Jezdím(spíš lítám)mezi 15-18l LPG.Za celou dobu,co dělám Volva jsem nespravoval jedinou úhlovku na T6.Motor T6 mám v S80 tam je najeto 670000km s původním motorem a turbodmychadly.Nedávno jsem se bál,že odešlo těsnění pod hlavou,nakonec to byl prasklý výměník a olej co se natlačil do vodního ohruhu naleptal hadice a ty jedna po druhé chcíply.Po výměně je to super.Na jedné XC90 mám pouhých 140000km a v pohodě na druhé 270000km a taky v pohodě.Takže pravidelně rozvody,používat Mobil 1 5W50 a milion tě nemine.Ad převodovka.Prostě počítat s tím,že dříve,nebo později chcípne,pak cca 70000Kč a udělat performance.Zážitek z jízdy za to stojí.Apropos,zapoměl jsem na Chip od D5T5.comdan2 píše:jak je na tom xc60 T6 se spolehlivosti prevodovky, motoru a pohonu 4x4 a celkove vubec? uvnitr to bude mensi nez xc90 a vsude pisou, ze to desne chlasta (je to fakt takovej rozdil proti xc90 s 3.2?). da se tenhle motor jednoduse (bez nejakyho flashlube) zplynovat?
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
#1951 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 753
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
#1952 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
xc60 s T6 taky trpi na poddimenzovanou prevodovku? sem myslel ze ten 6q co v tom je to zvladne v pohode dyl nez obligatnich 100tkm. motor v xc60 T6 je stejnej jako ta T6 co se davala do s80/xc90?
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#1953 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ne, ne, tohle je už nová, jednoturbová varianta T6. Mimochodem podle mě nejlepší Volvo motor... A převodovka je rovněž jiná než da stará čtyřrychlostní GM.
Edit: na report martinaopla nedej, ten si plete starou T6 a novou T6. Ty motory mají spolu společného pouze stejný počet válců
Edit: na report martinaopla nedej, ten si plete starou T6 a novou T6. Ty motory mají spolu společného pouze stejný počet válců
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 114
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Verona, IT
- Vůz: V40 1.8 BiFuel
#1954 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Takze s tou V70 pro mladyho to dopadlo uplne jinak.
Co taky cekat, kdyz se do vyberu auta dovoli kecat zenske. Nakonec koupil S-Max 1.8 tdci, rok 2009. Zejtra jedeme pro nej.
Problem je, ze na V70 po FL jsem ted nazhavenej ja, takze cestou zpatky od S-maxe se chci zastavit juknout na tuhle. Kilometry me nejak moc netrapi, majitel jediny, prej je to po velkym servisu, na vse ma doklady. Nabidnul jsem za ni 4000€ i s prepisem. (ktery stoji 730 €) Teda pokud bude vse v cajku. Pocitam, ze porad plati zkontrolovat co napsal Haben:
- zda nehuli pri akceleraci - neco vyletet par krat muze, ale ne porad, ikdyz s DPF uz asi nic nelita
- start za tepla / studena. Musi startovat stejne, max 2 prevaleni
- zda je na volnobeh plynuly chod motoru
- zda pri vytoceni motoru a pusteni plynu nezadrnci motor
- zda nejsou potecene vstriky
- zda nepiska turbo
- zda auto tahne kontinuelne od 1700 do 4000 ot a necuka
- zda neklepe dvouhmota
Nejake dalsi navrhy co zkontrolovat?
Prej to nebylo nikdy havarovany, a servisovano jen v ofiko Volvo servisu.
Zazloutly svetla si udelam sam.
Co taky cekat, kdyz se do vyberu auta dovoli kecat zenske. Nakonec koupil S-Max 1.8 tdci, rok 2009. Zejtra jedeme pro nej.
Problem je, ze na V70 po FL jsem ted nazhavenej ja, takze cestou zpatky od S-maxe se chci zastavit juknout na tuhle. Kilometry me nejak moc netrapi, majitel jediny, prej je to po velkym servisu, na vse ma doklady. Nabidnul jsem za ni 4000€ i s prepisem. (ktery stoji 730 €) Teda pokud bude vse v cajku. Pocitam, ze porad plati zkontrolovat co napsal Haben:
- zda nehuli pri akceleraci - neco vyletet par krat muze, ale ne porad, ikdyz s DPF uz asi nic nelita
- start za tepla / studena. Musi startovat stejne, max 2 prevaleni
- zda je na volnobeh plynuly chod motoru
- zda pri vytoceni motoru a pusteni plynu nezadrnci motor
- zda nejsou potecene vstriky
- zda nepiska turbo
- zda auto tahne kontinuelne od 1700 do 4000 ot a necuka
- zda neklepe dvouhmota
Nejake dalsi navrhy co zkontrolovat?
Prej to nebylo nikdy havarovany, a servisovano jen v ofiko Volvo servisu.
Zazloutly svetla si udelam sam.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5917
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1955 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zkontroluj jeste, zda je v poradku rizeni, zda nepocukava na kruhaci ci v mirnych tahlych zatackach. Je to nemala investice.
Pokud mas v dosahu Volvo servis, nech to napichnout na diagnostiku, vycist chyby, smazat chyby, projet a znovu napichnout a vycist chyby, co se znovu objevily.
Jeste me napada, zda funguje dualni klikatizace (na jedne strane teplo, na druhe zima)
Pokud mas v dosahu Volvo servis, nech to napichnout na diagnostiku, vycist chyby, smazat chyby, projet a znovu napichnout a vycist chyby, co se znovu objevily.
Jeste me napada, zda funguje dualni klikatizace (na jedne strane teplo, na druhe zima)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 198
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
#1956 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hele, me to pocukava.... jakou "nemalou" investici mas konkretne na mysli?Haben píše:Zkontroluj jeste, zda je v poradku rizeni, zda nepocukava na kruhaci ci v mirnych tahlych zatackach. Je to nemala investice.
Pokud mas v dosahu Volvo servis, nech to napichnout na diagnostiku, vycist chyby, smazat chyby, projet a znovu napichnout a vycist chyby, co se znovu objevily.
Jeste me napada, zda funguje dualni klikatizace (na jedne strane teplo, na druhe zima)
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5917
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1957 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Repas u Davida Patocky do 10 tis, nove kolem 20 tis.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 198
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
#1958 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To jsou pekny sumicky....Haben píše:Repas u Davida Patocky do 10 tis, nove kolem 20 tis.
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5917
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1959 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No a to je jen hreben rizeni, pokud bude spatne i cerpadlo, tak pocitej dalsich 10 tisic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 73
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Praha
#1960 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak dneska mi o doslova o cca 10 minut uteklo tohle auto: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16407915?goFrom=list
Kdybyste měl někdo něco podobného, určitě dejte vědět
Kdybyste měl někdo něco podobného, určitě dejte vědět
_________________
Volvo XC60 D5, MY 2009
Volvo XC60 D5, MY 2009
#1961 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mě o 20 min., byl jsem v pořadí hned za tebou
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1962 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tuším volitelná, u dealera se dá dokoupit a lehce namontovat držákKotlick píše:Zdravím Pánové. Jak je to s ISOFIXEM u V70II po FL. Je tam vždy nebo jen u určité výbavy nebo jako volitelná výbava?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#1963 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
určitě volitelná, mám Momentum a tam nic není a ani v Summum to snad nebylo v základu
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 443
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#1964 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A do XC90 se tahle nová T6 nikdy nedávala?Fíla píše:Ne, ne, tohle je už nová, jednoturbová varianta T6. Mimochodem podle mě nejlepší Volvo motor... A převodovka je rovněž jiná než da stará čtyřrychlostní GM.
Edit: na report martinaopla nedej, ten si plete starou T6 a novou T6. Ty motory mají spolu společného pouze stejný počet válců
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#1965 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nedávala. Od roku 2007 se tam dávaly nové 6tiválce, ale atmosféry...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 198
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
#1966 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hele...myslim ze to prave prestalo pocukavatHaben píše:No a to je jen hreben rizeni, pokud bude spatne i cerpadlo, tak pocitej dalsich 10 tisic
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5917
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1967 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
to říkala při opravě i žena, že vlastně nic necítí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 114
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Verona, IT
- Vůz: V40 1.8 BiFuel
#1968 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Na tu V70 D5 po FL jsem se byl podivat az vcera. Az na normalne opotrebenou radicku bylo auto vevnitr i zvenci ve stavu, ze bych mu hadal max 100 tisic. Jediny majitel, na vsechno jsou faktury a tech 315.000 km jsou ze 70% najety na dalnici.
Po nastartovani (motor byl opravdu studeny) temer zadny dym, musel jsem fakt vejrat abych vubec neco zahlid.
Po odsroubovani vicka oleje za chodu, je videt i slyset ze uz tlaky malinko utikaj i nahoru. (tady me zajima vas nazor az uvidite video) Je to normalni? Ten kryt rozvodu to zesiluje jak membrana bubinku, ale i tak, je to v cajku? Po pridani na 2-2,5 tisice haze olej v drobounkych kapickach ven. Jsou tam videt hned na zacatku videa, pac jsem to zkousel nez jsem to zacal tocit.
Po nastartovani (motor byl opravdu studeny) temer zadny dym, musel jsem fakt vejrat abych vubec neco zahlid.
Po odsroubovani vicka oleje za chodu, je videt i slyset ze uz tlaky malinko utikaj i nahoru. (tady me zajima vas nazor az uvidite video) Je to normalni? Ten kryt rozvodu to zesiluje jak membrana bubinku, ale i tak, je to v cajku? Po pridani na 2-2,5 tisice haze olej v drobounkych kapickach ven. Jsou tam videt hned na zacatku videa, pac jsem to zkousel nez jsem to zacal tocit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5917
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1969 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ty jo 42C, to tam mate pekne vedro. To klepani je divne. Dnes asi budu menit olej, tak se na to kuknu u sebe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 114
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Verona, IT
- Vůz: V40 1.8 BiFuel
#1970 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ono to zni jako klepani prave kvuli tomu deklu kterej funguje jako rezonator, ale spis je to zvuk jako nekonecne odspuntovavani lahve, v uzavrenem prostoru. Neumim to vyjadrit lip. Proste tlaky utikaj i nahoru.Haben píše: To klepani je divne. Dnes asi budu menit olej, tak se na to kuknu u sebe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 753
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
#1971 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ta radicka je slusne odrbana, nebejt ji tak zbytek interieru je jak po 120tkm. vypada to, ze se hodne pouzivala, coz by na 70% najezdu tech kilometru po dalnici asi moc neukazovalo. i kdyz treba byl zvyklej jezdit s rukou na radicce a mel agresivni pot.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5917
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1972 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak jsem se dival na to klepani i u me a asi to bude bezny klepot dieslu. Po odsroubovani mne to znelo stejne, jak vicko oleje dotahnes, je klid.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 195
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: V70 D5 120kW
- Bydliště: Plzeň
#1973 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já to dneska taky zkoušel a bez víčka stejný zvuk.
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 114
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Verona, IT
- Vůz: V40 1.8 BiFuel
#1974 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Supr kluci! Potesili jste me, protoze to auto se mi fakt libi, a jsem rad, ze to neni zadny defekt. Tak ted jeste at kejvne na mou posledni nabidku a beru ji.
Jo, a klimachladi jen malinko, takze zrejme naplnit.
Jo, a klimachladi jen malinko, takze zrejme naplnit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#1975 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
z té řadičky bych si nic nedělal - mám jí taky docela ošuntělou a to mám automat a 140tis KM
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 136472 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od carthagon
-
- 14 Odpovědi
- 1289 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 2940 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1572 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 693 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous