V 70II jen tři válce, automechanici nevědí
- Autor
- Zpráva
#1 V 70II jen tři válce, automechanici nevědí
Zdravím,
V70, 2001, 2435, 170, LPG nikdo neumí opravit, v Chomutově tedy určitě ne. Začalo to poklesem výkonu, auto do kopce párkrát netáhlo. Známý automechanik říkal, že to bude prkotina, že stačí vyměnit svíčky. To udělal, napojil diagnostiku a zjistil, že dva první válce vynechávaj. Tlaky v pořádku, jen do prvních dvou válců prostě nejde vzduch nebo co to říkal. Rejpal se v tom dlouho a když jsem od něj odjel, tak se rozsvítila hláška chyba řídící jednotky a skoro jsem nedojel. Před tím tah jen občas vypadl, teď to jelo jako traktor a střílelo to do výfuku. Druhý automechanik to taky nedotáh - zkontroloval dokonce vačky, ty jsou prý jako když vyjedou z linky. Prosím o tipy na řešení a hlavně na automechanika nejlépe na Chomutovsku, který opravu v přiměřeném čase dotáhne do konce. Díky.
V70, 2001, 2435, 170, LPG nikdo neumí opravit, v Chomutově tedy určitě ne. Začalo to poklesem výkonu, auto do kopce párkrát netáhlo. Známý automechanik říkal, že to bude prkotina, že stačí vyměnit svíčky. To udělal, napojil diagnostiku a zjistil, že dva první válce vynechávaj. Tlaky v pořádku, jen do prvních dvou válců prostě nejde vzduch nebo co to říkal. Rejpal se v tom dlouho a když jsem od něj odjel, tak se rozsvítila hláška chyba řídící jednotky a skoro jsem nedojel. Před tím tah jen občas vypadl, teď to jelo jako traktor a střílelo to do výfuku. Druhý automechanik to taky nedotáh - zkontroloval dokonce vačky, ty jsou prý jako když vyjedou z linky. Prosím o tipy na řešení a hlavně na automechanika nejlépe na Chomutovsku, který opravu v přiměřeném čase dotáhne do konce. Díky.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 9880
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 V 70II jen tři válce, automechanici nevědí
jak dlouho tam máš LPG? Nejsou upálený ventily?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 201
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Tachov
- Vůz: V850 T5
#3 V 70II jen tři válce, automechanici nevědí
Jestli má dobrou kompresi tak by měli být ventily v pořádku ne?
_________________
VOLVO 850 T5
VOLVO 850 T5
#4 V 70II jen tři válce, automechanici nevědí
Ventily jsou v pořádku.hajnej píše:jak dlouho tam máš LPG? Nejsou upálený ventily?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 112
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Šumná
- Vůz: EX xc70 D5 aut. 2008
#5 V 70II jen tři válce, automechanici nevědí
Jede to stejně na benzím i plyn ? Dělalo to i při benzínu ten pokles,nebo jen na plyn ?
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13139
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#6 V 70II jen tři válce, automechanici nevědí
Jak může říct že tlaky jsou v pořádku a hned potom, že do válců nejde vzduch? Jak jsou na tom cívky? Dost odcházejí. Jak vypadají svíčky? Jsou tam origo nebo NGK? Co hlásí ORIGO diagnostika?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#7 V 70II jen tři válce, automechanici nevědí
Benzín i plyn.lukynen píše:Jede to stejně na benzím i plyn ? Dělalo to i při benzínu ten pokles,nebo jen na plyn ?
#8 V 70II jen tři válce, automechanici nevědí
Svíčky měnil. Jiskra do nich jde, ale do těch válců asi nejde směs, či co to říkal.raolsa píše:Jak může říct že tlaky jsou v pořádku a hned potom, že do válců nejde vzduch? Jak jsou na tom cívky? Dost odcházejí. Jak vypadají svíčky? Jsou tam origo nebo NGK? Co hlásí ORIGO diagnostika?
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13139
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#9 V 70II jen tři válce, automechanici nevědí
Jestli to dělá na benzín i plyn a je vyloučena mechanická závada, tak bych se zaměřil na signály ke vstřikům.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#10 V 70II jen tři válce, automechanici nevědí
A co zapalovaci civky?
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 V 70II jen tři válce, automechanici nevědí
Hlasuju pro cívky. Prohodit je mezi sebou neni problem. Jesi střílí do výfuku, tak tam benzínu je dost, akorát ho nic nezapálí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 128
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
#12 V 70II jen tři válce, automechanici nevědí
Pokud to dělá spíše při teplém motoru, mohou to být kromě cívek i káblíky ke svíčkám. Řešil jsem to cca před půl rokem, diagnostika hlásí maximálně poruchu zapalování.
_________________
V40, 1998, 1.8/85kW - bylo
V40, 2004, B4184S2 - bylo
Teď mám Rapida....
V40, 1998, 1.8/85kW - bylo
V40, 2004, B4184S2 - bylo
Teď mám Rapida....
#13 V 70II jen tři válce, automechanici nevědí
Pokud se nepletu,tak řeč je o V70IIjarouš píše:Pokud to dělá spíše při teplém motoru, mohou to být kromě cívek i káblíky ke svíčkám. Řešil jsem to cca před půl rokem, diagnostika hlásí maximálně poruchu zapalování.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1008
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#14 V 70II jen tři válce, automechanici nevědí
Ty woe, to jsou mi věci, tady na tom foru.....
Jak může nejít vzduch ke dvoum válcům, a k ostatním jo ?
Napadá mě minimálně deset věcí, které to mohou být.......cívky, kabeláž k cívkám, klapka, díra v sání, tlak paliva, skočenej rozvod, vadný vstřiky a nebo jejich kabeláž vlivem patlala LPG, rozpadlé podtlakové hadičky, váha vzduchu, špatné vačkové kolo a jeho regulace......atd
V západních zemích českých, toho moc nevykouzlíš....většina majitelů Volva jezdí do Prahy, ať už do značkového, nebo neznačkového servisu.
Bohužel.... výběr toho správného, je na zvážení každého soudruha, tím nemyslím sebe, protože já toho mám až nad hlavu.
Jak může nejít vzduch ke dvoum válcům, a k ostatním jo ?
Napadá mě minimálně deset věcí, které to mohou být.......cívky, kabeláž k cívkám, klapka, díra v sání, tlak paliva, skočenej rozvod, vadný vstřiky a nebo jejich kabeláž vlivem patlala LPG, rozpadlé podtlakové hadičky, váha vzduchu, špatné vačkové kolo a jeho regulace......atd
V západních zemích českých, toho moc nevykouzlíš....většina majitelů Volva jezdí do Prahy, ať už do značkového, nebo neznačkového servisu.
Bohužel.... výběr toho správného, je na zvážení každého soudruha, tím nemyslím sebe, protože já toho mám až nad hlavu.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 34 Odpovědi
- 4145 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC
-
- 11 Odpovědi
- 1149 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Romulusw
-
- 20 Odpovědi
- 2954 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 18 Odpovědi
- 2205 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek