Dovoz diesel, přihlášení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 106
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
Dovoz diesel, přihlášení
Ahoj mládenci a děvčata
Prosím o radu, chci si zase pořídit nějakou volvici , vyhlídl jsem 745 D24T, prosím dá se to auto normálně dovézt a přihlásit nebo mám čekat nějakou zradu? Takovou věc jsem dělal naposled 2006 a byl to benzin, nevim co je jinak od te doby. Děkuji věem za odpovědi.
OT jejda fotečka z profilu je fuč
Prosím o radu, chci si zase pořídit nějakou volvici , vyhlídl jsem 745 D24T, prosím dá se to auto normálně dovézt a přihlásit nebo mám čekat nějakou zradu? Takovou věc jsem dělal naposled 2006 a byl to benzin, nevim co je jinak od te doby. Děkuji věem za odpovědi.
OT jejda fotečka z profilu je fuč
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Dovoz diesel, přihlášení
problem to nebude ale budes platit ekopoplatek 10000. jinak rad te tu vidim chlape! dobri holubi se vraceji
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
Dovoz diesel, přihlášení
Pokud privezes neco s rokem vyroby 85 a starsi, da se ekovypalnemu vyhnout pres veteranskou testaciOndra. píše:problem to nebude ale budes platit ekopoplatek 10000. jinak rad te tu vidim chlape! dobri holubi se vraceji
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvky: 106
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
Dovoz diesel, přihlášení
"Doma je tam, kde tě mají rádi!" - díky I mě to volvení moooc chybí !Ondra. píše:problem to nebude ale budes platit ekopoplatek 10000. jinak rad te tu vidim chlape! dobri holubi se vraceji
A známá finta přihlásí li to někdo kdo je sprošten ekopoplatku (dříve ztp, duchodce,...) uř nefunguje ? Dá se použít i tu ?
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Dovoz diesel, přihlášení
pouzit se da ale musi to auto zustat napsane na nej. dalsi prevod na tebe by se stejne platilo. to co pise olivin je provda, ale auto by muselo byt v odpovidajicim stavu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1743
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
Dovoz diesel, přihlášení
Zdar,Tebe jsem neviděl od Kuvajtu napadeni Už seš tlustej a plešatej?
Kup si benzíňáka, toho dýzla bys po tejdnu uštval...
Kup si benzíňáka, toho dýzla bys po tejdnu uštval...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 106
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
Dovoz diesel, přihlášení
No tak plešatej ještě nejsem,ale s tloušťkou začínám pomalu bodovat!
já myslel že se to bere jako že už to je pro jednou zaplacený (odpuštěný) a hotovo, při dalším přepisu se již neřeší...
Chci to převážně na tahání bagříku to bych asi uštval benzína... a bylo by mi jej líto... taky by mě sežral myslím ) A jestli ne tak to odnese benzin... ale ten z bagru neukapne
já myslel že se to bere jako že už to je pro jednou zaplacený (odpuštěný) a hotovo, při dalším přepisu se již neřeší...
Chci to převážně na tahání bagříku to bych asi uštval benzína... a bylo by mi jej líto... taky by mě sežral myslím ) A jestli ne tak to odnese benzin... ale ten z bagru neukapne
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
-
Offline
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Dovoz diesel, přihlášení
Ad ta ekodň-pokud je oficialně zaplacená tak dobrý,pokud už proběhl ZTP-nový vlastník tak se taky neplatí. Pokud proběhlo ZTP-nový vlastník-další nový vlastník-tak se zase platí, pokud proběhlo dědictví tak dědic neplatí,další jo. Těch variant je asi 6 a je f tom hroznej hokej....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 106
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
Dovoz diesel, přihlášení
A když dovezu benzin s Euro2 tak se vyhnu všem těmto nesmyslum? nebo bude dan malinkata?
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Dovoz diesel, přihlášení
Euro 2 je (zatim) 3.000,- ale už chtěji zase udělat, aby se to platilo tak, že (bez)EURO a EURO1 je 10.000,- EURO2 5.000,- EURO3 3.000,- a snad dokonce zatížit i EURO4 poplatkem 1.500,- ale tim si nejsem jistej
-
Offline
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
Dovoz diesel, přihlášení
To co uvadis,je jedna z alternativ. Jeste je tusim porad ve hre varianta "snizeni" za Euro0 8500,- Euro1 rovnez 8500,- Euro2 3500,- Euro3 1500,-Kr.P píše:Euro 2 je (zatim) 3.000,- ale už chtěji zase udělat, aby se to platilo tak, že (bez)EURO a EURO1 je 10.000,- EURO2 5.000,- EURO3 3.000,- a snad dokonce zatížit i EURO4 poplatkem 1.500,- ale tim si nejsem jistej
Jinak je to cele samozrejme totalni prasarna, ktera nema s ekologii pranic spolecneho, ale to zrovna tady nemusim zminovat......
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Dovoz diesel, přihlášení
Welcome home! Na D24TIC zapomen, i kdyz by prezil tahani bagriku (o cemz silne pochybuju), neprezije Tebe.
Najezdil jsem par tisic kilometru s B200FT a 1800-2000 kg vozikem a ten motor a ani nic jineho na aute neprotestovalo. Dokonce to mivalo rozumnou spotrebu, zhruba 16-18 litru LPG na strekach. Sel bych touto cestou. Kdyz to bude B230FT, tim lepe, kroutak navic neuskodi. LPG bude k ekonomickemu provozu zrejme nutnost.
D24TIC ma jeste jednu nevyhodu - pokud z nej neudelas veterana, tak nebudes moci brzo do centra Prahy a vyhledove ani do centra Brna. To by mne dost vadilo.
Vsechny devitky cca od roku 93 by mely mit aspon Euro 1, od cca 96-97 Euro 2. Vyjimkou jsou potom nemecka auta doschvalena na Euro 2, coz se bude klidne tykat i benzinovych sedmicek z osmdesatych let.
Pokud to nejakej debil na urade nesnizil, neni az takovy problem najit devitku, co ma na taznem 1800 kg. Za 940 ale nesmis zapojovat vozik s nejvetsi povolenou hmotnosti 2t, protoze sama 940 ma tusim 1970 kg. A to i pokud ho nezatizis na dve tuny. Ani prazdny dvoutunovy vozik nema za 940 co delat a je to o papiry. Pokud ma diesel vic jak 1970 kg, tak me nekdo opravte. 960 kombi ma nejvyssi povolenou samostatne 2100 kg, soupravy 3900 kg.
Pekna devitka uz dnes neco stoji, otrikana na praci se jeste obcas vynori za rozumny peniz.
Sam mam ted sestivalec, coz by na tahani voziku asi bylo celkem OK, ale jako auto na praci spise vnimam nenarocny ctyrvalec. Vsak to znas.
Nemyslim si, ze od doby, co jsi v roce 2006 prihlasoval sve predchozi auto jsou az na ekovypalne nejake zmeny. Dokonce je i jedna pozitivni - od 1.1.2015 neplatis za cistopis.
Najezdil jsem par tisic kilometru s B200FT a 1800-2000 kg vozikem a ten motor a ani nic jineho na aute neprotestovalo. Dokonce to mivalo rozumnou spotrebu, zhruba 16-18 litru LPG na strekach. Sel bych touto cestou. Kdyz to bude B230FT, tim lepe, kroutak navic neuskodi. LPG bude k ekonomickemu provozu zrejme nutnost.
D24TIC ma jeste jednu nevyhodu - pokud z nej neudelas veterana, tak nebudes moci brzo do centra Prahy a vyhledove ani do centra Brna. To by mne dost vadilo.
Vsechny devitky cca od roku 93 by mely mit aspon Euro 1, od cca 96-97 Euro 2. Vyjimkou jsou potom nemecka auta doschvalena na Euro 2, coz se bude klidne tykat i benzinovych sedmicek z osmdesatych let.
Pokud to nejakej debil na urade nesnizil, neni az takovy problem najit devitku, co ma na taznem 1800 kg. Za 940 ale nesmis zapojovat vozik s nejvetsi povolenou hmotnosti 2t, protoze sama 940 ma tusim 1970 kg. A to i pokud ho nezatizis na dve tuny. Ani prazdny dvoutunovy vozik nema za 940 co delat a je to o papiry. Pokud ma diesel vic jak 1970 kg, tak me nekdo opravte. 960 kombi ma nejvyssi povolenou samostatne 2100 kg, soupravy 3900 kg.
Pekna devitka uz dnes neco stoji, otrikana na praci se jeste obcas vynori za rozumny peniz.
Sam mam ted sestivalec, coz by na tahani voziku asi bylo celkem OK, ale jako auto na praci spise vnimam nenarocny ctyrvalec. Vsak to znas.
Nemyslim si, ze od doby, co jsi v roce 2006 prihlasoval sve predchozi auto jsou az na ekovypalne nejake zmeny. Dokonce je i jedna pozitivni - od 1.1.2015 neplatis za cistopis.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 632
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
Dovoz diesel, přihlášení
Mám před sebou částečný výpis z techničáku jedné holandské 940 D24TIC EGR Kat. a ta má psanou maximální hmotnost 2040 kg.
Jak je to s ekoracketeeringem řeším, D24TIC EGR by měla být vždy spolehlivě EURO1, verze s katalyzátorem údajně i dvojka. Trochu potíž je, že psát euronormu do techničáku bylo tehdy nepovinné, takže většina aut to tam nemá (ani poslední benzínové tovární přestavby na LPG plnící EURO3, tedy aspoń to co jsem zatím viděl). Jak to tam nechat dopsat při odhlašování v Holandsku zkoumám.
Jak je to s ekoracketeeringem řeším, D24TIC EGR by měla být vždy spolehlivě EURO1, verze s katalyzátorem údajně i dvojka. Trochu potíž je, že psát euronormu do techničáku bylo tehdy nepovinné, takže většina aut to tam nemá (ani poslední benzínové tovární přestavby na LPG plnící EURO3, tedy aspoń to co jsem zatím viděl). Jak to tam nechat dopsat při odhlašování v Holandsku zkoumám.
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Dovoz diesel, přihlášení
To řeší 5.000, ale neřeší to problém s vjezdem do měst, který nám tu v ČR pomalu ale jistě startuje...
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Dovoz diesel, přihlášení
Sorry za plevel, ale díky za doplňující info Olivíneolivin píše: To co uvadis,je jedna z alternativ. Jeste je tusim porad ve hre varianta "snizeni" za Euro0 8500,- Euro1 rovnez 8500,- Euro2 3500,- Euro3 1500,-
Jinak je to cele samozrejme totalni prasarna, ktera nema s ekologii pranic spolecneho, ale to zrovna tady nemusim zminovat......
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 884
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
Dovoz diesel, přihlášení
FrantaB píše:Neuvěřitelné to není, ten motor nemá důvod nedat EURO2 při slušném seřízení a údržbě. Koukám že máš MY 96, kára na kterou se jedu podívat taky a co jsem zatím dohledal, od MY 96 by měla být dvojka furta ž do konce výroby-pokud jsi ochoten to pustit do světa, podle jakých not to ztotožňovali tady-do vedlejšího tématu, ať neplevelíme vlákno o benzínu:
VIN by pomohlo taky, abych se měl na co odvolat-kdyžtak do SZ.
Je to MY 1995 a má to EGR+KAT. Jaké to mělo dovozové noty nevím, ty jsem k tomu nedostal, protože to dovezl předchozí majitel. V TP mám směrnici dle přílohy:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvky: 632
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
Dovoz diesel, přihlášení
Super, díky! Tušíš odkud to auto bylo (DE, NL, FR)?
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Dovoz diesel, přihlášení
Bych si tam tu posranou směrnici dobouchal na stroji, kdo to pozná a kdo po tom bude pátrat ?
-
Offline
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
Dovoz diesel, přihlášení
V pripade dovozu bych to dneska uz resil stejne. Jinak tady v ceskem absurdistanu je uplne jedno, jakou smernici auto skutecne plni/neplni. Dulezite je pouze zaskatulkovani podle roku vyroby, tot vse.Kr.P píše:Bych si tam tu posranou směrnici dobouchal na stroji, kdo to pozná a kdo po tom bude pátrat ?
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvky: 106
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
Dovoz diesel, přihlášení
Diky moc, vyhraje B230ET, FT ... Jak je to s hlavami motoru B230, jsou zamenitelne? Vezmu li napriklad z B230E nebo B230A dam ji na B230ET? Co vackovy hridele? Asi nejsou stejny co? Kdyz motor nema kompresi na jednom valci je to nejspis ventilem? Dik
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Dovoz diesel, přihlášení
Hlavy na tříčíselně označených 8V motorech nejsou uplně stejný, ale zcela záměnný.
Absence komprese bejvá většinou ventilem. Lze to zjistit ventilovýma vůlema, kdy jeden ulítne.
Vačky jsou různý, ale opět mezi sebou záměnný, obecně čim starší, tim lepčí výkon, ale horší emise. Na turbech FT se používají vačky s označením "T", jak je to na ET ale nevim, to sem nikdy neměl.
Absence komprese bejvá většinou ventilem. Lze to zjistit ventilovýma vůlema, kdy jeden ulítne.
Vačky jsou různý, ale opět mezi sebou záměnný, obecně čim starší, tim lepčí výkon, ale horší emise. Na turbech FT se používají vačky s označením "T", jak je to na ET ale nevim, to sem nikdy neměl.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 106
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
Dovoz diesel, přihlášení
super, s tim se uz da pracovat.... A treba z toho neco bude
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Dovoz diesel, přihlášení
Jo, ale dej si bacha, některý vačky ne/maji osazení pro palec rozdělovače. Starčí ho maji totiž na bloku, novší na vačce zezadu. Na bloku je asi lepší, páč většinou, pokud se s motorem něco většího dělá, tak se přemisťuje zpoza hlavy.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 106
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
Dovoz diesel, přihlášení
Jj, diky moc za postrehy!
Nahodou uz jsem pred lety taky premistoval rozdelovac, tenkrat jsem ho zezadu hlavy daval na bok na blok . Bylo nutno nalezt spravnou hnaci hridel rozdelovace, pohani zaroven pres excentr i benzinovou pumpu na modelech s karburatorem . Zadek hlavy jsem zaslepil al platem s tesnenim.
Neco vetsiho dela - hhh vetsinou je to tak ze se rozdelovac zapomene odmontovat a pri vytahovani motoru se rozdrti o pricku pred kabinou - muj pripad
Nahodou uz jsem pred lety taky premistoval rozdelovac, tenkrat jsem ho zezadu hlavy daval na bok na blok . Bylo nutno nalezt spravnou hnaci hridel rozdelovace, pohani zaroven pres excentr i benzinovou pumpu na modelech s karburatorem . Zadek hlavy jsem zaslepil al platem s tesnenim.
Neco vetsiho dela - hhh vetsinou je to tak ze se rozdelovac zapomene odmontovat a pri vytahovani motoru se rozdrti o pricku pred kabinou - muj pripad
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
-
Offline
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
Dovoz diesel, přihlášení
Ja teda nevim, ale osobne bych treba hlavu 631 z B230K na nic jineho nedaval - tedy pokud bych zrovna nechtel predelavat benzin na dieselUrvanej píše:Hlavy na tříčíselně označených 8V motorech nejsou uplně stejný, ale zcela záměnný.
Absence komprese bejvá většinou ventilem. Lze to zjistit ventilovýma vůlema, kdy jeden ulítne.
Vačky jsou různý, ale opět mezi sebou záměnný, obecně čim starší, tim lepčí výkon, ale horší emise. Na turbech FT se používají vačky s označením "T", jak je to na ET ale nevim, to sem nikdy neměl.
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé