![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
Prosím o radu, chci si zase pořídit nějakou volvici
![Yahoo! :Yahoo!:](./images/smilies/yahoo.gif)
OT jejda fotečka z profilu je fuč
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
Pokud privezes neco s rokem vyroby 85 a starsi, da se ekovypalnemu vyhnout pres veteranskou testaciOndra. píše:problem to nebude ale budes platit ekopoplatek 10000. jinak rad te tu vidim chlape! dobri holubi se vraceji
"Doma je tam, kde tě mají rádi!" - díkyOndra. píše:problem to nebude ale budes platit ekopoplatek 10000. jinak rad te tu vidim chlape! dobri holubi se vraceji
To co uvadis,je jedna z alternativ. Jeste je tusim porad ve hre varianta "snizeni" za Euro0 8500,- Euro1 rovnez 8500,- Euro2 3500,- Euro3 1500,-Kr.P píše:Euro 2 je (zatim) 3.000,- ale už chtěji zase udělat, aby se to platilo tak, že (bez)EURO a EURO1 je 10.000,- EURO2 5.000,- EURO3 3.000,- a snad dokonce zatížit i EURO4 poplatkem 1.500,- ale tim si nejsem jistej
Sorry za plevel, ale díky za doplňující info Olivíneolivin píše: To co uvadis,je jedna z alternativ. Jeste je tusim porad ve hre varianta "snizeni" za Euro0 8500,- Euro1 rovnez 8500,- Euro2 3500,- Euro3 1500,-
Jinak je to cele samozrejme totalni prasarna, ktera nema s ekologii pranic spolecneho, ale to zrovna tady nemusim zminovat......
FrantaB píše:Neuvěřitelné to není, ten motor nemá důvod nedat EURO2 při slušném seřízení a údržbě. Koukám že máš MY 96, kára na kterou se jedu podívat taky a co jsem zatím dohledal, od MY 96 by měla být dvojka furta ž do konce výroby-pokud jsi ochoten to pustit do světa, podle jakých not to ztotožňovali tady-do vedlejšího tématu, ať neplevelíme vlákno o benzínu:
VIN by pomohlo taky, abych se měl na co odvolat-kdyžtak do SZ.
V pripade dovozu bych to dneska uz resil stejne. Jinak tady v ceskem absurdistanu je uplne jedno, jakou smernici auto skutecne plni/neplni. Dulezite je pouze zaskatulkovani podle roku vyroby, tot vse.Kr.P píše:Bych si tam tu posranou směrnici dobouchal na stroji, kdo to pozná a kdo po tom bude pátrat ?
Urvanej píše:Hlavy na tříčíselně označených 8V motorech nejsou uplně stejný, ale zcela záměnný.
Absence komprese bejvá většinou ventilem. Lze to zjistit ventilovýma vůlema, kdy jeden ulítne.
Vačky jsou různý, ale opět mezi sebou záměnný, obecně čim starší, tim lepčí výkon, ale horší emise. Na turbech FT se používají vačky s označením "T", jak je to na ET ale nevim, to sem nikdy neměl.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé