dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Tak jak jsem nového majitele poznal, tak věřím, že jsi toho správného našel a těším se, jak se o víkendu tvoji bývalou T5 pokochám.
Teď už bude ladění pouze 850ky? A V70I zůstává jako běžné přibližovadlo, nebo i zde se chystáš na něco většího?
Teď už bude ladění pouze 850ky? A V70I zůstává jako běžné přibližovadlo, nebo i zde se chystáš na něco většího?
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
V70 I co se úprav týče, tak jen trochu něco, co se týče práce, tak jsem na ní nechal ruce, naštěstí už zbývá jenom všechno nastrojit a doladit.
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
pořád mi něco hlodá v hlavě, že se k V70 I jednou vrátím, tak že bych si počkal jednou na tvoji...
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
To asi nenastane, po 10 letech věrný služby v mým vlastnictví se jí snažím udělat repasi, aby dalších 10 let vydržela. Stříbrnou T5 jsem koupil původně jen proto, abych moh chrochta odstavit.Haben píše:pořád mi něco hlodá v hlavě, že se k V70 I jednou vrátím, tak že bych si počkal jednou na tvoji...
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 240
- Bydliště: Praha 4
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Novej majitel se o ni urcite bude starat prikladne, neboj
To ze se ti po auto bude styskat chapu a znam to
To ze se ti po auto bude styskat chapu a znam to
_________________
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou
-
Offline
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Novy majitel byl svezen i s 850 a chvilema zavahal cim odjede
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Tak gratulace novému majiteli a soustrast Dalimu.
Zase aspoň víš ,že je v dobrých rukou.
Zase aspoň víš ,že je v dobrých rukou.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Pozitivum je, že mám o jeden hladovej krk míň. Tím nemyslím spotřebu, ale takový gumy, brzdy běžnej spotřebák na třech autech najednou, to člověk furt něco kupuje.....
-
Offline
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Ano běžnej spotřebák je u více aut neskutečnej s tím plně souhlasímdali píše:Pozitivum je, že mám o jeden hladovej krk míň. Tím nemyslím spotřebu, ale takový gumy, brzdy běžnej spotřebák na třech autech najednou, to člověk furt něco kupuje.....
A to se pomalu ženu do dalšího průseru ,ale nechci nic zakřiknout .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
takže moje tušení se naplnilo
tož příště dorazím do Vodochod místo převlečené Vectry raději Volvem, a možná po pár kofolách se novému majiteli zamotá hlava a ze dvou stříbrňáků si vezme domů tu správně vytuněnou a já pro změnu T5
tož příště dorazím do Vodochod místo převlečené Vectry raději Volvem, a možná po pár kofolách se novému majiteli zamotá hlava a ze dvou stříbrňáků si vezme domů tu správně vytuněnou a já pro změnu T5
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Si můžete eště se solniakem udělat minisraz faceliftových stříbrňáků
-
Offline
- Příspěvky: 535
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Solňák bude asi taky nachystanej, už študuju kalendář! Budu Vám všem rád ukazovat různé anomálie mojeho kočáru
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
-
Offline
- Příspěvky: 661
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Co se to tady děje, človek sem chvilku nechodí a hned takovéhle změny:-) 3M3 nejni na Tebe moc silné po D5??:-)
-
Offline
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Covece je ...radsi se nechavam jen vozit,a sam jezdim jen na prvni 3 rychlostni stupne a premyslim jesli to nevymenim za nejaky BMW...
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 1823
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
...to BMW s 3.5 jede lip3m3 píše:Covece je ...radsi se nechavam jen vozit,a sam jezdim jen na prvni 3 rychlostni stupne a premyslim jesli to nevymenim za nejaky BMW...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Vážně? Poslední BMW 3.5l motor byla V8 v 535i a 735i v roce 98 se 180kW, a to nechápu jak by to mohlo jet líp. Jestli třeba náhodou myslíš dvouturbovej třílitr, tak to v sérii žádnej extra voheň neni.
-
Offline
- Příspěvky: 1823
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Ale porovnam nove. Myslel jsem spis oznaceni rad 135i,335i,535i, tam jsou nove 3.0 benziny + 2x turbo a bud 7mi nebo novejsi 8mi automat, v zakladu 0-100km/h cca 5s resp. u vetsich 5.5s pri 226kW a 400Nm a bude to i tim, ze to je zadohrab. U starsich 535i E34 ale byl 3.4L, tam ale nebylo zas turbo.
Asi by se to melo srovnavat s 325i a 525i to uz by T5 mela navrch.
Asi by se to melo srovnavat s 325i a 525i to uz by T5 mela navrch.
Naposledy upravil(a) Roger dne 22 dub 2015 14:41, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 661
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
No proti sériové 335i by měl asi tet navrch s takto naladenou V70. Ty sériový jedou ale peklo to nikdy neni...ani to volvo v sérii tolik nejede.To taková čipnuta 535d by ho už slušně potrapila si myslím.
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Třeba jsem měl štěstí, ale žádnýho dýzla ani bavoráka kterej by na to měl jsem s tímhle autem nepotkal. Jediný čemu jsem neujel byl dost upravenej Megane RS (prej 300 koní) s komplet vykuchaným vnitřkem (prej 1200 kilo), a to eště jenom na 400m kdy mi z místa odskočil, protože měl za sebou x ostrých startů, a do cíle už jsem ho nedotáh. Některý jízdy jsem se držel nastejno, a pak když jsem přišel na to že bych měl držet dvojku a trojku až do omezovače, tak jsem ho dotahoval. Úplně první jízdu jsem ho porazil, ale to v tom neseděl majitel.... když to viděl, tak radši převzal opratě sám. Toho ale v provozu potkat, nelze, ledatak na podvalu, protože to ani neni na značkách. Na silnici, v provozu, to znamená s letmým startem se stříbrný T5 neudržel nikdo, natož aby jí ujel. 535d jen s chipem bych jako hrozbu nebral. 335d jsem viděl na netu jednu s dobrým chipem (340 koní) a tam by to snadný nebylo.
-
Offline
- Příspěvky: 1823
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
A s temi BMW turbo benziny jsi soutezil?
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Nesoutěžil jsem vůbec, tohle byly jenom takový sranda rozjížďky když po sprintech otevřeli dráhu. 2.4 T5 díky koeficientu spadá do kategorie od 4000ccm nahoru, takže by jezdila proti GT-R R35, 911 turbo atd. Zbytečný to auto trápit. Na to jak jede sériovej třílitr biturbo od BMW stačí otevřít třeba zeperfs, nebo podobný stránky. Ale je mi to víceméně buřt. Kdo nevěří, ať si 2.4T5 koupí a upraví, nebo třeba BMW s N53/N54. Na papíře a internetu se ladí a závodí ze všeho nejsnáz
-
Offline
- Příspěvky: 1823
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Zkusmo jsem dal 335i vs V70R, S60R, aby se priblizila upravene T5, u ktere asi neni zmereno kW a Nm?
http://www.zeperfs.com/en/duel3703-1064.htm
http://www.zeperfs.com/en/duel1543-4651.htm
Nicmene vysledek i takto v serii je drtive jasny, dynamika BMW je znatelne lepsi hlavne ve vyssich rychlostech, ikdyz je o 100kg/resp 140kg lehci...ne ze bych neveril upravam T5, ale na tohle uz to bude chtit asi vetsi porci uprav.
http://www.zeperfs.com/en/duel3703-1064.htm
http://www.zeperfs.com/en/duel1543-4651.htm
Nicmene vysledek i takto v serii je drtive jasny, dynamika BMW je znatelne lepsi hlavne ve vyssich rychlostech, ikdyz je o 100kg/resp 140kg lehci...ne ze bych neveril upravam T5, ale na tohle uz to bude chtit asi vetsi porci uprav.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
A víš co? Máš pravdu. Argumentů mám v zásobě celkem dost, ale než to tobě vysvětlím to si vydělám na půlku jinýho auta...Roger píše:Zkusmo jsem dal 335i vs V70R, S60R, aby se priblizila upravene T5, u ktere asi neni zmereno kW a Nm?
http://www.zeperfs.com/en/duel3703-1064.htm
http://www.zeperfs.com/en/duel1543-4651.htm
Nicmene vysledek i takto v serii je drtive jasny, dynamika BMW je znatelne lepsi hlavne ve vyssich rychlostech, ikdyz je o 100kg/resp 140kg lehci...
-
Offline
- Příspěvky: 1823
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Tak uz te nebudu radeji drazdit s BMW At muzes v klidu vydelavat na dalsi a jeste rychlejsi karu.
Co jsem jen chtel odvodit, je nejaky strizlivy odhad, ceho se ti na tomto motoru podarilo dosahnout... neco se da mozna vyvodit z tematu 100 az 160km/h... a pak porovnavanim aut se znamymi parametry z tech uvedenych souboju...jinak tu nic jineho zdlouhave vysvetlovat nemusis...
Jo a uprav si jeste ten podpis...
Co jsem jen chtel odvodit, je nejaky strizlivy odhad, ceho se ti na tomto motoru podarilo dosahnout... neco se da mozna vyvodit z tematu 100 az 160km/h... a pak porovnavanim aut se znamymi parametry z tech uvedenych souboju...jinak tu nic jineho zdlouhave vysvetlovat nemusis...
Jo a uprav si jeste ten podpis...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
dali V70 2,5D, 850R, V70 II T5 Summum
Ok tak to eště jednou zkusím....kolik koní má auto v aktuálním stavu nevím, ale při měření v listopadu mělo tohle:
Pro porovnání s tím bavorákem těžko můžeš použít eRko s AWD, který načipovaný jede podobně jako 2.4T5 v sérii, trochu něco nažene z nuly, ale od stovky nahoru začne díky AWD ztrácet. (jen pro pořádek, cuhan má 3" downpipe, takže se nejedná o pouhej chip).
Sériová řekněme 535i Touring ať porovnáváme podobný auta je nepříjemnej soupeř pro 2.4T5 v sérii. 2.4T5 + chip proti sériový 535 ale i 335 se to obrací ve prospěch Volva. Upravená 2.4T5 naopak nemá žádnou šanci proti chipovaný 335i v zadohrabu. Teď nevím jestli se dělala i 535i x-drive touring, pokud jo, hmotnost tam bude ke dvěma tunám a tam by to i v případě chipu v BMW nemuselo bejt předem ztracený.
Ještě dodám, aby se dalo s 2.4T5 normálně rozjet, potřebovala by absolutní sucho, gumy co mám na mojí 850 a brzy poté asi novou spojku Většina konfrontací v provozu se ale odehrává s letmým startem a na to je předohrabový Volvo s T5 motorem přeborník.....
V okamžiku měření autu foukalo těsnění pod svodama, mělo rozhozený nastavení VVT (adaptace v dvoumístných kladných hodnotách), mělo závadu ABS (prasklej kroužek), která způsobovala mazání adaptací při každým jejím zresetování, takže naadaptovaný pořádně nebylo. Od tý doby auto dostalo 3" downpipe bez katu a byly odstraněný všechny výše uvedený závady a odchylky (adaptace do +2° na obou vačkách) a velice znatelně ožilo. Takže výkon je určitě vyšší, o kolik těžko říct. Váha 1617kgPro porovnání s tím bavorákem těžko můžeš použít eRko s AWD, který načipovaný jede podobně jako 2.4T5 v sérii, trochu něco nažene z nuly, ale od stovky nahoru začne díky AWD ztrácet. (jen pro pořádek, cuhan má 3" downpipe, takže se nejedná o pouhej chip).
Sériová řekněme 535i Touring ať porovnáváme podobný auta je nepříjemnej soupeř pro 2.4T5 v sérii. 2.4T5 + chip proti sériový 535 ale i 335 se to obrací ve prospěch Volva. Upravená 2.4T5 naopak nemá žádnou šanci proti chipovaný 335i v zadohrabu. Teď nevím jestli se dělala i 535i x-drive touring, pokud jo, hmotnost tam bude ke dvěma tunám a tam by to i v případě chipu v BMW nemuselo bejt předem ztracený.
Ještě dodám, aby se dalo s 2.4T5 normálně rozjet, potřebovala by absolutní sucho, gumy co mám na mojí 850 a brzy poté asi novou spojku Většina konfrontací v provozu se ale odehrává s letmým startem a na to je předohrabový Volvo s T5 motorem přeborník.....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Tom0