Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Leomil
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 119
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Východní Čechy / Praha
Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC

#1976 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Leomil »

Tak jsem se na ní byl podívat a i lehce projet. Jak se za tu cenu dalo čekat, tak má to mouchy. Respektive jednu masařku a hejnu octomilek.

Tou největší je fakt, že motor na volnoběh kolísá. Frekvenci to má tak 2-3 Hz. Na otáčkoměru to myslím vidět nebylo, ale bylo to sakra slyšet, a když jsem se postavil za auto, tak i z vejfuku bylo znát, že to jakoby nerovnoměrně "plive". Při zařazeném D a uvolnění brzdy (ale nesešlápnutí plynu) se kvůli tomu auto rozjíždělo cukavě. Po přidání plynu to zmizelo. Tady bych se chtěl zeptat, jestli nevíte, co to může být za závadu, a jak je závažná? Podotýkám, že autům opravdu nerozumím, proto je to pro vás možná banální dotaz. Prodejce problém sám zmínil (je fakt, že zatajit ho prostě nešlo) s tím, že to může být svíčka (lambda, váha vzduchu, nevím...). Kromě tohoto ale motor běžel normálně, žádné další pazvuky jsem neslyšel, při jízdě táhnul plynule (kromě toho volnoběhu). Na přístrojovce asi kvůli tomu svítila kontrolka motoru, vykřičník a mimo to ještě hláška o "vícero špatných žárovkách".

Pak jsem se taky divil, že ačkoli je lak na karoserii celkem v pořádku, tak že na plastech je takovej divně oloupanej...např. na těch úzkých lištách, který jsou podél okna a táhnout se nade dvěřmi až dozadu. Tyto se taky strašně viklaly - asi bylo neodborně měněno čelní sklo? Jako kdyby tam úplně chybělo těsnění. Taky plast pod předním nárazníkem se celej hejbal a ještě u jednoho zadního kola byl vychlípnutý. Plasty ale asi nemá cenu moc řešit, ne, když to člověk při parkování hned někde opře?

Dost hrozně působily vrzající dveře řidiče. Je to banalita, že za těch 7 leta 300 tisíc km neviděl ten pant olej, nebo to může znamenat, že třeba byly bouchnutý a teď jsou nějaký zkřivený? Taky pás u řidiče nenavíjel. Hádám, že v tomhle modlu použilo Volvo celkem solidní materiály.

Podvozek byl při jízdě v pohodě. Byl ale celkem dost rezatý, hlavně vejfuk teda, ale i na pružinách nebo i jinde byla zrzavina. Nevím, jestli to je adekvátní.

Automatická převodovka řadila, řekl bych, dobře (jaká se dávala v tomhle ročníku výroby, stále 5Q, nebo už 6?). Auto ale nemá servisní knížku, je to dovoz z Německa, a ještě ke všemu v komisním prodeji. Možná je to zase hloupý dotaz, ale dá se třeba z diagnostiky vytáhnout, jestli byla někdy servisovaná?

Suma sumárum, nebýt toho motoru, tak ty kosmetické vady by tomu člověk nějako možná odpustil. Takhle to nebyl příliš výstavní kousek. Prodejce zmínil kvůli tomu motoru možnost slevy, ale lepší by bylo, kdyby auto bylo to to dražší, ale v pořádku, že...

Každopádně budu moc rád, když mi někdo napíšete reakci na ty otázky, které jsem tu napsal, hlavně o tom motoru. I s tím, že třeba tenhle inzerát zahodím jako naprosto hrozný, tak mi pomohou při dalším výběru!

Tady jsou veškeré fotky. Na těch, kde mám prst, tak tam se ten plast hejbal.https://onedrive.live.com/redir?resid=450E102E53AABD24!56397&authkey=!APxc2zjCHmT5LwI&ithint=folder%2c
Naposledy upravil(a) Leomil dne 09 čer 2015 17:32, celkem upraveno 3 x.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#1977 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kwiko »

taky typicky horsi bazarovy priemer. Treba na posudenie niekoho s diagnostikou. kolisanie otacok sviecka asi nie, skor vada zapalovacej cievky (nic neriesitelne, avsak je otazne ci uz nestihol shoriet katalizator ked takto jazdia), alebo netesnost sania. kazdopadne to chce dojst s diagnostikou, a hlavne sa na tom aute povozit dlhsie, nech sa poriadne zohreje olej v automate a potom sa postavit niekde do kolony, najlepsie do kopca. a uvidis ci automat stale radi plynulo.
Osobne by som ale do tohto nesiel kvoli nejasnemu povodu a skoro nepredajnej kombinacii atmosfera/automat

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 114
Registrován: 11 roků
Bydliště: Verona, IT
Vůz: V40 1.8 BiFuel

#1978 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Narvik »

Tak vazne premejslim, ze vecer pojedu juknout i na tuhle XC70
Pokud je opravdu v tom stavu v jakym pise, tak je to v podstate novy auto.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 418
Registrován: 9 roků
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

#1979 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od marekl »

Leomil: Je to V70 z roku 2008 pod 100k... Pokud to chceš, vem s sebou někoho zkušenýho, s kým pořešíš houpající volnoběh a hlavně automat, nad tím ostatním jde myslím za ty peníze přimhouřit oko

Narvik: I z fotek to vypadá jak nový :good:

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2620
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1980 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Podle VINu je to skutečně jedna z nejposlednějších V70II, ano zde v atmosféře 125kW. To kolísání fakt může být banalitou typu svíčka nebo zapalovací cívka, bez diagnostiky je to však pouze spekulace.

Na SW ve Volvu to za život auta nebylo, resp. jen v roce 2008 na uprgade DDM (řidičův dveřní modul). Z diagnostiky nějaký servis moc zjistit nejde, resp. jen to, kdy byl naposledy smazán servisní interval. Případně motohodiny převodovky (od smazání počítadla výměny jejího oleje).

Převodovka je tam 5q AW55-50/51SN, pokud tam za přiznaných 300tkm nikdo olej neměnil (což je možné), může tě minimálně potkat repase rozvaděče. Že to zlobí - poznáš třeba až po 20-30 minutách jízdy (až se olej v AT řádně zahřeje) - začne to kopat, prokluzovat, atp. Někdy je to ale všechno OK, jen po (v dobré víře) provedené kompletní výměně oleje a výplachu převodovky se letité usazeniny uvolní a teprve pak se projeví opotřebení způsobené zanedbanou (a Volvem nepředepsanou) údržbou.

Volvo zde uvádělo tzv. doživotní náplň převodovky, což z pohledu udávané životnosti celého auta (200tkm nebo 10 let, cokoli nastane dříve) naprosto vyhoví, dokonce o 50% překročí. Ale jelikož chceme tato auta používat i hluboko po výrobcem uměle stanovené hranici životnosti, jsou s tím takové trable. Nikdo neche prodávat auta s životností půl miliónu km :no: . Takže pokud není prokazatelně doložená výměna oleje v AT, jdeš do toho s rizikem, že můžeš repasovat. Je tu toho popsáno celkem dosti.
Dvouhmota u manuálu se v podobných nájezdech už také ozývá cinkáním, investice na její výměnu je podobná, takže si příliš nevybereš. Rozdíl je pak hlavně v tom, že těch, co umí dobře opravit automat tady v ČR zase tolik není. Ale zase jsou tady na fóru...

Přeji šťastnou ruku při výběru, vezmi s sebou někoho, kdo bude mít diag. a bude chladit případně tvoji hlavu při nákupu.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#1981 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od michal_0077 »

to auto asi nebude puvodem z CR? Neni nahodou z holandska dotazene pres nemecko?
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2620
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1982 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Volvo píše:YV1SW614982684019 - Market SWEDEN
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#1983 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od michal_0077 »

ja ze se nedavno v nemecku prodaval asi balik 40 cernejch V70 2,4 automat kuze drevo s najezdy 300 000+km... jestli to neni nahodou jedno z nich
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Leomil
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 119
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Východní Čechy / Praha
Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC

#1984 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Leomil »

michal_0077 píše:ja ze se nedavno v nemecku prodaval asi balik 40 cernejch V70 2,4 automat kuze drevo s najezdy 300 000+km... jestli to neni nahodou jedno z nich
Faktem je, že na mobile.de je hodně podobných inzerátů...
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 7
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Slovakia
Vůz: S60

#1985 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od vvs60 »

Nazdar :)
Som tu nový a mám záujem o toto konkrétne auto:

http://auto.bazos.sk/inzerat/50202507/Predam-Volvo-S60.php

Prosím o radu - je možné, že pri takomto nájazde km je vodičova sedačka na ľavom boku zodratá?
Ináč auto vyzerá slušne, pri jazde interier mierne povrzgával.
Díky.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5910
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1986 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

je, kůže na bočním vedení je hodně náchylná na oděr. Stačí často nastupovat / vystupovat, mít nějaké drsnější kalhoty, cvoky atd. a ten díl tak rozedřeš.
co z toho plyne, že nejspíše auto jezdilo kratší vzdálenosti.
EDIT: akorát já to rozedření teda nevidím :lol:
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9882
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1987 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Haben píše: EDIT: akorát já to rozedření teda nevidím :lol:
ja taky ne
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 7
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Slovakia
Vůz: S60

#1988 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od vvs60 »

Díky za skorú reakciu.
No je to nafotené tak, že to nie je v zábere. Ale keď človek otvorí dvere, tak to je prvé, čo padne do oka :(
Niečo som tu čítal o dvojhmote a vstrekovačoch, že pri týchto km už môže byť problém.
Pri rozbehu som pri určitých otáčkach cítil v pedáloch jemné vibrácie, je to normálne?
Ináč motor šiel celkom pekne, síce tým povestným záťahom ako napríklad 1.9TDI v Passate nezatiahol :roll:

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5910
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1989 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

vstřiky mohou už dělat paseku ale taky ne. Hodně špatné vstřiky poznáš na zvuku motoru, kouřivosti. Takže jedině je dát na test na stolici. Dvojhmota taky může být načatá, ale nemusí. Poznal by jsi tak, že auto nepravidelně na neutrál klepe, jak sešlápneš spojku, klepání zmizí. Jestli se to projevuje i mírnými vibracemi v otáčkách nevím. Každí auto v nějakých otáčkách více či méně duní. Nemusí to být nic, může to být i třeba uložení motoru, něco na nápravě...
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 7
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Slovakia
Vůz: S60

#1990 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od vvs60 »

Páni, díky za hodnotné info.
Niečo som vyčítal, že práve v roku 2004 na S60 prebehol facelift.
Menili sa ale len predné svetlá. Je to ten typ pred alebo po FL?
Svetlá nie sú číré, sú matné, a vyzerajú zo skla, nie plast.
http://auto.bazos.sk/inzerat/50202507/Predam-Volvo-S60.php
Ešte ma zaujíma, či sa podľa VIN dá dohľadať výbava, ako napríklad u Opla.
Díky.

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9882
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1991 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

vvs60 píše:Páni, díky za hodnotné info.
Niečo som vyčítal, že práve v roku 2004 na S60 prebehol facelift.
Menili sa ale len predné svetlá. Je to ten typ pred alebo po FL?
Svetlá nie sú číré, sú matné, a vyzerajú zo skla, nie plast.
http://auto.bazos.sk/inzerat/50202507/Predam-Volvo-S60.php
Ešte ma zaujíma, či sa podľa VIN dá dohľadať výbava, ako napríklad u Opla.
Díky.
To není facelift. To jsou skleněná světla.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 56
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

#1992 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Libiczka »

vvs60 píše:Ešte ma zaujíma, či sa podľa VIN dá dohľadať výbava, ako napríklad u Opla.
Díky.
Výbava u auta na které si dával odkaz odečtená dle fotky:
Bez xenonů, bez vyhřívání, sedadla polokůže bez elektriky. Automatická klima, tempomat, mlhovky, ovládání rádia na volantu. Bez navi. Rádio Hu-603 s kazeťákem a CD (střed).
_________________
Volvo S60 2.4i 125kW, 2001

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5910
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#1993 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

hajnej píše:
vvs60 píše:Páni, díky za hodnotné info.
Niečo som vyčítal, že práve v roku 2004 na S60 prebehol facelift.
Menili sa ale len predné svetlá. Je to ten typ pred alebo po FL?
Svetlá nie sú číré, sú matné, a vyzerajú zo skla, nie plast.
http://auto.bazos.sk/inzerat/50202507/Predam-Volvo-S60.php
Ešte ma zaujíma, či sa podľa VIN dá dohľadať výbava, ako napríklad u Opla.
Díky.
To není facelift. To jsou skleněná světla.
On je to takový polofacelift, skla jsou ještě staré skleněné (nebudou alespoň šednout), ale interiér už je nový - budíky s chromovým okružím, černá palubka a středový runel, novější rádio...
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 7
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Slovakia
Vůz: S60

#1994 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od vvs60 »

Tie sklenené svetlá mi vyhovujú, sklo na slnku nedegraduje :)
A čo všetko obnáša zvýšenie výkonu z tých 96kW na 120? Je to fakt len SW úprava?

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2620
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1995 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

vvs60 píše:A čo všetko obnáša zvýšenie výkonu z tých 96kW na 120? Je to fakt len SW úprava?
A kdyby jen to. Kterýkoli z 120kW (D5244T) nebo 96kW (D5244T2) motorů lze pouhopouhou úpravou SW popohnat na konzervativních cca. 147kW/460Nm, což ucítí a ocení zvláště majitelé 96kW vozítek. 8)

Předpokladem je obligátní Stage 0 - t.j. mít v pořádku vstřikovače, spojku, filtry, olej, atp. V opačném případě se zanedbaná údržba jen projeví dříve - typicky např. prokluzováním spojky (když je na hraně životnosti) nebo chybami tlaku na liště (v případě přicpaného filtru paliva).

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 56
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

#1996 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Libiczka »

Haben píše: On je to takový polofacelift, skla jsou ještě staré skleněné (nebudou alespoň šednout), ale interiér už je nový - budíky s chromovým okružím, černá palubka a středový runel, novější rádio...
Na interiéru jsou nový max ty budíky a logo na volantu, jinak je to starej interiér. Starej tunel i rádio. Novej maj až auta s plastovejma světlama a nárazníkama s lakovanejma lištama.
_________________
Volvo S60 2.4i 125kW, 2001

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9882
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1997 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Libiczka píše:
Haben píše: On je to takový polofacelift, skla jsou ještě staré skleněné (nebudou alespoň šednout), ale interiér už je nový - budíky s chromovým okružím, černá palubka a středový runel, novější rádio...
Na interiéru jsou nový max ty budíky a logo na volantu, jinak je to starej interiér. Starej tunel i rádio. Novej maj až auta s plastovejma světlama a nárazníkama s lakovanejma lištama.
Právě jsem psal podobnou reakci...byls rychlejší
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2620
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#1998 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Jen upřesním, že v MY04 vyměnili budíky za novou generaci (zvenku je k poznání podle fabrických nerezových kroužků). Uvnitř je pak jiná deska již s LED podsvětlením. Takže těmto už nehoří žárovky a také netrpí technologickými problémy jako MY02-03.

Jinak další změny byly u MY04 skutečně spíše kosmetické. Velký balík změn - tedy skutečný facelift - přišel u celé P2 platformy až od MY05. Tam se měnilo skoro všechno - hodně změn v elektronice, v interiéru (zmíněný panel rádia a středový), atd.
A přineslo to s sebou i pár problémů:
-- elektronika - CEM (https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50451)
-- světla mají místo skla plast se vším, co to s sebou přineslo.
-- zatékající zadní stěrač u V/XC70
... a dál už raději nevzpomínám.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9882
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1999 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

ok2ucx píše:Jen upřesním, že v MY04 vyměnili budíky za novou generaci (zvenku je k poznání podle fabrických nerezových kroužků). Uvnitř je pak jiná deska již s LED podsvětlením. Takže těmto už nehoří žárovky a také netrpí technologickými problémy jako MY02-03.

Jinak další změny byly u MY04 skutečně spíše kosmetické. Velký balík změn - tedy skutečný facelift - přišel u celé P2 platformy až od MY05. Tam se měnilo skoro všechno - hodně změn v elektronice, v interiéru (zmíněný panel rádia a středový), atd.
A přineslo to s sebou i pár problémů:
-- elektronika - CEM (https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50451)
-- světla mají místo skla plast se vším, co to s sebou přineslo.
-- zatékající zadní stěrač u V/XC70
... a dál už raději nevzpomínám.

P.
Koukám, ten facelift opravdu není žádná velká výhra...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 418
Registrován: 9 roků
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

#2000 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od marekl »

ok2ucx píše:
vvs60 píše:A čo všetko obnáša zvýšenie výkonu z tých 96kW na 120? Je to fakt len SW úprava?
A kdyby jen to. Kterýkoli z 120kW (D5244T) nebo 96kW (D5244T2) motorů lze pouhopouhou úpravou SW popohnat na konzervativních cca. 147kW/460Nm, což ucítí a ocení zvláště majitelé 96kW vozítek. 8)
To zní všechno hezky, ale proč takovým zvýšením výkonu zkracovat životnost převodovky... :(
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“