
XC90 - rozdíly a servis USA verze
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brodek u Přerova Luková
- Vůz: volvo XC90
XC90 - rozdíly a servis USA verze
Tvora bych rozlisila
baterka no právě,ale tu mám teď novou skrz tu jejich co nenakopli v esach,budu psát a pak se tam fakt vydam je to napockani?nebo odvoz zpět mám hledat a nějakej bližší kontakt?Martin 100km je málo

-
Offline
- Příspěvky: 909
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
XC90 - rozdíly a servis USA verze
Je tady pod nickem Martinopel je tuším z Lichnova
Však se ozve 


_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12931
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
XC90 - rozdíly a servis USA verze
Dohnala si ho?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brodek u Přerova Luková
- Vůz: volvo XC90
XC90 - rozdíly a servis USA verze
Jojo,uz jsem se koukala je to od nás 81km.našla jsem Ho v opravách,tak asi zajedu,ale hned to nebude.ve str jdu na přepis.s tím bzucenim mě napadlo jestli to nebzuci proto,ze otevřu auto sednu a tím se něco aktivuje,a když vylezu zavřu tak to třeba uz nebzuci,nevim.ja taky asi neumím s tím automatem,když jedu kadla kadla v poho,ale jak prislapnu plyn,podradi si to a pak až 5tis ot než preradi nebo když povolim plyn tak taky preradi,prd vím jak s tím a jestli se to tak dělá všem nebo jen mě tolika otáček ja nikdy nejezdila a pak nemám mit 19l spotřebu 

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12931
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
XC90 - rozdíly a servis USA verze
To je normální, když tomu naložíš, tak si to podřadí, to je prostě automat. Prostě když chceš výkon, tak ho máš, když nechceš, tak to šudlá... ale to je obecně, jak se chová tvuj a zda je to tak správně těžko někdo pozná po klávesnici 
Určitě Martinovi zavolej než tam pojedeš.

Určitě Martinovi zavolej než tam pojedeš.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brodek u Přerova Luková
- Vůz: volvo XC90
XC90 - rozdíly a servis USA verze
Jo jasně,uz Ho mám ulozenyho i s fotem volva
zavolám,objednam,dovolenou nahlasim,stan rozbiju ve Frenštátu a budu čekat až vyjede dělo a ja budu konečně vědět jaký je zajíc v pytli 


-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12931
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
XC90 - rozdíly a servis USA verze
čéče holka ty už to nehul 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brodek u Přerova Luková
- Vůz: volvo XC90
XC90 - rozdíly a servis USA verze
Hele holba se klokta,jsem nekuřák leda ekologicky,sak co vy jste tady samy milionáři,bez tovarny,zaměstnavatele bydlíte v Hotelích,pro mě to bude logisticky vořech 

-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
XC90 - rozdíly a servis USA verze
no jo milá zlatá kdo chce opičku (XC90) musí mít na banánkypajuša5 píše:Hele holba se klokta,jsem nekuřák leda ekologicky,sak co vy jste tady samy milionáři,bez tovarny,zaměstnavatele bydlíte v Hotelích,pro mě to bude logisticky vořech

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brodek u Přerova Luková
- Vůz: volvo XC90
XC90 - rozdíly a servis USA verze
A máš pravdu předsedo,na banány by i bylo,ale logisticky s harantama a panem a ředitelem bo jsem nepostradatelna
to bude ořech
ted jedu ze Slanyho cely den na D1 a co vím určitě sem mazlika nevemu to je fakt akorad na služební vozidlo
sem by měl někdo hodit
a začít znova




-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC90
XC90 z USA
Ahoj,
Na popud zahraničního kamaráda přemýšlím o dovozu XC90 ze států (starší ročník 2004,5) a snažím se získat informace jaké jsou rozdíly oproti evropským verzím. Jiné stupnice na budících jsou jasné, ale...
Zdali to projde STK, jsou jiné náhradní díly, tankuje se české palivo
Budu vděčný za jakoukoliv radu nebo odkaz. Nejsem úplný odborník, proto si chci zjistit dopředu co nejvíce informací než něco koupím. Jde mi především o technické parametry než tipy od koho auto kupovat, atd..
Předem děkuji všem,
Tomáš
Na popud zahraničního kamaráda přemýšlím o dovozu XC90 ze států (starší ročník 2004,5) a snažím se získat informace jaké jsou rozdíly oproti evropským verzím. Jiné stupnice na budících jsou jasné, ale...
Zdali to projde STK, jsou jiné náhradní díly, tankuje se české palivo

Budu vděčný za jakoukoliv radu nebo odkaz. Nejsem úplný odborník, proto si chci zjistit dopředu co nejvíce informací než něco koupím. Jde mi především o technické parametry než tipy od koho auto kupovat, atd..
Předem děkuji všem,
Tomáš
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 904
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
XC90 z USA
Nevím jestli zrovna tento topic odpoví na všechny tvoje otázky, ale zásada je nejdřív hledat, pak se ptát
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=38200&hilit=xc90+usa
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=38200&hilit=xc90+usa
_________________
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
XC90 z USA
Pokud koupíš auto ze země mimo EU tak pořád platí omezení stáří vozu na 8 let.Takže na to pozor.Tfary píše:Ahoj,
Na popud zahraničního kamaráda přemýšlím o dovozu XC90 ze států (starší ročník 2004,5) a snažím se získat informace jaké jsou rozdíly oproti evropským verzím. Jiné stupnice na budících jsou jasné, ale...
Zdali to projde STK, jsou jiné náhradní díly, tankuje se české palivo
Budu vděčný za jakoukoliv radu nebo odkaz. Nejsem úplný odborník, proto si chci zjistit dopředu co nejvíce informací než něco koupím. Jde mi především o technické parametry než tipy od koho auto kupovat, atd..
Předem děkuji všem,
Tomáš
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
XC90 - rozdíly a servis USA verze
A já jen doplním, že softwarovou de-amerikanizaci jsme (ve D5T5) schopni plně provést. Konkrétně se to týká přepnutí mílí na km na počítadle ujeté vzdálenosti, přepnutí FM rádia na 100kHz krok (to je asi nejiritujícnější vlastnost US aut). Pak také přepínáme logiku pípání nezapnutých pásků, jednotky na palubáku, typu předních světel, atd.
Pak jsou tam změny, které vyžadují už i úpravu železa, tou nejdůležitější budou asi přední a někdy i zadní lampy. US budíky mají ciferník rychlostí v obou jednotkách (km jsou malé), tam tohle lze rešit jen výměnou toho plechu.
P.
Pak jsou tam změny, které vyžadují už i úpravu železa, tou nejdůležitější budou asi přední a někdy i zadní lampy. US budíky mají ciferník rychlostí v obou jednotkách (km jsou malé), tam tohle lze rešit jen výměnou toho plechu.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC90
XC90 z USA
Děkuji za odpověď i přesunutí do tohoto topicu.Jiri.T píše:Nevím jestli zrovna tento topic odpoví na všechny tvoje otázky, ale zásada je nejdřív hledat, pak se ptát
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=38200&hilit=xc90+usa
Pokud to bude mít EU homologaci tak je to ok ne? Právě to se snažím zjistit co vše je potřeba.martinopel píše: Pokud koupíš auto ze země mimo EU tak pořád platí omezení stáří vozu na 8 let.Takže na to pozor.
Díky a řádově cena je? A s náhradními díly máte zkušenost?ok2ucx píše:A já jen doplním, že softwarovou de-amerikanizaci jsme (ve D5T5) schopni plně provést. Konkrétně se to týká přepnutí mílí na km na počítadle ujeté vzdálenosti, přepnutí FM rádia na 100kHz krok (to je asi nejiritujícnější vlastnost US aut). Pak také přepínáme logiku pípání nezapnutých pásků, jednotky na palubáku, typu předních světel, atd.
Pak jsou tam změny, které vyžadují už i úpravu železa, tou nejdůležitější budou asi přední a někdy i zadní lampy. US budíky mají ciferník rychlostí v obou jednotkách (km jsou malé), tam tohle lze rešit jen výměnou toho plechu.
P.
T.
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
XC90 z USA
Jak s náhradními díly? US auto je zcela identické s EU verzí. Občas (kalifornská verze) mívají navíc nějaké ekofičury (benzíny jakési detektory úniku par benzínu či co).Tfary píše:A s náhradními díly máte zkušenost?
Nicméně originál díly Volvo stejně chodí z Evropy. A druhovýroba je masivní a cenově dostupná jako u všech ostatních značek. Tady na fóru je pak popsáno tuny papíru tím, které díly z druhovýroby jsou OK a kde se naopak vyplatí takřa vždy jen originální díl.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
XC90 z USA
Pokud je vozidlo dovezeno ze země,která nespadá do EU tak platí omezení stáří 8 let.Co na tom není jasné???Tfary píše: Pokud to bude mít EU homologaci tak je to ok ne? Právě to se snažím zjistit co vše je potřeba.
P.
-
Offline
- Příspěvky: 1178
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
XC90 - rozdíly a servis USA verze
Stejně ale nechápu,jak je možný že se ty americký auta tady prodávají relativně levně když je doprava tak drahá. To je tam kradou ? 

_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC90
XC90 z USA
martinopel píše: Pokud je vozidlo dovezeno ze země,která nespadá do EU tak platí omezení stáří 8 let.Co na tom není jasné???
Pochopil jsem tu druhou větu tak, že když získáš tu homologaci, tak je to ok. Ale je vlastně blbost, protože tě k ní ani nepustíVozidla dovezená ze států mimo EU nesmí být starší 8 let. Pokud by daná vozidla měla evropskou homologaci, pak toto pravidlo není uplatňováno.

Já si to vysvětluji z důvodu větší konkurence, daní, toho že mají spoustu věcí v základu a tady za to doplácíš jak blázen...zvedavec píše:Stejně ale nechápu,jak je možný že se ty americký auta tady prodávají relativně levně když je doprava tak drahá. To je tam kradou ?
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé