

Ale teď vážně, léto u nás je poněkud jiné než léto u čaučesků, tam by to opravdu chtělo ty gumy letni.
Zase nesmíš všechno žrát co se píše,jinak já jsem psal o čínách..hajnej píše:http://auto.idnes.cz/dojizdite-v-lete-zimaky-brzdete-driv-nerezte-zatacky-p0u-/automoto.aspx?c=A120411_140941_pneu_fdvcuhan píše:že řidiči jezdici na zimákách v létě je hazard jsou akorát keci,
Romulusw píše:Jestli není severní, tak to vyjde nastejnoa vubec, nepatří volvo taky číně?
Ses do toho nějak zamotal..Romulusw píše:Jestli není severní, tak to vyjde nastejnoa vubec, nepatří volvo taky číně?
Přefouknout kola je dobré, ale půjde to dost znát na komfortu cestování.martinopel píše:Osobně myslím,že to hlavně hodně prožíváte.Stačí nebýt debil!!!Jsem ochoten se vsadit,že dobrých 90% zde přítomných se k hladině adheze ani nepřiblíží.Diskutujete tady o ničem,protože i velmi přémiové letní gumy se chovávají hůř,než některé činy,nebo některé zimní gumy.Velmi podstatný a velmi často zanedbávaný faktor je správný tlak v pneumatikách.Jezdívají mi tu auta s doporučeným 2,4-2,6 a auto plave jako prase ,po dofouknutí na 2,8-3 auto drží mnohem lépe.Takže vy experti,zkuste si někdy pohrát s tlaky v pneumatikách,když chcete všichni jezdit tak strašlivě bezpečně.Vy ostatní používejte zdravý rozum a pamatujte,že fyzika platí pro všechny stejně.
Kdepak Goodride SV308 si kupují lidé,co se nechtějí zabít.Ti ostatní pak kupují třeba Pirelli Cinturato apod.mot píše:Hlavně, ať to neskončí u toho, že si máme koupit všichni goodridy
Jo cinturata p6 jsem měl a nikdy víc. Jsou to jediné pirellky, co jsem měl a je nespravedlivé, co teď řeknu, ale krom p-zero už žádné pirellky nechcimartinopel píše:Kdepak Goodride SV308 si kupují lidé,co se nechtějí zabít.Ti ostatní pak kupují třeba Pirelli Cinturato apod.mot píše:Hlavně, ať to neskončí u toho, že si máme koupit všichni goodridy
Mimochodem na Goodride SV308 jsem jel i Farinku s 960 .
Není pak adhezní plocha mnohem menší tzn. auto zabrzdí za delší dobu?martinopel píše:Jezdívají mi tu auta s doporučeným 2,4-2,6 a auto plave jako prase ,po dofouknutí na 2,8-3 auto drží mnohem lépe.Takže vy experti,zkuste si někdy pohrát s tlaky v pneumatikách,když chcete všichni jezdit tak strašlivě bezpečně.Vy ostatní používejte zdravý rozum a pamatujte,že fyzika platí pro všechny stejně.
Zkus si to a uvidíš.Navíc myslím,že ani tohle nelze paušalizovat,protože každá guma bude chtít něco jiného.hajnej píše:Není pak adhezní plocha mnohem menší tzn. auto zabrzdí za delší dobu?martinopel píše:Jezdívají mi tu auta s doporučeným 2,4-2,6 a auto plave jako prase ,po dofouknutí na 2,8-3 auto drží mnohem lépe.Takže vy experti,zkuste si někdy pohrát s tlaky v pneumatikách,když chcete všichni jezdit tak strašlivě bezpečně.Vy ostatní používejte zdravý rozum a pamatujte,že fyzika platí pro všechny stejně.
Sorry ale pokud nepoznáš rozdíl mezi 2 a 2,9 tak jsi totální lama.Romulusw píše:Tak tak, ono to není jako před lety, kdy se poznalo, že někdo gumy přehušťuje podle toho , že má sjetý střed běhounu.
Přehuštění sice má vliv na komfort jízdy, ale úspora paliva to s bonusem výrazně kompenzuje. Já tam mám 2,7 - 2,9 a sedí to úplně stejně jako se dvěma.
No ale to nebudou mistni ne? Rekl bych severni evropane na vyleteselap píše:Postreh ze sveta, jsem na Hvaru a kupodivu i zde je velke mnozstvi aut na zimnich pneu.
tvl to je zase výplodcuhan píše:Pravda,zimní gumy jsou měkčí,tím pádem mají dobrou přilnavost...že řidiči jezdici na zimákách v létě je hazard jsou akorát keci,jak píše karelvolvo,raděj zimáky v létě než nějaká letní čína..
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé