vada TF-80SC - 4,5 a 6 padá do nouzáku

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
sordo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 446
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od sordo »

Ekky píše:Kdyz si sezenu prevodovku a vymenim sam pojede auto bez adaptace abych dojel nekam kde ji dokazoubudelat,nebo se auto nerozjede vubec?
Bez problému ti to pojede. Po nalití oleje je dobré auto hodit a nechat automat prořadit všechny rychlosti. Ať se olej dostane všude.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Ekky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3415
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Ekky »

sordo píše:
Ekky píše:Kdyz si sezenu prevodovku a vymenim sam pojede auto bez adaptace abych dojel nekam kde ji dokazoubudelat,nebo se auto nerozjede vubec?
Bez problému ti to pojede. Po nalití oleje je dobré auto hodit a nechat automat prořadit všechny rychlosti. Ať se olej dostane všude.
Dekuju za kulturni a uspokojivou odpoved ... :wink:
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

sordo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 446
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od sordo »

Ekky píše: Dekuju za kulturni a uspokojivou odpoved ... :wink:

Jen k té převodovce rovnou kup i hydroměnič.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Ekky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3415
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Ekky »

sordo píše:
Ekky píše: Dekuju za kulturni a uspokojivou odpoved ... :wink:

Jen k té převodovce rovnou kup i hydroměnič.
Mam v planu kupovat komplet prevodovku... Takze i s hydromenicem.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

GDPR_user

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od GDPR_user »

Ekky píše:Tak jasne co se tyce tehle garazistu tak ti dam za pravdu,je to moje auto a ma ho celkem rad,kdybych nemel moznost kde to delat a nemel zadne zkusenosti tak se na to vyseru... Co se tyce zadniho sterace je extrem,proste se snazim vykoupat jak to opravit aniz bych musel davat nehorazny prachy za jinej motorek u ktereho nemam jistotu kdy se to stane znova. A kupovat uplne novej je nesmysl.
Prevodovek jsem vytahal uz spoustu predokolky i 4x4 takze si myslim ze bych to zvladl. Nebo jaky je rozdil mezi manualem a automatem? (co se tyce vyndani a zandani) zas tak velkej rozdil to nebude a special naradi taky neni potreba.
Jine by to bylo kdybych se jal opravit samotnou prevodovku,to pak bys mel opet pravdu.. Chudak auto. Ale jeste jsem to nedelal,takze tezko rict zda bych to zvladl nebo ne. Rozhodne se do toho nehrnu,pac tomu nerozumim a necham opravu na odborniky.
Tonsame vstriky.. Vim ze budoubpotreba vymenit,taky zvladnu jenze opet me brzdi nevedomost zda jsou take potreba adaptovat nebo co jsem se docetl ze jsou jen oznaceny A,B,C.... Atd a ze staci jen vymenit za stejne oznaceni a zadna adaptace neni potreba. Jenze jak to doopravdy je? Pokud jsou potreba take adaptovat,opet me brzdi to ze nemam origo diag.
Tak žačni koupí origo diagnostiky.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14274
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od raolsa »

Martin myslel těch pár šupů za čínský klon diagnostiky, který vyjde na nějaké 2 - 3 tisíce. :wink:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Ekky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3415
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

repas automatu Aisin 55-50

Příspěvek od Ekky »

No ja uz vim taky co bylo s tou moji... Pry zaneseny chladic,prevodovka se nechladila,prehrivala se a defakto se vypalila... Na svuj profil hodim fotky jestli tam pujdou vlozit.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

Ekky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3415
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

vada TF-80SC - 4,5 a 6 padá do nouzáku

Příspěvek od Ekky »

Tak auto uz jezdi.. Prosil bych o vymazani tohoto tematu...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

David Patočka
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1005
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

vada TF-80SC - 4,5 a 6 padá do nouzáku

Příspěvek od David Patočka »

Já bych to zase tak rychle nemazal, radši nám popište pane kolego, jak vám to jezdí po měsíci 8)
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Ekky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3415
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Mladá Boleslav
Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic

vada TF-80SC - 4,5 a 6 padá do nouzáku

Příspěvek od Ekky »

David Patočka píše:Já bych to zase tak rychle nemazal, radši nám popište pane kolego, jak vám to jezdí po měsíci 8)
Nejezdi... Po 14ti dnech a 700km prevodovka nejede vubec. Auto je zpatky na reklamaci.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE

hefaistos
Offline
Příspěvky: 580
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

vada TF-80SC - 4,5 a 6 padá do nouzáku

Příspěvek od hefaistos »

Nechi zakladat novou temu, ale neco jsem nasel tu...http://ecupower.cz/web/index.php/technika/31-mate-v-aute-automat-bude-vas-to-zajimat


LOCK neboli zamknutí měniče spočívá v tom, že pokud se auto dostane na konstantní rychlost při jakémkoliv zařazeném stupni, měl by se správně měnič zamknout. To znamená, že olej jde přes pístek a laicky natvrdo zamkne spojení mezi motorem a převodovkou. V tom případě se využívá kroutící moment motoru 1:1 s převodovkou. Poznáte to tak, že vám otáčkoměr stojí a přidáváte a zvedá se rychlost. Pokud LOCK nefunguje, tak vám mění otáčky i rychlost kontinuálně.

Co je to za blbost? :shock:

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12922
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

vada TF-80SC - 4,5 a 6 padá do nouzáku

Příspěvek od Urvanej »

Co se ti nezdá? Pokud je zamceno, tak není prokluz.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

hefaistos
Offline
Příspěvky: 580
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

vada TF-80SC - 4,5 a 6 padá do nouzáku

Příspěvek od hefaistos »

toto

že vám otáčkoměr stojí a přidáváte a zvedá se rychlost.

To se mi nikdy nestalo, pokud pridam, zvednou se otacky i rychlost.

resk181
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 195
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007

vada TF-80SC - 4,5 a 6 padá do nouzáku

Příspěvek od resk181 »

Zdravím, vyskočila mi po studeném startu a zařazení D hláška "Převodovka Nízký výkon", ..Vida ukázala chybu TCM-012D Gear Shift Function. Wrong gearratio
Převodovka začala reagovat až po chvíli - cca. 5 minut. Teplota oleje v převodovce dosáhla 54 stupňů po hodině v nastartovaném autě. Setkal jste se někdo s tím?
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5816
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

vada TF-80SC - 4,5 a 6 padá do nouzáku

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Máš tam olej?
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

resk181
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 195
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007

vada TF-80SC - 4,5 a 6 padá do nouzáku

Příspěvek od resk181 »

Nemám to teď jak zkontrolovat, stojí mi to před bytovkou... dolil jsem aspoň 0,5l oleje a hned funguje jak má, jen po projetí teplota 66 stupňů - je to nesprávnou hladinou oleje nebo už jde o filtr? Hláška na PC nevyskočila.

Díky Jakube!
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5816
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

vada TF-80SC - 4,5 a 6 padá do nouzáku

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Není to jen tak dolít olej, musí se nastavit správna hladina pro teplote 50-60°C
No a hlavne najit únik.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé