Ridim se pravidlem, bez mechanika auto nikdy nekupovat...
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1796
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
To jo, protoze skoky do tmy vetsinou boli
Ridim se pravidlem, bez mechanika auto nikdy nekupovat...
Ridim se pravidlem, bez mechanika auto nikdy nekupovat...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Online
- Příspěvky: 5818
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Prosím, koukněte někdo (kdo má přehled) na toto
https://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/volvo/model/xc+90/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:volvo,mdl:xc+90,ful:petrol,ger:manual_gear/pg:vipcar/193715823.html
nikdy jsem neviděl manuální benzín po faceliftu (max 2005) není to nejaké divné? A ta cena?
https://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/volvo/model/xc+90/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:volvo,mdl:xc+90,ful:petrol,ger:manual_gear/pg:vipcar/193715823.html
nikdy jsem neviděl manuální benzín po faceliftu (max 2005) není to nejaké divné? A ta cena?
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70 II D5252T
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Dobry den. Timto bych Vas chtel vsechny pozdravit a poprosit o nejake rady ci postrehy. Velmi zvazuji koupi vyse uvedeneho Volva. Jenze vaham po jake motorizaci se podivat. Vozidlo bude spise vyuzivano v mestskem provozu. Mimo zridkakdy. Zatim se priklanim ke koncernovemu motoru od VW i presto ze pocet najetych km bude u techto motoru vyssi nez u D5, ale vsechno je to o predchozich majitelych. Dekuji za pripadne rady.
_________________
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+
Bylo: S80 2,4i B5244S 324000km
Nyní: V70II 2,5TDi D5252T 370000km+
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10045
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
mrkni sem https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=44939Mára0306 píše:Dobry den. Timto bych Vas chtel vsechny pozdravit a poprosit o nejake rady ci postrehy. Velmi zvazuji koupi vyse uvedeneho Volva. Jenze vaham po jake motorizaci se podivat. Vozidlo bude spise vyuzivano v mestskem provozu. Mimo zridkakdy. Zatim se priklanim ke koncernovemu motoru od VW i presto ze pocet najetych km bude u techto motoru vyssi nez u D5, ale vsechno je to o predchozich majitelych. Dekuji za pripadne rady.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10045
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
to se nedá takhle říct od počítače. víš něco o servisní historii? v těhle kilometrech to může bejt důležitý infoMilanS píše:Ahoj, hledajíc první V70 mám nabídku na druhou generaci, ročník 2006, D5 (136 kw), manuál, dovezeno z Holandska (druhý majitel, předtím firemní v Německu) vizuálně vypadá dost dobře a při projížďce asi 40 minut jsem problém nezaznamenal. Cena 168 tis. Až potud ok, jenom nájezd je 300 000 km. Je ta koupě smysluplná? Už se to tu probíralo, ale ten nájezd je na moji psychiku docela hodně:)
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
nech si to stočit na 125965Km a budeš spokojen
úpřimně, 90% nafťáků dovoz z Reichu a okolí bude tyto KM v reálu mít, je jedno kolik ukazuje tacháč. Detto u firemních aut.
úpřimně, 90% nafťáků dovoz z Reichu a okolí bude tyto KM v reálu mít, je jedno kolik ukazuje tacháč. Detto u firemních aut.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
- Bydliště: Písek
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Zdravim,
měl bych prosbu o pomoc s výběrem S60 I face. V první řadě se nemůžu rozhodnout mezi motory, chci benzin a nevím jestli 2.0T (132 kW) nebo 2.4i (125kW). Přijdou mi skoro totožné s jediným rozdílem a to jest turbo. A samozřejmě teda objem a krouťák.
Kdysi jsem se nejspíš někde tady dočetl, že minimálně u dízlu s turbem se musí nechat běžet motor i chvíli po dojetí, aby se turbo ochladilo. Potom někdy v S60 face jsem slyšel, že tam už má turbo vlastní chlazení a už to pro něj neplatí a neničí se tolik díky tomu. Takže by mě zajímalo, jestli jde i o tento případ a 2.0T má vlastní chlazení turba.
V druhé řadě bych chtěl samozřejmě rozumný nájezd, xenony, telefon, tempomat, sklopná zrcátka (jakože elektricky), výhřev předního okna a nejlíp polokůži. Ostatní výbavu beru už spíš jen jako bonus. A určitě ne bílou a červenou barvu
Nevěděl by někdo o něčem takovém, nejlíp do 250.000Kč?
Díky
měl bych prosbu o pomoc s výběrem S60 I face. V první řadě se nemůžu rozhodnout mezi motory, chci benzin a nevím jestli 2.0T (132 kW) nebo 2.4i (125kW). Přijdou mi skoro totožné s jediným rozdílem a to jest turbo. A samozřejmě teda objem a krouťák.
Kdysi jsem se nejspíš někde tady dočetl, že minimálně u dízlu s turbem se musí nechat běžet motor i chvíli po dojetí, aby se turbo ochladilo. Potom někdy v S60 face jsem slyšel, že tam už má turbo vlastní chlazení a už to pro něj neplatí a neničí se tolik díky tomu. Takže by mě zajímalo, jestli jde i o tento případ a 2.0T má vlastní chlazení turba.
V druhé řadě bych chtěl samozřejmě rozumný nájezd, xenony, telefon, tempomat, sklopná zrcátka (jakože elektricky), výhřev předního okna a nejlíp polokůži. Ostatní výbavu beru už spíš jen jako bonus. A určitě ne bílou a červenou barvu
Nevěděl by někdo o něčem takovém, nejlíp do 250.000Kč?
Díky
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 6119
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Podívej se ke mně na V70 II https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=38575&start=100#p518104. Kupoval jsem před cca 3 týdny v Holandsku, nájezd cca 227 000 km, celou dobu servisováno v autorizáku, je to D5 120 kw bez DPF, MY 2005, AWD, z výbavy tam chybí snad jen elektricky stavitelná sedadla, střešní okno, dětské podsedáky. Ve výbavě je i nezávislé topení s časovačem, 2 sady pneu s disky a vypadá to, že vše funguje a nemusím nic opravovat - po ujetí cca 2 000 km. Cena i s přihlášením v ČR cca 175 000 Kč (bez nákladů na dovoz). Takže bych řekl, pokud je auto ok, má stejnou výbavu, tak cena je adekvátní.MilanS píše:Kuko: to mě taky napadlo:)
Servisku to má s posledním záznamem ve 280 tis., do cca 200 tis. to první 4 roky měla ta firma (tj. nájezd uvěřitelných 50 tis. ročně) a pak soukromník v NL (cca 25 tis. / rok).
Co přesně se spravovalo ovšem nevím. Je to od polarcars, tedy současný technický stav je prověřený.
Cena vám přijde odpovídající (je to bez další výbavy, bez zimních kol)?
-
Offline
- Příspěvky: 635
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ja taky po ujeti 2000km nemusim nic opravovat.... Me volvo se sere v pravidelnem intervalu 5000km
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 6119
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ohledně S60
2.0T je celkem raritní motorizace, není jich moc, a co jsem o nich četl, tak by neměli trpět žádnými fatálními problémy. Dochlazování turbu určitě prospěje, ale zase bych to neprožíval moc. Jasně, když letíš hodinu 150km/h po dálnici, pak sjedeš na benzinku a hned to vypneš tak je to vražda, ale já běžně se svým Saabem s turbem když jedu domů, tak sjedu z dálnice, pak to mám ještě 3km po okresce, asi 1km přes vesnici - no a prostě doma zaparkuji, odepnu pás a vypnu motor. Už žádné další dochlazování skutečně nepotřebuješ. To samý po startu - nechat pořádně zahřát, až pak vytáčet.
2.4i - těch bude na výběr víc, ale proti turbu se ti to bude zdát líné, zabírá to ve vyšších otáčkách a spotřeba bude taky +/- stejná. Zase tam nemáš turbo, takže se ti nemůže vysypat že
2.0T je celkem raritní motorizace, není jich moc, a co jsem o nich četl, tak by neměli trpět žádnými fatálními problémy. Dochlazování turbu určitě prospěje, ale zase bych to neprožíval moc. Jasně, když letíš hodinu 150km/h po dálnici, pak sjedeš na benzinku a hned to vypneš tak je to vražda, ale já běžně se svým Saabem s turbem když jedu domů, tak sjedu z dálnice, pak to mám ještě 3km po okresce, asi 1km přes vesnici - no a prostě doma zaparkuji, odepnu pás a vypnu motor. Už žádné další dochlazování skutečně nepotřebuješ. To samý po startu - nechat pořádně zahřát, až pak vytáčet.
2.4i - těch bude na výběr víc, ale proti turbu se ti to bude zdát líné, zabírá to ve vyšších otáčkách a spotřeba bude taky +/- stejná. Zase tam nemáš turbo, takže se ti nemůže vysypat že
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 4068
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Mojí 850R vždycky přijela teta jednou za 3000kmmichal_0077 píše:ja taky po ujeti 2000km nemusim nic opravovat.... Me volvo se sere v pravidelnem intervalu 5000km
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
- Bydliště: Písek
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Na zabírání ve vyšších jsem zvyklý. Díky moc za rady, z toho jsem nakonec tak usoudil, že jakmile se někde takový motor objeví se vším co požaduju, tak do toho jdu a je mi jedno který z těchto dvou to budeKuko28 píše:ohledně S60
2.0T je celkem raritní motorizace, není jich moc, a co jsem o nich četl, tak by neměli trpět žádnými fatálními problémy. Dochlazování turbu určitě prospěje, ale zase bych to neprožíval moc. Jasně, když letíš hodinu 150km/h po dálnici, pak sjedeš na benzinku a hned to vypneš tak je to vražda, ale já běžně se svým Saabem s turbem když jedu domů, tak sjedu z dálnice, pak to mám ještě 3km po okresce, asi 1km přes vesnici - no a prostě doma zaparkuji, odepnu pás a vypnu motor. Už žádné další dochlazování skutečně nepotřebuješ. To samý po startu - nechat pořádně zahřát, až pak vytáčet.
2.4i - těch bude na výběr víc, ale proti turbu se ti to bude zdát líné, zabírá to ve vyšších otáčkách a spotřeba bude taky +/- stejná. Zase tam nemáš turbo, takže se ti nemůže vysypat že
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
- Bydliště: Písek
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Tak jsem hledal a hledal, až nakonec benzín prohrál a vyhrála nafta. Jezdím většinou spíš delší trasy, tak tu naftu prostě zkusím 
Ve středu se jednu podívat na S60 2006 D5 (136kW) 6-ti manuál, nájezd 140 tis., mohli by jste mi prosím poradit na co si dát pozor (případně jak to poznám)?
Myslíte, že je rozumné vzít auto na prohlídku do autorizáku a tam je nechat se k němu vyjádřit? Bude to stát hodinku práce počítám, takže max. za tisícovku, připojili by to na diagnostiku a zkoukli asi nejčastější závady...
Ve středu se jednu podívat na S60 2006 D5 (136kW) 6-ti manuál, nájezd 140 tis., mohli by jste mi prosím poradit na co si dát pozor (případně jak to poznám)?
Myslíte, že je rozumné vzít auto na prohlídku do autorizáku a tam je nechat se k němu vyjádřit? Bude to stát hodinku práce počítám, takže max. za tisícovku, připojili by to na diagnostiku a zkoukli asi nejčastější závady...
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 37
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kladno
- Vůz: Škoda Superb 2.0 TDI
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Myslíš tu z Áček? Ta se zdá celkem v pohodě, snad ty kilometry budou reálný, prohlídkou nikdy nic nezkazíš, uvidíš jak na tom bude spojka, popřípadě někde nějaká netěsnost nebo vůle... já teď koupil tu samou motorizaci v automatu, 200tkm, teď jsem akorát nechával dělat v Dejvicích rozvodySuGi píše:Tak jsem hledal a hledal, až nakonec benzín prohrál a vyhrála nafta. Jezdím většinou spíš delší trasy, tak tu naftu prostě zkusím
Ve středu se jednu podívat na S60 2006 D5 (136kW) 6-ti manuál, nájezd 140 tis., mohli by jste mi prosím poradit na co si dát pozor (případně jak to poznám)?
Myslíte, že je rozumné vzít auto na prohlídku do autorizáku a tam je nechat se k němu vyjádřit? Bude to stát hodinku práce počítám, takže max. za tisícovku, připojili by to na diagnostiku a zkoukli asi nejčastější závady...
_________________
Citroën C5 Tourer 1.6 e-hdi 2014
Bylo: Volvo S60 D5, D5244T4, 2006, 136kw, Automat
Citroën C5 Tourer 1.6 e-hdi 2014
Bylo: Volvo S60 D5, D5244T4, 2006, 136kw, Automat
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
- Bydliště: Písek
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
aha, netušil jsem že je to odnoš od áček. Jen se mi nelíbí, že byla téměř určitě bouraná - levej přední blatník - chybí mu zástěrka, ani po ní nejsou stopy a lištu oproti dveřím má krapet níž, takže bude měněnej...4leSh píše:Myslíš tu z Áček? Ta se zdá celkem v pohodě, snad ty kilometry budou reálný, prohlídkou nikdy nic nezkazíš, uvidíš jak na tom bude spojka, popřípadě někde nějaká netěsnost nebo vůle... já teď koupil tu samou motorizaci v automatu, 200tkm, teď jsem akorát nechával dělat v Dejvicích rozvodySuGi píše:Tak jsem hledal a hledal, až nakonec benzín prohrál a vyhrála nafta. Jezdím většinou spíš delší trasy, tak tu naftu prostě zkusím
Ve středu se jednu podívat na S60 2006 D5 (136kW) 6-ti manuál, nájezd 140 tis., mohli by jste mi prosím poradit na co si dát pozor (případně jak to poznám)?
Myslíte, že je rozumné vzít auto na prohlídku do autorizáku a tam je nechat se k němu vyjádřit? Bude to stát hodinku práce počítám, takže max. za tisícovku, připojili by to na diagnostiku a zkoukli asi nejčastější závady...provoz z 90% Praha, palubák ukazuje 7,4l, myslim že reálně tak 8. Ten krouťák ale stojí za to
http://www.auto-diskont.cz/cz/volvo-s60/car.html?id=31984861#utm_source=sauto.cz&utm_medium=iframe-maly&utm_campaign=skarta-info
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 37
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kladno
- Vůz: Škoda Superb 2.0 TDI
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
No jo, koukam že to neni z Áček, ale fotky maj v podobnym stylu, to mě zmátlo 
_________________
Citroën C5 Tourer 1.6 e-hdi 2014
Bylo: Volvo S60 D5, D5244T4, 2006, 136kw, Automat
Citroën C5 Tourer 1.6 e-hdi 2014
Bylo: Volvo S60 D5, D5244T4, 2006, 136kw, Automat
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
- Bydliště: Písek
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
maj podobný číslo, maj stejnou otvírací dobu, podobný stránky, velmi podobný web... podle mě jsou to oni, ale zkoušej si vybudovat nové jméno na trhu, protože áčka už jsou profláklí4leSh píše:No jo, koukam že to neni z Áček, ale fotky maj v podobnym stylu, to mě zmátlo
A koukám že mají stejný statutární orgán, stopro se jedná o stejnou společnost, akorát je divný, že auto-diskont ve skutečnosti obchodují s bytama podle obchodního rejstříku
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 1032
- Registrován: 22 roků
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Jestlize AAA je bazar (rozumej hospic pro auta), tak discont je vyslovena marnice, co se neproda v AAA nebo se (nedejboze) zakaznikovi podari auto do AAA vratit, tak skonci v discontu.... moje zkusennost s discontem je zbesila, ale jako zdroj vraku na nahradni dily nebo ulralevnych aut ve stavu bezedna kasicka funguji skvele.... 
S60ku za 175 bych si tam asi nekoupil, ale nejaky posunovadlo za 30 - 40 tis klidne...
jsou si vedomi stavu toho co prodavaji a da se s nimi celkem uspesne smlouvat..
S60ku za 175 bych si tam asi nekoupil, ale nejaky posunovadlo za 30 - 40 tis klidne...
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Auto-Diskont je low cost odnož AAA
jinak osobně se mi nezdá, že by AAA měli jakýkoliv problém se svým podnikáním. Právě naopak - regionální centrála v Praze jede na plné obrátky a v květnu znovu otevřeli pobočku v Budapešti, kde podle info co mám, se auta prodávají jak teplé housky na krámě.
samozřejmě je to každého boj
jinak osobně se mi nezdá, že by AAA měli jakýkoliv problém se svým podnikáním. Právě naopak - regionální centrála v Praze jede na plné obrátky a v květnu znovu otevřeli pobočku v Budapešti, kde podle info co mám, se auta prodávají jak teplé housky na krámě.
samozřejmě je to každého boj
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13222
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Záleží kam pojedeš. Je lepčí se domluvit s někym lokálně, než s sebou na moravu tahat někoho z Práglu. Teda lepší, no, levnější 
Jinak jedinej kdo se tu prezentuje s nabídkou přednákupní kontroly je Martinopel. Já měl na svuj nákup Davida Patočku, dalšim byl Marra, někdo si to zvládl sám. Prostě je to o domluvě. Až budeš mít něco vyhlídnutýho, hoď odkaz a třeba se někdo nabídne. Takhle abstraktně vybírat člověka neni optimální.
Jinak jedinej kdo se tu prezentuje s nabídkou přednákupní kontroly je Martinopel. Já měl na svuj nákup Davida Patočku, dalšim byl Marra, někdo si to zvládl sám. Prostě je to o domluvě. Až budeš mít něco vyhlídnutýho, hoď odkaz a třeba se někdo nabídne. Takhle abstraktně vybírat člověka neni optimální.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10045
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
co mi říkal David Patočka, tak tohle moc nedělá.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Asi lepsi mit predstavu o tom ktery model(uvadis 3),motorizaci,podle toho vybrat a klidne postnout sem.Don píše:Doporucili byste mi nekoho, kdo by se se mnou zajel na nejake to V70, XC70 nebo XC90 podivat s diagnostikou? Zatim hledam a tech aut je mraky. Ve Volvech se zatim neorientuji.
Mistni debatni krouzek ti urcite rekne co si o kterym aute mysli a mozna i narazis na nekoho kdo se na dane auto byl podivat.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 6119
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
tak jestli chceš benzín a atmosféru, tak 2,4 125 kw. Ale myslím, že je dostupná jen ve V70. V XC70 je myslím jen 2,4T 147 kw, resp. 2,5T 154 kw. Rozdíl v dynamice je relativně velký, ve spotřebě je to srovnatelné, pokud turbo motoru nešlapeš na krk.
Jinak prý je návyková T5 s nějakými 189 kw (kw přesně nevím), ale těch moc v hezkém stavu není -alespoň já za půl roku hledání nenarazil ani na jednu
EDIT: a XC70 je taky ještě v 3,2 objemu. Jinak u XC70 je vše v AWD. Ale můžu tě uklidnit, vyndáš kardan a máš 2WD s nějakým tím kilem sice navíc, ale elektronika neřve - osobně mám nyní otestováno
Jinak prý je návyková T5 s nějakými 189 kw (kw přesně nevím), ale těch moc v hezkém stavu není -alespoň já za půl roku hledání nenarazil ani na jednu
EDIT: a XC70 je taky ještě v 3,2 objemu. Jinak u XC70 je vše v AWD. Ale můžu tě uklidnit, vyndáš kardan a máš 2WD s nějakým tím kilem sice navíc, ale elektronika neřve - osobně mám nyní otestováno
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10045
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
XC70 III se dělali i jen jako předokolky. Myslím s motorem o výkonu 129kw
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

