Zdar, doporučuji Ti BSR. Takových aut jako máš Ty jsme udělali už více a výsledky jsou výborné. Polestar je zbytečně konzervativní. Navíc u BSR je možnost nahrát i na zkoušku a podle výsledku se rozhodnout, zda to splnilo očekávání. A do konce ledna je i zajímavá akce. Ale ani D5T5.com není špatná volba. Vše má své pro a proti. Bylo by to na dlouhé psaní. Pokud chceš, tak mi zavolej a popíši Ti výhody i nevýhody všech Tebou zmíněných variant. Ve všech jsem jel, nahrát umíme také všechny, takže snad trochu vím o čem mluvím a radou bych minimálně mohl pomoci.Danniel74 píše:Nemám žádné předsudky, D5T5 mi je navíc sympatické osobně. Pouze po chipu a to nejen u VČ jsem se setkal s tím co psal Haben, zvýšení kouřivosti, doporučení na zaslepení ERG a pro plnou spokojenost uživatele další dolaďování systémem: "kouří to, tak ubereme". To netvrdím na adresu D5T5, prosím pouze o pochopení kontextu.
Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
-
Offline
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Mám D5, 136 kW, rok 09. Předpokládám, že s filtrem.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Bacha na IC, pri D5244T ti casom aj tak odide, no zvyseny tlak ti ho rychlo zlikviduje...potom to zacne dymit a nemas ani ten vykon
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
To mi připomíná, že tu mám jeden pěknej nenafouklej z benzínovýho auta (novější typ s přírubou na čidlo na vývodu, stejnej jako mají D5), který tlačí mnohem míň a nemá šanci ho nafouknout. A pořád ne a ne se dokopat k nafocení a zainzerování.
-
Offline
- Příspěvky: 192
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: XC90 D5 AWD
- Bydliště: Olomouc a okolí
Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
mám taky udělaný chip. Kouří to taky, ale jak sem četl výše, tak to dělá jen když se courám a pak na to šlápnu, při několika akceleracích za sebou už to není skoro vůbec znát. mám na tom chipu najeto něco kolem 10K a zatím mám jen chválu. auto jede velice ochotně a má sílu jako bejk spokojenost s volvotune největší.
_________________
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Mne robi auto presne to iste a ked som sa pri rozoberani dostal ku spodku IC, tak som videl, ze ho mam nafuknuty, takze doziva. Ak to mas cele od oleja, je to jasne, ale mohlo to prasknut v strede a tam to neuvidis, pokial to cele nevyberies.sline píše:mám taky udělaný chip. Kouří to taky, ale jak sem četl výše, tak to dělá jen když se courám a pak na to šlápnu, při několika akceleracích za sebou už to není skoro vůbec znát. mám na tom chipu najeto něco kolem 10K a zatím mám jen chválu. auto jede velice ochotně a má sílu jako bejk spokojenost s volvotune největší.
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
U me se take projevuje kour za studena a kdyz to jen solicham. Po pridani kour zmizi.
Bohuzel neznam puvod chipu, pravde podobne to chipnuty je ale nikdo nevi kym a jak.
Bohuzel neznam puvod chipu, pravde podobne to chipnuty je ale nikdo nevi kym a jak.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 836
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
A máš to určitě chipnuté? Také jsem si to o své V70 III myslel, protože jela mnohem lépe než kamarádova, ale teď mi jede ještě lépe a on měl zdechlinu i když má auto bez chyb s funkčním DPF.Ekky píše:U me se take projevuje kour za studena a kdyz to jen solicham. Po pridani kour zmizi.
Bohuzel neznam puvod chipu, pravde podobne to chipnuty je ale nikdo nevi kym a jak.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Podle Davida Patocky prej pravdepodobne to nacipovany bude. Diag mu hlasila neorigo SW to dokonce napsala nejak uni Delphi diag. Zjistil to kdyz chtel udelat adaptaci prevodovky...::Philip::.. píše:A máš to určitě chipnuté? Také jsem si to o své V70 III myslel, protože jela mnohem lépe než kamarádova, ale teď mi jede ještě lépe a on měl zdechlinu i když má auto bez chyb s funkčním DPF.
Ale bohuzel nikdo nevi jak to opravdu je. Da se to vubec nejak zjistit?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 836
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Dalo by se. Stáhnout SW a binárně porovnat s ostatními chipy, ale snazší načíst Vidou kroutící moment na motoru/převodovce a tím zjistit na kolik je to naladěné a pak zvolit např. VolvoTune st. 2
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
..::Philip::.. píše:Dalo by se. Stáhnout SW a binárně porovnat s ostatními chipy, ale snazší načíst Vidou kroutící moment na motoru/převodovce a tím zjistit na kolik je to naladěné a pak zvolit např. VolvoTune st. 2
Jestli to umí diag tak to bych pak mohl nekdy zjistit...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
A nebo to nechat nekde zmerit
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 836
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Umí, mě píše 465Nm a kamarád bez chipu má 370Nm. (Stejná auta, Geartronic, 136kw)Ekky píše:Jestli to umí diag tak to bych pak mohl nekdy zjistit...
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Kde to ve ViDě najdu? Já bych to moh konfrontovat s výsledkem z brzdy a tím pádem bychom měli hrubou představu, jak moc to kecá. Podle mě to bude požadovanej krouťák...::Philip::.. píše:Umí, mě píše 465Nm a kamarád bez chipu má 370Nm. (Stejná auta, Geartronic, 136kw)
-
Offline
- Příspěvky: 836
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Ukazuje to aktuální hodnoty, které jdou na kola. Mrknu se později večer
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 3435
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
A to je v klidovem stavu, auto stoji je nastartovane nebo za jizdy?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Ahoj,
ta informace asi bude jen u automatu, u manuálu ta položka není aktivní.
David
ta informace asi bude jen u automatu, u manuálu ta položka není aktivní.
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 141
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Opel OPC V6 2.8
Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Ahoj,
za jízdy, dají se zobrazovat online hodnoty.
David
za jízdy, dají se zobrazovat online hodnoty.
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 4115
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Někdy zkusím kouknout. Tuším že když jsem si rozliknul závadu co mi tam házel prasklej snímací kroužek ABS, tak v detailech byl kromě rychlosti i otáček požadovanej krouťák.
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Jestli mas D5 136 kw s dpf, tak ti to nebude nikdy hulit, pokud mas ok dpf.
Jinak pokud ti to zere olej, tak si dej prvni motor do poradku a pak premyslej o cipu. Jinak to chvili potahas a budes cucet, ze se ti to rozsypalo. A treba ti to po uvedeni motoru do bezneho stavu lepe pojede i mene bude zrat
Jinak pokud ti to zere olej, tak si dej prvni motor do poradku a pak premyslej o cipu. Jinak to chvili potahas a budes cucet, ze se ti to rozsypalo. A treba ti to po uvedeni motoru do bezneho stavu lepe pojede i mene bude zrat
-
Offline
- Příspěvky: 192
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: XC90 D5 AWD
- Bydliště: Olomouc a okolí
Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
XC90 D5 120kw chip vyloženě potřebuje aby se vůbec pohnula!
_________________
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 II Executive 09 D5 136kW AT
Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
dnes nahrán Stage 2 od D5T5.com
Rozdíl poznat okamžitě a mám pocit, že mě auto zase bude chvíli bavit, než začnu mít myšlenky na něco novějšího. Co to přinese nebo vezme se pozná po delší době..
Rozdíl poznat okamžitě a mám pocit, že mě auto zase bude chvíli bavit, než začnu mít myšlenky na něco novějšího. Co to přinese nebo vezme se pozná po delší době..
_________________
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
sbohem koncerne, konečně pořádné vozítko..
S80 II Executive RSE 09, D5 136kW AT, chip 165kW - 225hp, 480Nm - VolvoTune Stage2
-
Offline
- Příspěvky: 58
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Moravská Třebová
- Vůz: VW Passat B7
- Bydliště: Praha
Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Ahoj, prosin o radu - chci si nechat upravit svou D5 136kw od D5T5, ale za cca 2 mesice mam STK. Ma uprava vliv na emise? Doporucite mi nejdrive udelat STK a az pak chip? Diky
_________________
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
Od cervence to vypada, ze bude vetsi buzerace na emisich. Proto bych at s chipem nebo bez zajel jeste ted v cervnu a ty 2 mesice obetoval. Vzhledem k tomu, ze mas DPF, tak ti to vice kourit nebude a projdes i s chipem
-
Offline
- Příspěvky: 34
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Opava
- Vůz: V70 II D5120kw
Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr
jen nechápu jaký to má smyl projet STK a za dva roky co ...auto koupí nějáký nešťastník co to bude řešit opačným směrem...
a to že auto nekouří a má DPF neznamená že projde emisema...
a to že auto nekouří a má DPF neznamená že projde emisema...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé