Volvo zrychlení 100-160 km/h
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3056
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Po celovikendovem jezdeni prikladam video se zrychlenim.
Jedna se o S60 MY2014,T5 s 8 st.automatem.
Jedna se o S60 MY2014,T5 s 8 st.automatem.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Volvo zrychlení 100-160 km/h
žádná sláva3m3 píše:Po celovikendovem jezdeni prikladam video se zrychlenim. Jedna se o S60 MY2014,T5 s 8 st.automatem.
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
No, od něčeho co má v názvu T5 bych čekal že to pojede víc než tvůj nachipovanej chrochták se třema kilama na hrbu. Věřím že z něj v tomhle světle máš o to větší radost.. Uchu to taky vůbec nelahodí... Třeba to aspoň málo žere...
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Bohužel T5 dnes znamená pouze dvoulitr a čtyřválec.. zvukový projev 0 i přes R-design a dva výfuky. Auto je to ale krasné, s T6 bych byl nadšen. Nebo aspoň 2.4 T5 191kw s 8st. automatem.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Volvo zrychlení 100-160 km/h
S T6 v nove XC90 to bude bohuzel uz zitra podobny, 4-valec + turbo & kompresor + 8 st. automat a davaj T6 na kufr....::Philip::.. píše:Bohužel T5 dnes znamená pouze dvoulitr a čtyřválec..
Takze idealni cas chranit a opatrovat vsechny dosavadni šesti-hrncové artefakty


-
Offline
- Příspěvky: 3056
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Nemyslim si ze to bude tak radikalni,
T6ka jako takova se dava i do V70,S80 tak proc nee do XC.
Druha vec D4 je jen jeden motor v cele vyvojove rade,D5 a 5ti valec bude.
T6ka jako takova se dava i do V70,S80 tak proc nee do XC.
Druha vec D4 je jen jeden motor v cele vyvojove rade,D5 a 5ti valec bude.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Nezapomínal bych na tuze ekologickej hybridst_Andy píše:S T6 v nove XC90 to bude bohuzel uz zitra podobny, 4-valec + turbo & kompresor + 8 st. automat a davaj T6 na kufr..

-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Volvo zrychlení 100-160 km/h
850R. Proběhla výměna váhy vzduchu a TCV za Pierburg z T5 motoru MY99 - taky výměna vstřikovačů za stock T5
čas kolem 7,45 sek
čas kolem 7,45 sek

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Hezký zlepšení...doktor píše:850R. Proběhla výměna váhy vzduchu a TCV za Pierburg z T5 motoru MY99 - taky výměna vstřikovačů za stock T5
čas kolem 7,45 sek![]()
Aktualizovaná tabulka na straně 13

_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Volvo zrychlení 100-160 km/h
metju díky, zkopíroval jsem to i na první stránku k wickeymu.
Pokusím se to to tak dělat vždy po tvojí aktualizaci.
Pokusím se to to tak dělat vždy po tvojí aktualizaci.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Paráda...doktor píše:850R. Proběhla výměna váhy vzduchu a TCV za Pierburg z T5 motoru MY99 - taky výměna vstřikovačů za stock T5
čas kolem 7,45 sek![]()

-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
Volvo zrychlení 100-160 km/h
tyjo, tak to je vazne byda, este, ze sa robia T63m3 píše:Po celovikendovem jezdeni prikladam video se zrychlenim.
Jedna se o S60 MY2014,T5 s 8 st.automatem.
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Volvo zrychlení 100-160 km/h
tak postupně zrychlujeme rychleji a rychleji,ale zatím není spokojenost.
Původně to bylo za rovných 17 sec. Poté vymontován kardan a nahrán chip od D5T5 (tabulkových 149 kw / 470 NM) a bylo to za 14,2 sec. Teď vyčištěn EGR, sání + zavařena nějaká malá prasklina na alu trubce u EGR a je to za 13,2 sec.
Tak ještě bych rád stáhl ze 3 sec a budu spokojený. Nějaký nápad proč auto po chipu,s vyndaným kardanem, vyčištěným EGR, zkontrolovanými trubkami nejede ani tak, jak stockové FWD D5? Je to jinak odstupňovaným 6 kvaltem nebo co by jste ještě prověřili?
Původně to bylo za rovných 17 sec. Poté vymontován kardan a nahrán chip od D5T5 (tabulkových 149 kw / 470 NM) a bylo to za 14,2 sec. Teď vyčištěn EGR, sání + zavařena nějaká malá prasklina na alu trubce u EGR a je to za 13,2 sec.
Tak ještě bych rád stáhl ze 3 sec a budu spokojený. Nějaký nápad proč auto po chipu,s vyndaným kardanem, vyčištěným EGR, zkontrolovanými trubkami nejede ani tak, jak stockové FWD D5? Je to jinak odstupňovaným 6 kvaltem nebo co by jste ještě prověřili?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14298
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Tak jsem se včera večer konečně cestou pro rodiče do Prahy konečně dokopal si to taky změřit a zde jsou výsledky:
5° 16,06 s
4° 11,95 s
Trojku jsem nezkoušel, myslím, ze s LPG a AWD to není zase tak špatné.
5° 16,06 s
4° 11,95 s
Trojku jsem nezkoušel, myslím, ze s LPG a AWD to není zase tak špatné.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 531
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Jak se to projevovalo, jaké byly příznaky doktore?dali píše:Paráda...Bylo by možný brát to jako důkaz, že AC Delco s 850 nekamarádí. Ještě mě napadlo, jestli si ho měl správně zapojenej.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Nízké plnící tlaky turba max kolem 0,6-0,8 bar., takže to tlačilo tak tak, akcelerace jako se slabším turbem - ale pořád ještě turbína.gusto píše:Jak se to projevovalo, jaké byly příznaky doktore?dali píše:Paráda...Bylo by možný brát to jako důkaz, že AC Delco s 850 nekamarádí. Ještě mě napadlo, jestli si ho měl správně zapojenej.
Nefunguje mi pořádně budík TURBA, tak jsem to nebyl schopen porovnat. Teď to dává kolem 1,2 baru. Ale měnili se i 2 vadné vstřiky (měnila se celá sada) a MAF, takže otázka je, kolik je na vrub TCV
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 531
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Mě AC Delco dělalo houpající plnící tlak při plném plynu. Vrátil jsem tam origo (Pierburg) a jezdí normálně. Až teď jsem v jednom vlákně četl jak nanadaptovat nové TCV, konkrétně to bylo od ipd. Asi to vyzkouším, jestli pomůže.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 378
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Kdyby ti doma ac delco překáželo tak bych si ho od tebe odkoupil 

_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Ahoj prave ho obednavame. Chceš ho?mekky píše:Kdyby ti doma ac delco překáželo tak bych si ho od tebe odkoupil
-
Offline
- Příspěvky: 603
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
Volvo zrychlení 100-160 km/h
a vite co... jdu to zmerit taky! 

_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvky: 603
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
Volvo zrychlení 100-160 km/h
nechapu, jak to vsichni delate, ale ja to proste pod 10s nedam... asi spatne slapu na plyn bo co... 

_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvky: 1795
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Vaha auta nebo razeni...vykon by tam byl
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3629
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Volvo zrychlení 100-160 km/h
musíš najít větší zkopec 

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 531
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Dám mu ještě jednu šanci, zkusím to naadaptovat dle návodu od Fíly.mekky píše:Kdyby ti doma ac delco překáželo tak bych si ho od tebe odkoupil
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Jak říká Martin, grafy jsou na hovno, když Ti to nejedetymon píše:nechapu, jak to vsichni delate, ale ja to proste pod 10s nedam... asi spatne slapu na plyn bo co...

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: georg