XC90 - rozdíly a servis USA verze

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12922
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

XC90 - rozdíly a servis USA verze

Příspěvek od Urvanej »

Zajímalo by mě vyjádření kompetentních na rozdíly mezi evropskou a USA verzí.
Nevim o tom nic a mam pocit že se to tu někde řešilo a nedořešilo a já to už nenašel.
Vim že tacháč bude dvojitej, ale to je tak všechno co si vybavim, možná ještě bude palPC hlásit spotřebu v mpg a rádio bude potřeba přehodit na jiný ladění.
Jsou tam normálně servisovatelný věci a rozdíly jsou jen např. ve výbavě, nebo je toho víc?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3642
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

XC90 - rozdíly a servis USA verze

Příspěvek od wickey »

vsechno stejny, palubak mozno prestavit na diagnostice. teplota na klime ve Fh, radio snad ladi jen liche frekvence. casto auta vetsi socky nez v evrope.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12922
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

XC90 - rozdíly a servis USA verze

Příspěvek od Urvanej »

THX
To radio snad jde i ručně přehodit.
Otázka je s přístrojovkou, zda jde přehodit (majle na tacho jak rychlost tak vzdálenost mě iritujou) a klimapanelem (ten jedinej by mohlo být plug&play :roll: )
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

x_wares
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Holice
Vůz: XC70 P3 D5
Bydliště: Červený Kostelec

XC90 - rozdíly a servis USA verze

Příspěvek od x_wares »

Jak jsou na tom díly a např. elektroinstalace? Není v něčem rozdíl?
_________________
XC70 D5 136kw
XC90 3.2 AWD 175kw
S60 D5 120kw
S40 1.8 85kw

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8186
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

XC90 - rozdíly a servis USA verze

Příspěvek od Petr Marek »

Urvanej píše:THX
To radio snad jde i ručně přehodit.
Otázka je s přístrojovkou, zda jde přehodit (majle na tacho jak rychlost tak vzdálenost mě iritujou) a klimapanelem (ten jedinej by mohlo být plug&play :roll: )
Ano, rádio lze nastavit ve skrytém menu.

Já mám HU-803 a postup je následující:

1. vypnout rádio
2. zmáčknout a držet (1-20/DISC)
3. zapnout rádio a stále držet (1-20/DISC) ještě asi pět vteřin, než naskočí nastavovací mód, potom uvolnit
4. opakovaným klikáním na (1-20/DISC) se cyklicky přepínají lokality: Evropa (EU); Amerika (US) a Austrálie (AU)
5. vybrat požadovanou lokalitu
6. otočit (1-20/DISC) na BACK AND SAVE a ještě jednou na něj kliknout pro potvrzení volby

Co se týká rychloměru, tak bych to neviděl tak tragicky. Osobně jsem takto najezdil v Anglii spoustu mil a nikdy mi to nevadilo ani nemátlo. Ciferník je stejně cejchován i v kilometrech, ale je pravda, že je to trochu míň prehledný.

S výměnou klimapanelu problém určitě nebude, jen je otázka, zda do toho má cenu investovat. Ideální teplota je 22 stupňů, a ta odpovídá hodinové dvanáctce. Nevím jak ostatní, ale já s tím moc nehýbám.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

XC90 - rozdíly a servis USA verze

Příspěvek od ok2ucx »

M.j. s tím přepnuntím rádia to asi nebude takto jednoduché. Tento návod sice funguje, bohužel však jen do dalšího vypnutí/zapnutí. Domnívám se, že CEM (centrální jednotka) na startu rádiu znovu řekne, v jakém regionálním nastavení má fungovat a hup, je to zpátky na US nastavení. Aspoň mi to takto na všech autech fungovalo.

Myslím, že jediná možnost je přeprogramovat tohle nastavení v CEM. Od té doby se pak (nejen) rádio chová vzorně evropsky. To stejné se týká tachometru (počítadlu ujetých km/mil).

Evropské rádio lze nahrát (i) v autorizáku, ovšem přepnutí míle-km v autorizáku neudělají (resp. snad údajně jen při nájezdu <500km, t.j. těsně po zakoupení auta).

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

pajuša5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 48
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Brodek u Přerova Luková
Vůz: volvo XC90

XC90 - rozdíly a servis USA verze

Příspěvek od pajuša5 »

My jsme právě koupili XC90 z USA a jsme z toho nešťastní,evidenčku jsme udělali jen přes známý za úplatek,protože auto není homologováno pro evropu,nemá naklápěcí světlomety,nemá popsaný štítek v motoru s váhama a technickou a emisama projde jen přes známýho protože u nás je to nějak jinak s katalizátorem či co.Navíc jsme se dověděli až teď v servisu že je to děláno do města,takže místo 6 rychlostí máme jen 4,vezli jsme ho do servisu že se nám nedaří zařadit 5 :%) no a ejhle =@ prakticky je to už neprodejný :o ,protože takový další volové jako my se už jen těžko najdou,auto je předělaný na LPG,zatím se seznamujem,ale docela jsem v jiřikově vidění :Search: nějaké míle,farenhajty či rádio jsou malé věci

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

XC90 - rozdíly a servis USA verze

Příspěvek od ok2ucx »

Pošli VIN (třeba přes SZ). Snad s tím něco udělat půjde. Volvo je taková skládačka - třeba světla si představit umím. Že by ale pro US měli jinou převodovku, to jsem ještě neslyšel.

Pavel

P.S. Vyplň si bydliště, dle pravidel.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

pajuša5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 48
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Brodek u Přerova Luková
Vůz: volvo XC90

XC90 - rozdíly a servis USA verze

Příspěvek od pajuša5 »

Nevím kde mám vyplnit adresu,jsem ženská :crazy: poraď,jsem tady první den a až ten náš mazlik mě donutil k činosti a jupí našla jsem vás :beer: .Teď to došlo v pátek ze servisu,podle VIN dohledali,že prý to bylo děláno jako auto do města a má jen 4 rychlosti :o evidenčku už mám za 500 do kapsičky a teď půjdu teprv na přepis,zatím měnili jen olej a filtry a zprovoznili klimu,plus mi pořád svítí na palubce check motoru,to vyresetují a zas to hned blikne,prý možná že je to plyn tak že to dělá kvůli tomu nevím,vyresetuje a zas to naskočí,dveře spolujezdce nejdou otevřít jen manuálně čuplikem vytáhnout,to prý sežene strojek novej,no jinak se seznamujem,zatím toho moc o něm nevím,ale bojím se jet dál,VIN můžu dodat není problém,teď uspávám chovance tak pak.Plyn je od roku 2010,pak doděláno tažné,v roce 2010 dělal snad celý repas převodovky,je to tam z Prahy ze servisu na faktuře vypsaný snad za 80tis :shock: pak dělal v témže roce LPG.Taky nevím proč mi začne z ničeho nic třeba kontrolka při jízdě pištět na ten plyn,jako kdyby došel,no jsem z toho paf.Zatím řeším kuny a vlasy do motoru,předchozí auto renault RX4 mě vyžrali do mrtě :evil:

pajuša5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 48
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Brodek u Přerova Luková
Vůz: volvo XC90

XC90 - rozdíly a servis USA verze

Příspěvek od pajuša5 »

Tak už jsem na to přišla.

VIN jestli to je teda ono koukám do malýho ustřihlýho techničáku,novej zatím nemám :cry:

YV1CZ91HX41032184 je to 2,9 200KW XC90 T6 AWD

Nevím jestli to píšu dobře a jestli to sem vůbec můžu pstá,snad se mi tady nic nehrozí,přijde te mi jako profíci,pořád to líčím svému pasivnímu manželovi,jak si se vším víte rady,mám vás teď večer místo svého fora o dětech a už mlčím nebo skončím na lampárně prý :sorry:

Co tohle,myslela jsem si že si to pořídím,kvůli ptačím hovinkům,lípě co pořád padá a lepí,sněhu atd,sic barák majíc,garáž nemajic :cry:

http://www.mikel.cz/k_717-Plachty-na-auta-a-motorky/p_8615-Plachta-na-auto-typu-MPV-OffRoad

Stalin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 909
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

XC90 - rozdíly a servis USA verze

Příspěvek od Stalin »

Soused měl několik aut z usa. Vždycky se řešili přední světla bud vyjimka v TP a nebo vyměna za evropský ty jejich obrisovky se odpojovali a chybějící mlhovky vyměnilo se radio.. Ale jinak o ničem nevím byli to auta z Kalifornie Isuzu Stylus, Geo Metro, Suzuki Sidekik ,Mazda Protege ale nikdy neměl problem na stk ani na evidenčče emise na výbornou je pravda je to 15 let zpatky. Proto mě ty vaše problémy udivují. Vždyt tady jezdí spousta aut z USA
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

XC90 - rozdíly a servis USA verze

Příspěvek od ok2ucx »

Ehm - nějak tomu nerozumím: píše se tu "přivezli jsme si auto z USA". Ale současně existují faktury z repase převodovky z roku 2010? Jedná se tu o přepis ČR-ČR nebo USA-ČR? Jestli už to auto někdo dříve zlegalizoval v ČR, nechápu, proč jsou s tím najednou takové trable?

No ať je to, jak chce - světla jsou buď xenony - a ty se naklánějí automaticky. Nebo jsou to halogeny - tam bude naklánění ruční. Určitě řešitelné.
Pak se mění blinkry tak, že musí být oranžové.
Dále již zmíněné mlhovky a obrysovky. Všechno se dá doplnit nebo vyměnit z evropské XC90ky.
Zbytek pak už budou prkotiny jako míle a rádio.

P.

P.S. Podle vinu - převodovka je 4kvalt. Motor velmi standardní T6 - typové označení může být oříšek najít. U 2.4T je na bloku zezadu, částečně schovaný krytem rozvodů. Na STK to lovili asi půl hodiny.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12922
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

XC90 - rozdíly a servis USA verze

Příspěvek od Urvanej »

Martina máš sice 100km, ale auto by ti mohl rozhejbat tak, že bys přestala :cry:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

pajuša5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 48
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Brodek u Přerova Luková
Vůz: volvo XC90

XC90 - rozdíly a servis USA verze

Příspěvek od pajuša5 »

auto je dovezeno z USA v roce 2008,pak ho měl jeden majitel a pak druhej,ten do dal do auto esa,kde jim dělali problémy a na evidenčce máme záznam dvě vážné vady,světla a chybějící údaje na štítku.Nedostali to i když normál dva majitelé to měli přihlášeny,prošli technickýma a my navíc za úplatek už taky.Ale stále světla US a ten štítek na motoru,v zadních dveřích to napsané je.Repas dělal majitel před námi,ale nic víc nevím proč a jak.Pak byl po 3000tis km na kontrole a výměně oleje a filtru v převodovce,to je doloženo.Jinak praktiky v auto esa štěrboholy byly masakriální,při odjezdu nenakopli auto,startovali nás přes kačera,jinou baterku nám nedali,tak tak jsme dojeli na benzinku,tam jsme si ani netroufli vypnout motor,natankovali a jeli do Olmika.Nikdy víc,s tímhle autem snad už umřu,protože tohle podruhé nedám.Byli jsme tam celý den.A bylo to šílený,bylo vše po telefonu domluvený a přijedem tam a že nám auto nemůžou dát,že nemá homologaci a štítek,nový u volva by přišel až na 10tis prý,museli jsme podepsat papír že to víme.povině jsme museli koupit výbavu za 3tis trojúhelník,lano,lékárničku,no masakr.Když chtěli poplatek 2,5tis za výkup našeho starouše,za kterej slíbili 60tis a dali 30tis a za 60tis tam teď stojí no :o

Kuko28
Offline
Příspěvky: 1256
Registrován: 16 roků
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

XC90 - rozdíly a servis USA verze

Příspěvek od Kuko28 »

nemá náhodou T6 právě ten starý 4st. automat od GM? To by pak odpovídalo

Jinak při takovém jednání bych se je poslal někam, otočil se a adios. Aut na prodej je jak much
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

XC90 - rozdíly a servis USA verze

Příspěvek od ok2ucx »

Teď už asi pozdě bycha honit.
Jak vidno, ESA a AAA mají podobný business model. :bad:

Hm - asi bych se objednal do Amba (Brno - Jean) nebo martinopel (Lichnov, sev. Morava), kamkoli to máš blíže. Když to bude u Martina, různé čáry s konfigurací napácháme třeba (světla, míle atp. - @d5t5.com)

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

pajuša5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 48
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Brodek u Přerova Luková
Vůz: volvo XC90

XC90 - rozdíly a servis USA verze

Příspěvek od pajuša5 »

Díky za rady,dnes jsem jela ráno do továrny a super,při předjíždění už si to krásně podřadilo a zrychlilo to že jsem si připadla jak v letadle jak mě to zatlačilo do sedačky :Yahoo!: ,musím se s tím automatem naučit,jsem zvyklá jezdit kadla kadla,ale ono to možná chce i protáhnout někdy.Konečně jsem vypla rádio :%) a poslouchala motor :jaj: a jak to funguje,to je k nezaplacení a šlo to líp.Trošku mě vyděsila až ke konci hláška počítače, že 19,1l/100km :o takže zítra asi pojedu vlakem a budu to holt střídat :( nebo mě to sežere. :fool:

Taky jsem nervozní z těch rozvodů,od nich žádnej doklad nemám že by byly a najeto mám 113tis mil a né km jak nám garantovali ESAci :evil: prostě napoblití tam,takže bych je asi taky radši udělala než bude pozdě a budu muset zrušit stavebko :D

Jo ještě se chci zeptat,na křižovatce mám dát N nebo P nebo jen šlápnout na brzu a nechat D?
Co je lepší a parkuji doma v kopci stačí P nebo mám radši i sešlápnout tu ruční nožní brzu?
A na ty kuny jdu dnes do kadeřnictví pro vlasy :fool: radši,jo a nevím kde se otvírá motor,takže kdyby ještě někdo mohl,hledala jsem včera páčku ale nenašla a ještě prosím nezlobte se,jsem jen slabá žena :oops: ,kdybych potřebovala odtáhnout,tak to oko na asi našroubování by mělo být někde v autě???a vzadu je za 7sedačkou u baterky takovej drát,vypadá jak na nastartování starých aut jako na kliku,to je k čemu??? :fool: prosím a neposílejte mě ještě do lampárny ani hledat jinam ani zatím k Martinov(musím našetřit)ani nelamte hůl,jen rychle stručně poraďte,mám toho moc,děti hladový sami doma pána laxního a teď to zatracený vojvo :oops: na starost :o
a na odtah mám zařadit co kdyby náhodou?a proč pořád svítí to check engine???neví někdo oranžově?

pajuša5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 48
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Brodek u Přerova Luková
Vůz: volvo XC90

XC90 - rozdíly a servis USA verze

Příspěvek od pajuša5 »

A ještě prosím to W u řadící páky to mám zapínat jen v zimě nebo při podkluzování nebo si toho radši nemám všímat?A to manuální řazení,ještě jsem to nezkoušela Mám???je to šetřnější na spotřebu nebo horší nebo k čemu je mi to dobrý,sportovní jízdu nepotřebuju,zatím mě divočí i ten automat,jsem zvyklá z rencka na jiné manýry.

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

XC90 - rozdíly a servis USA verze

Příspěvek od ok2ucx »

Stojím (parkuji) = P
Jízda vpřed (+ stojím na křižovatce) = D
Vzad = R
Nemůžu se rozjet v zimě na jedničku (třeba na rovině) = W
Ruční (nožní) brzdu jen při parkování v kopci, pro klid v duši.
Na STK ručka vždycky blbě brzdí od toho nepoužívání.

Ostatní jsem si vyzkoušel a zapomněl, že tam nějaké manuální režimy jsou. Však je to automat, ne?

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

pajuša5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 48
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Brodek u Přerova Luková
Vůz: volvo XC90

XC90 - rozdíly a servis USA verze

Příspěvek od pajuša5 »

dík :unknown:

pajuša5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 48
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Brodek u Přerova Luková
Vůz: volvo XC90

XC90 - rozdíly a servis USA verze

Příspěvek od pajuša5 »

A nevite co to v tom autě i když je úplně vypnutý všechno pořád někde jakoby v palubce bzučí,bliká jen alarm,ale vše ostatní by mělo být vypnuto,může to trochu bzučet ono k té červené kontrolce co bliká :unknown:

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9947
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

XC90 - rozdíly a servis USA verze

Příspěvek od hajnej »

pajuša5 píše:A nevite co to v tom autě i když je úplně vypnutý všechno pořád někde jakoby v palubce bzučí,bliká jen alarm,ale vše ostatní by mělo být vypnuto,může to trochu bzučet ono k té červené kontrolce co bliká :unknown:
to bzučení bude zabordelenej větráček, co nasává vzduch z interieru pro regulaci teploty. tím se zatím netrap a vyřeš provozní věci. Jinak v panelu klimatizace je taková díra s mřížkou, až budeš luxovat auto tak vysaj i toto. to je ten větrák. bzučení se nezbavíš, ale aspon trochu vyčistíš
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

XC90 - rozdíly a servis USA verze

Příspěvek od ok2ucx »

Taky často ještě bzučívá něco v motoru, ale po nějaké chvíli všechno ustane a auto je zticha.

Ovšem často (v létě) se cca. půl hodiny po dojezdu pouští větrák interiérové ventilace = odvětrávání interiéru. Většinu lidí to lehce vyděsí, ale je to normální (a v manuálu zdokumentovaná) funkce.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

pajuša5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 48
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Brodek u Přerova Luková
Vůz: volvo XC90

XC90 - rozdíly a servis USA verze

Příspěvek od pajuša5 »

Aha,no ono to bzuci pořád i po x hodinách vypnuto,navíc dnes jsem se oprela ráno o dveře že byli nedovreny a začal houkat alarm,celá vukol hore,než jsem se dohrabala do baráku.díru v klime netuším,ale vysaju vse co uvidim to mi jde.otvirak na motor jsem uz našla,tam toho je :cry: tak jsem si dolila do odstrikovacu a to je tak vše.stitky na oleji i filtry jsou,ale k rozvodum nic.a pak když jedu neco jako vepředu trošku vrze nebo jak když prší mi to přijde.sorry za diakritiku jsem v továrně jen na mobilu.

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

XC90 - rozdíly a servis USA verze

Příspěvek od ok2ucx »

Tak to je divný. Jestli to nebzučí nějaký živý tvor, pak bzučí něco, co je napájené z baterky a ta asi nevydrží kolik by měla.

Tu pomůže spíše nějaký auto-lékař. K Martinovi to máš kousek, sepisuj všechny neduhy a pak dojeď.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé