Faktem je, že na mobile.de je hodně podobných inzerátů...michal_0077 píše:ja ze se nedavno v nemecku prodaval asi balik 40 cernejch V70 2,4 automat kuze drevo s najezdy 300 000+km... jestli to neni nahodou jedno z nich
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 124
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Východní Čechy / Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Slovakia
- Vůz: S60
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nazdar
Som tu nový a mám záujem o toto konkrétne auto:
http://auto.bazos.sk/inzerat/50202507/Predam-Volvo-S60.php
Prosím o radu - je možné, že pri takomto nájazde km je vodičova sedačka na ľavom boku zodratá?
Ináč auto vyzerá slušne, pri jazde interier mierne povrzgával.
Díky.

Som tu nový a mám záujem o toto konkrétne auto:
http://auto.bazos.sk/inzerat/50202507/Predam-Volvo-S60.php
Prosím o radu - je možné, že pri takomto nájazde km je vodičova sedačka na ľavom boku zodratá?
Ináč auto vyzerá slušne, pri jazde interier mierne povrzgával.
Díky.
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
je, kůže na bočním vedení je hodně náchylná na oděr. Stačí často nastupovat / vystupovat, mít nějaké drsnější kalhoty, cvoky atd. a ten díl tak rozedřeš.
co z toho plyne, že nejspíše auto jezdilo kratší vzdálenosti.
EDIT: akorát já to rozedření teda nevidím
co z toho plyne, že nejspíše auto jezdilo kratší vzdálenosti.
EDIT: akorát já to rozedření teda nevidím

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ja taky neHaben píše: EDIT: akorát já to rozedření teda nevidím
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Slovakia
- Vůz: S60
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky za skorú reakciu.
No je to nafotené tak, že to nie je v zábere. Ale keď človek otvorí dvere, tak to je prvé, čo padne do oka
Niečo som tu čítal o dvojhmote a vstrekovačoch, že pri týchto km už môže byť problém.
Pri rozbehu som pri určitých otáčkach cítil v pedáloch jemné vibrácie, je to normálne?
Ináč motor šiel celkom pekne, síce tým povestným záťahom ako napríklad 1.9TDI v Passate nezatiahol
No je to nafotené tak, že to nie je v zábere. Ale keď človek otvorí dvere, tak to je prvé, čo padne do oka

Niečo som tu čítal o dvojhmote a vstrekovačoch, že pri týchto km už môže byť problém.
Pri rozbehu som pri určitých otáčkach cítil v pedáloch jemné vibrácie, je to normálne?
Ináč motor šiel celkom pekne, síce tým povestným záťahom ako napríklad 1.9TDI v Passate nezatiahol

-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
vstřiky mohou už dělat paseku ale taky ne. Hodně špatné vstřiky poznáš na zvuku motoru, kouřivosti. Takže jedině je dát na test na stolici. Dvojhmota taky může být načatá, ale nemusí. Poznal by jsi tak, že auto nepravidelně na neutrál klepe, jak sešlápneš spojku, klepání zmizí. Jestli se to projevuje i mírnými vibracemi v otáčkách nevím. Každí auto v nějakých otáčkách více či méně duní. Nemusí to být nic, může to být i třeba uložení motoru, něco na nápravě...
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Slovakia
- Vůz: S60
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Páni, díky za hodnotné info.
Niečo som vyčítal, že práve v roku 2004 na S60 prebehol facelift.
Menili sa ale len predné svetlá. Je to ten typ pred alebo po FL?
Svetlá nie sú číré, sú matné, a vyzerajú zo skla, nie plast.
http://auto.bazos.sk/inzerat/50202507/Predam-Volvo-S60.php
Ešte ma zaujíma, či sa podľa VIN dá dohľadať výbava, ako napríklad u Opla.
Díky.
Niečo som vyčítal, že práve v roku 2004 na S60 prebehol facelift.
Menili sa ale len predné svetlá. Je to ten typ pred alebo po FL?
Svetlá nie sú číré, sú matné, a vyzerajú zo skla, nie plast.
http://auto.bazos.sk/inzerat/50202507/Predam-Volvo-S60.php
Ešte ma zaujíma, či sa podľa VIN dá dohľadať výbava, ako napríklad u Opla.
Díky.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To není facelift. To jsou skleněná světla.vvs60 píše:Páni, díky za hodnotné info.
Niečo som vyčítal, že práve v roku 2004 na S60 prebehol facelift.
Menili sa ale len predné svetlá. Je to ten typ pred alebo po FL?
Svetlá nie sú číré, sú matné, a vyzerajú zo skla, nie plast.
http://auto.bazos.sk/inzerat/50202507/Predam-Volvo-S60.php
Ešte ma zaujíma, či sa podľa VIN dá dohľadať výbava, ako napríklad u Opla.
Díky.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 51
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Výbava u auta na které si dával odkaz odečtená dle fotky:vvs60 píše:Ešte ma zaujíma, či sa podľa VIN dá dohľadať výbava, ako napríklad u Opla.
Díky.
Bez xenonů, bez vyhřívání, sedadla polokůže bez elektriky. Automatická klima, tempomat, mlhovky, ovládání rádia na volantu. Bez navi. Rádio Hu-603 s kazeťákem a CD (střed).
_________________
Volvo S60 2.4i 125kW, 2001
Volvo S60 2.4i 125kW, 2001
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
On je to takový polofacelift, skla jsou ještě staré skleněné (nebudou alespoň šednout), ale interiér už je nový - budíky s chromovým okružím, černá palubka a středový runel, novější rádio...hajnej píše:To není facelift. To jsou skleněná světla.vvs60 píše:Páni, díky za hodnotné info.
Niečo som vyčítal, že práve v roku 2004 na S60 prebehol facelift.
Menili sa ale len predné svetlá. Je to ten typ pred alebo po FL?
Svetlá nie sú číré, sú matné, a vyzerajú zo skla, nie plast.
http://auto.bazos.sk/inzerat/50202507/Predam-Volvo-S60.php
Ešte ma zaujíma, či sa podľa VIN dá dohľadať výbava, ako napríklad u Opla.
Díky.
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Slovakia
- Vůz: S60
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tie sklenené svetlá mi vyhovujú, sklo na slnku nedegraduje
A čo všetko obnáša zvýšenie výkonu z tých 96kW na 120? Je to fakt len SW úprava?

A čo všetko obnáša zvýšenie výkonu z tých 96kW na 120? Je to fakt len SW úprava?
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A kdyby jen to. Kterýkoli z 120kW (D5244T) nebo 96kW (D5244T2) motorů lze pouhopouhou úpravou SW popohnat na konzervativních cca. 147kW/460Nm, což ucítí a ocení zvláště majitelé 96kW vozítek.vvs60 píše:A čo všetko obnáša zvýšenie výkonu z tých 96kW na 120? Je to fakt len SW úprava?

Předpokladem je obligátní Stage 0 - t.j. mít v pořádku vstřikovače, spojku, filtry, olej, atp. V opačném případě se zanedbaná údržba jen projeví dříve - typicky např. prokluzováním spojky (když je na hraně životnosti) nebo chybami tlaku na liště (v případě přicpaného filtru paliva).
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 51
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Na interiéru jsou nový max ty budíky a logo na volantu, jinak je to starej interiér. Starej tunel i rádio. Novej maj až auta s plastovejma světlama a nárazníkama s lakovanejma lištama.Haben píše: On je to takový polofacelift, skla jsou ještě staré skleněné (nebudou alespoň šednout), ale interiér už je nový - budíky s chromovým okružím, černá palubka a středový runel, novější rádio...
_________________
Volvo S60 2.4i 125kW, 2001
Volvo S60 2.4i 125kW, 2001
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Právě jsem psal podobnou reakci...byls rychlejšíLibiczka píše:Na interiéru jsou nový max ty budíky a logo na volantu, jinak je to starej interiér. Starej tunel i rádio. Novej maj až auta s plastovejma světlama a nárazníkama s lakovanejma lištama.Haben píše: On je to takový polofacelift, skla jsou ještě staré skleněné (nebudou alespoň šednout), ale interiér už je nový - budíky s chromovým okružím, černá palubka a středový runel, novější rádio...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jen upřesním, že v MY04 vyměnili budíky za novou generaci (zvenku je k poznání podle fabrických nerezových kroužků). Uvnitř je pak jiná deska již s LED podsvětlením. Takže těmto už nehoří žárovky a také netrpí technologickými problémy jako MY02-03.
Jinak další změny byly u MY04 skutečně spíše kosmetické. Velký balík změn - tedy skutečný facelift - přišel u celé P2 platformy až od MY05. Tam se měnilo skoro všechno - hodně změn v elektronice, v interiéru (zmíněný panel rádia a středový), atd.
A přineslo to s sebou i pár problémů:
-- elektronika - CEM (https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50451)
-- světla mají místo skla plast se vším, co to s sebou přineslo.
-- zatékající zadní stěrač u V/XC70
... a dál už raději nevzpomínám.
P.
Jinak další změny byly u MY04 skutečně spíše kosmetické. Velký balík změn - tedy skutečný facelift - přišel u celé P2 platformy až od MY05. Tam se měnilo skoro všechno - hodně změn v elektronice, v interiéru (zmíněný panel rádia a středový), atd.
A přineslo to s sebou i pár problémů:
-- elektronika - CEM (https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50451)
-- světla mají místo skla plast se vším, co to s sebou přineslo.
-- zatékající zadní stěrač u V/XC70
... a dál už raději nevzpomínám.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Koukám, ten facelift opravdu není žádná velká výhra...ok2ucx píše:Jen upřesním, že v MY04 vyměnili budíky za novou generaci (zvenku je k poznání podle fabrických nerezových kroužků). Uvnitř je pak jiná deska již s LED podsvětlením. Takže těmto už nehoří žárovky a také netrpí technologickými problémy jako MY02-03.
Jinak další změny byly u MY04 skutečně spíše kosmetické. Velký balík změn - tedy skutečný facelift - přišel u celé P2 platformy až od MY05. Tam se měnilo skoro všechno - hodně změn v elektronice, v interiéru (zmíněný panel rádia a středový), atd.
A přineslo to s sebou i pár problémů:
-- elektronika - CEM (https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50451)
-- světla mají místo skla plast se vším, co to s sebou přineslo.
-- zatékající zadní stěrač u V/XC70
... a dál už raději nevzpomínám.
P.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 417
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To zní všechno hezky, ale proč takovým zvýšením výkonu zkracovat životnost převodovky...ok2ucx píše:A kdyby jen to. Kterýkoli z 120kW (D5244T) nebo 96kW (D5244T2) motorů lze pouhopouhou úpravou SW popohnat na konzervativních cca. 147kW/460Nm, což ucítí a ocení zvláště majitelé 96kW vozítek.vvs60 píše:A čo všetko obnáša zvýšenie výkonu z tých 96kW na 120? Je to fakt len SW úprava?![]()

-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
mám právě MY05 a zas takový horor to není. z těch věcí mě potkal problém se zadním stěračem - zatím se ho povedlo rozchodit, takže relativně v pohodě, ostatní zmíněné věci mě ještě nedohonili
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
zadní stěrač, CEM jsem zatím neřešil a snad to i tak zůstane.
Světla jdou rozleštit, pak třeba překrýt čirou fólií a mohl by být klid
ale řešil jsem reapsi řízení - to je jeden z průserů - ale tady mám na doživotí již postaráno
Průser facelift není, má možná nějakou mouchu,a le pro mne o moooc hezčí, než předface
Světla jdou rozleštit, pak třeba překrýt čirou fólií a mohl by být klid

ale řešil jsem reapsi řízení - to je jeden z průserů - ale tady mám na doživotí již postaráno

Průser facelift není, má možná nějakou mouchu,a le pro mne o moooc hezčí, než předface
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Slovakia
- Vůz: S60
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ešte ma zaujíma, či sa podľa VIN dá dohľadať výbava, ako napríklad u Opla.
Zatiaľ najlepší VIN decoder som našiel takýto:
http://www.vindecoder.pl/
Zatiaľ najlepší VIN decoder som našiel takýto:
http://www.vindecoder.pl/
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
podle VIN by ti to minimálně autorizák měl umět vyjet, a samozřejmě každá origo diagnostika ti taky vyjede výrobní konfiguraci vozu
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pani vedel by mi prosim niekto vyhodit vybavu z VIN? YV1TS799941374536
Dakujem.
Dakujem.
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Asi taková klasika z Německa:
S80 MY04 D5244T (EURO3) 5q AW51 automat
venkovní barva: DARK BLUE PEARL, uvnitř béžová
mimo obvyklé vybavení je: bufík (patrně bez aktivovaného časovače = příhřev), vyhřívaná sedadla (řidič v elektrice), zadní lampy LEDkové (?), parkováky zadní, xenony
není tam navi (RTI)
Co ještě chceš vědět?
P.
S80 MY04 D5244T (EURO3) 5q AW51 automat
venkovní barva: DARK BLUE PEARL, uvnitř béžová
mimo obvyklé vybavení je: bufík (patrně bez aktivovaného časovače = příhřev), vyhřívaná sedadla (řidič v elektrice), zadní lampy LEDkové (?), parkováky zadní, xenony
není tam navi (RTI)
Co ještě chceš vědět?
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vsetko sedi. Neni tam navi,siber,spolujazdec v elektrike. Inak tam vyzera csetko byt. Islo mi hlavne o ten bufik. Da sa s tym nieco robit? Dorobit casovac alebo to spravit na dialkovy ovladac? Ci je to len prihrev a fubguje to plne automaticky? Dakujem velmi pekne za info 
Auto je udajne kupene na slovensku v top auto. Nema KO takze mala by to byt pravda. To s tym nemeckom ti tam vyhodi ze je to predane v nemecku ci ako ?

Auto je udajne kupene na slovensku v top auto. Nema KO takze mala by to byt pravda. To s tym nemeckom ti tam vyhodi ze je to predane v nemecku ci ako ?
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ano, je tam udáno, že auto bylo vyrobeno pro německý trh.
Co se bufíku týká: momentálně je tam železo (hořák, čerpadlo, tryska, atp.) ale celé to funguje pouze v režimu automatického příhřevu. T.j. pod určitou teplotou se to hned po startu zapne, zrychlí zahřátí vody (motoru) a pak se vypne. V menu na palubáku chybí položky časovače, tzn. nelze bufík zapnout nezávisle.
Umíme přeprogramovat bufík do jednoho ze dvou režimů:
1. funkce automatického příhřevu zůstane, do menu přibudou 2 položky časovače a jedna pro manuální start bufíka. To je standardní nastavení pro diesly s časovačem. V čas nastavený na časovači je auto přistavené k odjezdu, uvnitř sauna.
2. je pouze funkce časovače, ale je deaktivován automatický příhřev. V zásadě to odpovídá benzínovému bufíku. To je pro toho, kdo nechce, aby mu bufík v nafťáku startoval vždy každé studenější ráno.
Dále se ještě do takového auta dá dodělat funkce dálkového startu = t.j. lze zapnout bufík příkazem z (jiného) dálkového ovládání, nebo např. přes GSM. To už ale znamená dodělávku dalších HW modulů do auta...
Pavel
Co se bufíku týká: momentálně je tam železo (hořák, čerpadlo, tryska, atp.) ale celé to funguje pouze v režimu automatického příhřevu. T.j. pod určitou teplotou se to hned po startu zapne, zrychlí zahřátí vody (motoru) a pak se vypne. V menu na palubáku chybí položky časovače, tzn. nelze bufík zapnout nezávisle.
Umíme přeprogramovat bufík do jednoho ze dvou režimů:
1. funkce automatického příhřevu zůstane, do menu přibudou 2 položky časovače a jedna pro manuální start bufíka. To je standardní nastavení pro diesly s časovačem. V čas nastavený na časovači je auto přistavené k odjezdu, uvnitř sauna.
2. je pouze funkce časovače, ale je deaktivován automatický příhřev. V zásadě to odpovídá benzínovému bufíku. To je pro toho, kdo nechce, aby mu bufík v nafťáku startoval vždy každé studenější ráno.
Dále se ještě do takového auta dá dodělat funkce dálkového startu = t.j. lze zapnout bufík příkazem z (jiného) dálkového ovládání, nebo např. přes GSM. To už ale znamená dodělávku dalších HW modulů do auta...
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]