Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Jenycek7
Offline
Příspěvky: 16
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberecko a střed čech
Vůz: vlastním :)

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Jenycek7 »

Haben píše:Ta zlata je napadena nejakym tunerem :)
Pokud nechces automat, z vyberu bych se dal zajimal o tu prvni.
Jinak holandsky umi google. Pokud mas zajem, napis prodejci v anglictine. Odpovi ti.
Co dalsiho potrebujes? V Holandsku jsem kupoval pred necelym rokem.
Ty google překlady jsou k prdu :D Jinak zkusim tu angličtinu, to mě nenapadlo- jsem tak nějak navyklej od soudruhů z NDR, že se s angličtinou nekámošej :D

Ta zlatá mi nepřipadá nijak moc napadená, já myslim, že čeští tuneři by jí napadli horším způsobem :D ale ta první se mi taky zamlouvá tak nějak nejvíc.

Jak je to s dovozem z NL? Něco speciálního oproti dovozu z DE?

Btw co ty motory? Proč je to někde 2,5 a někde 2,3 obsah?

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Ta prvni ma mnohem lepsi vybavu, ta zlata napr. jen manualni klimu. S dovozem je to asi takto: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=123&t=45117
Ohledne motoru se najdou vetsi odbornici
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Motor je všude panem kolegou hledaný T5!

To první (manuál) výbavou asi vychází nejlépe, zase je to manuál (dvouhmota dávno na odchodu ve 330tis)
Ta zlatá (č. 2) nemá ani výhřev sedadel a má také slabší audio. Manuální klimu rozhodně nebrat, příšerná pruda, dále na panelu CCM chybí spousta čudlíků.
Poslední kus (č. 3) asi také nemá výhřev, pokud tam špatně vidím chybějící tlačítka. A kola takhle z dálky nepoznám, jsou to R-kové repliky?

Cenovka u všech vychází i s dovozem někdě lehce kolem 100tis., plus nějaký základní podovozní servis (rozvody, oleje, náplně) a jsme v tom za 120-130tis. To jsem se svojí privátní nabídkou byl ještě hodně levnej 8) Budu to muset přehodnotit.

Plus LPG, bum 140-160tis.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

michal_0077
Offline
Příspěvky: 625
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od michal_0077 »

nezavidim nikomu ted hleda auto, celkove nejsou na trhu skoro zadne ojetiny. Narazit na neco slusneho s T5 je otazka dlouheho hledani...

Volvo taky neni nic levneho co se tyka provoznich nakladu, rozhodne nepocitej ze te kilometr bude stat to co v aute typu octavia. Za me 2,5T co se vykonu tyka dostatecna, neni to na zadny zavodeni ale kdyz to na dalnici rozjedes tak to pomerne slusne drzi rychlost. Proste takova ta hruba sila zadnej sprinter ale bezec na dlouhe trate. Motor krasne pri zrychlovani zni ale kdyz je vytocenej tak uz pusobi zvuk trosku urvane histericky. Takze celkove je to spise takovej benzin s vlastnostma dieselu. Soucasne sestivalcove diesely maji citelne navrch a i lepsi dieslove ctyrvalce udrzi krok.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Romulinek88
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Svitavy
Vůz: Volvo V70

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulinek88 »

Zdravim vas tu vsechny potreboval bych vedet trosku informaci zvazuji koupi meho 1 Volva a celkem se mi zamlouva model tento model je to asi 2 rada V70 pokud se nepletu a tedka neco ohledne motoru jsem zvyklej na benzin takze asi tu 2.4 Turbo benzin z predelanim na LPG jak jsou na tom motory po prestavbe??a jak jsou na tom kombiky z taznim kolik tam maji cca 1.8T na kouli zvladne i benzin ?nebo jen nafta ?foto je z netu aby kazdy vedel jaky model myslim diky za odpovedi a rady
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14282
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Otázka zní na co to auto budeš používat. 2.4t je spíše na běžnou plavnou jízdu, kde není problém občas někoho předjet, ale žádný zázrak to taky není - po čipu je to údajně lepší, nevím.
Jestli s tím chceš tahat auta, tak bych se asi poohlídl po naftě D5 120kw, nebo spíše jiné auto. :crazy:
Co se týče LPG tak motor to snáší dobře, ale je důležité kdo udělá přestavbu, tady se nevyplatí šetřit, ale dát to někomu kdo Volva dělá.
Taky by jsi mohl nahodit cenový rozptyl, případně konkrétní odkazy na inzeráty. :wink:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Romulinek88
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Svitavy
Vůz: Volvo V70

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulinek88 »

raolsa píše:Otázka zní na co to auto budeš používat. 2.4t je spíše na běžnou plavnou jízdu, kde není problém občas někoho předjet, ale žádný zázrak to taky není - po čipu je to údajně lepší, nevím.
Jestli s tím chceš tahat auta, tak bych se asi poohlídl po naftě D5 120kw, nebo spíše jiné auto. :crazy:
Co se týče LPG tak motor to snáší dobře, ale je důležité kdo udělá přestavbu, tady se nevyplatí šetřit, ale dát to někomu kdo Volva dělá.
Taky by jsi mohl nahodit cenový rozptyl, případně konkrétní odkazy na inzeráty. :wink:
Nemam vyhlidnuty konkretni vuz necekam ze to bude sportak od toho mam jine auto hledam neco jako rodinne kombi co pojede kdyz bude nalozene a nebude mit problem obcas odves i auto na podvalu treba nevim co jineho bych mel volit za znacku vozu ?

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14282
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Ono 1800 kg není na tahání aut mnoho :twisted: Motor to zvládne, ale legislativa je na tom hůře. :D
Na to by byla lepší starší devítka. :wink: Tam je 2100 kg
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Volvo na tahání aut? :shock: To snad jedině XC90 s V8. Ani ta 90ka není natolik těžká, aby mohla (legálně) tahat dnešní auta (já mám v TP 2250kg - což mínus vozík neutáhne ani V70ku). Všechny ostatní modely jsou prostě lehké, tam můžeš možná tahat Felícii.

Na druhou stranu požaduješ LPG (pro levný provoz na 1km / což tedy i do V8 jde). Možná by si to chtělo ujasnit, na co vlastně auto chceš a do od něj *skutečně* očekáváš?

A na Volvo fóru ti asi jinou značku neporadíme...

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Romulinek88
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Svitavy
Vůz: Volvo V70

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Romulinek88 »

raolsa píše:Ono 1800 kg není na tahání aut mnoho :twisted: Motor to zvládne, ale legislativa je na tom hůře. :D
Na to by byla lepší starší devítka. :wink: Tam je 2100 kg
no ta xc90 uz zase me moc nelaka :( to je spis takove SUV a neco ve stylu Sharan se mi fakt nelibi jedine 2 rada galaxi od fordu nad tim taky jsem uvazoval

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14282
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Nemluvil jsem o XC90, ale o devítce, respektive o nástupci. :wink:
https://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/volvo/model/v90/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:volvo,mdl:v90/pg:vipcar/203444867.html
Apropo Galaxi a Sharan je to samé jen s jiným znáčkem. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

michal_0077
Offline
Příspěvky: 625
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od michal_0077 »

na tahani aut starsi Kiu Sorento tam je 3000kg
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

raadjek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 371
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Úvaly
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raadjek »

Uvažuju o změně z V40 na S60, mám pár dotazů co se týče motorů (nejen), ale dal jsem to radši bokem. Zatím spíše sbírám info. Mé dotazy zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=8&t=48546

Budu rád, pokud mi pomůžete se vyznat v S60 motorech - konkrétně rozdíly mezi 2.4 104kW a 125kW.

Díky.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
Bylo: S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................10.7 l/100km
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

Jean
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Jean »

Rozdíl je ve výkonu.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12935
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

Mohu takto upravit, aby to bylo srozumitelné, že si z něj neděláme šoufky?
Jean píše:Rozdíl je jen ve výkonu, čili jen jinej SW.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Jean
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Jean »

Samozřejmě. Nebylo to myšlené jako vtip. Psal jsem to v krátké volné chvíli z mobilu.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

B5244S (125kW) a B5244S2 (103kW) se fyzicky vůbec neliší, jediný rozdíl je v naladění software. Pod stejným typovým označením se ovšem skrývá několik různých variant "železa" Denso, z nichž několik (MY01-02, MY05-) jiź máme podpořených, obě výkonové varianty ladíme na 135kW. Zvláště pak ti zvyklí na 103kW pocítí značné zlepšení...

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

raadjek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 371
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Úvaly
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raadjek »

Ok. Super. Takže ať koupím co koupím, jde i ta slabší verze poladit na 125kW popřípadě obě vytáhnout až na těch 135kW. Rozdíl v emisích (euro 3/euro 4) tedy není?
Myslím, že jsem zahlídl rozdíl v emisích před a po faceliftu. Je tam něco na co si dávat pozor?
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
Bylo: S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................10.7 l/100km
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14282
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Jo, aby v motoru při nastartování neklapalo. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

raadjek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 371
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Úvaly
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raadjek »

:D
Myslím tím jestli je po faceliftu něco významně horší, nebo naopak vyřešili nějaké problémy před faceliftem...

Mimochodem, k jakým (benzínovým) motorům se dával automat? Jen 2.4 (obě výkonové varianty?) a 2.5T?
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
Bylo: S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................10.7 l/100km
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14282
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Myslím, že už tady někde zaznělo, že po faceliftu šla celkově trochu dolů kvalita, ale zase jsou ty auta hezčí. :) :pardon:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

co zhoršili, tak světla, plast časem zašedne a je potřeba jej rozleštit. Předface má skleněné světla a ty jsou odolné.
Nějaké ročníky z předface měly problémy s odcházející přístrojovkou (potřeba nechat přeletovat), face už má vyřešené. Asi toho bude víc, ale to už nevím.
No a jinak vzhled (jiné mlhovky, přední i zadní světla, středový tunel, budíky, rádia...)

EDIT: co se týče kvality, nevím, že by něco zhoršili. Jen oproti V70 i šetřili na kožených sedadlech a u V70II tak nahradili místa, kde není styčná plocha s člověkem koženkou )boky, záda..)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od dali »

raadjek píše:Mimochodem, k jakým (benzínovým) motorům se dával automat? Jen 2.4 (obě výkonové varianty?) a 2.5T?
K úplně všem včetně dvoulitru (2.0T 132kW), kterej bych z výběru nevyřazoval. Kolikrát jsou k vidění s tím dvoulitrem velice hezký a parádně vybavený auta za velice sympatický ceny. Jediný co nešlo kombinovat s automatem byl nejslabší diesel D 93kW.

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Haben píše:co se týče kvality, nevím, že by něco zhoršili. Jen oproti V70 i šetřili na kožených sedadlech a u V70II tak nahradili místa, kde není styčná plocha s člověkem koženkou )boky, záda..)
Tohle platilo u (jinak dobré) kombinace kůže/hadra. U celokůže snad kůže zůstala všude?
M.j. u předfaceliftu udělali z koženky např. to okolí řadicí páky. Být to z kůže, i po 15 letech by to mohlo stále vypadat k světu.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od dali »

ok2ucx píše:Tohle platilo u (jinak dobré) kombinace kůže/hadra. U celokůže snad kůže zůstala všude?
Zapomeň. Bohužel. Kůže všude nebyla u běžných modelů Volva včetně R nikdy (v případě Royalu nebo Executive tam určitá naděje je). Minimálně zadky opěradel byly koženkový vždycky. Bohužel základní Summum kožený čalounění Select Leather Sport má kožený jen vrchní plochy (prostě styčný plochy s lidským tělem, nebo jak to popsat) veškerý boky (dokonce i čelní kapsička na sedáku) a to jak u sedáku tak opěradel jsou prachsprostá snadno praskající koženka ...proto se to taky u řidiče rozjíždí ve švu na opěráku. Jelikož máš ve faceliftu eRko, tam je situace jiná, tam jsou boky poctivá kůže. Taktéž čalounění Softleather/Sovereign Hide, který bylo pro Summum za směšnej příplatek 8000Kč :%) :fool: má boky z poctivý kůže. Nechápu jak si to někdo u aut řádově za 1,5M moh neobjednat... kdyby prodejce zákazníkům při konfiguraci sdělil jak se věci mají, pochybuju, že by nějaký obyč Sporty prodali.....

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé