticky ztlumí a udržuje teplotu? Obdobně v zimě.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5729
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Volvo XC 90 trvale vybitý akumulátor

Příspěvek od Romulusw »

ricanek píše: Bohužel vůz se zejména v letních měsících trvale klimatizuje, spíná ventilátor třeba i několik hodin po odstavení vozu a dochází ke klimatizaci vnitřního prostoru.
Honza Ř.
Který ventilátor spíná? Jak to může klimatizovat, když motor stojí?

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2177
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

Volvo XC 90 trvale vybitý akumulátor

Příspěvek od karelvolvo »

Romulusw píše:
ricanek píše: Bohužel vůz se zejména v letních měsících trvale klimatizuje, spíná ventilátor třeba i několik hodin po odstavení vozu a dochází ke klimatizaci vnitřního prostoru.
Honza Ř.
Který ventilátor spíná? Jak to může klimatizovat, když motor stojí?
To bude asi automatické odvětrávání interiéru !
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm

THOmasoj
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 819
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'

Volvo XC 90 trvale vybitý akumulátor

Příspěvek od THOmasoj »

V jakym autorizaku v budejovicich jsi byl? Predpokladam City Car
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW

yoby
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3632
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

Volvo XC 90 trvale vybitý akumulátor

Příspěvek od yoby »

THOmasoj píše:V jakym autorizaku v budejovicich jsi byl? Predpokladam City Car
Ten už asi autorizákem ani není ne?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

ricanek
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 10 roků
Bydliště: Telč
Vůz: Volvo XC 90

Volvo XC 90 trvale vybitý akumulátor

Příspěvek od ricanek »

Ne. City Car t.č. již není autorizovaný servis. Myslím, že to není podstatné. Jen to ukazuje na "kvalitu" práce autorizovaných servisů. Pokud se ventiluje vnitřní prostor vozu nezávisle na vůli řidiče, pak je logické, že baterie musí být trvale vybita. Stejný problém má soused s XC 60. A nikdo nic neví. Nechce se mi věřit, že to nemá žádné řešení.

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2177
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

Volvo XC 90 trvale vybitý akumulátor

Příspěvek od karelvolvo »

ricanek píše:Ne. City Car t.č. již není autorizovaný servis. Myslím, že to není podstatné. Jen to ukazuje na "kvalitu" práce autorizovaných servisů. Pokud se ventiluje vnitřní prostor vozu nezávisle na vůli řidiče, pak je logické, že baterie musí být trvale vybita. Stejný problém má soused s XC 60. A nikdo nic neví. Nechce se mi věřit, že to nemá žádné řešení.
myslím že by stálo za to si přečíst příručku k autu kolikrát je to celkem jednoduché
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm

ricanek
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 10 roků
Bydliště: Telč
Vůz: Volvo XC 90

Volvo XC 90 trvale vybitý akumulátor

Příspěvek od ricanek »

karelvolvo píše:
ricanek píše:Ne. City Car t.č. již není autorizovaný servis. Myslím, že to není podstatné. Jen to ukazuje na "kvalitu" práce autorizovaných servisů. Pokud se ventiluje vnitřní prostor vozu nezávisle na vůli řidiče, pak je logické, že baterie musí být trvale vybita. Stejný problém má soused s XC 60. A nikdo nic neví. Nechce se mi věřit, že to nemá žádné řešení.
myslím že by stálo za to si přečíst příručku k autu kolikrát je to celkem jednoduché
Nerozumím. Příručku jsem prostudoval x krát.

PINĎABC
Offline
Člen VK
Příspěvky: 5326
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

Volvo XC 90 trvale vybitý akumulátor

Příspěvek od PINĎABC »

auto má ochranu vybití akumulátoru, to znamená, že se ventilace nesepne když je slabá kapacita.
Co ukostření je v cajku! třeba je v háji baterie a neudrží kapacitu.

na služební sportáži jsme řešili to samé výměna alternátoru baterie a nakonec se očistilo ukostření a vše bylo v cajku.

ricanek
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 10 roků
Bydliště: Telč
Vůz: Volvo XC 90

Volvo XC 90 trvale vybitý akumulátor

Příspěvek od ricanek »

PINĎABC píše:auto má ochranu vybití akumulátoru, to znamená, že se ventilace nesepne když je slabá kapacita.
Co ukostření je v cajku! třeba je v háji baterie a neudrží kapacitu.

na služební sportáži jsme řešili to samé výměna alternátoru baterie a nakonec se očistilo ukostření a vše bylo v cajku.
díky moc, zatím první použitelný nápad

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]