
Ridim se pravidlem, bez mechanika auto nikdy nekupovat...
mrkni sem https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=44939Mára0306 píše:Dobry den. Timto bych Vas chtel vsechny pozdravit a poprosit o nejake rady ci postrehy. Velmi zvazuji koupi vyse uvedeneho Volva. Jenze vaham po jake motorizaci se podivat. Vozidlo bude spise vyuzivano v mestskem provozu. Mimo zridkakdy. Zatim se priklanim ke koncernovemu motoru od VW i presto ze pocet najetych km bude u techto motoru vyssi nez u D5, ale vsechno je to o predchozich majitelych. Dekuji za pripadne rady.
to se nedá takhle říct od počítače. víš něco o servisní historii? v těhle kilometrech to může bejt důležitý infoMilanS píše:Ahoj, hledajíc první V70 mám nabídku na druhou generaci, ročník 2006, D5 (136 kw), manuál, dovezeno z Holandska (druhý majitel, předtím firemní v Německu) vizuálně vypadá dost dobře a při projížďce asi 40 minut jsem problém nezaznamenal. Cena 168 tis. Až potud ok, jenom nájezd je 300 000 km. Je ta koupě smysluplná? Už se to tu probíralo, ale ten nájezd je na moji psychiku docela hodně:)
Podívej se ke mně na V70 II https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=38575&start=100#p518104. Kupoval jsem před cca 3 týdny v Holandsku, nájezd cca 227 000 km, celou dobu servisováno v autorizáku, je to D5 120 kw bez DPF, MY 2005, AWD, z výbavy tam chybí snad jen elektricky stavitelná sedadla, střešní okno, dětské podsedáky. Ve výbavě je i nezávislé topení s časovačem, 2 sady pneu s disky a vypadá to, že vše funguje a nemusím nic opravovat - po ujetí cca 2 000 km. Cena i s přihlášením v ČR cca 175 000 Kč (bez nákladů na dovoz). Takže bych řekl, pokud je auto ok, má stejnou výbavu, tak cena je adekvátní.MilanS píše:Kuko: to mě taky napadlo:)
Servisku to má s posledním záznamem ve 280 tis., do cca 200 tis. to první 4 roky měla ta firma (tj. nájezd uvěřitelných 50 tis. ročně) a pak soukromník v NL (cca 25 tis. / rok).
Co přesně se spravovalo ovšem nevím. Je to od polarcars, tedy současný technický stav je prověřený.
Cena vám přijde odpovídající (je to bez další výbavy, bez zimních kol)?
Mojí 850R vždycky přijela teta jednou za 3000kmmichal_0077 píše:ja taky po ujeti 2000km nemusim nic opravovat.... Me volvo se sere v pravidelnem intervalu 5000km
Na zabírání ve vyšších jsem zvyklý. Díky moc za rady, z toho jsem nakonec tak usoudil, že jakmile se někde takový motor objeví se vším co požaduju, tak do toho jdu a je mi jedno který z těchto dvou to budeKuko28 píše:ohledně S60
2.0T je celkem raritní motorizace, není jich moc, a co jsem o nich četl, tak by neměli trpět žádnými fatálními problémy. Dochlazování turbu určitě prospěje, ale zase bych to neprožíval moc. Jasně, když letíš hodinu 150km/h po dálnici, pak sjedeš na benzinku a hned to vypneš tak je to vražda, ale já běžně se svým Saabem s turbem když jedu domů, tak sjedu z dálnice, pak to mám ještě 3km po okresce, asi 1km přes vesnici - no a prostě doma zaparkuji, odepnu pás a vypnu motor. Už žádné další dochlazování skutečně nepotřebuješ. To samý po startu - nechat pořádně zahřát, až pak vytáčet.
2.4i - těch bude na výběr víc, ale proti turbu se ti to bude zdát líné, zabírá to ve vyšších otáčkách a spotřeba bude taky +/- stejná. Zase tam nemáš turbo, takže se ti nemůže vysypat že
Myslíš tu z Áček? Ta se zdá celkem v pohodě, snad ty kilometry budou reálný, prohlídkou nikdy nic nezkazíš, uvidíš jak na tom bude spojka, popřípadě někde nějaká netěsnost nebo vůle... já teď koupil tu samou motorizaci v automatu, 200tkm, teď jsem akorát nechával dělat v Dejvicích rozvodySuGi píše:Tak jsem hledal a hledal, až nakonec benzín prohrál a vyhrála nafta. Jezdím většinou spíš delší trasy, tak tu naftu prostě zkusím
Ve středu se jednu podívat na S60 2006 D5 (136kW) 6-ti manuál, nájezd 140 tis., mohli by jste mi prosím poradit na co si dát pozor (případně jak to poznám)?
Myslíte, že je rozumné vzít auto na prohlídku do autorizáku a tam je nechat se k němu vyjádřit? Bude to stát hodinku práce počítám, takže max. za tisícovku, připojili by to na diagnostiku a zkoukli asi nejčastější závady...
aha, netušil jsem že je to odnoš od áček. Jen se mi nelíbí, že byla téměř určitě bouraná - levej přední blatník - chybí mu zástěrka, ani po ní nejsou stopy a lištu oproti dveřím má krapet níž, takže bude měněnej...4leSh píše:Myslíš tu z Áček? Ta se zdá celkem v pohodě, snad ty kilometry budou reálný, prohlídkou nikdy nic nezkazíš, uvidíš jak na tom bude spojka, popřípadě někde nějaká netěsnost nebo vůle... já teď koupil tu samou motorizaci v automatu, 200tkm, teď jsem akorát nechával dělat v Dejvicích rozvodySuGi píše:Tak jsem hledal a hledal, až nakonec benzín prohrál a vyhrála nafta. Jezdím většinou spíš delší trasy, tak tu naftu prostě zkusím
Ve středu se jednu podívat na S60 2006 D5 (136kW) 6-ti manuál, nájezd 140 tis., mohli by jste mi prosím poradit na co si dát pozor (případně jak to poznám)?
Myslíte, že je rozumné vzít auto na prohlídku do autorizáku a tam je nechat se k němu vyjádřit? Bude to stát hodinku práce počítám, takže max. za tisícovku, připojili by to na diagnostiku a zkoukli asi nejčastější závady...provoz z 90% Praha, palubák ukazuje 7,4l, myslim že reálně tak 8. Ten krouťák ale stojí za to
maj podobný číslo, maj stejnou otvírací dobu, podobný stránky, velmi podobný web... podle mě jsou to oni, ale zkoušej si vybudovat nové jméno na trhu, protože áčka už jsou profláklí4leSh píše:No jo, koukam že to neni z Áček, ale fotky maj v podobnym stylu, to mě zmátlo
Asi lepsi mit predstavu o tom ktery model(uvadis 3),motorizaci,podle toho vybrat a klidne postnout sem.Don píše:Doporucili byste mi nekoho, kdo by se se mnou zajel na nejake to V70, XC70 nebo XC90 podivat s diagnostikou? Zatim hledam a tech aut je mraky. Ve Volvech se zatim neorientuji.
Uživatelé procházející toto fórum: vejusqin